2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

Tractaments, clíniques, medicaments..
mariona1977
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. oct. 22, 2015 6:14 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: mariona1977 » dg. maig 17, 2020 6:34 pm

Perdut ha escrit:Hola Mariona

Sento molt tot lo dolent que heu viscut.

Pel què fa a les doctores, jo vaig tenir una visita amb la Dra. Redondo a la seva consulta privada per saber la seva opinió respecte el tema inmunològic després de fer 3 FIVS. A mi no em va agradar.

I en el CIRH per adeslas tenen bon preu. Jo he fet allà una adopció d'embrions d'un blasto expandit. I sí que miren els grups sanguinis.

Espero haver-te ajudat un xic.
Et desitjo que tingueu molta sort.

Ànims!


Gràcies Perdut per respondre´m!!!
Moltes gràcies per ajudar-me!!! Ja ho miraré llavors; a veure què em diuen.
GEORVI
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. abr. 18, 2018 4:51 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: GEORVI » dl. maig 25, 2020 9:37 am

Hola, jo estic fent tractament FIV a IVI, de moment senda resultat i jo el plantejo adopció d'embrions. Es dispara molt més el preu?
mariona1977
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. oct. 22, 2015 6:14 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: mariona1977 » dl. maig 25, 2020 11:48 am

Perdut ha escrit:Hola!! M'uneixo al grup.

Portem des del 2015 cercant embaràs. Desembre 2016 vaig quedar embarassada de manera natural però va ser ectopic. Al 2017 dos IA per res, al 2018 la primera FIV per la ss... una merda... i després 3 FIVS per lo privat amb un final de bioquímic. Total, que ara ens plantegem si fer una FIV natural sense medicació o anar directes a adopció d'embrions. Descartem la OVO ja que val un dineral i l'esperma del meu home tampoc és la osti.
Estem al CIRH i l'ADE val 1800 (només inclou una transferencia).
Tinc menopausia precoç hereditaria i per tant se m'acaba l'arròs literalment.
Hem de prendre una decisió i estic morta de por... si fos adopció d'embrions que li diré al nen quan vulgui saber d'on prové? i si té alguna malaltia genètica? És una decisió molt difícil i ens diuen que la taxa d'èxit és del 40%.

SI em voleu donar la vostra opinió ho agraïré.

Per cert, sóc keepdreaming1984 a l'Instagram per si em seguiu (o em voleu seguir)

Gràcies de veritat. Ànims. :--/)


Hola Perdut. Jo també sóc nova al grup i també vaig a buscar un ADE. En referència al que comentaves de com dir-li al teu fill en un futur d´on vé; t´he de dir que jo sóc adoptada. A mi m´ho van dir desde que era ben petitona però entenc que explicar-li tot lo de l´Adopció d´embrió no és tant senzill com una adopció normal. Jo també m´hi he trobat. Sóc mare de bessons de 4 anys i mig i ells van ser a través d´una FIV a la ss amb selecció d´embrions ja que jo havia tingut varis càncers i no volia que els meus fills ho tinguessin i ara amb el tercer que busquem li hauré d´explicar com tu. Et recomano que ho facis de la manera més senzilla , parlant-li des del cor i explicant-li la situació que us ha fet arribar a prendre aquesta decisió de fer una ADE. Pensa que al principi pot ser que els xoqui però crec que seria la millor manera que sapiguessin d´on vénen.
Espero haver-te ajudat
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » dl. maig 25, 2020 4:50 pm

Hola Mariona

Jo em vaig visitar amb la doctora Redondo, la meva ginecóloga és la Dra Soler de l'equip de la Gomez Roig de la Corachan i ella em va recomanar la visita.
A mi no em va agradar tot i que altres doctores m'han dit d'ella que és molt bona! Jo la vaig trobar molt despistada i molt directa cap a FIV quan jo li vaig dir que directament volia ADE.
Al final és una qüestió de sensacions...si vols demana visita amb ella i a veure què et sembla. Jo al final m'he decidit per IVF havia de començar aquest cicle però he tingut una infecció al ronyó i au, ara a esperar un mes més...sempre i quan tot estigui ok en la propera analitica d'orina de control.
Això és com una carrera de fons i de vegades esgota!
Molts ànims a totes!
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Perdut » dt. maig 26, 2020 6:44 am

Moltes gràcies @Mariona1977 per contestar.

