•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Optimista
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. ago. 26, 2019 8:18 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Optimista » dj. oct. 03, 2019 11:21 pm

Gràcies bonica!!!

Juliol 2019 1ª FIV: 15 òvuls, 7 blastos
Agost 2019 DGP: 0 APTES
Setembre 2ª FIV: 13 òvuls, 3 blastos
Octubre: Transferència de dos blastos
Octubre: beta negativa
Esperant al gener per tornar a començar
Bixi
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dc. set. 18, 2019 3:44 pm

•FIV 2019•

EntradaAutor: Bixi » dv. oct. 04, 2019 8:32 am

Hola noies,

Doncs ahir per fi vaig tenir visita amb el metge, el que semblava ser en l'anterior regla un folicul disparat, ha resultat ser un quiste... Just ahir hem va venir la regla després dels 15 dies d'anticonceptives. Llavors hem vam fer una analítica de l'estradiol, i al cap d'una hora hem van trucar amb els resultats. Hem van dir que estava baix, i que al no ser hormonal, doncs podría començar amb el tractament d'estimulació. L'altra opció era esperar mesos i mesos i amb anticonceptives fins que desapareixés. Així que ahir vaig començar amb la pauta de les punxades de gonal 225 i el proper dimarts torno a tenir visita, a veure com están els folicles..
No m'havien trovat mai cap quiste, suposo que després de les 2 IA que he fet aquest estiu, algo ha tingut a veure..

Piojito a mi hem van recomanar després d'una operació de miomes almenys 6 mesos de repòs, i després de mirar que tot estava bé, llum verda per seguir buscant. Va ser un pal la operació, pero vist ara, és el millor que vaig fer. A més, amb la primera IA q vam fer als 4 mesos de la llum verda, ens hi vam quedar de la nostra nena.

Optimista tres blastos, està molt bé!!! Suposu que t'en posaràs dos en la transfe? Ja queda menys per el 18, quina emoció!!!

Napa com va anar la eco d'ahir?

Runner quin munt de folis mare meva, com et sents? et fa mal alguna cosa?

Sento si no puc aprofundir amb totes, a veure si hem puc conectar més sovint i posar-me al dia.

Que tingue molt bon cap de setmana!!!!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dv. oct. 04, 2019 10:28 am

Hola noies!!
Quina activitat!!

Bixi, molta sort! Ja ens vas explicant com van evolucionant els folicles i quan tens la punció.

Optimista, molt bé! Tens tres oportunitats. Transferiràs un o dos?

Alipapallona, som companyes de betaespera! siguis positiva, perquè fins ara no ho haguem aconseguit no significa que aquesta no pugui ser la bona. I les tires ni cas, si fa tant que les tens segur que estan caducades, espera a l'analítica!

Napa, com estàs? que tal la eco (no ho havia sentit mai de fer una eco en betaespera)? La beta per quan? Els simptomes no volen dir res, si busqueu per internet hi ha mil casos diferents, cadascú ho sent /viu diferent.

Runner, jo vaig tenir hiperestimulació, però crec que va ser suau, el que vaig viure jo va ser com un empatx permanent de 3 dies (i eren festes de nadal i no menjava gaire!). Que vagi molt bé demà la punció!! Tindràs un exèrcit d'òvuls!!!

Dalilala, si et recomanen esperar, doncs a esperar. Després de tot el que ens fan esperar ja no ve d'una mica més. És desesperant però és així, tot això és lent. Ànims i ves-nos informant!!

Nkn, jo he fet dues transfers en cicle natural i una amb substituit i tot i que he hagut d'anar un munt de cops a fer controls, he de dir que les beta espera son molt menys simptomàtiques en cicle natural i s'agraeix. Ànims, ja ens expliques l'experiència!

Primavera, ànims amb aquesta punció!! Això ja està a tocar.

Piojito, m'alegro que decidiu cremar l´últim cartutxo, i esperem que sigui la bona. Jo estic a CIRH amb la Doctora Maqueda i no tinc cap queixa. El preu dins del que jo vaig buscar és dels més "econòmics" (si es pot dir econòmic en aquest món..)

Ego...estic en beta espera, per fi. Finalment hem posat els dos blastos que ens quedaven en cicle natural, em poso la progesterona, àcid fòlic i prednisona i clexane (tot i no tenir analítiques que diguin que alguna cosa falla la doctora ha volgut anar a totes després que les dues transferències anteriors fossin dos bioquímics). Creuem els ditets!

