2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

Tractaments, clíniques, medicaments..
Ishtar74
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. des. 19, 2018 8:39 am

2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Ishtar74 » dc. abr. 17, 2019 9:14 am

Hola a totes,
He vist que ja hi ha obert un grup pero es molt antic I amb poc moviment.
Les que heu Fet adopció d embrions o les que esteu pensant fer-ho... Podem unirnos per aquí I explicarnos experiences.
Quines cliniques recomaneu???
Jo tinc molts dubtes pero un que no trobo resposta es.... Moltes parleu de que us han transferit dos embrions....i es possible embaras bessonada. La meva pregunta es.... Entenc que si transfereixen dos son de la mateixa parella I son Germans geneticament no????
Espero que us animeu totes I compartím...
Jo estic en la recerca de clínica.
Positivisme per totes!
ISHTAR
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Erika79 » dc. abr. 17, 2019 1:32 pm

Huoles!
Jo he fet adopció d’embrions i espero bessons.
Jo també vaig preguntar això dels embrions i si, em van dir que, per llei, els dos embrions han de tenir el mateix orígen.
En el meu cas ho vaig fer a ivf Barcelona.

Molta sort!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Ishtar74
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. des. 19, 2018 8:39 am

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Ishtar74 » dj. abr. 18, 2019 9:09 pm

Hola Erika..
Primer de tot gracies x contestar
I... Felicitatsssssss
Ho vas fer a Ivi o ivf???
Quan ha trigat tot el proces desde primera visita fins implantacio??? Estas contenta amb clínica???
Tinc tants dubtes?
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Arya82 » dv. abr. 26, 2019 3:52 pm

Ishtar, jo he fet adopció d’embrions. T'explico el meu cas:

El primer intent va ser bioquímic, el segon avortament espontani, el tercer la meva filla de 18 mesos i el quart intent és una panxa de 38 setmanes d’una altra nena. Jo sempre els vaig transferir d’un en un per antecedents (vaig perdre un embaràs de bessones) i perquè volia evitar-me riscos. Però evidentment si en transferissis 2 serien genèticament germans.

En el meu cas al fer-ho d’un en un teníem claríssim que no serien de la mateixa parella però sorpreses de la vida, quan vam tornar al centre d’RA per buscar un germanet, ens van dir que tenien un embrió congelat 100% germà genètic de la meva filla. Així que no ens ho vam pensar gaire, cap a dins i per sort es va quedar.

Nosaltres ho vam fer a l’Institut Marqués i n’estem contents. A vegades et fan esperar o les de recepció són una mica desastre, però per nosaltres el més important era un bon laboratori (el té) i tenir confiança en la nostra ginecòloga (et recomano la doctora Andrade, ella va fer de tot i més per aconseguir-nos un embaràs).

Molta sort!!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
sugarfree
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. maig 25, 2016 11:34 am

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: sugarfree » dv. maig 24, 2019 12:26 pm

Erika79 ha escrit:Huoles!
Jo he fet adopció d’embrions i espero bessons.
Jo també vaig preguntar això dels embrions i si, em van dir que, per llei, els dos embrions han de tenir el mateix orígen.
En el meu cas ho vaig fer a ivf Barcelona.

Molta sort!

Hola Erika79 Primer de tot enhorabona Pel teu embaràs, et volia fer una consulta... A totes les clíniques que hem estat ens asseguren dir-nos les característiques físiques abans de la transferència encara que no siguin similar a les nostres, si no et suposa cap molèstia em podries dir si a tu te les van donar abans o després de la transferència a Ivf?
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Erika79 » dv. maig 24, 2019 1:11 pm

Holes Sugarfree, a mi em van dir els trets físics al box, just abans de la transfer.
Sorprenentment cap dels dos donants tenia res a veure amb el meu aspecte i confesso que em va sobtar bastant perquè clar, era això o això. Jo tinc el cabell ondulat/arrissat, castany fosc i ulls marró fosc. Ells, castanys clar, ulls blaus i verds. Lo únic que quadra és l’alçada perquè sóc alta i els donants també.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
sugarfree
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. maig 25, 2016 11:34 am

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: sugarfree » dl. maig 27, 2019 9:02 am

Moltes gràcies per la informació Erika79, ja consultaré amb el metge si almenys ens poden respectar el grup sanguini, El centre on estàvem abans sí que ens van respectar les característiques i el grup sanguini però suposo que l'important és que el tractament funcioni.
ja aniré explicant per aquí per quina clínica ens decidim al final i un altre cop enhorabona a totes les que ho heu aconseguit .
Avatar de l’usuari
anabel.palomo
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. juny 11, 2019 6:29 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: anabel.palomo » dj. juny 13, 2019 6:53 pm

Hola noies. Una altra de cap a ADE. Soc de Breda pero sempre m'he tractat per Barcelona mes que Girona.

