Experiència Institut Marqués donació embrions

Tractaments, clíniques, medicaments..
endavantsempre
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. març 22, 2018 9:45 am

Experiència Institut Marqués donació embrions

EntradaAutor: endavantsempre » ds. maig 26, 2018 7:27 pm

Vull compartir la meva experiència per si algú li pot ser útil. Fa anys que porto lluitant epr ser mare, amb diversos tractaments.
Ara ho hem intentat de nou, però malauradamtne si bé les preimeres vegades van ser amb una fecundació in vitro ara ha de ser amb adopció d'embrions.
Vaig anar a tres centre: _ IMF, el més barat. uns 2300 euros, eprò poc clar. Molt ràpid, pcoa informació, i no em va fer el pes.
_ Gravida. preu 2850 euros més o menys, però molts requistis, i meddicació, i no tenen molt banc d'embrions.
_ Institu marqués, i vaig pensar genial, què rapid i fàcil m'ho posen tot. ERROR. Car, despuès he comrpovat qeu motl car, 3650 euros, però tenen molt banc (diuen).. molts professioanl, moltes instal´lacions, No estalviarem en una cosa tant important. ERROR: TOT IMATGE.

- Escollit IM,a ceptes apgar i ja tot és caos en aparent armonia.
Per particularitats anatòmiques tinc problemes per fer la tanfer. Probem un dia, negatiu, durant 15 dies medicació, 15 perquè el metge era fora i nova prova, costa eprò ho acosnegueix. pautem tractamen de parxes. La revisió no hi és el metge, passem a la progesterona. Serà e metge a la tranfer? si si, pactem un dia amb les nostres agendes. el dia pactat tot es un caos. el metge no hi és, però li ha explicart a altre doctora. La de la revisió, nO? una tercera. Vaig a apgar, problemes per cobrar-me i protava diners i tarjetes. Reconeixement de deute i males cares. A sobre. Error d'ells. despuès em reb un 4art metge. qeu no em diu res. Li pregutno informació dels donatns i de l'embrió... i tots 4 dient-me sempre, despuès despuès....

- Baixem a unes sales molt mones, per fer la trsnfer... molt disseny, molta nau espacial. Com era de preveure la metgesssa despuès de molts intents i destrossar-me els meves parts no pot fer la transfer. una hora al potro.. amb les cames obertes i un fred de pebrots, ecnaa qque jo suant, fianlment ariba unmetge per ajudar-li i ho aconsegueix despuès de mitja hora de durs intents. Em possan un supossat embrió dle que no sé res. Els pregunto i em diuen que si no m0han informat ja.

Quan acaba tota la histo`roia em fan fora. i li pregunto a la senyoreta si no em diran res del donants siquiera. per roans mèdiques encara qeu sigui.

Sorpresa em diu que si no m'han informar,. i le rrecrimino qeu evidentmetne no, perquè a ella mateixa li vaig preguntar cquna vaig baizar a aquells sotas (aquell dia viag estar a 4 plantes d ela clíncia diferents en 3 hores. I em diu que m'esperi em donen un paper i em fan fora.

ës el menys important, però si tenen tan banc, (lis possen música als embrions i tot) i sent de lo més vulgar a casa podien buscar algú semblant (se supososa qeu hi ha un biòleg encarregat), i encara que genèticament no tinguem res a veure, no cal que tothom se n'adoni d'entrada. Nosaltres A+, cabell castany clar, pell clara, arrisat i ulls marrons... Doncs, O-, cabell negra, cabell llis, ulls negres, pell fosca....òndia, ni una.... en una familai numerosa no hi ha una sola persona així. que no és important, si fos més fàcil adotpar ho haguéssim fet.. però ja que ens hi possem...

I com no. em va agradar qeu com tenen molt d'espai sembla qeu tens privacitat, et possan a esperar poc a reservats, no et trobes amb gaire gent,. semblava tranquil. Res a veure el dia de la tranfer. E intimitat. La factura pagada (que és el que lis interessa) en un sobre amb espermatozoides que possa Institut marques i creant families, que es clar va passar pel carter, pels veins, per l'empleada de casa... Intimitat??

El més important. Als dos dies un encostipat de pebrots... tant de potro amb les parts al aire, en uan sla de transfer gelada i sortir al carrer amb la calor, destemplada i desilusionada, no pot ser bo. Amb la meva tos i les circumstàncies als 8 dies uan regla com ben dolorosa, ja no calia el dai 10 ni anar a fer la prova d'embaras a un centre on em van tractar ben malament en una cosa tan important. Prova a un laboratori, no embaràs.

I ara nova visita a Gravai, on hi ha acumulació de gent, però el tracta és genial. no et dodnen pressa epr començar,. molta més pauta de midcació i més llarga, però sempre la mateixa doctora, que em conexeis sencera i va ser molt hàbil en la seva prova de tranfer. ( no 5 metges a veure que passa per allà baix i sense encertar )

ja os dirè com m'ha anat.
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Experiència Institut Marqués donació embrions

EntradaAutor: Noa78 » ds. maig 26, 2018 8:35 pm

Hola endavantsempre, he llegit el teu relat i m'he quedat de pedra, sento molt el que t'ha passat. Es veritat que per les clíniques nomès soms clientes que paguen. No tenen en compte els nostres sentiments.

