Recomenacions sobre Cirh, Fertty, CRA barcelona o IVI

Tractaments, clíniques, medicaments..
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Recomenacions sobre Cirh, Fertty, CRA barcelona o IVI

EntradaAutor: Colibri82 » dt. des. 17, 2019 1:15 pm

Bon dia noies!!

Se que hi ha molts temes oberts sobre clíniques de reproducció per d'algunas d'aquistes que proposu no s'en parlen.

Fertty: Tinc una amiga que es va realizar IA i va quedar encantada, ho va conseguir al segon intent però parla meravelles del tracte que va rebre, i que les instal·lacions no estan malament.

Cirh: Hi ha molt bones referències per internet i en alguns foros, però la clínica corachan no m'acaba de convencer.

CRA barcelona: Tinc una amiga que s'ha fet FIV. Em parla molt bé, però la primera vegada es va quedar embaraçada al tercer intent, i la segona a la segona. Actualment tinc uns amics que volen començar i ja han iniciat les proves i tot amb ells i estan il·lusionats.

IVI: Per internet et diiuen que és el centre de referència, que els casos difícils ho aconsegueixen, però el tracta és pèssim i els preus disparats.

Doncs bé, després de realitzar tres intents de FIV per la SS ja no tenim més opció que la privada. És per aquest motiu que us escric, perquè em dongueu les vostres opinions i m'ajudeu a escollir un centre on s'estigui còmode i agradable.

La meva experiència en la SS no ha estat la més oportuna diguerem, i no han volgut realitzar-nos més provés que les bàsiques.
Per fer-hos cinc cèntims, la primera FIV de 18 obtinguts en punción, 9 van fecundar, i nomas 1 va arribar a blasto, congelen per hiperestimulació i transfer diferida. En la segona FIV van treure 16, dels quals 11 fencundats, 1 blasto. I el tercer intent, 12 obtinguts, 7 fecundats, 2 blastos. Al tercer día de transfer sempre em trovaba malament i inclús amb algunes dècimes de febre. I el resultat és que mai es van implantar, segons els metges sempre s'han bloquejat els embrions i es desconeix el motiu.

Així que no se si pot influir alguna causa femenina en la no implantació, perquè hi ha hagut tanta manca d'embrions en cada cicle, mai he sapigut la qualitat d'aquests embrions perquè no m'ho sabien dir, i mai van donar un diagnòstic al meu marit. Vaig a ver de buscar per internet i determinar els valors i desxifrar que té oligoteratozoospermia.

En fi, que com us he dit no he tint gainer bona sort. Espero les vostres aportacions.

Moltes gràcies noies i ànims en les que esteu en aquest procés.

Per cert BON NADAL!!
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Recomenacions sobre Cirh, Fertty, CRA barcelona o IVI

EntradaAutor: gateta10 » dj. des. 26, 2019 4:28 pm

Hola Colibri82,
a veure si respon algú, a mi també m'interessa. Visc a l'estranger i tinc dubtes sobre si fer-ho aqui (hi ha un IVI però dubto que sigui el mateix nivell d'allà, al veure com funciona la resta de coses...) o fer-ho Barcelona.
Tinc experiència a CIRH. Fa anys faig fer uns quants tractaments però no vaig aconseguir l'embaràs; és qüestió d'estadística i en el meu cas, no va estar a favor meu. Malgrat la meva experiència crec que és bona clínica. No sé si tornaria perquè emocionalment em transporta a aquella época i no em senta bé. Potser si hi dóno més voltes...a més sé que encara té bons preus.
El CRA és una opció a tenir en compte, m'agrada la info directa de la seva web, els resultats i la trajèctoria que té.
I el Fertty, ara hi ha tantes clíniques noves, no sé, he mirat a la web i encara no sé de que van, si és "low cost" com eva o easyfiv o no, tampoc posen preus...
IVI el que dius tú, gairebé no necessita presentació hahaha. El que m'ha interessat és que hi ha un "pack" que està bastante bé de preu pel que necessito jo.

