FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Neuladenadal
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dc. nov. 21, 2018 2:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Neuladenadal » dc. nov. 28, 2018 2:34 pm

Gràcies a totes pels ànims! Avui veig una micona més de llum!!!

Balma, ai si, quan veus a l’analisi el resultat de la beta amb un valor tant baix es un gerro d’aigua freda!!! Avui he anat a la gine i a mi m’ha dit que quan em vingui la regla ja podem començar a posar parxes per fer la transfer abans de Nadal! Suposo que hi ha mil protocols i mil maneres de fer... Aquest serà el meu segon embrió de 4 que en vam aconseguir! A veure si és el nostre regal de Nadal! </;-) jiji A veure si també serà el teu! :)

Lunipruni, si era la meva primera transfer!!! Havia llegit tanta gent per aquí el forum que, com tu, si havia quedat a la 1a transfer de la 1a Fiv que jo pensava que també podria ser una d’elles... En termes generals està tot correcte, ara la pregunta i el meu gran dubte és: si acabem aquest cicle de Fiv sense haver aconseguit embaràs, no sé si a la que comencem a fer més proves específiques de testos era, trombofílies, doble cadena... sortiràn més coses... Segur que quan aconsegueixes el teu somni s’oblida tot!!! Però ostres, fins que no s’hi arriba es fa taaaaant llarg... Gràcies per explicar la teva experiència, va bé i il.lusiona sentir històries amb final feliç!!!

Nurpefu que bé!!! Ja tens el teu embrionet a punt perquè aviat estigui amb tu! Molta energia positiva per les que esteu a punt de punció, a punt de transfer i a punt de beta!!!
Cris0504
Entrades: 9
Membre des de: dc. maig 23, 2018 8:47 pm

EntradaAutor: Cris0504 » dc. nov. 28, 2018 8:50 pm

Hola noies!

Balma, Neuladenadal em sap greu llegir els vostres negatius... Ara a agafar forces i a per la propera! Molts ànims!

Nurpefu m'alegro que hagi anat bé la punció, al final et fan la transfer divendres? A mi me la fan demà, espero que siguem companyes de beta!

Que passeu bona setmana!
nuriach
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. feb. 18, 2015 3:16 pm

i lo bé que va parlar amb vosaltres!

EntradaAutor: nuriach » dj. nov. 29, 2018 9:23 am

Hola! Sóc la Núria i avui m'incorporo de nou al forum de SocPETIT.CAT!

Resum prèvi:
2015 FIV - ICS --> 29 Ovuls després de la punció -> 10 congelats + 19 fecundats --> 4 arriben a blasto. 7 de Maig fem transfer d'un! L'ARLET! que va neixer el 25 de Gener de 2016!
Vaig posar-me en el forum (FIV 2015) d'aquesta web uns dies abans de la transfer i vaig fer molt bones amistats interactives! Inclús ens seguim per INSTAGRAM! Em va anar genial compartir els meus neguits, paranoies i també les meves ilusios!!!

I ARA.....
A l'abril vam decidir buscar un germanet... pero la preparació per Endometri no va anar bé (anticonceptives + Estradot + Progesterona) i no vam arribar a la transfer.

I aquest dilluns passat (26 Nov.) vam fer transfer de nou! 1 BLASTO! Aquesta vegada amb cicle NATURAL, només Ovul de progesterona i ja està! Avui estic a dia 3 post transfer i la veritat és que aquesta vegada no volia submergir-me al món FIV per no pensar-hi massa, però ja han començat les meves inquietuts i he reconegut que necessito compartir els meus sentiments i sensacions amb vosaltres! CIRHMAMIS!

He recuperat les meves entades al Forum de FIV2015 i he llegit tot el què vaig posar. Doncs bé.... no tinc cap síntome del què vaig tenir amb el primer que va ser un súper positiu.... i m'he rallat... i molt...

SINTOMES ACTUALS:
- Dolors de Regla a les lumbars
- Algun formigueix a la zona d'on em van fer la cesària
- Pits... jo crec que si no estigués en betaespera no pensaria res... pero estan amb betaespera, crec que els sento una mica més (els noto més) nose.... no em fan mal, ni els tinc sensibles..
- Puntualment (dos o tres cops des de la transfer) alguna punxada... pero res important.

