MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

Tractaments, clíniques, medicaments..
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dj. maig 30, 2019 12:14 pm

Moltes gràcies. La veritat és que sento més vegades el “no saps on t’has ficat” que el “enhorabona”.

He tingut la meva mare amb mi gairebé tot el primer trimestre perquè em trobava bastant malament. I també em donarà un cop de mà al principi :)
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Noa78 » dj. maig 30, 2019 4:11 pm

Erika79 ha escrit:Moltes gràcies. La veritat és que sento més vegades el “no saps on t’has ficat” que el “enhorabona”.

He tingut la meva mare amb mi gairebé tot el primer trimestre perquè em trobava bastant malament. I també em donarà un cop de mà al principi :)

Enhorabona Erika79!!! Que guay, dos petitonets!!! Recordo que vas dir que només volies implantar-te 1 embrió però veig que vas cambiar d'opinió. Tindràs familia nombrosa de cop!

A mí també m'ho pintaven molt negre quan vaig dir a la gent que seria mare soltera i ara no trobo que sigui per tant perquè ho porto molt bé. Tot és organitzar-se i si tens ajuda millor que millor. A més el meu em deixa dormir tota la nit o sigui que he tingut sort.

Sovint penso que m'agradaria tenir un altre, i això que el meu nomès té 4 mesos, però ha estat tan bonic tot que no m'importaria repetir. Però em frena el tema económic i el tornar a passar per les clíniques de fertilitat.



Enhorabona també a Nataliaferri! Com ho portes?
Imatge
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dj. maig 30, 2019 10:01 pm

Hola Noa!!
Si, deia que un però a l’últim moment em va fer tanta por que no implantés que vaig voler augmentar possibilitats. I mira, dos de dos!

Jo tinc clar que no hi vull tornar a passar. He patit massa fins aconseguir-ho. I em feia pena que es quedés un/a tot/a sol/a. Així que mira, el destí m’ha posat en aquest altre camí. Ara a esperar que tot vagi bé.

M’alegro que estigueu tan bé! Sempre anima llegir-ho. Un petonàs!!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dc. juny 12, 2019 10:15 pm

Hola noies!

Després d’un any i 2 mesos en llista per la SS em van trucar, em van tornar a fer les proves i demà començo amb les injeccions per IA aquest cicle...quins nervis! La veritat és que estic convençuda de la decisió però tinc molta por...suposo que és normal!

A les que us esteu plantejant ser mares solteres us animo a apuntar-vos per la SS, per ara el tracte de l’equip mèdic és excel•lent (a banda de l’estalvi que suposa!).

Enhorabona a totes les que teniu el :r) en camí!
MdeMuntanya
Entrades: 1
Membre des de: dl. jul. 01, 2019 2:52 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: MdeMuntanya » dl. jul. 01, 2019 3:01 pm

Hola a totes!
Què bé trobar aquest espai!
Us explico el meu cas:
Vaig deicidir-me al mes de novembre a iniciar tot el procés a través de la seguretat social, després de tenir les analítiques i tota la pesca i adonar-me que estic moooolt baixeta de l'hormona anitmulleriana i el recompte de fol·liculs tampoc està per llançar cohets, em vaig preocupar... però parlant amb la doctora de capçalera m'he tranquil·litzat.
Avui, però, he trucat a la Clínica Puigverd, i ATENCIÓ! el temps d'espera per a dones soles és de més d'un any i mig, diu que hi ha més de 1900 noies esperant.
He pres una decisió! he parlat amb una amiga ginecòloga i li he dit que m'aconsellés cliniques privades, de moment tinc la visita aquest dimecres a la clínica IVI de Lleida, val 90€.
Ja us aniré explicant!
M'encanta llegir els vostres casos, m'he sentit molt acompanyada!
sou unes valentes!
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dl. jul. 01, 2019 3:20 pm

Hola M de Muntanya!

No sé quina edat tens però a Puigverd ens estan trucant en un termini més curt a les noies que estem una mica més avançades d’edat. Per no perjudicar la resta de la llista, fan sessions grupals cada mes...tinc una amiga que es va apuntar al novembre i la van trucar el mes passat i ja està en procés. Si tens a partir de 37 anys potser et truquen aviat. A les 3 amigues que estàvem apuntades ja ens han trucat!

A mi ja m’han fet la IA, dijous tinc resultats :-o00m

Per privat em vaig congelar els òvuls a DEXEUS i el tracte i el resultat va ser excel•lent.

Molts petons :)
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dl. jul. 15, 2019 1:37 pm

Hola noies!
Jo tinc 39 anys fets al maig i en aquell mateix mes em van trucar de la SS (Puigverd).
Van fer una xerrada grupal amb dones properes als 39 i al següent cicle em van fer la primera IAD.
Ara fa una setmana em van fer la segona... A veure si hi ha sort!
Em van dir que tot estava correcte i que tenia una bona reserva ovàrica... Però... Em va por l'edat.
A la SS no t'expliquen massa però n'estic contenta i puc fer fins a 4 IAD.
Algú més a la Puigverd?
Sort a totes!
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dl. jul. 15, 2019 1:43 pm

Annita MP
No t' havia llegit! Estem fent el mateix camí! Què et sembla la Puigverd? Tu saps si després de 4 IAD tenim dret a la FIV? O hem de tornar a esperar?
Gràcies i sort!
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dl. jul. 15, 2019 6:41 pm

Hola Mercè19! :--/)

Jo tb vaig anar a la grupal de maig, potser vam coincidir allà, quina gràcia!

