•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Lili_81
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. oct. 04, 2018 9:50 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Lili_81 » dj. gen. 10, 2019 7:20 pm

Hola noies!

Ara vinc de control, la cosa està mooolt millor que en el cicle que em van suspendre... M'han vist 13 folis i algun més de petitet que no ha volgut contar perquè diu que no evolucionaran. Ja m'ha dit que no pensi que podrem recuperar tots 13 pq segurament els petits quedaran estancats... A veure si em podeu ajudar vosaltres que teniu experiència donant-me l'opinió.
Tinc a l'ovari dret els folis de: 9/11/8,5/8/5,3/6,9
I a l'ovari esquerra els folis de: 6,7/9,1/11/9/9/6,8/6,7
Com ho veieu? Creieu que tenen tamanys massa diferents? Creieu que tinc possibilitats que molts evolucionen o només ho faran els més gran? Vosaltres quines experiències heu tingut? Ai! Estic histèrica per saber que passarà! Torno a tenir control diumenge... :-o00m

Com diu l'Erika79 això és una muntanya russa d'emocions, passes de ser super positiva i creure que segur que ho aconseguiràs a tenir el presentiment i certesa que això no anirà bé i val més que ho deixis... :ufs:

Erika crec que aquest últim congelat serà el teu bb!!! Jo t'envio energía positiva! Us l'envio a totes! :lfantrose:
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: airyn_jp » dj. gen. 10, 2019 9:05 pm

Totalment d’acord amb vosaltres!! Es una muntanya russa de sentiments...

Erika a mi em van fer exactament el mateix protocol,, va anims que dema surts amb data per la transfer segur!

Lili jo no els veig descompensats els folis, van creeixent bastant parells... jo no recordo la mida dels meus folis la veritat fa ja 3 anys i mig.... pero tenen bona pinta!

Bbm que tal la eco? Ha anat be?

Mode ego, demà ja tinc la transfer, i tot i que durant la setmana he estat tranquil•la perque he tingut molta feina ara ja estic dels nervis i m’han entrst tots els mals... i si no descongela, i si no s’implanta, aish!! I la por encara més gran de i si sí que implanta i el torno a perdre? Es tot un mon de pors... ja us vaig dir que intento tancar-les amb clau però es fa molt dificil mantenir les por a ratlla les 24h des dia tots els dies de la setmana.... demà ja us dire com va....

Una abraçada ben forta!!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: bbm81 » dv. gen. 11, 2019 7:56 am

Erika, en això dels sentiments estem totes iguals, tan et poses a plorar quan algu es torça com estar ja fent plans de com serà l'habitació del nen/a. És com una muntanya russa. Molta sort per les que esteu pendent de transfer.

Lili, jo no tinc molta experiència en això de les mides. Només he passar per una estimulació i sincerament no m'enrecordo gaire de les mides, només recordo que en total tenia 8-9 folíciles durant les ecos, dels quals em van treure 7 i d'aquests 7 només 2 madurs. Per tenir 36 anys no era gran cosa... va ser una baixada forta de la muntanya russa en aquell moment.

Airyn_jp que vagi molt bé la transfer d'avui. La probabilitat de que descongelin malament és molt baixa així que tu confia. A mi no em van dir que em trucarien, i poc abans de marxar a la clínica vaig rebre una trucada i jo vaig pensar: merda ja han tingut problemes i em truquen perquè no vingui. Però noooo, era per dir-me que havia descongelat perfecament i estava molt maco. Així que tu confia. Esperem les teves noticies.