La veritat si fós per mi aniria a una "tradicional", em dóna més confianca, però la meva butxaca és molt limitada. Tot i així em fan por les noves i econòmiques, a veure si "lo barato sale caro".
Tant de bo alguna noia ens dóni llum.
Bon Sant Esteve!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Recomenacions sobre Cirh, Fertty, CRA barcelona o IVI

EntradaAutor: Dalilala » dv. des. 27, 2019 12:36 pm

Noies, jo no us puc parlar sobre aquests centres. Només he estat a Gravida.

L'únic que us vull dir és que busqueu els motius. Moltes malalties amagafes poden afectar la fertilitat i alguns paràmetres immunològics també.

Jo primer descartaria coses.

Per ell aniria a CIMAB, és un centre de recerca sobre reproducció masculina de la UAB. Cap centre treballa prou aquest aspecte i amb canvi alimentació i suplements com curcumina milloren el 80% dels casos. Tot l'esforç el fem nosaltres, per tant que ells es mirin bé i mirin d'estar 100% no costa tant.

Els embrions són meitat mare i meitat pare, la qualitat pot venir disminuida per totes dues parts.

Feu proves de trombofilies i sistema immunitari que afecten la implantació (KIR, natural killers...). Mireu centres oberts a aquests aspectes. Quan ja has fet alguna FIV i no ha funcionat cal mirar altres coses.

Jo quan ho vaig descobrir ja va ser tard pels meus ovuls... però finalment estic embarassada de 5 setmanes després de 5 anys de buscar!

Molts ànims i molta sort!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Recomenacions sobre Cirh, Fertty, CRA barcelona o IVI

EntradaAutor: ambjdejan » dv. des. 27, 2019 2:52 pm

Nosaltres ho estem començant a mirar i hem fet:
- IVI
- Gràvida
- FivClinic

En el nostre cas, per edat (gairebé 42) i antecedents (1 avortament diferit i un probable bioquimic), tothom ens proposa una FIV amb DGP. Fins totes les analítiques bé i el meu company també, i tenim un fill sa, o sigui que en principi descartaríem coagulació, problemes d'implantació, etc...
Amb aquestes opcions, gràvida ens surt ultra caríssim (9.000) i IVI caríssim (8.000€). El clínic, ens sortiria per uns 6.000 (la medicació a part en tots els casos)

De Fertty la meva acupuntora m'ha dit que li sembla que són gent que estava a IVI i que tenen un tracte menys agressiu pel que fa les medicacions, que miren una mica més, i que tenen un tracte més proper... ella no s'hi ha tractat, però visita noies que estan en tractament i és el que li han explicat...

Potser hi aniré al gener.

On has estat, de la SS?

Per cert, he vist que el dr Checa de Fertty és cap de secció de reproducció humana de l'Hospital del Mar...
Fara
Entrades: 2
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 9:41 pm

Re: Recomenacions sobre Cirh, Fertty, CRA barcelona o IVI

EntradaAutor: Fara » ds. gen. 04, 2020 9:58 pm

Hola a totes!!
Alguna recomanació del Institut Marqués?
Nosaltres estem buscan clínica i de momento es la única que hem visitat
Gala84
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 12, 2020 6:41 pm

Re: Recomenacions sobre Cirh, Fertty, CRA barcelona o IVI

EntradaAutor: Gala84 » dg. gen. 12, 2020 7:42 pm

Hola!

A mi m'agradaria explicar-vos la meva experiència a la clínica Fertty. Me la va recomanar la meva ginecòloga, perquè una de les doctores que treballa a Fertty, la dra. Aura, és col·lega seva i abans estava al servei de RA de la Quirón. És per això que com que desconeixia el món de les clíniques de fertilitat i estava en xoc quan em van recomanar d'anar-hi, no vaig buscar massa i hi vaig anar directament.

