2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

Tractaments, clíniques, medicaments..
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Alma33 » dv. juny 26, 2020 10:24 pm

Jo vaig demanar també per la dra. Serra i em van dir que estava de baixa. Quina sort que t'ho puguis fer amb ella perquè he llegit molt bones opinions del tracte. Jo ho he trobat molt fred tot i sense explicacions. La informació dels donants te la donen en el moment de la transferència. Et diuen edat,alçada,pes,color d'ulls i de cabell dels donants. I el grup sanguini. I adalt del paper veus la qualitat del blasto. Crec que tots són bons (el meu era AA) perquè els altres ja no els seleccionen. Ja et dic que amb mi van estar 10 minuts. Súper ràpid. Segur que t'anirà bé.
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » ds. juny 27, 2020 8:10 am

La Doctora Serra és molt maca i molt propera. Jo m'ho estic fent en cicle natural i ella em va dir que necessitaria molts controls per veure com estava l'endometri però vaig anar a un i el Dr Zamora ja em va donar l'ovitrelle...no sé, jo també vaig trobar a faltar més explicacions. Sé que aquest tractament és molt senzill però no se...una mica d'empatia!
Qui et va portar a tu?
A mi m'han dit que a les 13.00 de dilluns estigui allà em faran beure aigua, em donaran info d'embrions i a les 13.30 la transfer.
Es veu, segons em va dir la dra Serra, que ells tenen molts clients de França i Itàlia i que amb tot això del confinament, havien deixat de fer molts tractaments. A mi em va donar la sensació que ara van per feina...espero que tot i així ens vagi bé el tractament perquè vulguis o no, és pasta! Per no parlar del desgast emocional.
També he sabut que en aquests tractaments, a moltes clíniques abans de la transfer fan una analítica de estradiol i progesterona i aquí no la fan...
I el tema prova d'embaràs és molt cutre. Si no em ve la regla abans, espero que no!, jo me la faré a casa, no creuaré mitja Barcelona amb la primera orina del matí.
A la majoria de clíniques fan analítica de sang i miren com està la famosa Beta. Ai, no sé, espero que no ens haguem equivocat i que ens vagi tot súper bé!
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Alma33 » ds. juny 27, 2020 11:09 am

A mí no em van oferir la possibilitat de fer-ho en cicle natural,que ho hagués preferit. T'estalvies els 200€ de medicació i els efectes secundaris,que semblo un globus d'inflada que estic. Però per ells és més còmode fer una eco de control i ja està. A més he llegit que la transfer es fa en dia 19-21 del cicle quan és un blasto i a mí me l'han fet en 14. No sé,crec que amb l'aturada,ara van a saco a fer pasta. I lo de la prova d'embaràs és patètic que no facin beta. Jo tampoc aniré,me la faré jo però estic segura que serà que no per tal com ha anat tot. Si haig de repetir,no ho faré aquí,ho tinc clar perquè tampoc és gens barat,comparat amb altres clíniques. Però tu ves tranquila el dilluns i disfruta del teu moment. Anirem a la par amb el resultat. Que tinguis molta sort.
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » ds. juny 27, 2020 12:14 pm

Hola

Jo ho he fet en cicle natural perquè sóc hipertensa i la doctora va decicir no donar estrògens perquè no són bons si ets hipertensa. LLavors vaig anar a fer-me eco a dia 8 de cicle pensant que em dirien que hi tornes el dia següent i em va dir que ja estava a punt. Em va donar l'ovitrelle aquell mateix dia i en teoria vaig ovular el dimecres així que si la transfer és dilluns si que són els 5 dies que té el blasto.
Però em sap greu que tinguem aquesta sensació. Jo n'estava molt contentat amb les visites prèvies i la doctora però realment, ara ha estat tot massa ràpid.
De fet, vaig estar a punt de no fer-ho en aquest cicle però després vaig pensar que el mes següent potser seria el mateix i ja ho vaig haver d'aturar per una pandèmia i posteriorment per una infecció de ronyó.
Espero que tinguem resultats positius que és el que realment conta i ens en oblidem d'aquestes sensacions.
Una pregunta, no sé d'on ets ni on vius però després de la trasfer què vas fer? Vas anar a casa caminant, amb cotxe, bus, taxi?
Gràcies
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Alma33 » ds. juny 27, 2020 12:26 pm

Vaig anar en cotxe. No sóc de Barcelona. Et diuen que aquell dia una mica de repòs. Jo he estat un parell de dies amb mal de regla però m'han dit que és normal perquè han tocat l'úter. I sí, són sensacions que pot ser en una altre lloc també tindríem. Suposo que busquem o en el meu cas jo,busco que siguin més empàtics. No estic fent una ressonància i cap a casa,darrera d'això hi han somnis i molta il.lusió. Jo crec que és bastant general de tots els centres la sensació de negoci que hi ha darrera i evidentment que no ho viuen com nosaltres, és feina i ja està. Amb el Cirh també em va passar quan vaig fer la visita. Però dilluns vés amb il.lusió i optimisme,que diuen que l'actitud fa molt. Segur que et va bé.
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » ds. juny 27, 2020 12:32 pm

Sí, hi aniré però ja saps que aquests tractaments són una mena de muntanya russa tan aviat estàs a dalt com tan aviat estàs sota mínims! Els dies previs són una mica així amb les inseminacions prèvies que em vaig fer a la S.S també era igual.
A pensar en positiu i que la sort ens acompanyi que en aquestes coses hi juga un paper important!
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Alma33 » ds. juny 27, 2020 1:09 pm

Per mi és el primer tractament que faig,suposo que per això estic neguitosa. Vaig mirar ovodonació primer però pel preu tenia un parell d'intents d'ADE i m'he decidit per això. Espero que ens vagi bé. Molta sort!!
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Alma33 » dg. juny 28, 2020 6:31 pm

Molta sort demà, Mercè!! Estigues tranquil.la que segur que li has fet un bon llitet a l'embrió i es quedarà amb tu uns quants mesos.
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Alma33 » dl. juny 29, 2020 1:56 pm

Mercè,com t'ha anat?? :--/)
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » dt. juny 30, 2020 10:01 am

Hola!

