MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

Tractaments, clíniques, medicaments..
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dc. març 11, 2020 7:12 am

Jajaja jo penso que hi fa molt el caràcter dels petits de cara a tornar-s’hi a posar.
Els meus bessons són molt diferents. Un gairebé no plora, és tranquil, observador i pacient. Però l’altre és un nervi i moooooolt demandant. Des que comença a distreure’s amb coses és més fàcil de contentar/consolar però tot i així a vegades et posa al límit.
Si hagués tingut primer el més tranquil potser hagués anat a per un segon. Ara, si l’afortunat fos l’altre us prometo que m’hagués plantat jajaja.
Conec una parella que han tingut un nen moooolt tranquil i al poc de néixer ja pensaven en un segon. Jo veig una embarassada i recordo els inicis i em donen calfreds! Jajajaja
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
judm
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. març 01, 2020 10:40 am

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: judm » dv. març 13, 2020 12:11 pm

Hola, sóc nova aqui i no sé massa com funciona encara.
Jo vaig fer una inseminació i de moment m'ha anat bé, estic de 6 setmanes, la setmana vinent em faran una ecografia.
Quan mestava hormonant tenia 2 folicles i em van demanar si volia parar-ho per la possibilitat de bessons i vaig decidir tirar endavant. La setmana vinent sabré el què. Cada vegada estic més espantada, principi em feia ilusió, però ara em fa por.
Per mi ha estat un procés dur emocionalment per molts aspectes. No sé si també hi influeixen les hormones que et punxes abans de l'inseminació i les hormones de l'embaràs, però estic tova tova. Suposo que a cadascú li afecta diferent, però jo per exemple abans de la regla sempre tenia un parell de dies que tot ho veia negre, pero eren dos dies i ja està.
Ara pensar en que seran 9 mesos més si hi ha la depressió post part... que m'espanta. Suposo que hi haurà moments de tot.... però estan sola sense parella amb les hormones alterades que costa relativitzar-ho tot.... te tela.
Com ho heu portat vosaltres, alguna més li ha passat? (mal de muchos consuelo de tontos)
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: mireiamb » dj. abr. 23, 2020 9:23 pm

Hola, judm.
Com estàs? Acabo de llegir el teu missatge i espero que t'hagis animat, tot i que aquest últim mes amb el confinament és difícil.
Jo no vaig notar gran cosa amb les hormones però em penso que sóc la rara.
I la depressió postpart és una qüestió molt concreta, és important ser-ne conscient t però pensa que el més habitual és l'alegria postpart! En el meu cas, recordo que els primers dies plorava molt per alliberar tensió però al mateix temps la sensació de felicitat era molt potent.
Ves-nos explicant l'evolució de l'embaràs!
Jo estic pendent de tornar-m'hi a posar però ara mateix està tot parat, a veure si marxa el virus aquest d'una vegada.
Com esteu les altres?
Mireia.
judm
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. març 01, 2020 10:40 am

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: judm » dc. maig 06, 2020 10:19 am

Hola Mireia,
doncs el primer cop d'intentar-ho vaig quedar-me embarassada, a la setmana 7 em van fer eco i el cor no bategava prou bé, em van dir que hi tornés la següent i el cor ja no bategava.
Així que vaig haver d'abortar amb les pastilles a casa sola amb ple confinament (era la 2a setmana del confinament) va ser horrorós el dolor, el no poder tenir ningú....
Ara a esperar que el cos es recuperi tant del xute hormonal per quedarnos com del xute de les pastilles per abortar i a tornar-ho a intentar. No se quan obren a st pau per la SS. L'altre cop ho vaig fer per privat pq per la SS havia danar a bcn per tot i en horaris de matins i per la feina no podia demanar-me tantes festes i a més que ho vaig trobar una mica impersonal.
Ara que ja se com va pq ho he fet un cop m'hi veig més en cor de fer-ho a la SS. sabeu si ja fan visites per això? hi he trucat avui pero no agafen el telef.
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dv. maig 08, 2020 4:16 pm

Hola noies!! :--/)

Judm, em sap greu...ànims bonica! Tenia pendent de trucar a Sant Pau. Si aconsegueixo parlar amb ells et dic!

Com heu portat el confinament les mamis? Per anar a comprar per exemple com ho heu fet? Llegia articles a premsa de mares solteres que estaven fartes que les miressin malament per sortir a fer la compra amb el nen...

Jo porto 2 IA fallides i m’estic plantejant anar in vitro directament...què farieu? Faré 39 en un mes i les possibilitats de la IA son tan baixes i el desgast emocional tant alt que no sé si em compensa massa l’estalvi de la seguretat social. Per altra banda tinc els ovuls congelats de manera que nomes seria fer la segona part de la FIV (entenc q ja no cal hormonarme) i 3000€. Com ho veieu?