SINTOMES QUE TENÍA AMB L'ARLET:
- Cansada
- punxades
- dolor de regla
- molta son
- mal de cap

PFFF... estic un pel xof avui... L'analítica la tenim el dia 7 de Decembre...

GRÀCIES GUAPES!
Xocolatina
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

EntradaAutor: Xocolatina » dj. nov. 29, 2018 9:56 am

Hola noies! Aquests dies us llegia des del mòbil, però no hi ha res com contestar des d'un teclat!

piojito, sí, anem per privada, el dia de la primera visita ens van dir que hi havia una farmàcia que era una mica més econòmica que les altres, ho preguntaré perquè no em vaig quedar amb el nom.

neuladenadal, quin greu! vaig estar pensant molt amb tu. Molts ànims i a per la propera, que això ja ho tens aquí!

lunipruni, m'encanta llegir les històries dels que ho heu aconseguit, deu ser tant emocionant! :b-)))

nurpefu, que bé!!! com me'n alegro que hagi anat bé! >.-<:
Que la transfer vagi bé! cris0504 molts ànims també! Ja anireu explicant sensacions i experiències per les que venim després!

Jo: ja m'ha vingut la regla, començo amb anticonceptives (pel que veig hi ha diferents protocols de fiv), abans d'acabar l'any en principi em faran la punció...nervis i moltes coses que no entenc... :-o00m
03/2018 - Avort diferit 6 sg
09/2018 - 1 any de cerca
12/2018 - Punció - 5 blastocits congelats
02/2019 - transf 1 blasto + bioquímic
05/2019 - perdem 1 blasto descongelació
05/2019 - transf 1 blasto + bioquímic
10/2019 - transf 2 blasto + bioquímic
No en queden.
Nurpefu
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

EntradaAutor: Nurpefu » dj. nov. 29, 2018 10:21 am

Benviguda Núria!!!! Espero que tot vagi molt bé!!

Jo crec que aquest procès requereix molta paciencia!!!! aix…

bueno m'acaben de trucar per dir-me que el meu embrio no ha evolucionat. Així que tornem a començar… crec que això del cicle natural no ho tornare'm a fer… ara mirarem opcions.

Apa petonets a totes!

Animus :-o00m
nuriach

EntradaAutor: nuriach » dj. nov. 29, 2018 11:29 am

Nurpefu ostres... em sap greu!
Entenc llavors que has fet cicle natural. Ho sento! He entrat per primer cop avui i encara no he tingut temps de veure totes les campeones que estem aquí!
M'ho expliques?
Jo he fet cicle natural per transfer de blasto de 5 dies. Me'l van posar el dilluns i el 26 tinc la beta!

Alguna està en BETAESPERA?
Nurpefu
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

EntradaAutor: Nurpefu » dj. nov. 29, 2018 11:36 am

Bones Núria,
He fet un cicle natural de fiv, es a dir, sense medicació. Han fet punció per 1 sol ovocit (que he fet de manera natural) i l'han fecundat, po no a evolucionat. El mes anterior no vaig ni ovular!!

Abans havia fet fiv amb medicació m'havien tret 11 ovocits, pero no es va fecundar cap i em van proposar cicle natural per veure si aconseguiem un ovul de millor qualitat…

La cosa no ha anat gens bé… Aixi que farem doble donant o adopció d'embrions...
Cris0504
Entrades: 9
Membre des de: dc. maig 23, 2018 8:47 pm

EntradaAutor: Cris0504 » dj. nov. 29, 2018 12:55 pm

Hola noies!!

Xocolatina t'envio molta energia per començar amb aquest procés, ja ens aniràs explicant!

nuriach benvinguda de nou! Ja et queda poquet per la beta! Quins dies més llargs oi??

A mi m'han tranfer d'un blasto aquest matí, ha sigut una mica desagradable perquè es veu que tinc l'úter en retroversió i ha costat una mica, però ara ja està! Ara a esperar fins el dia 10.