Actualitzo la llista! Si m’equivoco rectifiqueu!

- Bixi: fent estimulació
- runner: 05/10 Punció
- primavera1985 : 08/10 PUNCIÓ
- Alipapallona: En beta espera (08/10)
- Xocolatina: Betaesperant
- Napa: betaesperant
- optimista: Properament Transferència
- Pingu: esperant fer TRANSFER EL PROPER CICLE
- dalilala: ovodonacioTRANSFER EL PROPER CICLE
- Nkn: Transfer cicle natural proper cicle
- forta-pero-cansada: buscant per fer fiv cicle natural
- pruneta33 : esperant resultats biopsies endometrials
- Piojito: a principis 2020 tornar-hi
- Mapara:
- nana: buscant clínica
- Numore33: pendent de mes proves abans de la propera transferencia . Has fet ja test de receptivitat endometrial?
- MirDB: Pendent de començar FIV+DGP
- Aryashi: esperant regla per començar un nou cicle de fiv
- perdut: BIOQUÍMIC
- myca: punt i apart
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- Sic18: Pendent de FIV a la SS
- baby_77: pendent de FIV a la SS
- Colibri82: buscant clínica
- Nurpefu: 12/04 POSITIU
- Lili81: 08/04 POSITIU
- otra32: 04/05 POSITIU
- Northern Lights: 08/05 POSITIU
- ataraxia: 29/05 POSITIU




** Embarassades: Erika79, bbm81,airyn_jp, balma,amazona, sita7, gustineta, mar i muntanya...
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Alipapallona
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. set. 03, 2019 12:25 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Alipapallona » ds. oct. 05, 2019 7:50 pm

Ostres noies esta a tope aquest octubre!!!! Millor aquí ajuntarem ple d'energies perquè sigui la nostre!!!!
XOCOLATINA doncs si betaesperants.....Jo el dia 9. Aiii que llarg i confós que es fa, per tens tota la raó fins l'analitica no hi ha res dit!! Esperem que sigui la nostre i mira si fos negatiu doncs seguirem l'objectiu amb il·lusió, amor i paciència!

RUNNER demà anirà suuuper bé i tindràs ovuls per un tub!!!

BIXI ànims amb l'estimulació, també es un moment que Deunidó, però a tope que es per un bon fi!!!

Una super abraçada a totes!!!! Quan per fi tinguem unes panxones ben grosses fem una trobada i brindem amb suc per tot el que estem lluitant!!!
Bona nit!!!!
zz:-)
:-o00m :cnena: :cnen:
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Runner185 » dg. oct. 06, 2019 10:12 am

Bon dia noies!

A les que esteu a punt de punció molta sort.. Primavera això està fet.. la veritat que no es tant.. aparatós com sembla

Betaesperants ja direu notícies !!

La meva punció va anar bé tot i que pensava que em treurien més folis només van treure els que van veure més grandets.. bé la meva ginecològa deien que enganyaven el tamany pq tenia el estradiol a 5000. de fet fins i tot em van reduir la dosi de ovitrelle per si de cas; però qui em va fer la punció no em va treure els de menys de 14mm.. en fi .. crec que ho podia haver fet! Ara no sé que passarà amb els que queden als ovaris :S
Resumint em va treure 14, tots madurs i han fet fecundació convencional (sense icsi) i tenim 11..de moment bé.. aviam com evoluciona la setmana.

Quan em vigui la regla veurem si tot a tornat a lloc i podem fer transfe de congelats si queden clar jaja ..
La veritat que em trobo força bé he vigilat bastant amb la dieta i el que bec (no grans quantitats; aigua de coco i aquarius) i estic anant bastant al Wc, aquesta nit ha estat un festival! Bé això vol dir que m'estic desinflamant! :p-) :globus:

M'han receptat orgalutran 5 dies perquè tot torni al seu lloc.. algú li ha passat? Les de transfe diferida quan us tarda a venir la regla?
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dg. oct. 06, 2019 2:29 pm

Optimista felicitats xl resultat!!! I ara ja està, a transferir i esperar! Pel dia de la transferència, un cop estirada a la camilla, ben relaxada de baix i que entri fàcilment el teu petit dins!i a partir d'aqui, endavant!
Alipapallona,xocolatina i napa
betesperantscamipones! Volem que abundin coses bones per aqui jaaaaa, necessitem anar veient resultats guaissss!!



