Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

Tractaments, clíniques, medicaments..
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dv. set. 27, 2019 2:57 pm

Bona tarda, :--/)

Enceto nou fil per preguntar-vos si sabeu les millors clíniques per fer fiv a través de cicle natural que NO sigui fiv clinic.

Gràcies per adelanta!
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

EntradaAutor: madame3 » dj. oct. 17, 2019 11:06 am

Hola!

Una coneguda meva estava en vies de fer-se algo i es va mirar lo del cicle natural també com jo, i em va preguntar què sabia de la Dra. Mònica Redondo, així que vaig googlejar i vaig trobar això:

https://www.congresoregenera2019.com/po ... ondo-ania/

Cosa que vol dir que a l'institut CEFER tenen unitat de Cicle Natural...!!!

I aquest congrés al que va anar tenen enfoc respectuós per a les persones, així que ja em donaria bona vibració anar a la seva consulta...!

Si es troba un ginecòleg de bon rotllo en alguna de les clíniques "normals" també es podria proposar de fer-lo. No els barrufa molt el tema (sortir-se de protocol i ser menys rentable, suposo). A mi en el CIRH li vaig proposar a la doctora i em va fer un "pfffff..." que ja vaig veure que jo aniria a contracorrent. Així que no hi vaig tornar.

Ànims! I explica'ns l'experiència si finalment ho fas!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dj. oct. 17, 2019 5:59 pm

Moltíssimes gràcies!!!!

Justament una amiga meva ginecòloga m'he l'ha recomanat i la setmana que ve tenim hora amb ella. Pel que he trobat a Internet, més el q ara em dius tu i la meva amiga, he llegit q és molt bona doctora així que a priori hi tinc molta fe en què aquest cop hem triat bé.

I tant que t'explicaré i de nou, mil gràcies! Avui quan he vist la teva resposta no saps l'alegria que m'has donat pq just havia quedat amb ella aquesta setmana. Una senyal més!!! :b-)))
Perseguint un somni
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. juny 04, 2019 8:39 pm

Re: Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

EntradaAutor: Perseguint un somni » dg. oct. 20, 2019 3:55 pm

Hola! Una pregunta.. Perque exclous el clinic? Jo justament estic apunt de començar un cicle natural allà..
Gracies
Laura
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

EntradaAutor: madame3 » dl. oct. 21, 2019 7:21 am

Perseguint un somni ha escrit:Hola! Una pregunta.. Perque exclous el clinic? Jo justament estic apunt de començar un cicle natural allà..
Gracies
Laura


Hola!

Jo no hi vaig tornar perquè no em va agradar el tracte. Ja vaig explicar alguna vegada que el quiròfan semblava la rambla i quan just estava espatxurrada amb cames obertes, em pregunta la gine que si tenia inconvenient en què passessin uns estudiants a observar. Em va semblar fatal... Allò m'ho haurien d'haver preguntat abans i no en aquell moment...!!!! I més anant en privat com anava jo... Fatal fatal... És el Clínic, i allà van per feina, és com una fàbrica d'anar passant gent... No em va agradar en absolut... Però això va a gustos. No és que no ho facin bé...

I com que no visc a Bcn i havia d'estar-me els primers 15 dies de cicle allà per anar-me fent els controls, per això i per lo altre, no hi vaig tornar...

Si et passa això que em va passar a mi, almenys ara ja vas previnguda...! Molt d'èxit...!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

EntradaAutor: madame3 » dl. oct. 21, 2019 7:24 am

Forta-però-Cansada ha escrit:Moltíssimes gràcies!!!!

Justament una amiga meva ginecòloga m'he l'ha recomanat i la setmana que ve tenim hora amb ella. Pel que he trobat a Internet, més el q ara em dius tu i la meva amiga, he llegit q és molt bona doctora així que a priori hi tinc molta fe en què aquest cop hem triat bé.

I tant que t'explicaré i de nou, mil gràcies! Avui quan he vist la teva resposta no saps l'alegria que m'has donat pq just havia quedat amb ella aquesta setmana. Una senyal més!!! :b-)))



Quina alegria haver-te donat una alegria...!!!

Has d'explicar-nos impressions...! Tan i tan de bo sigui una doctora com cal i que no només es cenyeixi a protocols i tingui un enfoc més holístic... Tan de bo...!!!