Doncs molt bé, els embrions com tu qualitat AA de doble donació i a mi si que em va aspirar el moc però va ser un segon i després quan va acabar em va deixar un óvul de progesterona perquè amb l'aspiració l'havia tret...
M'ho va fer la meva doctora i estava força tranquil·la amb ella...realment el procés és per flipar!
A mi em van deixar 2 minutets estirada i després al quartet aquell on et desvesteixes em va dir que em podia estar una estona...vaig seure 5 minuts i vaig marxar amb taxi.
Ara a esperar! Tinc son perquè no prenc cafè i per la progesterona! :D
A veure si tenim sort!!!!
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Alma33 » dt. juny 30, 2020 10:58 am

Què guai Mercè? T'has posat dos embrions?? Jo només un perquè ja tinc un fill i em feia por posar-me dos. Doncs res,ara a esperar i creuar els dits. Jo no noto res. Son sí,per la progesterona però res més. A veure si tenim sort!
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » dt. juny 30, 2020 11:03 am

No, només un perquè sóc hipertensa i era un risc. Això, a veure si tenim sort totes dues!
Una abraçada!
Sassenach
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. jul. 02, 2020 7:11 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Sassenach » dj. jul. 02, 2020 7:30 pm

Hola noies!

Veig que actualment, sou dues, Alma33 i Mercè, que esteu justament en plena adopció d'embrions. Us desitjo molta sort!!

La meva parella i jo, després de 3 FIV's fallides, en els darrers 2 anys, i en total 4 anys de cerca d'embaràs, hem decidit saltar-nos l'Ovodonació, i provar directament l'ADE.

M'he afegit al fòrum per tal de conèixer altres experiències similars a la meva, i poder compartir així, aquest camí pedregós. :)

Nosaltres estem pràcticament decidits a iniciar el tractament a l'Institut Marquès, però voldríem saber si algú té experiències prèvies que hagin sortit bé. I si podem rebre algun consell, doncs benvingut serà!

Moltes gràcies, i molta sort a totes!
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » dg. jul. 05, 2020 11:30 am

Hola!

Sé que els de l'institut Marquès van ser els primers en fer tot això però ara mateix no en tinc ni idea de com funcionen, no els vaig visitar.
Però si t'agrada i hi tens confiança, endavant! Que tinguis molta sort!
Sassenach
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. jul. 02, 2020 7:11 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Sassenach » dv. jul. 10, 2020 11:49 am

Hola Mercè!

Moltes gràcies per la resposta. Espero que el darrer tractament, hagi estat un èxit! :ok:
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » dt. jul. 14, 2020 5:36 pm

Ha estat un bioquímic...em va durar molt poquet l'alegria...Un rotllo :(
Potser ho torno a provar i espero que vagi millor tot i que potser canvio de clínica...m'ho pensaré.
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: BuffIta » dc. jul. 15, 2020 11:38 am

Hola a totes,
Alguna de vosaltres sap explicarme si això es de bona qualitat?

Blastocisto ( día +5 )

Vaig perduda.... hi ha algo millor? o com funciona?

Gràcies.
Petons a totes
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Noa78 » dc. jul. 15, 2020 12:29 pm

BuffIta ha escrit:Hola a totes,
Alguna de vosaltres sap explicarme si això es de bona qualitat?

Blastocisto ( día +5 )

Vaig perduda.... hi ha algo millor? o com funciona?

Gràcies.
Petons a totes

Això vol dir que és un embrió amb 5 dies d'evolució. Normalment fan transfer d'embrions de 3 dies o de 5. Millor que sigui de 5.
De la qualitat no diu res. Hauria de dir si es qualitat A, B, C...
Imatge
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: BuffIta » dc. jul. 15, 2020 5:44 pm

Moltes Gràcies Noa, vaig a preguntar-ho.
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: gateta10 » dc. jul. 15, 2020 6:09 pm

Hola noies,
no havia llegit els últims missatges!!
Merce19, ostres, quin greu. Espero que t'animis a fer més intents. T'han fet alguna recomanació a la clínica? T'envio una abracada ben forta.
Alma33, com t'ha anat?
Buffita, molta sort! Com dia la Noa78 només et diu el temps que té, no la qualitat.

Respecte al tracte i empatia amb els metges, crec que cada una por trobar el seu metge o centre "ideal". També hi ha d'haver una sensació positiva, un feeling, si et veus en aquell lloc, amb aquell metge. Sovint llegeixo que algunes noies no els importa el tracte càlid sino els resultats, per altres això és impensable.
Jo, p. ex., sóc d'analitzar els resultats (les estadístiques que presenta la Sociedad Española de Fertilidad, no les que et diu la clínica) tanmateix la clínica on vull anar és recent i encara no las té publicades. Però sé que és excel-lent i m'hi trobaré bé allà, hi confio.

De moment, però, segueixo confinada des del marc al país on visc i tampoc puc ser repatriada...En, fi que ja veig que fins el 2021 no puc comencar el tractament!!
(sorry no tinc c trencada!).
Sort a totes!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::