MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

Tractaments, clíniques, medicaments..
Ishtar74
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. des. 19, 2018 8:39 am

MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Ishtar74 » dc. des. 19, 2018 10:01 am

Hola,
Obro aquest post per totes les que volem ser mares solteres, i em pres la decissió d'iniciar aquest camí... o bé ens estem plantejant iniciar-ho.
Es un camí ple de dubtes, i es per això que obro aquest post.. perque entre totes ens aconsellem de cliniques, tractaments... etz.
Jo comenó avui... i començo amb aquest post... encara no he ni triat clinica.... el primer que he fet es obrir aquesta conversa on espero compartir amb totes vosaltres aquest camí.

Comencem!!!!!

>.-<:
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Apolonia » dc. des. 19, 2018 6:04 pm

Hola Ishita,
Enhorabona per la decisió!
Fas ben fet en obrir el post perquè aquí al Soc Petit hi ha poc moviment en aquest sentit, tot i que hi ha varis casos de mares solteres.
Escric des del telf, però intentaré explicar-me.

Jo estic embarassada de 24 setmanes quasi 25 iper tractament d’adopció d’embrions i seré mare soltera. Fa uns 4 anys que em vaig inscriure al Soc Petit . Personalment he trobat recolzament i companyia als posts de tractaments i ara d’embaràs, amb la resta de noies, independentment si són solteres o no.

Tot i així, és cert que en el nostre cas hi ha factors que varien dels d’una parella convencional: com afrontar el fet de que el nen no tingui pare? Com explicar-li la figura del donant? Com explicar-ho a la pròpia família? I més endevant com afrontar el post part i la criança sola...ajudes.. temes logístics.. mil coses!

A mi m’ha ajudat molt l’associació MSPE (Madres solteras por elección), que tenen delegació a Catalunya i fan activitats i quedades.

Molta sort en el teu camí i que ben aviat puguis tenir el teu fill en braços!
A veure si aquest post s’anima! N’estaré pendent!
Ishtar74
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. des. 19, 2018 8:39 am

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Ishtar74 » dj. des. 20, 2018 10:16 am

Hola Apolonia!!!!
Primero de todo FELICIDADES por tu embarazo y muchas gracias por escribir....
Es una decisión importante y creo que es importante tener este apoyo del que tu hablas.
Me gustaría hacerte mil preguntas pero empezare por la primera... que creo que es la que más necesito ahora...
En que clinica y con que Dr.Dra te has hecho el tratamiento????

Muchas gracias y espero que sigamos en contacto.
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Apolonia » dj. des. 20, 2018 12:41 pm

Hola Ishtar,
Puedes escribirme por privado cuando quieras y me preguntas lo que necesites..

Hice el tratamiento en IVI con la doctora Casas. Yo encantada con ella.
Primer tratamiento, resultado positivo con embarazo gemelar, aborto diferido a las 7,5 semanas. 42 años.
Segundo tratamiento resultado postivo (1 embrión), embarazo actualmente de 24 casi 25 semanas. 45 años.

Molta sort!!!!!!
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: mireiamb » ds. des. 29, 2018 5:31 pm

Hola, noies!
Jo també he iniciat aquest camí, i ben aviat podré veure-li la carona al meu fill. Estic de 38 setmanes o sigui que en plena recta final.
Hem de ser unes quantes per aquí, només al grup de noies que esperem donar llum al gener som 4 o 5, però és veritat que no estem organitzades. A veure si això és el principi!
Estem en contacte!
Mireia.
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Suellen » dc. gen. 09, 2019 6:40 pm

Hola holita wapes,

Aquí una altre mare soltero.

Jo he passa't per dos intents de FIV per la privada i un tractament FIV per la Seguretat Social i no aconssegueixo implantar, tots 3 intents negatius.

Ara al febrer tinc visita a la SS a veure si em volen fer el segon tractament FIV que em correspon que m'han dit que per tenir 41anys ja no m'ho fan.
Sino, depèn de la resposta de la SS tirarè per un camí o un altre.

Petons i enhorabona a las "preñis" i molta "merda" a les que comenceu
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
IsaNogmu
Entrades: 2
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 3:49 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: IsaNogmu » dv. gen. 18, 2019 2:50 pm

Bona tarda a totes, em presento , soc Isa i jo també seré mare soltera. En aquest moment estic de 10 setmanes i pel que diuen els metges tot va molt bé, encara que no puc deixar de preocupar-me per a que tot vagi perfecte.

Estaré pendent a veure si ens comuniquem sovint i expliquem les notres experiències.

Fins aviat,

Isa
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dv. gen. 18, 2019 5:25 pm

Hola noies, jo porto en aquest camí des de l’estiu del 2017.
Vaig intentar dues IA sense èxit i a la primera FIV em vaig quedar embarassada. Per desgràcia el vaig perdre a la setmana 11 quan semblava que tot estava bé. Coses que passen, no anava tan bé, és evident.
A l’estiu del 2018 vaig tornar a fer FIV però després de dos transfers d tres embrions, res.