Que vagi mooooolt beeeeeé!!! >.-<:

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

EntradaAutor: madame3 » dl. oct. 21, 2019 1:44 pm

La web de l'Instituto CEFER així d'entrada té una pinta mercantilista que a mi m'hauria tirat enrere.

De fet, he buscat en el menú algo que s'acosti a ser el Cicle Natural i no l'he trobat. Peeeerò, he fet cerca i m'ha sortit aquesta pàgina

https://www.institutocefer.com/es/notic ... al-318.php

On hi ha una quadre resum que compara la FIV amb estimulació i la FIV cicle natural, entre altres explicacions.

No estic d'acord quan diuen per a qui va dirigit, perquè hauria d'anar dirigit a tothom que ho vulgui fer, no només a un grup determinat. Per la resta, bravo, ha estat com llegir poesia...!

Esperem experiències...!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
Perseguint un somni
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. juny 04, 2019 8:39 pm

Re: Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

EntradaAutor: Perseguint un somni » dl. oct. 21, 2019 8:39 pm

Que dius.. No ho havia llegit lo dels estudiants.. Em sembla molt fort!! M'ha sorprès quan m'han dit que la punció és sense anestessia.. Totes les puncions per FIV me les han fet amb anestessia.. Fa mal?? Avui m'ha visitat la Roser Solernou.. Sembla maca, crec que els hi donarem una oportunitat almenys a veure què tal va.. Ja us explicaré! Espero que millor que amb tots els FIVs que porto.. gracies!
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

EntradaAutor: madame3 » dt. oct. 22, 2019 2:18 pm

Hola!

Sí, però ja no era només pels estudiants en sí, va ser perquè no em van avisar. I al quiròfan hi havia mínim 10 persones, i només se'n necessiten dues per fer la intervenció. Però tu que ja vas previnguda, digues que persones les justes... si vols, clar...!

A veure, pessigolles no fa, però tampoc és un dolor insuportable. A mi no m'han anestesiat o sedat mai, però prefereixo fer-ho "a pelo" i sortir al moment que quedar-me mig grogui una estona en aquell lloc estèril... jo clarament no hi vaig tenir cap dubte. Pots demanar que et sedin (passant per caixa, clar), però el meu consell és que et treguis temors. No porten enlloc. Són una o dues punxades en funció de quants en treguis, està fet ràpid... Jo era tan feliç de no haver-me hagut de punxar hormones (només l'ovitrelle), que això ni li vaig donar importància.

Un consell perquè es porti millor és inspirar suau i profund i quan deixis anar l'aire, que punxin. És una sensació estranya sentir una punxada allà dins, però no dura eternament... Relax... :-o00m

Vinga, força...!!!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
Anjana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dt. jul. 26, 2016 3:19 pm

Re: Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

EntradaAutor: Anjana » dc. oct. 23, 2019 10:32 pm

Hola, hace mucho que no entro por aquí pero he dado con este hilo y creo que puedo aportar algo.

Yo hace dos años que hice varios ciclos de FIV en el Instituto Cefer con la dra. Redondo y muy bien. No conseguí embarazo por mi edad y mi reserva ovárica pero con ella intentamos varios tipos de ciclos: normal, con poca estimulación, natural... así que puedo asegurar que allí miran el que puede irte mejor y si es preciso se hace ciclo natural.

En cuanto al dolor de la punción te diré que yo la primera mía la hice sin anestesia y bien pero era solo un ovario (no recuerdo cual), en la segunda me tuvieron que pinchar el otro ovario que tenía un acceso más difícil y me dolió muchísimo, casi no la podemos hacer y precisamente fue en la única que obtuvimos dos óvulos. El dolor vino por la posición de mi ovario pues en el otro noté solo como un pequeño pellizco, soportable. El resto de punciones las hice con anestesia (propofol) por el tema de que había que pinchar el ovario “complicado”.

Espero haberte sido de ayuda.