Pel que fa al tracte del personal i les instal·lacions (tot és nou), no tinc res a dir. Però després de passar per 3 avortaments i dos cicles de FIV, l'últim amb DGP, m'he adonat que mai m'han donat tota la informació. Ja sabem que tot és un negoci, però he quedat molt decebuda de la professionalitat mèdica. Després de patir els dos primers avortaments, vam insistir per saber per què havien passat i què és el que es podia fer i mirar per evitar que tornés a passar. L'única solució que se'm va donar era fer un cicle amb DGP i res més, que la majoria de vegades els avortaments passaven per problemes genètics i que no podien saber res més. Després de patir un 3r avortament als dos mesos d'embaràs, ara m'ofereixen de fer un estudi immunològic que no sabia ni que existia i del qual mai no m'havien parlat. Després de dies de buscar informació per internet, he vist que els problemes hematològics i immunològics tenen molt a veure amb els avortaments i a mi mai no se'm va parlar d'això. Crec que no cal esperar a tenir un tercer avortament (a més quan fèiem DGP amb la despesa que comporta) per fer totes les proves o almenys m'haguessin pogut donar la informació perquè pogués decidir fer-me-les o no.

Amb tot això, us vull dir que la primera vegada que fan una FIV (o almenys a mi), et fan les proves bàsiques (histerosalpingografia, seminograma, eco, antimuleriana). Estic molt decebuda i tinc la sensació que fan el mínim del mínim perquè vagis pagant cicles sense cap sentit.

Aneu on aneu, només us aconsello que exigiu que us facin totes les proves possibles per innecessàries que semblin al principi. Crec que són una inversió pel desgast econòmic i el cop emocional que comporten els fracassos. Jo ara mateix estic molt enfonsada i em sento enganyada. Evidentment, tothom explica per l'experiència que té. Segurament, si no tens un cas massa complicat, potser aconsegueixes un embaràs ràpid, però jo, personalment, pel que m'ha passat, no recomanaria la clínica.

Evidentment, ara estem buscant un altre lloc, però, és clar, en aquest cas jugaran amb avantatge perquè ja els exigirem que ens facin totes les proves o buscarem els professionals externs (hematòleg, immunòleg) que les puguin fer.

Espero que tingueu sort en les vostres eleccions! I molts ànims, això és molt dur i només falta que ens trobem amb professionals amb qui no puguem confiar...
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: Recomenacions sobre Cirh, Fertty, CRA barcelona o IVI

EntradaAutor: Colibri82 » dt. juny 02, 2020 12:27 pm

Gràcies noies per les vostres respostes.

Després d'indagar, m'he decidit per la CRA Barcelona, ha estat una recomanació d'un company de feina. Ell s'ha realitzat 2 FIV a Vall d'hebron amb el Dr. Herrero. La primera vegada varen intentar una FIV per privat en la clínica Esimer però no va sortir bé, mentrestant estaven a la llista de FIV de la SS.
Finalment es van realitzar la primera sense éxit, i abans de començar el segon intent, els van fer més proves de coagulació, genètiques, ecografia testicular, histerosalpingografia i alguna cosa més que no recordo. I per fí van aconseguir l'embaràs, li van posar 2 blastocits però finalment només 1 va arribar a terme.

Amb això vull dir, que a mi em porten per la SS a Sant Pau-Puigvert, i després d'iniciar 6 tractaments dels quals només 2 han estat FIV's completes, mai s'han dignat a fer-me proves complementàries. He hagut d'anar a la meva ginecóloga privada perquè em realitzes proves diagnòstiques i que em fes un escrit per portar a Puigvert al andròleg per fer proves a la meva parella.

Per aquest motiu, m'ha donat com confiança de que potser aquest home trova quin és el nostre problema i a lo millor podem aconseguir el nostre nen tant desitjat. Aquest mes tenim visita amb ell, a veure que ens explica i quin són els preus, ja us informaré si alguna l'interessa.
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Recomenacions sobre Cirh, Fertty, CRA barcelona o IVI

EntradaAutor: Capgrossa » dc. jul. 08, 2020 4:39 pm

Aquí va la meva aportacio... Passats els 40 i amb un abortament a les esquenes, vam decidir recòrrer a la RA. Gràcies a la ovodonació el nostre tresor farà demà 23 mesos.