Modo ego: em van fer la eco dimarts i em van dir que segons dates estava de 5+5, i es va veure tot correcte segons ells esperaven, es veia el sac (bueno una taca negre i dins una de petita blanca). El cor em va dir que era massa aviat i no el vam escoltar, però tinc hora per dijous que ve que serà la setmana 7 i ja s'hauria d'escoltar. Ja hem buscat ginecòleg, finalment em portarà el Dr Lopez de Clínica Girona, just era el que jo havia trobat per google, encara que m'havien recomenat d'altre però aquests tenen les agendes plenes i no m'han volgut....
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » dv. gen. 11, 2019 6:52 pm

Bbm81, qe guai que tot vagi endavant i dintre la normalitat! Ja ens aniràs explicant!
Ayrin_jp, espero hagi anat molt bé la transfer i ara paciència que ja veuràs que anirà bé!
Lily 81, no et sé dir res sobre mides , sassemblen totes bastant, suposo qe és bo. Ànims!
Erika 79, que than dit? Confio qe siguem companyes de betaespera!!
Perdut, una abraçada.
Ego, ahir control, era un altre metge. La de dilluns em diu qe ovulava del dret, ahir em va dir que el folicle era de 18 a lovari esquerre... Pfff no sé. La qüestió que ahir ovitrelle i dijous transfer. Creuem tots els dits. Posarem dos blastos.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » ds. gen. 12, 2019 8:42 am

Myca, jo la transfer la tinc divendres :)
Ahir el foli ja estava llest i per la nit em vaig punxar l’Ovitrelle.

Bbm81, m’alegro que ja hi hagi saquet. A la propera ja li sentiràs el bateg ;)

Lily, jo n’he tingut sempre tan pocs que no puc servir-te de referència amb tantes mides jajaja Suposo que és un tema d’ajustar/trobar la medicació que et va millor.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Lili_81
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. oct. 04, 2018 9:50 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Lili_81 » dg. gen. 13, 2019 7:10 pm

Hola noies!
Avui tenia el segon control i ja no surto tan animada com amb el primer... Dels 13 folis que tenia, n'hi ha 3 que ja no els conta pq han quedat petits. Dels 10 que ha medit dos estan a 16mm i quatre entre 13 i 14mm, en principi la gine aposta per aquests 6 pq els altres quatre que queden estan entre 9 i 11mm i diu que no sap si arribaran a la mida... :ufs: La questió és que ja m'ha tornat a aparèixer el dimoni del negativisme... :dimoni: Jo volia tenir-ne molts per poder fer més d'un intent, no puc pas tornar a fer un cicle sencer de FIV, bàsicament per tema de calers :-(
Ara demà toca analítica d'estradiol i dimarts 3er control... Diu que segurament la punció serà dijous. :-o00m
Les que heu passat per una punció que tal? Fa mal? Tardes gaire a recuperar-te? Potser al matí aniré a treballar, no se si faré bé...

Gracies noies, necessitava desfogar-me una mica... :--/)
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dg. gen. 13, 2019 8:49 pm

Lili, jo he tingut dues puncions i per mi és el millor de tot el procés. Entres al quiròfan, et xuten, colocón del 15 i a dormir.
A mi no l’ha fet mal res després, ni he tingut pèrdues. Això si, et despertes marejadeta i poc a poc et van passant els efectes de la sedació. I la resta del dia i el següent no he anat a treballar.

Ja veuràs que és un pim pam :)
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Piojito » dl. gen. 14, 2019 7:26 am

Lili, jo he passat per 3 puncions i com l´Erika, no vaig tenir cap problema, és més me les van fer pel matí i per la tarde ja estava trevallant, però sí que es veritat que tinc una amiga que no ho va portar gens bé i va estar un parell de dies a casa sense poder moure´s, suposo que com tot lo demés, depèn del cos.

Molts ànims que veuràs com va genial!!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dl. gen. 14, 2019 8:34 am

Hola noies!!

tot i que us he anat llegint no he contestat perquè des del mòbil és més complicat.

Lili, tal i com diuen l'Erika i Piojito al moment de la punció no t'adones de res. Durant les següents hores i dies vaig tenir un lleuger dolor però res insoportable, jo no em vaig prendre res però la doctora em va dir que si em feia molt mal que em prengues alguna cosa. El que si que em va passar es que vaig tenir un fort dolor de panxa els dos dies després, pel que vaig llegir pot ser a causa d'hiperestimulació.
Jo no vaig anar a treballar perquè estava de vacances nadalenques, però sinó hagués fet vida normal a partir del dia següent.
Per lo dels fol·licles a mi a l'últim control em van dir que n'hi havia que segurament no serien madurs, i al final els van recuperar tots 15 i tots madurs. Tot i que al final només 5 van arribar a blastos. El que vull dir que lo important no és quants te'n recuperen, sinó quants d'ells són bons per transferir.