Vaig fer l'ADE el passat desembre i va acabar amb bioquímic.
Ara estem mirant de fer una ovodonació.
Igualment tinc clar que si tinc un fill/a li explicaré des de ben petit d'on prové.

Us envio molts ànims a totes. :--/)
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: BuffIta » dj. maig 28, 2020 9:01 am

Hola a totes,
Jo també m'estic plantejant fer adopció d'embrions.
Tan la meva parella com jo, de moment ho volem portar discretament de cara a les families i amics... explicar els motius seria molt llarg....
Tinc varis dubtes al respecte...
Un cop rebuda la transfer d'embrions, entenc que ja us donen d'alta de la clinica de reproducció i ha passeu a visitar-vos amb el ginecoleg habitual o un altre ginecoleg, correcte? a aquest ginecoleg li dieu que heu fet ADE o no cal fer-ho?

Si vaig a alguna visita amb ma mare o la meva sogre, no vull que per una errada faci algun comentari.... i s'enteri tothom que hem fet ADE...

Per altra banda, el moment de la transferència com es? fa malt? es incòmode? quan triga? es pot anar sola? La meva parella viatja molt per feina, i potser hauré d'anar jo sola... es viable?

Moltes gràcies a totes.
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » dj. maig 28, 2020 9:10 am

Hola!
A mi a la clínica em van dir que et fan un segjiment del primer mes d embarás. Et fan una eco per confirmar que està ok i després ja vaig al teu ginecòleg.
Per tant, no crec que ho hagid de comentar al teu gine sinó vols però si recorres a ADE x problemes d avortaments o coses així potser sí qie caldria.
De tota manera, no crec que el gine comenti res, els metges són molt discrets sempre.
Jo farë ADE com a mare soltera i hi aniré sola. M han dit que no es dolorós, l unic la tipica molèstia de l speculum... Després al cap d una mitja hora ja vas cap a casa.
Espero haver-te ajudat!
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: BuffIta » dj. maig 28, 2020 9:43 am

Hola Mercè19, gràcies per la teva rapida resposta.
On t'ho faras??? ja has començat tractament?
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » dj. maig 28, 2020 9:57 am

M'ho faré a IVF. L havia de començar aquest cicle però vaig tenir infecció de ronyó... No m havia passat mai i mira... Súper oportú! Ara estic pendent de un cultiu d'orina si surt bé, em faré analítica x comprovar ferro, vitamina D, TSH i si tot surt correcte ho faré el proper cicle... Espero que no surti cap obstacle més!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Noa78 » dj. maig 28, 2020 10:17 am

BuffIta ha escrit:Hola a totes,
Jo també m'estic plantejant fer adopció d'embrions.
Tan la meva parella com jo, de moment ho volem portar discretament de cara a les families i amics... explicar els motius seria molt llarg....
Tinc varis dubtes al respecte...
Un cop rebuda la transfer d'embrions, entenc que ja us donen d'alta de la clinica de reproducció i ha passeu a visitar-vos amb el ginecoleg habitual o un altre ginecoleg, correcte? a aquest ginecoleg li dieu que heu fet ADE o no cal fer-ho?

Si vaig a alguna visita amb ma mare o la meva sogre, no vull que per una errada faci algun comentari.... i s'enteri tothom que hem fet ADE...

Per altra banda, el moment de la transferència com es? fa malt? es incòmode? quan triga? es pot anar sola? La meva parella viatja molt per feina, i potser hauré d'anar jo sola... es viable?

Moltes gràcies a totes.

Hola Buffita,

A la meva clínica (Institut Marqués) em van donar l'alta després de la ecografia de les 8 setmanes. Em van fer eco a les 6 setmanes i després a les 8 i si tot està bé no has de tornar a fer més seguiment amb ells.

La transfer no és gens dolorosa ni incòmode. Jo vaig anar sola totes les vegades i cap problema.

Sobre dir al teu ginecòleg que és ADE això ja depèn de tú. Jo sí li vaig dir i a la cartilla de l'embaràs ja em va posar embaràs per ovodonació. És important perquè a l'hora dels controls de l'embrió (plec nucal, etc) s'han d'agafar les dades de la donant femenina (la seva edat bàsicament) .
La meva familia tampoc sabia res de l'ADE i com que jo anava a les visites sola casi sempre no va haver-hi cap problema.

