•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mir DB » dc. jul. 31, 2019 10:48 pm

Hola a tothom!
Primavera: em sembla q el batec es comença a sentir a la setmana 7 o 8, però si has vist el sac és genial!!! Quina bona notícia!!!!
Pruneta: què tal?
Ego: Avui he anat de visita i a la tarda m'ha vingut la regla acompanyada del baixón i les cabòries. Els anàlisis estan bé i per tant continuen sense saber què passa. La conclusió és q els meus òvuls no són bons. Ara provarem DGP.
En fi... us volia demanar si a algú li ha passat q en iniciar el tractament FIV li han canviat les regles. Jo les tenia abundants, super vermelles i amb força dolor. Des del gener hi ha molt poca quantitat i són més aviat marronoses. Tinc dolor però no tant, no semblen pas les meves regles. Vaig dir-ho a la dra. però no em va fer gaire cas. Com ho veieu?
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Northern Lights » dj. ago. 01, 2019 8:58 am

Hola a totes,
Mir DB , a mi tambè em van canviar les regles despres de la fiv/avortament, tot va ser seguit aixi que no se si va ser una cosa o l altre. En el meu cas les regles es retrasaven i tenia dolor ovaric dies abans de la regla. Els hi vaig comentar als gines i no em van fer ni cas. A final vaig arribar a la conclusió que durant una fiv t estimulen molt i els teus ovaris funcionen al mil% i que per tant és normal que s hen resenteixi. Igual amb l avortament.
Com que tenia dolor durant el cicle vaig anar a un osteopata i em va dir que podia ser muscular del propi avortament..

Vaig estar així casi 1 any, ara estic embarassada per tant no se si aixo hagues continuat així..
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mir DB » dj. ago. 01, 2019 1:55 pm

Merci! Ens queda un cos que no sap quin pito toca... Pateixo pq si hi ha poca regla potser vol dir q l'endometri és petit... Aix...
Me n'alegro q estiguis embarassada!! Dintre de tot n'has fet força via, no? Aconseguir-ho amb un any és tot un èxit!! Quina enveja que em fas!!! A gaudir de l'embaràs. Esperem que totes puguem donar bones notícies!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Northern Lights » dj. ago. 01, 2019 8:48 pm

Hola! Ojala Mir DB que hagues sigut un any, t explico el meu cas per donar-te ànims.

06/2016 iniciem recerca. No embaras
06/2017 fem proves, resultat: factor masculí greu, ens derivem a fiv directament amb 28 anys! Gerro d aigua freda total.
02/2018 tenim diners estalviats i fem fiv per privat: 2 embrions A, 3 embrions B i 1 C.
04/2018 transfer embrio A, TE+, avortament 6sg. Un dels pitjors moments de la meva vida va ser molt traumatic a nivell fisic i emocional. Vaig fer maneig expectant a casa i el vaig perdre allà dp de 6 o 7 hores de patiment infernal,pensava que moria. Vaig estar mesos amb malsons d aquell moment..
No vull posar-me més embrions,passo de patir. Regles molt doloroses i abundants i a més dolor pelvic casi tot el cicle. Un desastre!
08/18 embaràs natural que acaba amb bioquimic..
11/18 transfer de 2 embrions A, TE negatiu
2/19 visita Dra Silvia Sanchez Ramon a madrid. Soc kir AA i la meva parella C2c2, aixo podria explicar els avortaments..
03/19 histero i laparoscopia, trobem endometriosis, d aqui que tingues regles tant besties i que l'avortament semblava que anes a morir. No estic boja, realment tenia una problema.
04/19 transfer d embrio C amb heparina+adiro+ prednisona. TE +.
Avui faig les 16sg i 4d.

Perdoneu pel rollo pero potser pot ajudar a algú.
Amb aixó vull dir-te Mir DB que molts ànims i fes-te totes les proves que calguin abans de fer nova transfer. Tot és un paston xo val la pena.
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. ago. 02, 2019 7:59 am

Northern lights crec que has fet un molt bon missatge. Malauradament has hagut de passar per tot això per aconseguir algo que ens pinten com a fàcil. M'alegro moltíssim del teu embaràs :)
Una abraçada ben forta a totes!!
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mir DB » dv. ago. 02, 2019 8:26 am

Hola Northern Lights! Quantes coses... Em sap greu... Diuen q el maneig expectant és més natural i tot el q vulguin, però és molt bèstia, és com un part en solitari. Ha de ser horrorós. A vegades em desespero pq veig q lo meu no avança però al Sóc Petit ja veig li passa a més gent. Gràcies per escriure-ho. Tots ho vivim diferent però cada pas és dur i es fa molt llarg. Sort que hi ha finals feliços com el vostre!!
Com li van detectar això del factor masculí al teu company? Seminograma? I el Kir AA? Em van fer un estudi del gen de la protombina i factor V, i coses d'immunologia, no sé si és això. Insisteixo en si cal fer-nos més proves però diuen q no. I com que no hi entenc res tampoc puc demanar una cosa concreta. Bé, demano test fragmentació espermàtica però com q ell ja té fills diuen q no cal.
És molt pesat haver de passar per tot això. Només espero que algun dia ens en sortim. Gràcies per explicar la vostra història!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Northern Lights » dv. ago. 02, 2019 9:09 am