Avui mateix m’han transferit el que espero que sigui el campió/na.

Mai hagués imaginat que seria tan dur aconseguir un embaràs...

Molta sort i força noies :*
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Meri2019
Entrades: 1
Membre des de: dt. gen. 29, 2019 9:20 am

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Meri2019 » dt. gen. 29, 2019 9:24 am

Hola!
He trobat aquest web de casualitat, ni sabia que existia <:-)

Jo he començat amb FecunMed Granollers, per ser mare soltera. La primera visita va anar realment bé, la Dra Murcia un encant i m'ho va explicar tot genial.
Ja havia llegit mil webs i mil testimonis, així que més o menys ja sabia per on anava...

Aquest mes em faré les dues proves que demanen per començar (Analítica amb Antimulleriana i HSG) i quan les tingui veurem que es pot fer!
Jandra80
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. feb. 07, 2019 5:03 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Jandra80 » dg. feb. 10, 2019 8:58 am

Hola a todas, he visto que algunas lleváis mucho camino y otras justo estáis empezando, en todo caso ánimo a todas
Os cuento un poquito mi caso, hace un tiempo decidí convertirme en madre soltera, cuando creía que el único problema sería no tener pareja me hicieron pruebas y descubrimos una reserva ovárica y antimuleriana bajas, de todos modos se probaron un par de inseminaciones por si sonaba la flauta, pero no sonó.
He pasado por la seguridad social y para inseminaciones no me han dado esperanza y para fiv no estoy a tiempo, yo personalmente me he sentido bastante mal tratada pero bueno, supongo que es una cuestión de sensibilidades distintas.
Hice "la ruta de las clínicas" en éste tiempo,algunas me horrorizaron y otras pasables.
Mi tratamiento de IA lo hice en BarcelinaIVF, me encantó la clínica y la doctora pero el precio para FIV es escandaloso, total que de las que he visto CIRH es la que más me ha gustado en conjunto, la primera visita me la hizo la Dra Prada, a mi me gustó así de entrada, no se si alguna me podéis hablar de vuestra experiencia con ella. La semana pasada empecé con la nutricionista del CIRH y a parte estoy también con medicina china, acupuntura etc, Mi idea es empezar en un par de meses aproximadamente con la estimulación e ir para FIV pero me gustaría hacer el camino acompañada de chicas que estén pasando por momentos parecidos, ya que el camino es durillo a veces.
un abrazo a todas!
Ishtar74
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. des. 19, 2018 8:39 am

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Ishtar74 » dc. feb. 20, 2019 5:53 pm

Hola a todas,
Yo abrí este post.... y he estado casi un mes sin poder entrar porque olvidé la contraseña y no había forma de recuperarla... pido disculpas por no estar cuando fui yo la que lo abrí... y os agradezco a todas que hayais escrito.

Yo aun sigo pensando que hago y no tengo tiempo... supongo que este camino no me lo había planteado.. y ahora me da miedo....

Animo a todas las que estais todavía empeazando... y felicidades a las que ya lo habéis conseguido...

Yo aun no me decido por clinica... soy de asitencia sanitaria y lo que mejor me conviene es GRAVIDA pero no me convence....

La que estais en CIRH como lo llevais? sensaciones???? os han dado precios? se paga la primera visita???

Seguimos por aqui... animo a todas...
gginads
Entrades: 1
Membre des de: dg. feb. 24, 2019 7:21 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: gginads » dg. feb. 24, 2019 7:30 pm

Hola chicas,
Yo también he empezado este proceso y ahora ando muy liada. Tengo 37 años y ya me he hecho dos inseminaciones con ciclo natural. En principio está todo bien con una buena AMH y recuento de folículos...pero por la edad tengo miedo de que sea una perdida de tiempo y dinero seguir con las inseminaciones...así que para este mes tengo que decidir si hacerme otra IA o pasar a FIV. Otra cosa que había pensado es probar con la seguridad social...sabéis que lista de espera hay para IA?
Bueno chicas este es un camino valiente...y lo haremos!!!
Martuki_81
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 22, 2019 1:16 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Martuki_81 » dv. març 22, 2019 1:21 pm

Hola!
M’agradaria saber si per ser mare soltera tenim alguna ajuda econòmica. A on la podem solicitar?
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dl. abr. 22, 2019 1:36 pm

Hola a totes :--/)
Q guai trobar aquest fil on poder compartir inquietuds...
Fa un any em vaig apuntar a llista de SS per IA com a mare soltera, estic derivada a FUNDACIO PUIGVERD pero encara no mhan trucat. De fet ahir vaig llegir el post duna noia de 39 que despres desperar 2 anys li van dir que ja sobrepassava els 38 i que ja no li feien la IA per edat. Jo en 3 mesos faig els 38 aixi que aquesta setmana trucare per preguntar si es cert...
Als 36 em vaig congelar els ovocits a DEXEUS. Si mhe de fer un tractament per la privada no tinc cap dubte que mho faria alla amb la DRA FRANCISCA. El tracte professional i humà (molt imp!!) de tot el personal va ser inmillorable de principi a fi aixi que ho recomano 100%.
Tinc molt clar que vull ser mare pero a vegades mentren totes les pors de ferho sola!!
Una abraçada a totes, valentes!!!
mami niuska
Entrades: 4
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 4:59 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: mami niuska » dt. abr. 30, 2019 9:36 pm

Hola a totes!