Jo he fet dos intents al institut Marquès i en el segon m'he quedat embarassada, però sí que és cert que també m'han passat cosetes que no em van agradar però vaig decidir no donar-li gaire importància. Al cap i a la fi em sembla que no hi ha cap clínica perfecta. A la que vaig anar per primer cop (La Girexx de Girona) el tracte era molt bó però els embrions que em van ficar eren de qualitat dubtosa i no fan fer gaire res per esbrinar el perquè de la meva infertilitat.

A l'institut Marquès com a mínim em van demanar de fer més proves.
La primera vegada que vaig anar a les seves clíniques a fer la transfer va anar tot bastant bé. Van anar ràpid, i em van fer la tranfer sense problemes, però no hi havia el meu metge. De la doctora que em va atendre no tinc cap queixa. El que em va agradar poc va ser la ajudant de la doctora, que semblava que era nova i no en sabia gaire i la doctora la tenia que corretgir constantment i a vegades em feia mal a la panxa de tan apretar l'aparell. Després tampoc em va agradar que a l'informe de l'embrió transferit nomès hi constaven les dades de la donant femenina. I qué passa amb les dades del donant masculí? Com que al final va ser negatiu ni vaig preguntar per aquestes dades.

El segon cop que vaig anar a fer transfer va ser una mica més desastrós. Em van fer esperar moltíssim. I ja sabeu que em d'anar amb la bufeta plena i ho vaig passar fatal. Aquesta vegada sí que hi era el meu doctor. Com que estava a punt d'explotar la meva bufeta em va dir que si era capaç d'anar a fer pipi sense buidar-la tota per tal que no estiguès tan plena abans de la transfer, i així ho vaig fer.
El cas es que van continuar fent-me esperar mooolt, sobretot a la sala d'abaix abans d'entrar a fer la transfer (la que és tan supermoderna), se'm va fer etern i la bufeta tornava a estar a punt d'explotar : lasito :
En fí, finalment vaig fer la transfer amb el meu doctor i tot bé. Però aquesta vegada no em va donar cap informe de l'embrió. Li vaig demanar al doctor i em va dir que m'ho donaria després.
El cas és que al sortir de la transfer i de la meva cabina no hi havia NINGÚ per atendre'm. Vaig estar una bona estona esperant i quan em vaig cansar vaig pujar i a la primera treballadora que vaig trobar li vaig dir que esperava l'informe. La noia que em va atendre pobreta no sabia res i va fer alguna trucada i li van dir que el meu metge estava dinant i que ja me'l enviaria per correu electrónic. O sigui que vaig marxar d'allà sense saber res de l'embrió que m'havien ficat.

Hores més tard vaig rebre un correu del meu doctor amb el suposat informe i em va enviar un pdf en blanc (suposo que no se'n va sortir i es va equivocar) així que li vaig haver de reclamar i fins dies més tard no m'ho va enviar. De nou, a l'informe, nomès hi constaven les dades de la donant femenina, així que vaig haver-li de demanar les dades del donant masculí.

I bueno, aquestes han sigut les meves peripècies a l'institut marquès, però ja et dic que vaig decidir no donar-li gaire importància perquè al final el que m'importava era que el tractament funcionés i aconseguir un bon resultat. I finalment així ha estat. I en el meu cas (les dues vegades) sí van tenir en compte les meves característiques físiques a l'hora d'escollir l'embrió, no entenc com amb tú no ho han tingut em compte.

Ah sí, recordo que també em van trucar de la clínica (no recordo si abans o després de la transfer) per reclamar-me que no havia pagat tot el tractament (i evidentment sí que ho havía fet) però a la mateixa trucada es va solucionar.

També penso a vegades en el qüestionari que et fan emplenar al poc d'arribar a la clínica per preguntar el teu grau de satisfacció. Jo les dues vegades el vaig emplenar positiu, però clar t'ho fan emplenar al principi de tot i encara no has ni començat la visita. Si ho arribo a saber el segon cop me'l guardo per emplenar-lo al final i els haguès posat tot el que em va passar.

En fí, espero que a la nova clínica tinguis més sort i aconsegueixis el positiu. Ánims!!
Imatge
Sassenach
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. jul. 02, 2020 7:11 pm

Re: Experiència Institut Marqués donació embrions

EntradaAutor: Sassenach » dj. jul. 02, 2020 7:32 pm

Hola noies!

Sóc nova al fòrum, i m'he afegit al fòrum per tal de conèixer altres experiències similars a la meva, i poder compartir així, aquest camí pedregós. :)

Em presento: La meva parella i jo, després de 3 FIV's fallides, en els darrers 2 anys, i en total 4 anys de cerca d'embaràs, hem decidit saltar-nos l'Ovodonació, i provar directament l'ADE.

Nosaltres estem pràcticament decidits a iniciar el tractament a l'Institut Marquès, però voldríem saber si algú té experiències prèvies que hagin sortit bé. I si podem rebre algun consell, doncs benvingut serà!

Moltes gràcies, i molta sort a totes!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::