Baixa després de transferència ?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Napa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

Baixa després de transferència ?

EntradaAutor: Napa » dg. set. 15, 2019 1:02 pm

Bon dia ! Escric per demanar consell del que heu fet post-trànsfer si heu agafat la baixa o no i quants dies. Soc mestra de p3 i en breu em transferiran un blasto congelat i no se que es millor fer. He fet abans altres trànsfers que no han funcionat i ara em Jugo les últimes cartes.
Gràcies per avançat.
Avatar de l’usuari
RapaNui
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. des. 21, 2016 8:12 am

Re: Baixa després de transferència ?

EntradaAutor: RapaNui » dg. set. 15, 2019 3:31 pm

Hola Napa, jo crec que és un tema molt personal. També sóc mestra i vaig agafar la baixa després de la primera transferència i se’m va fer molt llarga la betaespera. Tenia massa temps i li donava massa voltes al cap... En la segona vaig decidir fer vida normal. No vaig agafar la baixa i la betaespera es va fer més portable. Ja et dic és un tema molt personal. També hauries de valorat el que et recomanen els metges en el teu cas concret. Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: Baixa després de transferència ?

EntradaAutor: Pingu » dl. set. 16, 2019 8:33 am

Bon dia!
Jo també sóc mestra d’infantil, i serà la sisena transfer i també em plantejava agafar la baixa ( els altres cops que han coincidit durant el curs, no l’he agafat mai) per evitar cops i fer esforços i sobretot per no donar masses explicacions.
Però també és veritat que la betaespera es fa llarga... crec q el millor és agafar-se el dia de la transfer i el següent festa, i el tercer anar a treballar en modo relax i si cal moure alguna taula o fer algun esforç demanar ajuda, no vull tenir després remordiments. Com ho veieu?

Fins aviat!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Baixa després de transferència ?

EntradaAutor: Northern Lights » dl. set. 16, 2019 10:49 pm

Hola noies, per si us serveix d algo us dire que he fet tres transfers, la primera al dia seguent de la transfer estava treballant torn doble 12 hores, soc llevadora de sala de parts, vam tenir un dia super mega mogudet.. corren a mun i avall, nervis per cesaries d urgencies, posicions forçades durant hores, sense menjar pq teniem la sala a tope, els dies seguents tmb currant a tope i beta positiva!! Va acabar amb avortament a les 6sg pero aixo ja no hi te res a veure.
La segona transfer la vaig fer estan de vacances, de relax i sense fer ni un esforç, doncs sorpresa beta negativa.
Tercera transfer treballant com sempre i beta positiva, ara embarassada;)

Sincerament dubto que tingui res a veure fer mes o menys esforços, a no ser clar que treballis carregant pes molt bestia o feines molt molt fisiques. Penso que influeix més l estres pero pots tenir mes estres a casa que a la feina. Jo per exemple vaig tenir millors betaespera quan treballava que no estan de vacances. A la feina desconectava de lo meu i s em va passar més curt.
Com a llevadora he vist de tot, dones que es queden fent maratons, altres que no hi ha manera fent el que fagin. Depen tot de tants factors...

El meu consell: fagis el que fagis segur que serà el millor i si les coses no surten bè no et rallis per la decisio presa, un cop triis un cami endavant a por todas!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::