Hola Mir DB,
En principi els embarassos anembrionaris son per mala qualitat dels ovuls o l esperm. El teu company te fills, pero quan fa d aixo? Les coses canvien.
Al meu li van detectar amb un simple seminograma, es va veure molt rapid, pero hi ha factors masculins que costen més. Si voleu investigar aquesta via feu visita amb el Dr. Agusti Garcia de CIMAB, és l expert en el tema.

Pots mirar tema inmunologic, per aixo has de buscar un gine que hi entengui com la dra. Rojas de gravida o sino una inmunologa com la Silvia Sanchez Ramon de Ruber. En el teu cas pero no sembla aixo. Quan els avortaments son per causa inmuno l embrio esta geneticament be pero el cos el rebutja. No sembla el teu cas d entrada.

Segurament que l Agusti us dira de fer DGP pq així mires com està l embrio de dintre.

Si, el maneig expectant diuen que és millor pero és molt intens..
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Pingu » dv. ago. 02, 2019 10:37 am

Bon dia Noies!!
Et volia demanar Northern Lights: he vist que finalment vau fer heparina+cortissona i mha semblat que també Adiro.
A nosaltres a la propera preparació endometrial ens han afegit també l’heparina i la cortissona. Estem pendents de l’analítica de trombolfilies a veure que surt, però igualment ens han dit que farem l’heparina siguin quina siguin els resultats.
Tu tenies problemes de trombofilies? Em dóna esperances veure que les que feu aquesta combinació de medicaments esteu embarassades (per cert, enhorabona!!!) tot i que no és ciència exacte, hem d’anar mirant coses...
Si tot va bé transferirem cap al setembre amb un xute de medicació que em té ben acollonida... masses coses x fer que la sang sigui més líquida i em fa respecte, però alhora veig q és una combinació molt habitual.... sóc un neguit amb cames :miko:
Bones vacances!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dv. ago. 02, 2019 10:50 am

Northen! Gracies per explicar-nos tot el teu procés acabat amb èxit.

Pingu, A mi les trombofilies em van sortir bé i com que he tingut dos bioquimics en les dues transferències que he fet la doctora també em va parlar d’heparina i corticoides per la propera transferencia. Encara no hem concretat perquè ens hem agafat “vacances”. Hi tornarem a la propera regla, si tot va bé transfer a principis de setembre.

MirDB, endavant, a per totes!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Pingu » dv. ago. 02, 2019 12:27 pm

Hola Xocolatina!
Així com jo... a veure q ens surt a nosaltres les trombo, però tant si surt com si no, farem igual corticoides i heparina.
Nosaltres ara també estem de “vacances”, vindrà la regla pel 19-20 d’agost aprox i començarem a preparar. Tan de bo ens funcioni!!
Ja ens anirem explicant!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Northern Lights » dv. ago. 02, 2019 12:55 pm

Hola!
En resposta a la teva pregunta pingu. Jo no tinc cap problema de coagulació pero si incompatibilitat inmunologica. En aquests casos donen heparina+adiro+ corticoides. Heparina tot embaràs, adiro fins 36sg i cortis fins les 12-14sg.

L'adiro tambè és força comú, pots tornar-li a preguntar al gine.
A mi em feia molta por pel bebe anar amb tota aquesta dosis de medicació pero amb tots els profesionals m han dit que eran segurs pel bebe, així que nomès podem fer que confiar

Veig que tu xocolatina tmb ho provaras.
Ja ens aneu explicant el que
Molta sort!
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Pingu » dv. ago. 02, 2019 5:04 pm

Ah d’acord! Pensava que també ho tenies alterat. Ara acabo de rebre els resultats de les trombofilies i pel que entenc només tinc baix la proteïna S. No sé si és gaire greu.
L’adiro ja l’haviem fet servir, ara però, hi afegirem l’heparina i la cortissona, a veure com respon!
Fins aviat!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. ago. 02, 2019 6:52 pm

Pingu jo també tenia baixa la proteina s total,estava a 48,8 , tot i que en unes anàlisis de l'any anterior havia sortit correcte. arrel de tenir-la baixa van valorar punxar-me Clexane que és l'heparina, i sembla ser que la he de punxar durant tot l'embaràs. També van comentar que al cap d'unes 4 setmanes convé repetir analítica, pk aquesta proteina sovint pot sortir en dèficit i no ser cert.
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Pingu » ds. ago. 03, 2019 6:18 am