Ànims i molta sort amb el tractament!
Imatge
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: BuffIta » dj. maig 28, 2020 11:16 am

Hola Noa,
Multíssimes gràcies per la teva resposta.
A tu a Institut Marques et van dir la edat de la donant?
Institut Marques per mi és una de les opcions...
Qui et va portar?
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Noa78 » dj. maig 28, 2020 11:59 am

BuffIta ha escrit:Hola Noa,
Multíssimes gràcies per la teva resposta.
A tu a Institut Marques et van dir la edat de la donant?
Institut Marques per mi és una de les opcions...
Qui et va portar?

Sí, clar. T'ho han de dir. L'edat, grup sanguini i característiques físiques. I del donant masculí també.

Em va portar el Dr. Angel Lopez, que feia consulta a la clínica que tenen a Sabadell, que em quedaba més a prop.
Imatge
mariona1977
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. oct. 22, 2015 6:14 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: mariona1977 » dj. maig 28, 2020 12:35 pm

Hola noies.
Avui m´ha dit la meva mútua que hi ha la clínica OVOCLINIC que m´entra pel seguro. Avui hi trucaré per saber preus. Però alguna de vosaltres en té referències?
Gràcies noies!!
mariona1977
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. oct. 22, 2015 6:14 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: mariona1977 » dv. maig 29, 2020 1:39 pm

BuffIta ha escrit:Hola a totes,
Jo també m'estic plantejant fer adopció d'embrions.
Tan la meva parella com jo, de moment ho volem portar discretament de cara a les families i amics... explicar els motius seria molt llarg....
Tinc varis dubtes al respecte...
Un cop rebuda la transfer d'embrions, entenc que ja us donen d'alta de la clinica de reproducció i ha passeu a visitar-vos amb el ginecoleg habitual o un altre ginecoleg, correcte? a aquest ginecoleg li dieu que heu fet ADE o no cal fer-ho?

Si vaig a alguna visita amb ma mare o la meva sogre, no vull que per una errada faci algun comentari.... i s'enteri tothom que hem fet ADE...

Per altra banda, el moment de la transferència com es? fa malt? es incòmode? quan triga? es pot anar sola? La meva parella viatja molt per feina, i potser hauré d'anar jo sola... es viable?

Moltes gràcies a totes.


Hola bona tarda.
Jo em vaig fer una FIV amb DGP a st Pau i em van controlar durant quasibé 2 mesos crec; a més, també anava al meu ginecòleg.
Crec que sí qu eli has de comentar al teu gine que és una ADE; ja que si hi ha alguna coseta durant l´embaraç ( espero que no) per poder trobar una solució a la situació. Pensa que són molt discrets amb totes les dades personals. El que pots fer si un dia vas amb la sogra o amb ta mare, seria trucar abans a la consulta i comentar-li, així t´assegures que no se li escapi res.
La transferència a mi, personalment, no vaig notar res; sols l´espèculum fred, però res més. No em van sedar ni res ( hi ha clíniques que ho fan). Triga poqueta estona, tel transfereixen amb una sonda vesical i ja està. Lo d´anar sola , a nosaltres ens varen dir que hi anéssim acompanyats. Pots portar a una amiga si prefereixes no anar- hi amb la mare o sogra.
Espero haver-te ajudat una micona.
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: BuffIta » dc. juny 03, 2020 9:45 am

Hola a totes,
Gràcies, Noa, Mercè, Mariona...per contestar-me.
Tinc algunes preguntes més....
Noa, tu que ho has fet al Institut Marques..... vas fer algun tractament abans de la implantació, de que es tracta?
El dia implantació.... mes o menys quan de temps vas estar a la clinica? i despres vida normal? vas anar sola???

Algun consell?

Gracies!!!!!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Noa78 » dc. juny 03, 2020 5:01 pm

BuffIta ha escrit:Hola a totes,
Gràcies, Noa, Mercè, Mariona...per contestar-me.
Tinc algunes preguntes més....
Noa, tu que ho has fet al Institut Marques..... vas fer algun tractament abans de la implantació, de que es tracta?
El dia implantació.... mes o menys quan de temps vas estar a la clinica? i despres vida normal? vas anar sola???

Algun consell?