Us envio un petonas a totes!!!!
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: gateta10 » dv. maig 08, 2020 10:44 pm

judm ha escrit:Hola Mireia,
doncs el primer cop d'intentar-ho vaig quedar-me embarassada, a la setmana 7 em van fer eco i el cor no bategava prou bé, em van dir que hi tornés la següent i el cor ja no bategava.
Així que vaig haver d'abortar amb les pastilles a casa sola amb ple confinament (era la 2a setmana del confinament) va ser horrorós el dolor, el no poder tenir ningú....
Ara a esperar que el cos es recuperi tant del xute hormonal per quedarnos com del xute de les pastilles per abortar i a tornar-ho a intentar. No se quan obren a st pau per la SS. L'altre cop ho vaig fer per privat pq per la SS havia danar a bcn per tot i en horaris de matins i per la feina no podia demanar-me tantes festes i a més que ho vaig trobar una mica impersonal.
Ara que ja se com va pq ho he fet un cop m'hi veig més en cor de fer-ho a la SS. sabeu si ja fan visites per això? hi he trucat avui pero no agafen el telef.


Hola Judm,
em sap molt de greu el que t'ha passat, sobre tot el que hagis estat sola. T'han donat alguna hipòtesi o t'han dit que era "mala sort"? En fi, desitjo que puguis tornar-ho a intentar ben aviat.
Una abracada!!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: gateta10 » dv. maig 08, 2020 11:21 pm

AnnitaMP ha escrit:Hola noies!! :--/)

Judm, em sap greu...ànims bonica! Tenia pendent de trucar a Sant Pau. Si aconsegueixo parlar amb ells et dic!

Com heu portat el confinament les mamis? Per anar a comprar per exemple com ho heu fet? Llegia articles a premsa de mares solteres que estaven fartes que les miressin malament per sortir a fer la compra amb el nen...

Jo porto 2 IA fallides i m’estic plantejant anar in vitro directament...què farieu? Faré 39 en un mes i les possibilitats de la IA son tan baixes i el desgast emocional tant alt que no sé si em compensa massa l’estalvi de la seguretat social. Per altra banda tinc els ovuls congelats de manera que nomes seria fer la segona part de la FIV (entenc q ja no cal hormonarme) i 3000€. Com ho veieu?

Us envio un petonas a totes!!!!


Hola maca,
És normal que tinguis dubtes sobre els tractaments però també és perquè tens vàries opcions en marxa, així que és molt positiu per a tu!
Compartint la meva opinió i tenint en compte que som exactament de la mateixa quinta, jo ja ni em plantejo IA, l'estadística no ens és favorable. Però som dos casos diferents, jo porto moltes inse fallides i a més hauria de pagar per la IAD així que amb més raó preferiria invertir-lo directament en una FIV.
També tens l'avantatge de tenir òvuls congelats el que no és infalible però és millor que iniciar l'estimulació ara, quan més joves els òvuls millor. Ho tens bé ja que ara solament t'haurien de preparar l'endometri i transferir.
Potser podries valorar la possibilitat de fer la tercera inseminació (i així arribar a la màxima taxa acumulativa d'embaràs) i entretant mirar el tema de la FIV, en el pitjor dels casos perdries un o dos cicles. Més enllà de 3 encara que t'entri una quarta IA per la SS si que crec que no t'aportaria res.
A veure que n'opinen les altres mamis o futures.
Que estigueu bé maques!!!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Noa78 » dt. maig 12, 2020 10:13 pm

Ho sento molt, judm. Ha de ser molt dur un avortament i més encara passar-ho en solitari. Desgraciadament pasa molt sovint, sobretot durant les primeres setmanes.
Molts ànims i a veure si hi ha més sort a la propera. Cuida't.

AnnitaMP ha escrit:Hola noies!! :--/)

Judm, em sap greu...ànims bonica! Tenia pendent de trucar a Sant Pau. Si aconsegueixo parlar amb ells et dic!

Com heu portat el confinament les mamis? Per anar a comprar per exemple com ho heu fet? Llegia articles a premsa de mares solteres que estaven fartes que les miressin malament per sortir a fer la compra amb el nen...

Jo porto 2 IA fallides i m’estic plantejant anar in vitro directament...què farieu? Faré 39 en un mes i les possibilitats de la IA son tan baixes i el desgast emocional tant alt que no sé si em compensa massa l’estalvi de la seguretat social. Per altra banda tinc els ovuls congelats de manera que nomes seria fer la segona part de la FIV (entenc q ja no cal hormonarme) i 3000€. Com ho veieu?