M'agrada trobar aquest post, sobretot per compartir experiència amb mares solteres per elecció pròpia com és el meu cas.
Explicaré una miqueta de mi per si us puc ajudar.
Fa 4 mesos vaig tenir al Jan després de fer-me una FIV per donació d'embrions.
El primer intent ho vaig fer amb Gravida (assisstència sanitària) crec que alguna de vosaltres s'ho plantejava, personalment vaig quedar contenta del tracte l'únic inconvenient important va ser que quan vaig voler fer el segon intent em van dir que tenien llista d'espera.
Com que no podia ni volia esperar tant vaig canviar de clínica i vaig anar al Institut Marquès, va ser la millor decisió que vaig poder pendre.
Recomano 100% aquesta clínica, instal.lacions, tracte, professionalitat, experiència i pioners en el sector.
Molta sort a les que esteu intentant-ho i les que ja esteu embarassades a gaudir-ho.
Estic a la vostra disponibilitat per si teniu dubtes o qualsevol coseta, xerrar, quedar...
Una abraçada!
Clareta87
Entrades: 4
Membre des de: dv. maig 24, 2019 9:31 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Clareta87 » dv. maig 24, 2019 9:44 pm

Hola!
Primer de tot dir-vos q m’ha encantat veure aquest post.

Jo també m’estic pensant ser mare soltera, fent números i veient opcions. M’han parlat molt bé de la Teknon, així q segurament començaré per allà.

Tinc 32 anys però porto tota la vida amb pastilles per poder regular la regla per ovaris poliquístics. Crec que serà complicat!

espero poder compartir amb vosaltres l’experiència!

Gràcies!
Nataliaferri
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. març 14, 2019 2:53 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Nataliaferri » ds. maig 25, 2019 1:17 pm

Hola! Jo seré mare soltera! També vaig anar a l intitut i molt bé. Estic de la primera falta. Tinc respecte a ser mare soltera però m ensortiré! Vosaltres també!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » ds. maig 25, 2019 3:03 pm

Jo ja estic de 17 setmanes i espero dos nens. Si, heu llegit bé, els dos embrionets van trobar la panxa acollidora i aquí estan.
Així que mare soltera i familia nombrosa, tot de cop!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: mireiamb » dl. maig 27, 2019 7:33 pm

gginads ha escrit:Hola chicas,
Yo también he empezado este proceso y ahora ando muy liada. Tengo 37 años y ya me he hecho dos inseminaciones con ciclo natural. En principio está todo bien con una buena AMH y recuento de folículos...pero por la edad tengo miedo de que sea una perdida de tiempo y dinero seguir con las inseminaciones...así que para este mes tengo que decidir si hacerme otra IA o pasar a FIV. Otra cosa que había pensado es probar con la seguridad social...sabéis que lista de espera hay para IA?
Bueno chicas este es un camino valiente...y lo haremos!!!



Hola, gginads. Això de decidir si seguir intentant IA o passar a FIV és complicat, i crec que és diferent en cada cas. Jo vaig quedar embarassada a la cinquena IA amb cicle natural i 41 anys, en canvi a altres persones els recomanen FIV a edats molt més baixes, suposo que per la reserva ovàrica. Amb 39 anys vaig fer una vitrificació d'ovocits i me'n van treure 16, dels que en van congelar 14 (es veu que amb els ovaris poliquístics això és força habitual), en canvi l'altre dia parlava amb una amiga que amb 38 anys li van treure només 1 ovocit i ni tan sols el van poder fecundar. Amb això vull dir que per descomptat que l'edat és un factor de pes, però després cadascuna és com és.

Decideixis el que decideixis, et desitjo molta sort i t'animo a continuar. El meu fill té 4 mesos i ja no em puc imaginar la vida sense ell, és increïble.
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: mireiamb » dl. maig 27, 2019 7:37 pm

Erika79 ha escrit:Jo ja estic de 17 setmanes i espero dos nens. Si, heu llegit bé, els dos embrionets van trobar la panxa acollidora i aquí estan.
Així que mare soltera i familia nombrosa, tot de cop!


Enhorabona, Erika!!! Quina passada, doooooosssss!!!!

T'envejo força i t'admiro molt. Tens ajuda per als primers temps?

A mi m'agradaria tenir-ne un segon així que m'encanta saber experiències d'altres mares solteres.

Enhorabona de nou!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::