MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

Tractaments, clíniques, medicaments..
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dt. des. 24, 2019 1:04 pm

Hola olga!!

Sobre qué tratamiento realizar, seguro que ellos te aconsejan mucho mejor que nosotras, ya que entiendo que en función de tus resultados será mejor optar por una u otra opción.

No conozco personalmente ninguna de estas 2 clínicas. Ya has tenido la visita? Cómo te ha ido? Espero que genial :)

Yo en enero retomo las IA en la Fundación.

Mercè19, segueixes a la Fundació encara? Espero que finalment hagis aconseguit l’embaràs tant desitjat.

Petons per totes!!!!
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dt. des. 24, 2019 1:16 pm

Bon dia Anna i a totes
Al final les 4 IAD no van donar resultat i m han dit amb bones paraules que no poden fer res més per mi.
Em van dir que si volia, cosa que sí he fet, em podia apuntar a la llista d espera per FIV però que probablement, em trucarien d aqui any i mig i si en tinc 41 ja no te la fan.
Segons jo tenia entès del dia de la xerrada, hi havia una llista per les que ja teniem més edat, es veu que no es ben bé així.
Al gener tinc hora a la Puigvert per privat... A veure preus i opcions però no crec que em pugii fer càrrec ara mateix de les despeses d una FIV.
Si voy visitando mas clínicas iré poniendo info!
Així que... Un rotllo tot plegat!
Una cosa que em va emprenyar va ser que el doctor em va dir que jo havia triat les 4 IAD en comptes de la FIV.
A mi ningú em va deixar triar! Si ho hagués pogut fer, hagués triat FIV x les possibiltats.
Espero que tinguis més sort que jo, Anna!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dc. des. 25, 2019 3:12 pm

La IA a partir dels 35 baixa en picat en quant a resultats. Si, us hi podeu quedar (tinc una amiga que s’hi va quedar amb 39 a la primera), però és complicat. A mi m’ho van deixar molt clar a la privada.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dc. des. 25, 2019 5:26 pm

Merce19, em sap molt greu...intenta buscar altres alternatives. Sé que a Dexeus t’ho financien amb un interés molt baix, per si t’ho vols mirar...jo vaig congelar òvuls allà i vaig quedar molt contenta, de fet els controls que et fan són molt més exhaustius que a la Seguretat Social. I això de la FIV no donaven opció, que no inventin...perquè amb els percentatges de les IA jo tb hagués triat FIV!

Erika79, com ho portes? Comparteix l’experiència plis, espero que estiguis suuupeer feliç! (Tot i que segur que hi ha moments durs, tampoc ens enganyem...)

Tinc una amiga amb 39 que s’ha quedat a la 2aper IA a la Fundació però és una mica loteria...ja us aniré informant!!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dj. des. 26, 2019 1:29 pm

Doncs és dur, no ens enganyem. I sort que tinc a mons pares a 100% perquè amb dos no hi ha descans. I jo no estic del tot bé perquè vaig tenir una atonia uterina amb hemorragia després de parir i vaig necessitar dues transfusions i un legrat. I fa dues setmanes de nou a quiròfan per restes placentaries. I amb una anèmia de cavall perquè sagnava molt encara. Vaja, que no és un camí de roses, jeje.
Dono gràcies que els petits estan bé i les nits comencen a ser portables (amb ajuda 24 hores!).
Suposo que amb un de sol és molt més portable però tingueu pla B per si el postpart es compliqués i necessitessiu més ajuda de la que esperaveu com m’ha passat a mi.

Molta sort i que el 2020 sigui el vostre any!!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Nuni82
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 10:02 am

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Nuni82 » dl. gen. 06, 2020 10:09 am

Hola!!!
Fa un temps que us llegeixo sense gosar a dir res. La veritat és que trobar aquest fòrum ha estat com un glop d'aire fresc. Tinc 37 anys i fa temps que penso en la maternitat. Em vaig apuntar a llistes a la Puigverd i al setembre em van trucar. A l'Octubre vaig fer visita i vaig demanar començar tractament ara al gener. La cosa és que tenia una parella amb qui no va funcionar el tema i ara al novembre ho em représ.... no tinc clar que funcioni perquè ja no ho va fer llavors i clar, sento que el temps se'm tira a sobre a l'hora de prendre una decisió. A més, pel que llegeixo sé que és un camí difícil on molts intents poden ser fallits.

Mercè19 segur que ho aconsegueixes!!!! Ànims!!!
Anirà MP has dit que al gener reprens el procés....vas per seguretat social i has pogut fer descansos entre IA?? I si o et sap greu preguntar-te...el noi que estaves coneixent porta bé el tema??? Em sento identificada amb tu!!!
Erika79 quina fortalesa amb 2 petits!!!! A mida que es fan grans tot anirà més rodat!!!