Molts ànims a totes!!
nuriach

EntradaAutor: nuriach » dj. nov. 29, 2018 2:41 pm

Hola de nou noies!

CRIS0504 ole ole!!!! ja el tens dins!!! MOLTÍSSIMA CALMA I MOLT D'AMOR! ja anem compartint sensacions! ok?

Si us sembla bé, podem fer una actualització d'estats?! Ho vam fer amb el grup de FIV 2015 i anava bé per anar situant a tothom a mesura que entraven al grup! Jo vaig perduda i ho estic intentant llegir tot a mesura que puc..

NURIACH - esperant RESULTAT BETA (7/12)
CRIS0504 - esperant RESULTAT BETA (10/12)
XOCOLATINA - començant PROCÉS
NURPEFU - a per l'intent que sortirà bé seguríssim

Bé, he llegit algo de la VITAMINA D !!!! el més de Maig em van trobar la Vitamina D molt baixa, però em van dir de pendre el sol i ja esta.... no he tornat a fer analítica.

AQUARIUS --> en la primera transfer vaig comprar tots els AQUARIUS del meu barri!!!! va sortir positiu. en aquest, només m'he pres una llauna el dia de la transfer.... vaig aburrir el gust...

En fí, ja contestareu!

PETONETS GUAPES! :-()-)
Colibri82
Entrades: 35
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

EntradaAutor: Colibri82 » dj. nov. 29, 2018 5:09 pm

Bones noies!! com no escric des de l'Octubre crec que ja toca comentar-vos com em va la cosa.

Pe fi se amb seguretat quants embrions tinc congelats després de tant de temps en espera, com a recordatori, vaig obtenir 18 ovòcits, dels quals, 9 eran viables per fecundar, però només 2 han arribat a termini. Segons la doctora i paraules textuals, "tenim 2 blastòcits de bona qualitat (B) però per desgràcia es van congelar a dia +6, per això els vàrem congelar junts."

És la meva primera FIV, però amb sincretista no se si son bones noticies o no, alguna li ha passat alguna cosa semblant que no li donin gaires esperances i després s'ha quedat embarassada?

Vaig per SS, i no expliquen gaires coses, i ara em trobo en mans del destí, no se si pasaran el procés de descongelació, si es quedaran amb mi el día de la criotransfer.... en fí no se si tinc més dubtes i neguits ara que abans.

Gràcies i sort a totes.
Erika79
:: tortuga
Entrades: 324
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

EntradaAutor: Erika79 » dj. nov. 29, 2018 5:23 pm

Colibri82, si m'equivoco que em corregeixin però les que ja portem varies puncions i blastos súper bons ja hem viscut que no arribin a bon port i després hi ha noies que amb un sol blasto de qualitat dubtosa s'hi queden com si res... Jo et diria que no et mengis el cap per si en tens pocs, molts i la qualitat que t'han dit que tenen. Si un d'aquests dos o tots dos s'han de quedar amb tu s'hi quedaran. Al fi i al cap la natura és sabia i les coses arriben quan el cos està al 100% i es produeix aquesta "miraculosa" comunicació entre blastocit i endometri que no és tan fàcil com ens hem pensat fins que en hem posat en aquest món de la RA.

Potser m'he posat massa filosòfica jajajaja Però ara és així com penso.
Jo també patia per si tenia pocs i mira, va anar "millor" quan de dos només un va fecundar, el vam transferir a dia +3 i va arribar fins la setmana 8 que quan me'n van treure 4 i els 4 van arribar a blastocit. D'aquests, tres no han arribat enlloc. Me'n queda un tercer que en quan se'm reguli la TSH el transferirem. I penso que si és el bo ho serà i es quedarà amb mi i si tampoc ha de ser no serà per més aquarius que vegui o més mitjons calentons que em posi :-o00m

Ànims i ja veuràs com tot va bé :)
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Erika79

EntradaAutor: Erika79 » dj. nov. 29, 2018 5:31 pm

Nurpefu ha escrit:Bones Núria,
He fet un cicle natural de fiv, es a dir, sense medicació. Han fet punció per 1 sol ovocit (que he fet de manera natural) i l'han fecundat, po no a evolucionat. El mes anterior no vaig ni ovular!!