Us envio un petonas a totes!!!!

hola Annita. Jo ho porto bastant bé el confinament. vaig agafar la baixa i he pogut estar amb el peque tots els dies.
Per comprar me'l emporto amb el cotxet i protegit amb la bombolla. no he vist que ningú em mirés malament .

Doncs jo en el teu cas, tenint òvuls congelats, provaria FIV ja si les IA t'han fallat. El tractament seria com el que vaig fer jo per adopció d'embrió. Nomès s'ha de preparar l'endometri amb parxes i prendre progesterona.
T'has fet l'antimulleriana?
Imatge
judm
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. març 01, 2020 10:40 am

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: judm » dj. jul. 16, 2020 2:16 pm

[quote="gateta10"][quote="AnnitaMP"]Hola noies!! :--/)

Gateta10, tens varies possibilitats, és fantàstic!!!
Doncs no sé, depen de com portis les fallides de IA, hi ha gent que ho porta millor o pitjor.
Però si només serien 3000€ i no vas molt apurada econòmicament jo directament faria la FIV, sinó també el que ha dit l'altre companya de parlar-ho amb la SS si pots usar aquests òvuls....
judm
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. març 01, 2020 10:40 am

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: judm » dg. set. 27, 2020 10:25 am

Una pregunta... en cas que tot vagi bé, sabeu si les mares solteres podem gaudir de les nostres setmanes de maternitat més les 12 (o ara el 2021 16) setmanes de paternitat?
Si només hi ha un progenitor lo lògic es que es poguéssin ajuntar, però com que no hi ha res lògic en aquest món....
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dg. set. 27, 2020 2:33 pm

Ojalà Judm però no...a la Generalitat ens donen 4 setmanes més però a la legislació laboral no està contemplat! Mira el teu Conveni col•lectiu a veure si tens sort i hi ha alguna previsió...com portes el procés? Espero que bé :)

Noies, jo em vaig quedar embarassada a la 4a IA però he tingut un embaràs ectòpic, em van haver d’operar d’urgències fa un mes... Segueixo de baixa recuperant-me física i psicològicament de tot plegat :(
Serendipity83
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. set. 25, 2017 8:03 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Serendipity83 » ds. oct. 10, 2020 4:55 pm

Hola noies,

Ja fa temps que estic al soc petit però no havia entrat a aquest post.
Em presento.- Sóc l'Alba i sóc mare soltera d'un petit de 2 anys i mig, i ara embarassada de 11 setmanes.

EN el meu cas van ser 3 IAD falllides (mala eleccio de clinica) i finalment la clínica CIRH em va ajudar a cumplir el meu somni tb amb una IAD (tenia 34 anys) i aquest segon, també l'he fet amb IAD i sense estimulació per evitar massa folicles. Ara tinc 37 anys.

Veig que moltes esteu en el camí, o acabant de començar. Si la meva experìencia us pot servir d'alguna cosa, no dubteu en demanar.
he llegit per aqui que alguna és de l'Associaio de mares solteres. jo tb hi sóc des del primer embaràs i per mi ha estat una xarxa de suport bestial.

judm : ostres que dur el que et va passar durant el confinament, no deuria ser gens fàcil. En quin procès estàs ara?

per aqui s'ha demanat si nosaltres podem comptar amb les setmanes de paternitat. la resposat és NO. alguns funcionaris disposen d'algune setmanes més, i depen de quins convenis. s'està lluitant a nivell de moltes associacions pq se'ns reconegui i se'ns donin aquetes setmanes, ja que al final és un bé pel nadó. però el camí serà llarg.

Perdoneu pel rotllo!
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: gateta10 » dt. oct. 27, 2020 3:29 pm

Gràcies Serendipity pel teu testimoni, sempre anima :)
Feia molt que no entrava al fòrum, però m'agrada passar-m'hi. Personalment estic paralitzada, com visc a l'estranger fins fa un parell de setmanes la frontera estava tancada...La veritat volia anar a Catalunya a fer el tractament, ni tan sols m'havia plantejat fer-lo aqui, però el temps va passant i tampoc puc anar-hi inmediatament (a més que allà la cosa està dolenta), i m'amoïna.
Aqui no hi ha adopció d'embrions, tractament que el veia com el més convenient alhora que també tenia certs dubtes darrerament. Així que l'única opció és fiv+dgp. També tinc un petit mioma però he decidit no fer res, ja veurem si interfereix o no.
I bé, fins aqui les novetats, a veure que passa...Cuideu-vos molt noies!!!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: mireiamb » dv. oct. 30, 2020 9:01 pm

Hola, gateta!

Jo soc mare soltera d'un nen de 21 mesos i ara embarassada de 24 setmanes del mateix donant, en tots dos casos per IAD. Ara torno a ser a Catalunya però fins fa dos mesos vivia a Bèlgica i vaig fer les dues inseminacions allà. No sé on vius i potser allà la realitat és molt diferent, però t'ho comento per si t'ajuda conèixer altres històries de catalanes "por el mundo".