Hola!
Doncs ja veig q no deu ser gaire preocupant... a mi m’ha surtit a 44 i a sota diu q cal repetir x confirmar-ho. Amb el primer intent d’afegir la hepa+aas i corticoides et vas quedar embarassada? Aiii no se, tinc molta fe en aq medicació i espero no endur-me una patacada....
Que bé que vagi evolucionant tot perfecte!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » ds. ago. 03, 2019 6:39 am

Pingu ene l meu cas vam fer progesterona i heparina, i hi hagut el primer positiu, portem 7sg. També he d dir que és un cas una mica diferent, pk despres de 6 transferencies i una IAC, vam acabar confiant amb la materia prima meva i vam tirar endavant una IAD. Per tant, no sé quin ha estat el motiu, però ha funcionat i esperem que evolucioni tot bé.
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nurpefu » ds. ago. 03, 2019 9:29 am

Bones noies!!!
Fa molt de temps que no entro al fòrum, po tenía ganes dentrar i saludar-vos. Actualment estic de 20 setmanes i dilluns tinc la eco morfologica. El primer trimestre ha estat un patiment continuo pq no he deixat de sagnar i he estat patint de tornar a pedre'l. Però finalment tot ha anat bé.
Volia agreir-vos tot el suport i anims que meu donat i enviar-vos una abraçada molt forta i molts energia
ANIMUS!!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dg. ago. 04, 2019 2:35 pm

Veig que la majoria estem en pausa!

Però tenim pendent de saber la beta de la pruneta! A veure si ens dones una bona notícia!

L’Alicia en teoria va transferir el dia 2, com va anar? Data per la beta?

Tenim algun altre canvi?

Actualitzo la llista! Si m’equivoco rectifiqueu!

- Alicia: 02/08 TRANSFERENCIA
- pruneta33 : EN BETA ESPERA
- Pingu: TRANSFERENCIA EL PROPER CICLE
- Xocolatina: TRANSFERENCIA EL PROPER CICLE
- Numore33: pendent de mes proves abans de la propera transferencia
- MirDB: Pendent de començar FIV+DGP
- Aryashi: esperant regla per començar un nou cicle de fiv
- Nkn: buscant clinica per fer FIV
- perdut: BIOQUÍMIC
- myca: punt i apart
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- dalilala: ovodonacio
- Sic18: Pendent de FIV a la SS
- baby_77: pendent de FIV a la SS
- Colibri82: buscant clínica
- Piojito: laparoscòpia
- Nurpefu: 12/04 POSITIU
- Lili81: 08/04 POSITIU
- otra32: 04/05 POSITIU
- Northern Lights: 08/05 POSITIU
- ataraxia: 29/05 POSITIU
- primavera1985 : 12/07 POSITIU

** Embarassades: Erika79, bbm81,airyn_jp, balma,amazona, sita7, gustineta, mar i muntanya...
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dc. ago. 07, 2019 8:28 am

Hola noies!

Estat desconnectada un temps per no pensar amb tot això.

Felicitats a les que heu aconseguit el positiu! Jo el que us puc dir és que també he fet aspirina i heparina per alteracions immunològiques i no em va funcionar. Per tant, ara vaig a ovodonació.

La novetat és que ja tinc donant! I ho farem el proper cicle!!

Continuaré explicant la meva història al post ovodonació però us continuaré llegint.

Això és un camí llarg. Cal lluitar pels nostres i descartar tots els elements. Feu-vos proves.

Que la lluita sigui per un bonic bebè!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. ago. 07, 2019 7:12 pm

Hola noies, entro només un moment per explicar com de breu ha estat aquesta felicitat. Només ha durat 7setmanes i 4 dies. Tot era massa perfecta , la data prevista de part era pel mateix dia del meu aniversari. Doncs anem avui a fer la primera eco i no hi ha batec, no hi ha bona formació. Bé, doncs demà a primera hora quirofen i respat i a prendre pel sac tot. Era massa perfecta. En fi, un malson real massa dur.
Una abraçada.
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dc. ago. 07, 2019 7:47 pm

Primavera1985, em sap moltíssim greu, és un cop terrible i no tenim paraules per intentar ajudar-te, quina merda!

A mi el 8 de novembre em va passar el mateix, amb 8 setmanes i el cop és molt bèstia, t'entenc perfectament, em vaig haver d'esperar una setmana a veure si hi havia evolució i el vaig perdre. Aquest cop no se supera mai...

Avui estic de 29 setmanes i esperem bessons, sé que no és moment de plantejar-te res ni pretenc molestar-te, només intento donar-te ànims i força en un moment tan dur.

Una forta abraçada

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::