Abans havia fet fiv amb medicació m'havien tret 11 ovocits, pero no es va fecundar cap i em van proposar cicle natural per veure si aconseguiem un ovul de millor qualitat…

La cosa no ha anat gens bé… Aixi que farem doble donant o adopció d'embrions...

Ostres, quin greu :(
I t'han provat diferents pautes de medicació?
Jo tinc baixa reserva i amb la pauta de medicació de la clínica a la que vaig vaig aconseguir 5 folis i 4 òvuls madurs que van fecundar i van arribar a dia 5.
Sempre he respòs millor a Elonva que no pas a les hormones que s'han de punxar cada dia. Les dos puncions on he aconseguit ovuls fecundats ha estat amb Elonva. És més cara però si he de tornar anar a punció tinc clar que tornaré a demanar que em receptin Elonva. Ah i el Seidivid Plus abans de començar l'estimulació. No sé si va ser casualitat però ho tornaria a repetir. (A la primera punció només vaig fer dos òvuls i només un va fecundar).
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
myca
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

EntradaAutor: myca » dj. nov. 29, 2018 7:14 pm

Nurpefu, ostres, quin greu, jo també vaig fer dues fivs en cicle natural, el primer tampoc va fecundar i el segon no va implantar... és un pal perquè t'ho jugues tot a una carta, però això de no haver-se de xutar, és un gran que. Molts ànims i endavant amb el pas que prengueu.
Núriach i cris, ja falta menys! no feu cas dels simptomes perquè cada cop pot ser diferent!
Balma, Neuladenadal, sento molt el negatiu, sempre diem que ens fa més fortes, però per recuperar-se d'aquestes patacades es necessita un temps.
Lunipruni, que xulu saber que de tant en tant acaba bé! felicitats!
Erika79, espero ja hagis pogut regular el tsh i estiguis animada per la próxima transferència.
Ego: esperant la regla... tot i que fins al gener no tenim visita, ara va i porto 20 dies de retard... és com si s'hagués parat la maquinària... culpa del decapeptyl? Evopad? uf quan començaràn a anar bé les coses!!!!!!!!!!!!
nuriach

EntradaAutor: nuriach » dv. nov. 30, 2018 5:13 am

Myca!! Gràcies per les teves paraules! Cada embaras es diferent, pero sembla que sent la mateixa persona hagi de ser tot igual qie l’anterior! I clar, en el meu cas, la primera vegada va anar tot be i sembla que si no tinc els mateixos sintomes no hagi d’anar be!
Aquests cop vam decidir fer cicle natural per la transfer perque lanterior intnet (despres del primer transfer que va ser positiu i va neixer l’Arlet) no vam arribar a la trasferencia pk no tenia l’endometri bé. En aquest cas que no va evolucionar be l’endometri, vaig estar amb anticonceptius, progrsterona i estrdot. Mai havia pres anticonceptius jo!!!! I sem van posar fatal (rollo depresiva.....) vaig atribuir que anes malament la preparacio endometri a les anticonceptives (que no te cap sentit) pero li vaig dir al dr. Mataro que no volia mes aquestes pastilles i ho volia fer tot natural. Aixi que aquest cop ni anticonceptives ni estradot (parches), nomes progesterona.

Myca! A mi em funciona molt posar-me pantalons blancs!!! Quan vull que em vingui la regla! En serio! Quan estava esperant regla dp de punció, sem va retressar 1 semana i em va venir el dia que vaig decidir posar-me texans blancs. És una tonteria. Pero potser ho podries probar! :-)

CRIS, com estas? Com et trobes? Et tranquilitzaria pero no puc perque estem x igual les dues!!!! Jejejjee! Jo porto tota la setmana que a les 5:30 em desperto i ja ni tinc mes son.... i avui.... doncs mhe llevat amb mal de pits. La qual estic contenta pk amb la FIV que va anar be, tambe tenia mal de pits! Pero el negativisme que porto des de fa dos dies em fa pensar que son efectes de la progesterona!