Nosaltres vam visitar l'Institut Marqués en primer lloc, en sortir tenia clarissim que ells em durien al meu fill, però en visitar IVI la cosa va canviar. Em va semblar que tenien clarissims els protocols a seguir, que era una "fàbrica de fer bebes", i encara que soni politicament incorrecte, no és això el que volem?
Al Marqués la mateixa doctora que em va visitar ens va explicar que ella ens escolliria la donant, que no era important que tinguessim el mateix grup sanguini, i ella mateixa em va imprimir el pressupost i ens el va donar. A IVI, en canvi, cadascú té la seva feina, la noia que s'encarrega del tema econòmic (i que sempre serà la mateixa per tu), la doctora fa la seva feina, i l'equip d'ovodonació -si et cal- la seva (busquen una donant compatible amb el teu fenotip i el mateix grup sanguini), i tothom té clar quin és el seu lloc. Amb nosaltres sempre han estat molt amables. Nosaltres no tenim cap queixa, tot al contrari. La doctora pot semblar una mica "distant/seca" (ho he llegit alguna vegada al forum) però es que jo no volia anar a fer un café amb ella: volia ser mare. Va estar a l'alçada de les circumstàncies (i aquí em refereixo al tema emocional) quan vaig patir un sagnat fort i pensàvem que el nostre embrionet ja no hi era.

Evidentment, mai podrem estar prou agraits a l'equip d'IVI Barcelona.

Moltissima sort a totes! :-()-)
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
cata11
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. març 17, 2011 8:55 pm

Re: Recomenacions sobre Cirh, Fertty, CRA barcelona o IVI

EntradaAutor: cata11 » dj. jul. 09, 2020 8:13 am

Bon dia. Aquí va la nostra aportació.
Nosaltres venim d'una Infertilitat d'Origen Desconegut malgrat tinc una malaltia autoinmune que en cap cas em deien que podia ser el problema. El tema és que per altres temes mèdics (oncològics) em van donar pressa a que si volia tenir fills, m'espavilés.
Així doncs, al no arribar l'embaràs, al cap de 10 mesos ja vam fer proves, tot correcte, i després de 2 IA, vam tirar cap a FIV directament. La primera va anar bé, pero va ser un abort a les 6 setmanes. Vam fer una transfer de congelats, fallida. Una altra FIV, desastrosa i negatiu. Després vam canviar de centre i vam valorar estadísticament, quina era la que donava més bons resultats.
Com diu la Capgrossa, potser sí que IVI pot ser una "fabrica de fer bebes" pero és el que nosaltres voliem! Tot i així, potser vam tenir sort amb la Dra. que ens va tocar (Dra. Castillón) que va demostrar ser una gran professional amb la nostra situació. Entenc que els seus bons resultats passen per fer 1000 proves abans no començar un tractament... I aixi, asseguren els % bons que tenen. Nosaltres entre primera visita, i començar tractament van passar quasi 7 mesos... i a embarassarnos 1 any just (i això que en total, ja era la nostra 7na transferència). I així ens vam convertir en pares per primer cop. Jo no puc estar més agraïda a IVI, fins i tot algunes companyes del Socpetit podran corroborar que en converses privades vaig dir en més d'una ocasió, que si no hagués aconseguit ser mare, estaria agraïda igualment a IVI. Em vaig sentir super ben tractada, en mans de professionals que sabien el que es feien. En el meu cas el que fallava, era el xassis (el meu cos).

Pero ja es sap... com a la vida, tants caps, tants barrets. Jo al centre anterior (a Girona), que tothom me'n parlava maravelles i coneixia amics i familiars que hi havien tingut molts bon resultats, no em vaig sentir "a casa", i el Dr. no em va semblar en cap cas professional (sabia més coses jo de proves de Fertilitat que ell, després de rellegir-me aquest forum ).
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Recomenacions sobre Cirh, Fertty, CRA barcelona o IVI

EntradaAutor: Tribuchang » dc. jul. 15, 2020 1:41 pm

Nosaltres recent iniciem al CRA. De moment ens estem fent les proves prèvies que ens han dit.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::