Gracies!!!!!

Bones BUffita. El tractament abans de la transfer per ADE és molt senzill. En el meu cas em vaig hormonar amb estradiol (parches) i progesterona (ovuls vaginals) . Vaig fer 3 intents així i no vaig aconseguir cap positiu.
Abans del 4rt intent em van fer histeroscòpia (que va sortir que tot estaba bé) i vaig prendre Vitamina D (que estava baixa) . A més, per descartar que no fos un problema d'anticossos vaig prendre prednisona uns dies . y per últim, per descartar que no fos un problema de coagulació de la sang (encara que els anàlisis van sortir bé) vaig prendre heparina (una injecció al dia fins la setmana 12). Y aquest 4rt intent va ser on em vaig quedar embarassada. No sabría dir que va ser el que va funcionar. Si la heparina, o la prednisona, o la vit D, o va ser sort.

Però si ho fas et recomano que et mirin tots aquests ítems abans (coagulació, anticossos, vitamines, ) a part dels que miren normalment. Que no entenc perquè no els miren directament a les clíniques sapiguent que són coses importants...

Respecte al temps que estás a la clínica el dia de la transfer, depén de la clínica. Però entre la espera, preparació de l'embrió, etc.. potser 1 hora aprox. Però al meu 4rt intent vaig estar bastant més perquè em van fer esperar molt. De fet fa temps vaig explicar com va anar en aquest post: viewtopic.php?f=37&t=55298&p=1868095#p1868095
Y vaig anar sola y cap problema. Però si tens algú de confiança amb qui t'hi sentis còmoda que et pugui acompanyar, doncs millor.
Y després del tranfer, doncs vida normal. Sense fer grans esforços ni prendre alcohol.
Imatge
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Alma33 » dv. juny 26, 2020 2:16 pm

Hola noies,sóc nova per aquí i no sė si està actiu el fòrum. Només volia preguntar a les que us han fet transferència d'embrions si en el moment de la transfer us van fer neteja de l'úter i aspiració del moc del cèrvix,com he llegit que s'ha de fer. Ahir em van fer transfer en adopció d'embrions i no em van fer res d'això. Directament em van posar la cànula,l'embrió i en cinc minuts cap a casa. No em van deixar una estona de repós. Va ser tot molt ràpid i estic convençuda que ni la neteja ni el repós farà que no hagi servit de res. Estic molt decebuda perquè anava molt il.lusionada.La vostra transfer ha estat així?
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » dv. juny 26, 2020 6:21 pm

Hola Alma

Doncs jo tinc la transferència dilluns així que no sé...a les inseminacions en algunes, no en totes ( en vaig fer 4) Sí que em van passar una gassa per netejar el moc però vaja, no crec que influeixi res....
On t'has fet en tractament? Pel que diu és molt ràpid! A mi em van dir que això del repòs després de la transfer no era absolutament necessari vull dir, que tampoc garantitzava l'èxit.
Segur que t'anirà bé! Sooort!
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Alma33 » dv. juny 26, 2020 9:35 pm

Hola Mercè, gràcies per respondre. La veritat és que em poso a llegir i crec que és el pitjor perquè imagino que cada clínica ho fa diferent. Jo estic a IVF i és la primera transfer que faig d'un blasto a dia 5. La transfer va ser súper ràpida i no em va molestar gens. Però em va sobtar que a l'acabar em van dir que em podia anar. Havia llegit que s'havia de fer repòs una estona a la clínica. Que et vagi molt bé dilluns. És un moment bonic.
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » dv. juny 26, 2020 9:44 pm

Ostres Alma jo també m'ho faig a ivf! A mi em porta la dra Serra però ha estat de baixa. Dilluns passat vaig anar a fer-me eco de control i em va atendre el Dr Zamora i també pim pam i super ràpid! Vaig sortir una mica preocupada i no em va agradar gens ell.
Gairebé no em va explicar res i després de la eco, que van ser 2 minuts, m'ho va pautar tot i al carrer! Vaig demanar que al transfer me la fes la Dra Serra que torna de la baixa el mateix dilluns.
Espero que haguem fet ben fet de triar aquesta clínica...diuen que per ADE és un bon lloc i tenen bon laboratori. Espero que tinguem sort totes dues!
Per cert, quina info et van donar dels donants?
Merci

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::