Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

Tractaments, clíniques, medicaments..
Forta-però-Cansada
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

dv. set. 27, 2019 2:57 pm

Bona tarda, :--/)

Enceto nou fil per preguntar-vos si sabeu les millors clíniques per fer fiv a través de cicle natural que NO sigui fiv clinic.

Gràcies per adelanta!
madame3
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Triar clínica per fer cicle natural a Bcn

dj. oct. 17, 2019 11:06 am

Hola!

Una coneguda meva estava en vies de fer-se algo i es va mirar lo del cicle natural també com jo, i em va preguntar què sabia de la Dra. Mònica Redondo, així que vaig googlejar i vaig trobar això:

https://www.congresoregenera2019.com/po ... ondo-ania/

Cosa que vol dir que a l'institut CEFER tenen unitat de Cicle Natural...!!!

I aquest congrés al que va anar tenen enfoc respectuós per a les persones, així que ja em donaria bona vibració anar a la seva consulta...!

Si es troba un ginecòleg de bon rotllo en alguna de les clíniques "normals" també es podria proposar de fer-lo. No els barrufa molt el tema (sortir-se de protocol i ser menys rentable, suposo). A mi en el CIRH li vaig proposar a la doctora i em va fer un "pfffff..." que ja vaig veure que jo aniria a contracorrent. Així que no hi vaig tornar.

Ànims! I explica'ns l'experiència si finalment ho fas!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
Forta-però-Cansada
Entrades: 7
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

dj. oct. 17, 2019 5:59 pm

Moltíssimes gràcies!!!!

Justament una amiga meva ginecòloga m'he l'ha recomanat i la setmana que ve tenim hora amb ella. Pel que he trobat a Internet, més el q ara em dius tu i la meva amiga, he llegit q és molt bona doctora així que a priori hi tinc molta fe en què aquest cop hem triat bé.

I tant que t'explicaré i de nou, mil gràcies! Avui quan he vist la teva resposta no saps l'alegria que m'has donat pq just havia quedat amb ella aquesta setmana. Una senyal més!!! :b-)))
Perseguint un somni
Entrades: 5
Membre des de: dt. juny 04, 2019 8:39 pm

dg. oct. 20, 2019 3:55 pm

Hola! Una pregunta.. Perque exclous el clinic? Jo justament estic apunt de començar un cicle natural allà..
Gracies
Laura
madame3

dl. oct. 21, 2019 7:21 am

Perseguint un somni ha escrit:Hola! Una pregunta.. Perque exclous el clinic? Jo justament estic apunt de començar un cicle natural allà..
Gracies
Laura

Hola!

Jo no hi vaig tornar perquè no em va agradar el tracte. Ja vaig explicar alguna vegada que el quiròfan semblava la rambla i quan just estava espatxurrada amb cames obertes, em pregunta la gine que si tenia inconvenient en què passessin uns estudiants a observar. Em va semblar fatal... Allò m'ho haurien d'haver preguntat abans i no en aquell moment...!!!! I més anant en privat com anava jo... Fatal fatal... És el Clínic, i allà van per feina, és com una fàbrica d'anar passant gent... No em va agradar en absolut... Però això va a gustos. No és que no ho facin bé...

I com que no visc a Bcn i havia d'estar-me els primers 15 dies de cicle allà per anar-me fent els controls, per això i per lo altre, no hi vaig tornar...

Si et passa això que em va passar a mi, almenys ara ja vas previnguda...! Molt d'èxit...!

Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

madame3

dl. oct. 21, 2019 7:24 am

Forta-però-Cansada ha escrit:Moltíssimes gràcies!!!!

Justament una amiga meva ginecòloga m'he l'ha recomanat i la setmana que ve tenim hora amb ella. Pel que he trobat a Internet, més el q ara em dius tu i la meva amiga, he llegit q és molt bona doctora així que a priori hi tinc molta fe en què aquest cop hem triat bé.

I tant que t'explicaré i de nou, mil gràcies! Avui quan he vist la teva resposta no saps l'alegria que m'has donat pq just havia quedat amb ella aquesta setmana. Una senyal més!!! :b-)))

Quina alegria haver-te donat una alegria...!!!

Has d'explicar-nos impressions...! Tan i tan de bo sigui una doctora com cal i que no només es cenyeixi a protocols i tingui un enfoc més holístic... Tan de bo...!!!

Que vagi mooooolt beeeeeé!!! >.-<:

madame3

dl. oct. 21, 2019 1:44 pm

La web de l'Instituto CEFER així d'entrada té una pinta mercantilista que a mi m'hauria tirat enrere.

De fet, he buscat en el menú algo que s'acosti a ser el Cicle Natural i no l'he trobat. Peeeerò, he fet cerca i m'ha sortit aquesta pàgina

https://www.institutocefer.com/es/notic ... al-318.php

On hi ha una quadre resum que compara la FIV amb estimulació i la FIV cicle natural, entre altres explicacions.

No estic d'acord quan diuen per a qui va dirigit, perquè hauria d'anar dirigit a tothom que ho vulgui fer, no només a un grup determinat. Per la resta, bravo, ha estat com llegir poesia...!

Esperem experiències...!

Perseguint un somni
Entrades: 5
Membre des de: dt. juny 04, 2019 8:39 pm

dl. oct. 21, 2019 8:39 pm

Que dius.. No ho havia llegit lo dels estudiants.. Em sembla molt fort!! M'ha sorprès quan m'han dit que la punció és sense anestessia.. Totes les puncions per FIV me les han fet amb anestessia.. Fa mal?? Avui m'ha visitat la Roser Solernou.. Sembla maca, crec que els hi donarem una oportunitat almenys a veure què tal va.. Ja us explicaré! Espero que millor que amb tots els FIVs que porto.. gracies!
madame3

dt. oct. 22, 2019 2:18 pm

Hola!

Sí, però ja no era només pels estudiants en sí, va ser perquè no em van avisar. I al quiròfan hi havia mínim 10 persones, i només se'n necessiten dues per fer la intervenció. Però tu que ja vas previnguda, digues que persones les justes... si vols, clar...!

A veure, pessigolles no fa, però tampoc és un dolor insuportable. A mi no m'han anestesiat o sedat mai, però prefereixo fer-ho "a pelo" i sortir al moment que quedar-me mig grogui una estona en aquell lloc estèril... jo clarament no hi vaig tenir cap dubte. Pots demanar que et sedin (passant per caixa, clar), però el meu consell és que et treguis temors. No porten enlloc. Són una o dues punxades en funció de quants en treguis, està fet ràpid... Jo era tan feliç de no haver-me hagut de punxar hormones (només l'ovitrelle), que això ni li vaig donar importància.

Un consell perquè es porti millor és inspirar suau i profund i quan deixis anar l'aire, que punxin. És una sensació estranya sentir una punxada allà dins, però no dura eternament... Relax... :-o00m

Vinga, força...!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::