Moltes gràcies i bon dia de reis! :-()-)
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dl. gen. 06, 2020 5:48 pm

Erika79, molts ànims...espero que a partir dara tot vagi a millor! Sí, és important tenir ajuda a lhora demprendre sola aquesta aventura, jo per sort tb tindre suport!

Nuni82! Malegro que thagis decidit a participar. Quantes més compartim les nostres inquietuds, més podem ajudarnos! Texplico: jo vaig coneixer la meva parella just despres de ferme la primera IA fallida i es una cosa que vam parlar des del primer moment...al contrari que el noi amb el que estava quan em van trucar de fundacio (que em va demanar que atures el proces), el noi que vaig coneixer a lestiu em va dir que ell em volia coneixer i que aixo per a ell no era un impediment. A dia davui ho tinc aturat perque hem anat a Maldives de vacances i hi ha zika (no ho vam pensar!!!!!) i a fundacio em van dir que mhavia de fer analitiques per descartar que havia estat en contacte amb el virus. La meva parella em dona suport tot i que hem parlat obertament que tampoc sabem com ens sentirem a mesura que el proces prosperi...penso que es important molta comunicacio. Ell considera molt precipitat buscar un filll nomes portant 4 mesos i no vol que pari el meu projecte per ell, perque no se sap si daqui un any seguirem o no, no sap tampoc quan estara preparat per ser pare, no ens coneixem suficient i a mes tb li balla el fet de que jo ho pari per ell i que el dia de dema tinguem problemes per tenirlo junts.....en fi, que nomes tu pots saber la resposta, esta dins teu...i segur que si ets sincera amb tu mateixa ja veus si la relacio pot prosperar o no (i en cas que ho faci, a ell li agradaria compartir el projecte amb tu?). A mi a fundacio no se si em posaran problemes ara per tornar...si mels posen (q no ho crec) anire a dexeus i pagare. Be, si comences al gener i tens ganes de compartirho estare encantada de seguir la teva historia! Jo si tinc zika negatiu, començare al febrer.

Petons per totes
Nuni82
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 10:02 am

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Nuni82 » dt. gen. 07, 2020 3:52 pm

Moltes gràcies per compartir la teva història Annita.
Sí, us mantindré informades a mida que vagi avançant en el procés. :p-)
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: mireiamb » dl. gen. 13, 2020 9:27 pm

Hola a totes.

Quan vaig escriure el missatge anterior em aquest fil estava a la recta final de l'embaràs, i ara acabo de celebrar el primer aniversari del meu fill!

He pensat que podria estar bé tenir un espai per compartir vivències les que ja estem empantanegades. Si us animeu, envieu-me un privat i muntem alguna cosa.

Parlem!

Mireia.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dj. gen. 16, 2020 5:16 pm

Jo m’apunto! Ara t’envio el privat
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dl. gen. 20, 2020 8:57 am

Bon dia

L'altre dia vaig anar a Puigvert a que m'informessin de preu de la FIV...caríssim!
A més per la meva edat, el tant per cent de possibilitats que vagi bé són poques i és un opció molt cara.
M'estic plantejant el tema de l'adopció d'embions però voldria saber si teniu alguna experiència i on és millor anar.
He mirat clíniques i no a tot arreu ho fan. He vist Gràvida, Institu Marquès i Fertilab...us en sona alguna?
Gràcies
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dl. gen. 20, 2020 9:26 am

Jo vaig començar a Fertilab. Una IA, una FIV que va acabar en IA perquè no vaig respondre bé i una FIV que va acabar en abortament diferit... la doctora molt maca però va ser tan el disgust que vaig decidir seguir a ivf Barcelona. Allí la resposta a la medicació va ser millor però tampoc va funcionar. Així que vaig acabar amb adopció d’embrions. Vam transferir dos i ara estic amb els meus bessons de 3 mesos al braç :p

Sobre ivf dir que és com molt més pija i veus com es desviuen pels guiris, els ofereixen aigua, cafès, tès quan arriben. I a tu no et donen ni una ampolleta d’aigua el dia de la transfer... Sembla una xorrada però et sents com de menys categoria quan t’estàs deixant un pastón.

A la punció, a Fertilab, quan despertes et donen un suc i després galetes per assegurar que estàs bé per marxar. A IVF, una mica d’aigua i a vestir-te.
I a les transfers també et deixen més estona a la camilla a Fertilab.