Erika, myca, ja teniu la transferencia aquí!! Espero que tot vagi mooolt bé!

Bbm, que bé que tot vagi bé, ja ens aniràs venint a visitar i explicar novetats!

airyn, que tal la transfer? tot bé? quan tens la beta?

ego: avui tinc visita, divendres em va venir la regla i començarem a preparar per fer transferencia amb cicle natural...suposo que seguirem més o menys el que heu fet vosaltres. Ja us explicaré!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: airyn_jp » dl. gen. 14, 2019 8:33 pm

Hola noies!!

Lili_81: jo com la Erika la puncio lo millor de tot... entres t’adormen i au! Jo l’endemà si que vaig anar a treballar i be també. I la recuperació molt ràpida, ja veuras com aquests folis arriben bé!

Xocolatina: anims amb el cicle natural! Ja de seguida ho tens!!

Erika79 y Myca mooolts Anims que divendres ja es aqui!!


Mode ego: jo divendres vaig anar a fer la transfer! El petito va descongelar molt be i estava perfecte segons em van dir... I l’experiencia preciosa, super personalitzada i cuidada, no la vull explicar gaire per si hi ha algu que vagi a Institut Marquès no espatllar-se-la...
Pero va anar tot molt be! Molt emocionant... no puc parar de mirar la foto del meu embrionet i pensar si estarà aqui amb mi... de simptomes tinc mal de panxa com d regla i d pit, però com que prenem la progesterona pue stampoc et pots refiar... només queda esperar o desesperar, perque quines ganes de que passi la setmana...

En fi! Un envio una forta abraçada!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: bbm81 » dt. gen. 15, 2019 8:11 am

Hola noies,

Lili, com diuen, sobre el tema de la punció, no tinguis gens de por. En el meu cas, només n'he viscut un. Em van portar a una habitació per canviar-me, em van posar la via i em vaig quedar allà esperant. Després em van portar a quiròfan i em van posar anestèsia, perds el món de vista enseguida i quan et despertes ja està. Et porten a l'habitació perquè et recuperis, més tard em van portar algu per menjar, i quan t'informen de com ha anat tot, cap a casa. No vaig notar ni molèsties ni res de res, semblava que no m'havien fet res. Així que tranquila, com més tranquil estigui el cos, millor.
I sobre la quantitat, amb un sol ovul fecundat en tens prou per quedar-t'hi. En el meu cas només 2 ovuls madurs (en aquell moment va ser un baixón) i estic de 6+5 setmanes.

Erika, Myka, molta sort a la transfer i que tingueu una betaespera tranquileta.

Ayrin, mimat molt en aquesta betaepsera i estigues tranquila. Des d'aquí t'enviem bones vibracions.

Xocolatina, a cuidar-te i que aquest endometri creixi ben maco.

Modo ego: sense novetats.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dt. gen. 15, 2019 8:30 am

Jajajaja m'ha fet molta gràcia el "sense novetats".

Jo acabo de tornar de fer-me analítica de serologia perquè ahir la meva doc va caure en que m'havien caducat els resultats del maig i ale, a córrer per fer l'analítica.
Ahir per la nit vaig començar amb la progesterona, eeeecs, l'odio tant! Aquesta vegada, però, només me n'he de posar una boleta al matí i una altra a la nit, 400 en total. Vaig preguntar que per què "tan poca", les altres vegades eren matí, migdia i nit el que feia un total de 600, i m'ha dit que perquè és cicle natural. Em fa por que sigui poc, no sé...
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: airyn_jp » dt. gen. 15, 2019 11:02 am

Erika Jo faig el mateix... només mati i nit... me la fico a les 7 del mati i a les 9 de la nit aprox...

Ja veureu que va be!!