Al 2015 vam fer una doble donació (no coneixia ADE). Ens van clavar 10.000 euros pero 4 embrións de 3 dies B i C dient que habia sigut mala sort que sortisin tan pocs i dolents pero després he sapigut que aquesta clinica te fama de cobrar ovo sencera i ferla compartida perque curiosament de 10 que han fet ovo allá només una ha tingut mes de 5 embrións i pocs blastos. A mes amb els anys vaig veure que la cantitat d'esperma era masa poca (un 4%). En fi, Clinicas Eva, Low Cost es lo que hi ha. En aquell temps era la unica que financiaba.

Al primer intent vaig tenir heterotopic per sort la meva nena va seguir endabant.

Com va ser cesarea vaig estarme dos anys abans de posarme els dos C que quedaben que va ser un bioquimic/negatiu.

Després d'aixó he fet dues transfes a IVF amb blastos de bonisima calitat i negatius les dues vegades. Vaig acabar enfadada perque el tracte molt bó fins que es van equivocar en una cosa masa grosa i vaig llençar 2600e a les escombraries com aquell qui diu.

Ara tenim 1800 euros de presupost (lo de Hacienda XD ens ho paguen cap al Octubre) i volem fer algun intent pero poques cliniques ens entren al presupost. Deixo la llista a veure si alguna te referencies:

Cirh
Dexeus
Embryogin
Euskalduna
Fecunmed
Fertty
Ginefiv
IMF
Girofiv

¿Referencies?
Imatge Imatge

Portém 5 IAD casolanas al 2014 amb dos ectopics.
Una ovo amb 4 embrións +3 B i C.
Els dos B al 2015 em donen heterotopic (un a la trompa i la meva nena)
Els dos C al 2017 em donen bioquimic de 5

Dues transfes de blastos +5 entre AA i BA al Maig i al Juny del 2018 negatives.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Erika79 » dv. juny 14, 2019 10:19 am

Benvinguda Anabel,
No sé com estan els preus d’una cosa i l’altra a les clíniques que dius però a Tarragona, Embryogin té molt bona fama. Però quan vaig anar a informar-me era careta i em van voler fer anar directament a donant sense fer cap altre camí. Al final si que vaig acabar amb adopció d’embrions a IVF però desprès d’intentar IAs i FIV amb els meus òvuls a Fertilab i allí. No va poder ser, però necessitava intentar- ho.

Molta sort!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
anabel.palomo
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. juny 11, 2019 6:29 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: anabel.palomo » dl. jul. 22, 2019 7:56 am

Hola! Dons vam visitar UEG a Vic que ens va agradar pero hi ha 6 mesos d espera minim pero parella i davant nostre hi han tres. Després la doctora Andrades de Girofiv que no ens va agradar gens. Per presupost només podem anar a Dexeus perque embryogin ens queda a 3h i mitja en cotxe i es inviable fer 8 hores cada pocs dies.. llastima perque a Dexeus son 2000 (i encara no se com serán els metges) i Embryogin son 1600. Una amiga acaba de tenir avui mateix el seu positiu allá.

En fi...a vegades la part economica es la que posa trabes. Espero que ens convenci al Dexeus perque no podem anar a cap altre i la meva parella s está pensant tenir un segon...
Imatge Imatge

Portém 5 IAD casolanas al 2014 amb dos ectopics.
Una ovo amb 4 embrións +3 B i C.
Els dos B al 2015 em donen heterotopic (un a la trompa i la meva nena)
Els dos C al 2017 em donen bioquimic de 5

Dues transfes de blastos +5 entre AA i BA al Maig i al Juny del 2018 negatives.
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Perdut » dv. oct. 11, 2019 4:03 pm

Hola!! M'uneixo al grup.

Portem des del 2015 cercant embaràs. Desembre 2016 vaig quedar embarassada de manera natural però va ser ectopic. Al 2017 dos IA per res, al 2018 la primera FIV per la ss... una merda... i després 3 FIVS per lo privat amb un final de bioquímic. Total, que ara ens plantegem si fer una FIV natural sense medicació o anar directes a adopció d'embrions. Descartem la OVO ja que val un dineral i l'esperma del meu home tampoc és la osti.
Estem al CIRH i l'ADE val 1800 (només inclou una transferencia).
Tinc menopausia precoç hereditaria i per tant se m'acaba l'arròs literalment.
Hem de prendre una decisió i estic morta de por... si fos adopció d'embrions que li diré al nen quan vulgui saber d'on prové? i si té alguna malaltia genètica? És una decisió molt difícil i ens diuen que la taxa d'èxit és del 40%.

SI em voleu donar la vostra opinió ho agraïré.

Per cert, sóc keepdreaming1984 a l'Instagram per si em seguiu (o em voleu seguir)

Gràcies de veritat. Ànims. :--/)
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Apolonia » ds. oct. 12, 2019 10:21 pm

Hola Perdut,
Escric des del telf així que procuraré ser breu.
Si has arribat fins aquí deu ser perquè alguna cosa et diu que la ADE pot ser el teu camí.