Runner185 felicitats per resultat de la punció! Jo, sort k dimarts hi ha la punció, perque aquesta estimulació està essent força feixuga, o vaig al wc 5 cops i corrent o tinc un malestar i mal a l'estómac increïble. De veritat, que espero k la punció doni bons resultats, xk sino.... Vam comentar a la dra la possibilitat de transferir un embrió en fresc, sempre i quan la punció pugui donar bons resultats. Hem quedat que veiem com evoluciona tot plegat, que ho decidirem amb laboratori. Per si de cas, no em fa punxar Decaptyl i sí Ovitrell, d'aqiesta manera deixem porta oberta per si es pogués transferir ni que fos un en fresc. No sé si seria un error transferir un en fresc?la dra diu que hi ha taxes més altes amb congelat, però fins ara mel's han transferit tot descongelats i ha estat fracàs. I potser no hi té re a veure.....Ai no sé!!!

Còpio llistat, rectificar el que calgui!!!
- Bixi: fent estimulació
- runner: 05/10 Punció
- primavera1985 : 08/10 PUNCIÓ
- Alipapallona: En beta espera (08/10)
- Xocolatina: Betaesperant
- Napa: betaesperant
- optimista: Properament Transferència
- Pingu: esperant fer TRANSFER EL PROPER CICLE
- dalilala: ovodonacioTRANSFER EL PROPER CICLE
- Nkn: Transfer cicle natural proper cicle
- forta-pero-cansada: buscant per fer fiv cicle natural
- pruneta33 : esperant resultats biopsies endometrials
- Piojito: a principis 2020 tornar-hi
- Mapara:
- nana: buscant clínica
- Numore33: pendent de mes proves abans de la propera transferencia . Has fet ja test de receptivitat endometrial?
- MirDB: Pendent de començar FIV+DGP
- Aryashi: esperant regla per començar un nou cicle de fiv
- perdut: BIOQUÍMIC
- myca: punt i apart
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- Sic18: Pendent de FIV a la SS
- baby_77: pendent de FIV a la SS
- Colibri82: buscant clínica
- Nurpefu: 12/04 POSITIU
- Lili81: 08/04 POSITIU
- otra32: 04/05 POSITIU
- Northern Lights: 08/05 POSITIU
- ataraxia: 29/05 POSITIU

** Embarassades: Erika79, bbm81,airyn_jp, balma,amazona, sita7, gustineta, mar i muntanya...
Avatar de l’usuari
Napa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Napa » dg. oct. 06, 2019 5:24 pm

Hola a totes
Runner doncs a mi la regla em venia entre 5 o 10 dies post punció , de les 3 últimes vegades ,5 dies va ser la q menys
Doncs mireu el dijous vaig tenir metge i em
Jo anava desmotivada i li vaig comentar i em va dir que aquests dolors de ronyons no volen dir que la cosa vagi malament, que es normal amb tot el q prenc que tingui molèsties
Em va fer eco i em va dir que l endometri estaba ferm . Només feia la eco per veure com estaba l endometri i ok . Vaig sortir mes animada però segueixo amb els sintomes que he tingut quan ha sortit negatiu , així que.....
Sort a totes noies
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dg. oct. 06, 2019 7:42 pm

Napa, ho hauràs sentit milions de vegades però no facis cas als símptomes. Són iguals en positius que en negatius. De fet, aquesta sensació de que t’està a punt de venir la regla et pot durar ben bé tot el primer trimestre o més i tot!

Molta sort a totes noies!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Piojito » dl. oct. 07, 2019 7:22 am

Bon dia noies,

BIXI, jo tot el relacionat amb el Clínic ho veig extrany... jo tenia entés que després d´una operació d´aquestes s´havia de fer "bondat" durant varis mesos, més que res perque t´han trastejat molt per dins i tot aixó ha de cicatritzar bé, i és clar quan vaig anar a la visita post-operatori dos mesos després de l´operació, (cosa que tampoc vaig veure gaire normal) i sense fer-me eco ni res em vam dir que ja podia tornar a començar amb un nou tractament em va xocar una miqueta, és més, l´altre dia vaig començar a fer pilates després de quasi 3 mesos i sincerament crec que encara no estic recuperada interiorment, així que no veig gaire clar aixó de començar un nou tractament. No estic gens contenta amb el Clinic però tenint en compte que ells tenen TOT, TOT l´expedient i per no haver de començar de "0" en altre lloc estava fent de "tripas corazón" i estava plantejant-me fer l´ últim intent amb ells però, no ho veig.