Ànims!

Mireia.
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: patripuntok » dg. nov. 15, 2020 10:50 pm

Hola noies! Volia fer-vos una consulta. Les que esteu en llista d'espera per la S.S quant temps va passar des de que vau anar al ginecòleg del cap fins que entreu en llista d'espera?

Gràcies!
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dl. nov. 16, 2020 8:22 am

patripuntok ha escrit:Hola noies! Volia fer-vos una consulta. Les que esteu en llista d'espera per la S.S quant temps va passar des de que vau anar al ginecòleg del cap fins que entreu en llista d'espera?

Gràcies!


Hola Patri!

Et comento: jo em vaig apuntar amb 2 amigues més, amb edats de 37-38 anys. A mi em van derivar al febrer i em van trucar a l’abril de lany següent, pq la responsable va revisar 1 a 1 els expedients i va passar per davant a les noies més avançades d’edat (si bé enlloc de visitar-nos per primer cop individualment feien unes sessions explicatives grupals). Una altra amiga que es va apuntar més tard, però amb 38 fets, la van trucar als 7 mesos!!!!! Si ets més jove, potser has d’esperar 1 any i mig o 2. Tb amb el covid van parar 3 mesos i se’ls hi va fer un tap allà que han compensat treballant 15 dies a l’agost però segueixen amb retràs. Qualsevol dubte o coseta que necessitis no dubtis en consultar-me. Jo m’he fet allà 4IA però com la última va acabar amb embaràs ectòpic me’n faran 2/3 més. Espero haver-te ajudat :)
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: patripuntok » dl. nov. 16, 2020 9:59 am

AnnitaMP ha escrit:
patripuntok ha escrit:Hola noies! Volia fer-vos una consulta. Les que esteu en llista d'espera per la S.S quant temps va passar des de que vau anar al ginecòleg del cap fins que entreu en llista d'espera?

Gràcies!


Hola Patri!

Et comento: jo em vaig apuntar amb 2 amigues més, amb edats de 37-38 anys. A mi em van derivar al febrer i em van trucar a l’abril de lany següent, pq la responsable va revisar 1 a 1 els expedients i va passar per davant a les noies més avançades d’edat (si bé enlloc de visitar-nos per primer cop individualment feien unes sessions explicatives grupals). Una altra amiga que es va apuntar més tard, però amb 38 fets, la van trucar als 7 mesos!!!!! Si ets més jove, potser has d’esperar 1 any i mig o 2. Tb amb el covid van parar 3 mesos i se’ls hi va fer un tap allà que han compensat treballant 15 dies a l’agost però segueixen amb retràs. Qualsevol dubte o coseta que necessitis no dubtis en consultar-me. Jo m’he fet allà 4IA però com la última va acabar amb embaràs ectòpic me’n faran 2/3 més. Espero haver-te ajudat :)



Gràcies per la teva resposta! Em van derivar al febrer a la Puigvert, i com em va sortir la reserva ovàrica baixa(tinc 33 anys) m'estic plantejan't anar per la privada. Demà mateix vaig a la Quirón per fer-me les proves de fertilitat. A veure que!
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dl. nov. 16, 2020 12:48 pm

Jo em vaig congelar els òvuls a la Dexeus i vaig quedar encantada. Sip, jo tb miraria a la privada i acabaria de decidir! Què vagi mb!
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dv. nov. 20, 2020 9:02 pm

https://www.ccma.cat/324/una-familia-mo ... a/3060965/

Noies! Mireu aquesta notícia...super good news! Encara no és ferma però crec que tirarà endavant.
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: gateta10 » ds. nov. 21, 2020 11:47 pm

Hola noies,
AnnitaMP, quina bona notícia, segur que crearà un precedent!!! Seria un "luxe" tenir 8 setmanes més de permís de maternitat.
Per la meva part, estic més animada!! Sempre havia pensat que fer el tractament a l'estranger (bé, al país on estic) seria un desavantatge, tanmateix he vist un punt positiu. M'explico, aqui tinc l'opció de veure informació dels donants i una foto d'infants...En canvi allà és l'equip de biòlegs el que assigna el donant i tú no pintes res, de fet, saps les dades del donant després de la transferència (si és que no ha canviat alguna cosa i me l'he perduda!!!).

No té res a veure amb l'anonimat o no del donant (opto per l'anonimat, ja que també aqui puc triar). És simplement que m'he adonat que em sento millor tenint un mínim de poder de decisió sobre aquest procés.
A veure com va, de moment em queda bastant!!!
Espero que estigueu bé tot i les circumstàncies...
Un petonàs.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::