Jo no sóc metge, però et puc dir que jo només he fet 2 tractaments, els 2 d’ADE. Un embaràs gemelar que no va progressar, i un amb transfer d’un sol embrió que és el meu fillet de 6 mesos. Quan sigui més gran li diré la veritat, que desitjava set la seva mami i una doctora em va ajudar. Procuraré que el pes de la genètica no sigui tant gran com per fer-ho un problema. Un nen adoptat tampoc té la carrega genètica dels pares. Enfermetats tmb en podem heredar de parents genètics... i imagino que les clíniques descarten les coses més greus.
Només et puc dir que sóc mami des de fa 6 mesos i m’és igual la genètica del meu nen, l’amor és infinit, sóc inmensament feliç!

Que tinguis molta sort.
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Perdut » dl. oct. 14, 2019 4:01 pm

Apolonia, mil gràcies per contestar.

Ens hem decidit i farem ADE.
Espero tenir la mateixa sort que tu!!!
Dóna gust llegir que ho has aconseguit i ets inmensament feliç, m'anima.
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Erika79 » dl. oct. 14, 2019 4:08 pm

Perdut, sóc la viquifa a ig.
Benvinguda a aquesta altra part del foro. M’alegro que hagis trobat les forces per prendre un nou camí. Espero que aviat puguis celebrar perquè t’ho mereixes.

Un petonàs!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Noa78 » dc. oct. 23, 2019 7:29 pm

Bones Perdut, jo també sóc mare d'un nen per ADE que ara té 9 mesos i no el cambiaria per res del món.
M'és igual que no tingui la meva genética, és el meu fill i punt. No hi pensó gaire en qué li diré quan sigui més gran, simplement ho aniré fent amb naturalitat.

Doncs jo vaig anar directmanet a ADE sense passar per IA ni FIV, perquè ja em van dir que ho tindria difícil a la meva edat i amb la antimulleriana superbaixa.
Al principi hi pensava sovint si no ho hauria d'haver intentat al menys un cop amb els meus óvuls, però ara que tinc al meu peque aquí ni ho penso. He fet el correcte i mai he sigut tan feliç com ara.

Molts ànims i endavant amb el tractament! A veure si aquesta vegada hi ha sort!!! Una abraçada.

Per cert us he solicitat seguiment a ig :***:
Imatge
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Erika79 » dj. oct. 24, 2019 10:52 am

Ho vaig posar al post d’ovo però també ho dic per aquí perquè trobo que és important que ens fem veure.

Dissabte van néixer els meus petits i només veure’ls van fugir les pors que pogués tenir encara de si seria capaç de sentir-los meus. Els sento part de mi en absolutament tot i no podria ser més feliç.

No dubteu que sigui ADE, embaràs natural o adopció, aquestes criatures us robaran el cor i res més tindrà importància.

Molta sort i esperem veure més positius i bebitus ben aviat.

Un petonàs
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Erika79 » dj. oct. 24, 2019 10:56 am

Noa78 ha escrit: Per cert us he solicitat seguiment a ig :***:



Oops, torna a fer-ho xD
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Niuet
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. maig 03, 2018 2:35 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Niuet » dl. nov. 18, 2019 4:59 pm

Hola a totes. Es genial escoltar les vostres experiències.
Jo em vaig decidir per fer ADE. Mhe visitat a Institut Marques i només tinc paraules D agraïment pel tracte rebut.
Lamentablement ho hauré de postpossar pq tinc 3 miomes que no em permeten assegurar un bon implantament de l embrió.. Bàsicament no tinc lloc.
Ara estic mirant de fer tractament de Radiofrecuencia a la tecknon per mirar de reduirlos... Vull evitar el quiròfan pels riscos que puc correr
Estic trista pero disposada a fer el que calgui per aconseguir - ho.
Seguiré pendent de les vostres respostes.
Niuet
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. maig 03, 2018 2:35 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Niuet » dl. nov. 18, 2019 6:19 pm

Noa78 ha escrit:Bones Perdut, jo també sóc mare d'un nen per ADE que ara té 9 mesos i no el cambiaria per res del món.
M'és igual que no tingui la meva genética, és el meu fill i punt. No hi pensó gaire en qué li diré quan sigui més gran, simplement ho aniré fent amb naturalitat.

Doncs jo vaig anar directmanet a ADE sense passar per IA ni FIV, perquè ja em van dir que ho tindria difícil a la meva edat i amb la antimulleriana superbaixa.
Al principi hi pensava sovint si no ho hauria d'haver intentat al menys un cop amb els meus óvuls, però ara que tinc al meu peque aquí ni ho penso. He fet el correcte i mai he sigut tan feliç com ara.

Molts ànims i endavant amb el tractament! A veure si aquesta vegada hi ha sort!!! Una abraçada.

Per cert us he solicitat seguiment a ig :***:

Noa on t ho vas fer?
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Noa78 » dl. nov. 18, 2019 8:26 pm

Niuet ha escrit:Noa on t ho vas fer?

A l'Institut Marquès també. Al segon intent em vaig quedar.

En aquest post explico la meva experiencia. En general molt bé, però va haver-hi petites coses que no em van agradar: viewtopic.php?f=37&t=55298&p=1868095#p1868095
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::