I, a veure, que al cap i a la fi l’embaràs l’he aconseguit a IVF encara que sigui per ADE però no sé si repetiria...
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dl. gen. 20, 2020 9:51 am

Què bé! Hi has aconseguit!
Puc preguntar quin és el preu? El procediment és força senzill, no?
Jo crec que només n adoptaria un... No em veig en cor de ser mare sola sw bessons! Ets molt valenta!
Et van parlar de tants x cent? La possibilitat d embaràs és alta, no?
Merci
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dl. gen. 20, 2020 12:39 pm

La idea era que es quedés un jajaja Està clar que el problema no era el meu endometri i la implantació, sino la qualitat dels meus òvuls... je...

A IVF sobre uns 2500. És car. Hi ha llocs on l’ade és bastant més econòmica.
El procés és fàcil perquè no han de fer punció. El que ja no recordo, després d tants i intents, és si vaig fer cicle natural.... diria que si. I només vam punxar ovitrelle per ovular. Per fer transfer endometri i folicles propis han de créixer per enganyar el cos i que es prepari per la implantació.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dl. gen. 20, 2020 12:49 pm

Els preus que jo he vist són aquests entre 2.000 i 3.000 i algo...
Et vas quedar a la primera transferència d embrions?
A mi tb m han dit que sospiten que sigui la qualitat dels meus ovuls xk en ppi, no hi ha cap problema de res i tinc una reswrva ovàrica "estupenda“ segons els metges.
I sincerament, pagar 7.000 euros x un 25‰ de possibilitats... Passo!
A veure... Cada vegada estic més convençuda de provar ADE.
Una pregunta... En aquests 2.500 està inclòs que te n transfereixin dos? I la medicació també?
Gràcies
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dl. gen. 20, 2020 4:33 pm

A mi no em van parlar de % però sempre són embrions provinents de tractaments “nadó en cuna” que diuen. És a dir, embarassos a terme. Així que si el problema no és d’implantació dedueixo que el % és molt alt (dintre de que el sistema Reproductiu humà falla més que una escopeta de fira en condicions normals xD)
El preu només inclou la transferència. La medicació va a banda. Si ho fas en cicle natural només necessitaràs progesterona i ovitrelle i és “barat”. La progesterona te la poden receptar per SS les caixetes de 100mg.
I és el mateix preu posis un o posis dos. Jo vaig posar dos pq no podia aguantar un altre negatiu i volia pujar opcions. La sorpresa va ser que em vaig quedar dels dos i amb 40!
En el meu cas la reserva era baixa. Després els embrions eren “bonics”. Tots A o B. I ja veus de què serveix que siguin “bonics”.

Edito: he buscat els meus posts i veig que ho vaig fer medicant per no dependre dels ovaris i només controlar gruix de l’endometri. Filla, són tants intents i tots diferents que al final ho barreges tot jajaja
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Ainura
Entrades: 1
Membre des de: ds. feb. 08, 2020 1:22 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Ainura » ds. feb. 08, 2020 3:58 pm

Hola!! Som Aina :--/) de Mallorca! Avui buscant blogs de mares solteres m'he trobat aquest fòrum. Jo vaig per la segona inseminació i dijous en diuen si ba anat be o no... per ara les dues vegades ho he duit bastant be! Molta sort i tranquilitat per totes! :-o00m
AnnitaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. abr. 22, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: AnnitaMP » dg. feb. 16, 2020 2:41 pm

Hola Aina :--/) benvinguda!! Com han anat els resultats de la segona IA? Espero que tinguis good news.

Jo ara estic amb les injeccions tb de la segona IA, a veure com va...

Mercè 19, al final has tirat endavant amb Ladopcio dembrions?

Nuni 82, has continuat amb el procés o ho has posposat? Jo he trigat 6 mesos entre una i altra i no mhan dit res (per ara, dimarts tinc la eco...)

Erika79, com vas? Espero que ja estiguis 100%!!

Petons per totes. Espero que estigueu estupendament :)
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Mercè19 » dg. feb. 16, 2020 3:05 pm

Hola a totes!

Doncs jo m he decidit i si tot va bé, faré tractament entre abril/maig. Ara de moment no tinc la TSH bé així que res.
M ho faré a IVF barcelona. M'he fet de l'assocació MSPE (madres solteras por elección)
En algunes clíniques fan descomptes i fan xerrades molt interessants.
De fet, en una de les que van fer vaig conèixer millor el tractament de ADE i la clínica om ho faré.
Espero que toootes tinguem moooolta sort!petons
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: MARES SOLTERES - INICI CAMI 2019

EntradaAutor: Erika79 » dt. feb. 18, 2020 10:07 am

Mercè19, allà m’ho vaig fer jo. Qui et portarà?
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::