XOCOLATINA, quan em vaig quedar sense les opcions de la S.S. vaig començar a mirar centres privats, jo també vaig mirar al CIRH perque m´havien parlat molt bé, em va tocar el Dr. Mataró, suposo que ell va ser sincer i jo era una cosa que no volia escoltar i és que ens va dir d´anar directament a ovodonació, així que vaig descartar aquesta clínica, no estic preparada per aixó.

Moltes forçes per a totes, les necessitem.
Alipapallona
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. set. 03, 2019 12:25 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Alipapallona » dl. oct. 07, 2019 8:18 am

Bon dia!
BIXI a mi quan em van treure les trompes em van fer esperar uns 4 mesos llargs, per donar temps a la cicatritzacio, en fer-me la transfer i crec que no va funcionar perquè el meu cos encara no estava recuperat.... Jo no veig gens clar això que et diuen al Clínic, penso que també ens hem d'escoltar a nosaltres mateixes i com ens sentim el cos mirant de deixar de banda les ganes enormes del nostre petit perquè el cos ha de pair les coses també... I quan ens treuen parts del nostre cos també es necessari fer-ne un dol... Jo no el vaig fer pk només veia l'objectiu embaràs i això no m'ha anat gens bé ni a nivell físic ni a nivell psicològic. Tenim temps boniques, totes som joves, això també ha estat una reflexió d'autoconvenciment perquè em costa també... Jiji
:-o00m :cnena: :cnen:
Alipapallona
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. set. 03, 2019 12:25 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Alipapallona » dl. oct. 07, 2019 8:22 am

Arribarà!!!!!
El tema regles post tractaments, en el meu cas sóc com un rellotge. Si em diuen en 2 o 3 dies et baixarà la regla doncs a mi al segon dia i mig pam.
Després de la punció el que vaig tenir va ser com una espècie de flato horrorós... Un mal..!! Però fort només els tres primers dies, llavors era soportable.
Bé, aviam si van arribant bones notícies!! Mantinguem-nos ben optimistes, ben fortes i convençudes que de mames ja en som des del primer intent!!!
:-o00m :cnena: :cnen:
Bixi
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dc. set. 18, 2019 3:44 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Bixi » dl. oct. 07, 2019 8:34 am

Bon dilluns!!!!

Piojito
, quan fa realment que et vas operar? el tema que cicatritzi bé per dins es molt important, ja que si hi hagués embaraç, un dels riscos més importants, es que es produeixi ruptura uterina, quan ja està més avançat. A mi durant tot el embaraç, el cirurgià que hem va operar operar del mioma, tb em va estar controlant l'embaraç just per aquest motiu.. Pots demanar el teu historial perfectament i anar a un altre doctor, o clínica, en la que et sentís bé i tranquila sobretot! Com diu l'Alipapallona
que ha passat per una operación tb, es important aparcar les ganes del petito per escoltar al nostre cos, i que estigui en les millors condicions, i si toca esperar, encara que ens costi asumir-ho, doncs primer es la salut.
Alipapallona, xocolatina i Napa, molts i molts ànims, i no penseu en psíntomes, pq la majoria de vegades no n'hi han passats la falta, així que no hi penseu (fácil dir-ho, ho sé, però estigueu tranquiles) i moltíssima sort!!!!
Runner, quin bon resultat!!!! a veure com van evolucionant. Tu fas la transfer en cicle diferit oi?, amb això que has dit, tb penso que et podrien haver-ho tret tot, encara que només fessin servir els més grans. Ara toca veure com van desencadenant-se tots els q t'han deixat a dins. Quan tornes a tenir control?
Jo demà tinc primera visita de control, després de 5 dies de injeccions, però amb la dosis aquesta de 225 no noto res de pesadesa, ni inflada ni res, i aquest estiu amb les ia i dosis de 25 era un món lo malament que ho passava. Demà sortirem de dubtes.
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Runner185 » dl. oct. 07, 2019 9:04 am

Hola!
Doncs Bixi jo he fet 13 dies a 225 menopur.. la primera eco re de re ! Sense canvis.. molt similar a altres cicles per estimulacio controlada.. el que si que tenia es estradiol molt més alt! Segur que alguna cosa es mou i despres surten com bolets!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. oct. 08, 2019 3:49 pm

hOLA!
Alipapallona tot bé??

Modo ego: ja tenim la punció feta, amb el millor resultat de les 3 puncions fetes . En total han tret 13 ovocits, ara falta saber quan són madurs d'aquesta quants es deixen fecundar, i d'aquests, quan evolucionen. Demà ens trucaran del laboratori. Quin patir tuuuu!!