Jo porto amb mal de panxa desde dissabte, pero no em vull fer il·lusions, tot i q me les faig... No vull perquè segur que es tot per la mierdigestona... en fii :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

A veure si hi ha sort i aquest mes hi han moltes :-()) :-())


una abraçada ben forta que això ja mateix ho teniu aqui!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » dt. gen. 15, 2019 1:13 pm

Noies, jo esperant dijous per la transferencia, pero veig que totes us han fet posar ja la progesterona i a mi em van dir que fins dspres de la transferència res.... No ho entenc.
He de confiarhi, pro perque laltre cop si i aquest no? Assaig error? :-o00m :-o00m :-o00m
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dt. gen. 15, 2019 1:20 pm

Doncs Myca, ni idea. Jo crec recordar que sempre m’han fet començar amb la proge abans però entenc que desconfiis, ens hi juguem molt. Sempre pots trucar i assegurar-te’n. Jo em quedaria més tranquila si em controlessin els nivells de progesterona per ajustar la dosi, pero ni en la clínica d’abans ni en la d’ara m’han ofert aquesta opció. Una amiga meva s’ho va fer a Vic i a cada control li feien analítica.

Molta sort en les transfers que venen noies! Muaks!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: bbm81 » dt. gen. 15, 2019 1:54 pm

Del tema progesterona jo sempre he començat des del dia de la punció teòrica, en aquest últim cas 5 dies abans de la transfer que era l'edat del meu embrió. Se'm fa estrany lo de començar després de la transfer. Tu sigues pesada i pregunta, així et quedes més tanquila.
El més que em van cancelar el cicle natural em van dir 600 de progesterona, i quan em vam posar el primer embrió fresc també 600. En el cicle sustituit em poso 900 al dia, i encara no me l'han baixat. Si que és un fàstic però quan s'allarga perquè és un + es mira d'una altra forma.

Erika fins dijous a la tarda sense novetats jajajaja. Espero que tot segueixi com toca. Jo mentrestant us dono ànims.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dc. gen. 16, 2019 3:11 pm

Noies, això de només anar amb progesterona ajuda a conèixer molt bé els efectes: sensibilitat als pits, sensació de regla, gasos, alguna punxada... vaja que claríssim que tot el que se sent a la beta és per les perletes dels nassos jajaja Les altres vegades al dur altres medicacions no ho notava tant. O és que ara al tenir la tiroides com toca noto més els efectes. Ni idea del que és però amb 400 al dia no pensava notar pas res i ho estic notant més que els altres cicles.

Ja queda menys!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Apolonia » dc. gen. 16, 2019 3:44 pm

Myca, a mi també la Proge me la van fer prendre abans. És més, sl tractament anterior me la vaig prendre un dua abans del previst; quan me’n vaig adonar de l’error vaig trucar, i em van adelantar la transfer un dia degut a aquest error.....!

Sort a totes!!
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: airyn_jp » dc. gen. 16, 2019 4:48 pm

Si noies, la progesterona es una bona merda... perque no t’en pots refiar ni dels simptomes que tens... es taaan trist.... jo em faig il.lusions lel mal de panxa i pits i despres em recordo... P R O G E S T E R O N A.... i se m’està fent etern fins al dilluns...

El cas es que tinc la sensacio que tot aixo va arrencar mes dissabte que no pas els dies d’abans... aishh jo que se!! A veure si passa aviat!

Com porteu els nervis les de les transfers??

Bbm81 sort amb la eco de dijous! Ja ens dius!!

Una abraçada!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dj. gen. 17, 2019 9:11 am

Bon dia!!

Com va tot? Quina setmaneta més moguda que tenim!!

airyn que tal les sensacions, quan tens la beta?

lili, et feien la puncio avui? com ha anat la cosa?

bbm ja ens diràs que tal la eco d'avui.

myca, erika, teniu la transfer un dia d'aquests, no? Ja direu com va i quin dia teniu la beta!!

La resta com ho teniu? Alguna punció o transferència a la vista? Em deixo algú?

Jo de moment encara a l'espera, només prenent àcid folic. A veure si abans d'acabar el mes ja fem la transferència.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::