Crec que després de les 4IA podrem fer la FIV, tot i que imagino que haurem d’esperar una miqueta (una amiga ho va preguntar i tampoc li van aclarir massa!). Espero que no ens faci falta!

Jo em vaig fer la primera IA i la setmana passada em va sortir la beta negativa. Quin disgust! Necessito agafar forces per seguir amb la segona!

Molta sort amb la 2IA ;-) seguim en contacte!
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dl. jul. 15, 2019 9:53 pm

Holaaaa
Doncs potser sí que vàrem coincidir... A la primera és difícil però tenim 4 opurtunitats!!!
El que no ens fan és aquella prova per veure si les trompes són permeables... Sé de gent que per privada tampoc ki han fet... No sé!
Si ens cal FIV, esperem que no, espero que no triguin tant com per la IA!
De moment jo m he visitat amb la doctora Polo i el doctor Dosouto, la segona IA me la va fer una altra doctora que no recordo el nom.
Molta sort i anem parlant!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dt. jul. 16, 2019 8:30 pm

Benvingudes a aquest mundillo noies.
Ui, no us desanimeu al primer negatiu. A la nostra edat l’èxit d les IAs és reslment baix així que paciència i no us desanimeu tan ràpid.

Jo ho vaig fer tot per privat. Tinc entès que l’espera per FIV és bastant més llarga que per IA. Assegureu-vos que no us fan esperar per després donar-vos la patada per ser “grans” pq sé de casos. Bé, això si necessiteu FIV, és clar, q esperem que no :)

Molta sort!!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dj. jul. 18, 2019 12:49 pm

Erika79, mil gràcies pels ànims i enhorabona pels dos ;-) ;-) ! com ho portes? ja et deu quedar poquet, no?

La veritat és que durant la "betaespera" sentia tots els símptomes i estava convençuda de que estava embarassada. Per això la hòstia va ser més gran. A més, l'entorn tampoc va ajudar: entre les "corazonadas" de la gent (tothom n'estava convençut perquè ho presentien per art de màgia) i "estos pechos son de preñada"...doncs et fan il·lusionar-te encara més i el disgust te l'emportes tú. Novatades de primeriza. La propera vegada no em passarà: ho portaré amb més discreció, seré realista amb les estadístiques, deixaré d'analitzar-me tot el dia durant la "betaespera" i no acceptaré ni una sola corazonada més de ningú.

Espero tenir prou amb les 4IA, si no aniré per la privada, tinc els òvuls congelats a Dexeus!

Petons a totes :)
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dj. jul. 18, 2019 1:19 pm

Jo estic a la betaespera del segon i no pinta gaire bé... Crec que em baixarà la regla ben aviat!
Em van dir que a l'agost no feien inseminacions, que estaven de vacances, però segons els meus càlculs, si em vingués avui o demà encara estaria a temps d'una altra inseminació, no?
Això dels símptomes també em va passar amb la primera, en aquesta he estat més tranquil·la però ara que noto que em baixarà la regla... És una mica rotllo!
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dj. jul. 18, 2019 1:41 pm

Hola mercè19!

A vegades els símptomes diuen que són semblants! Espera a veure... potser és una mica just per una altra IA, truca per preguntar...tot i que jo tb tinc algun dubte i no sé a qui preguntar, van per feina a la fundació!
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dj. jul. 18, 2019 2:30 pm

Sí! A mi la doctora Ana Polo em va dir que per qualsevol dubte truqués a Reproducció assistida Puigverd i digués que formo part del grup de dones de xerrades grupals i qie ens passarien amb algú... Prova-ho a veure...
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dj. jul. 18, 2019 9:57 pm

Encara em queda. Estic gairebé de 25. El que porto pitjor és el mal d’esquena quan camino una estona. Pel pes sumat dels dos és com si estigués de bastant més, és clar.

Els símptomes són per l’asquerosa progesterona. Ens porta a totes de cap!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Apolonia » dj. jul. 18, 2019 10:34 pm

Hola Erika79! Ànims amb aquest mal d’esquena! Què portes?
Com t’organitzaràs quan neixin? Tens ajuda?
A mi em va anar molt bé anar al poble i que la family estés una mica per nosaltres.

Ànims a totes!
El meu nen ja té 3 mesos i mig!!!
Petons
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dv. jul. 19, 2019 6:31 am

Apolonia, porto dos nens :)

Tinc a la familia per aquí cada dos per tres i quan neixin ma mare s’hi quedarà fins que jo em senti prou còmoda i segura per organitzar-me en aquest nou capítol de la NOSTRA vida jeje.

Tres i mig ja! Com passa el temps... ja portes millor la lactància?
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dv. jul. 19, 2019 8:08 am

Erika79 ha escrit:Encara em queda. Estic gairebé de 25. El que porto pitjor és el mal d’esquena quan camino una estona. Pel pes sumat dels dos és com si estigués de bastant més, és clar.

Els símptomes són per l’asquerosa progesterona. Ens porta a totes de cap!


Són símptomes de la progesterona? no ho sabia, grrrrrrrrrrr. Pensava que no tenia cap efecte!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dv. jul. 19, 2019 1:03 pm

Si, noia, si. Per això es diu que lo dels símptomes, segons com et senti la progesterona, no pots saber si és per una cosa o una altra.

Lo dels dolorets de regla jo els vaig tenir tot el primer trimestre així que no us desanimeu si teniu la sensació pq pot ser embaràs també. És un show hormonal tot plegat! Jajajaja
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::