Les demés.com aneu?
Nkn_Nekane
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. juny 15, 2019 10:14 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nkn_Nekane » dt. oct. 08, 2019 3:58 pm

Primavera, deu di do, es un bon inici! Les altres vegades quants n'havies tret?

Ego: Ja tinc data per transferir un congeladet, dilluns 14! Esperem que aquest sigui el bo!

M'han recomanat un suplement que es diu Fertibiotic, alguna la provat? Es bastant car, pero la Dra. diu que porta lactobacilus que son un microbis de l'uter (o de per alla dins) que ajuden a que tot estigui Ok, per si us pot servir la info!

Com aneu noies? A veure si aquesta tardor ens porta bons regalets! Molts ànims a totes
04.2017 - Inici Busqueda
04.2018 - Inici RA
09.2018 - 1a IA (negativa)
10.2018 - 2a IA (negativa)
12.2018 - 3a IA (negativa)
08.2019 - 1a FIV (8 blastos - DGP 4 blastos bons)
09.2019 - 1a Transfer - 1 blasto (sense DGP) - (negativa)
10.2019 - 2a Transfer - 1 blasto amb DGP
24.10.2019 - BETA + 564
12.11.2019 - Eco 6 setmanes
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dt. oct. 08, 2019 4:05 pm

Bona tarda,

Que bé que aneu explicant novetats, a veure si aviat tenim bones notícies, molts ànims i molta força.

Diumenge 29 de setembre van néixer l’Anhel i l’Elna. Son prematurs, però han arribat amb molta força i no ha calgut posar-los a la incubadora. Dimecres passat ens van donar l’alta. És un gran regal i una sensació indescriptible de tenir-los als braços.

Molta sort a totes i no us canseu de lluitar pels vostres somnis, una abraçada
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. oct. 08, 2019 4:09 pm

Mar i muntanya moltes felicitats!!! Quina bona noticia! I ara, molta força, energia, paciència i molt d'amor!!!!salut!
Alipapallona
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. set. 03, 2019 12:25 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Alipapallona » dt. oct. 08, 2019 7:12 pm

:-()-) >.-<: Enhorabona Mar i Muntanya!!!! Quina ilusiooo i ben forts ells com la mama!!!
PRIMAVERA 1985 es demà el dia que sabré si s'ha quedat amb nosaltres el patufet o no...
NEKANE dilluns 14 es jaaa!!!! :()():::: desitgem que sigui la bona!!!!
Una abraçada a totes! Ja aneu informant que hi ha tantes cosetes que em mig perdoooo. XOCOLATINA tu ho sabies avui o demà també??
:-o00m :cnena: :cnen:
Bixi
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dc. set. 18, 2019 3:44 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Bixi » dc. oct. 09, 2019 9:15 am

Bon diaaa!

Primavera, que bé, punció feta!!!!! i 13 ovocits està molt bé oi? a veure que us diuen avui!!! >.-<:

Mar i Muntanya quina alegría per partida doble, m'alegro que ja estigueu a caseta i puguis disfrutar dels teus petits.

Nekane el dia 14 ja tens la transferencia, ja està aquí!!! A mi m'han dit que la punció segurament seria el 14 tb

Runner com et sents? ja més desinflada i millor?

Alipapallona llavors es avui si que es el dia? i has aguantat sense fer-te cap te, que campiona. Molta molta sort!

Ego... Doncs ahir vaig tenir el primer control després de les 5 primeres punxades, i hem van veure uns 16 folis, però només 5 estaven per damunt de 10mm per el que he vist a l'informe. Dijous tinc el 2on control, i avui ja m'han dit que hem punxi el orgalutran (que per cert, al prospecte diu que te'l posis a la cuixa, a on us el posaveu vosaltres? a la panxa igual que el gonal?) També m'ha dit que segurament el 14 o 15 punció si seguim així. Avia'm com estàn demà, espero que vagin progressant..

:b-)))
Alipapallona
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. set. 03, 2019 12:25 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Alipapallona » dc. oct. 09, 2019 1:43 pm

Hola noies, doncs m'ha donat NEGATIU :ufs:
Tinc propera visita el 25 d'aquest mes per programar la tercera transferència.... Que hem d'acabar de rumiar si ho fem de seguida o espero al Gener que no haure de demanar tants dies a la feina pk treballo menys. És que al final tot trontolla i quan s'allarga tant...
XOCOLATINA i NAPA teniu noticies??? Bones siusplau!
:-o00m :cnena: :cnen:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::