Que vaya muy bien
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » ds. oct. 26, 2019 12:06 pm

Bona tarda!!
Jo excloc el fiv clinic per la mala experiència que hi he tingut, tot i que de totes les doctores que em van visitar la que més ens va agradar va ser la Solernau. Tant de bo et vagi bé. No m'agrada el fiv clinic perquè si tens problemes com reserva ovarica baixa, miomes, endometriosis, etc. no et miren res.. Van a fer directamente estimulació amb protocols estándars que és el que els dóna calers i prou. El tracte és fred i la informació que donen és a mitges. Suposo que si no tens cap problema de base si que deu anar bé, però si fos el meu cas hagués triat Dexeus o Ivi pq els laboratoris són els millors.
Com que la vida s'aprèn a base de pals ara vull ajudar a altres dones, però sempre en base a la meva experiència i opinió subjectiva.
Així que si tenniu problemes com els que he esmentat abans, triaria la Dra Redondo. Ens va agradar molt pq confia amb tractaments menys invasius i són més personalitzats, va més enllà del perquè no implanta, el tracte i les explicacions ens can convèncer i sobretot la tens disponible sempre. De moment ens ha recomanat una sèrie de suplements per preparar la punció que serà amb el cicle natural i una mica de medicació, congelar i estudi del endometri ja q en el meu cas tinc sospita d'adenomiosis, cosa q al clinic van passar olímpicament. La transferència será quan considerin que es el millor moment de recepció.
Ja us aniré explicant però de moment estem molt animats i esperançats!
Una abraçada!
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

EntradaAutor: madame3 » dl. oct. 28, 2019 1:50 pm

Forta-però-Cansada ha escrit:Bona tarda!!
Jo excloc el fiv clinic per la mala experiència que hi he tingut, tot i que de totes les doctores que em van visitar la que més ens va agradar va ser la Solernau. Tant de bo et vagi bé. No m'agrada el fiv clinic perquè si tens problemes com reserva ovarica baixa, miomes, endometriosis, etc. no et miren res.. Van a fer directamente estimulació amb protocols estándars que és el que els dóna calers i prou. El tracte és fred i la informació que donen és a mitges. Suposo que si no tens cap problema de base si que deu anar bé, però si fos el meu cas hagués triat Dexeus o Ivi pq els laboratoris són els millors.
Com que la vida s'aprèn a base de pals ara vull ajudar a altres dones, però sempre en base a la meva experiència i opinió subjectiva.
Així que si tenniu problemes com els que he esmentat abans, triaria la Dra Redondo. Ens va agradar molt pq confia amb tractaments menys invasius i són més personalitzats, va més enllà del perquè no implanta, el tracte i les explicacions ens can convèncer i sobretot la tens disponible sempre. De moment ens ha recomanat una sèrie de suplements per preparar la punció que serà amb el cicle natural i una mica de medicació, congelar i estudi del endometri ja q en el meu cas tinc sospita d'adenomiosis, cosa q al clinic van passar olímpicament. La transferència será quan considerin que es el millor moment de recepció.
Ja us aniré explicant però de moment estem molt animats i esperançats!
Una abraçada!



Hola Forta! :-)

Que bé que hagueu trobat algú en la vostra sintonia... És tan important...!

M'agrada molt que recomani suplements, que vagi més enllà d'aplicar un protocol... Bravo! >.-<:

Per curiositat, quan dius "una mica de medicació" és el clomífen?

Així que primer passet superat!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dt. nov. 05, 2019 10:23 am

Gràcies!

Menopur 150 ui en dies alterns.. Això que dius tu no se que és, i altres comprimits que m'hauré de pendre al segon dia de la regla.
Ara ja m'estic posant una mica nerviosa perquè veig que ja s'acosta tot plegat...
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

EntradaAutor: madame3 » dt. nov. 05, 2019 9:09 pm

Forta-però-Cansada ha escrit:Gràcies!

Menopur 150 ui en dies alterns.. Això que dius tu no se que és, i altres comprimits que m'hauré de pendre al segon dia de la regla.
Ara ja m'estic posant una mica nerviosa perquè veig que ja s'acosta tot plegat...


Ah, jo preguntava per saber. No tinc ni idea de com funcionen el tema hormones, però entenc que és bastant menys que una FIV tradicional, suposo.

Si et serveix d'ajuda la meva experiència, jo no em vaig permetre posar-me nerviosa mai. Vaig utilitzar la tècnica mindfulness de només basar-me en el aquí i en l'ara i esborrar cap pensament cap al passat o cap al futur, que són els que creen angoixa. Sobre el passat no hi podem intervenir i sobre el futur, si hi podem intervenir en positiu -que no ho sabem-, serà estant ara en aquest precís instant tranquil·les, sense jutjar, sense res. Estant i prou.

Endavant...! :-o00m

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::