Pregunta: amb els ovuls de progesterona, aneu treient coses blanques oi?? Es que es una passada i no ho recordava aixi! En fi.... que comenci un nou dia amb alts i baixos d’anims i que aquest dragon kan de setmana passi ben aviat!

Petonets i molta màgia blanca a totes!
bbm81
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

EntradaAutor: bbm81 » dv. nov. 30, 2018 5:16 am

Hola noies,

ara fa un dies que no escric, veig que hi ha hagut moviment.

Sento molt els negatius, realment crec que ens afecta també a les demés perque els positius donen esperances. Vinga ànims i a seguir-ho intentant :-o00m

Nuriach benvinguda!!! esperem amb tu un positius a veure si ens animes a totes >.-<: Jo em vaig obsesionar molt amb els símptomes en la primera transfer i em sentia superembarassada amb nausees i tot... i era un super negatiu. Lo que fa la ment i els nervis.

Xocolatina, moltíssima sort i que el cos respongui super bé. Ja ens aniràs informant.

Nuperfu ho sento moltíssim, quin pal. A veure si de nou amb medicació et respon millor el cos. Ànims i no perdis esperances.

Cris0504, et dessitjo un positiu enorme!!!! :-)(-: Molta sort.

Colibri que bo saber de tu. Jo també vaig tenir 2 embrions fecundats, i com em van dir, amb un en tens prou per quedar-te embarassada, però jo ja n'he gastat un. Espero que tinguis molta sort. Quan comences a preparar endometri?

Vinga Erika a per la TSH, esperem que es reguli aviat perquè puguis intentar-ho de nou. Et queda un cartutx com a mi.

Myca sobre el retard no et puc ajudar, jo sempre he sigut super regular inclús ara amb tots els medicaments. Quan més hi pensis pitjor, potser quan menys t'ho esperis apareixerà.

Modo ego: ahir vaig començar amb els estrògens (a mi no em donen parxes sinó amb pastilles (Progynova 1mg)), i avui pel matí he començat amb Eutirox 25mg per la TSH. Dimecres em vag fer una analítica exprés i TSH 2.9 i Vit D 30.5. La TSH no és molt elevada però hem preferit pendre algu per intentar baixar-la per sota de 2.5 i la Vit D amb tot lo que prenc tampoc ha aumentat molt (encara que està dins de rang) així que segueixo amb la medicació també. Si tot va bé farem la transfer del que queda aquest mes, i tindré el nadal per descansar :b-))) Hi tinc moltes esperances en aquest úlltim embrionet preciós, això si, abans de la tansfer farem de nou analítica i si la TSH sortís molts disparatada cancelariem (espero que no)
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
MiPumky
Entrades: 182
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

EntradaAutor: MiPumky » dv. nov. 30, 2018 7:56 am

Hola noies!!

L'any passat estava com vosaltres, algunes ja en coneixereu, Myca, Marttape,... us he estat lleguint per veure i saber dels vostres procesos, pero tambe he necesitat desconectar per sentir que la meva lluita ja havia acabat.

Fa 6 setmanes que soc mare d'un petito, i a vegades encara el miro i no m'ho crec, i a sobre es un solet i possa les coses molt facils per lo que encara millor. La veritat que estic encantada, i jo havia pensat com vosaltres que no viuria aquesta experiencia.

Tots aquests sentiments de no conseguir-ho d'estar esgotades, d'apartar-se de la gent jo tambe els vaig viure i son totalment normals.

Myca, et dessitjo que la ultima transfer et vagui molt bé i que puguis conseguir el teu somni, i sino segurament trobaras altres maneres i altres somnis per ilusionar-te i lluitar. Estas fent tot lo que pots i més, no ho dubtis. Pero el procés que portes es cansat, molt,...

Erika si la TSH es molt important, jo no se si la TSH, la heparina, el moment, les vitamines, no se que va ser la clau, pero jo sentia que si no ho aconseguia no seria perque no hagués lluitat. Molts ànims en l'ultim intent.

A les demés, us desitjo lo millor, feu lo que el cor us digui que heu de fer i cuideu-vos molt que aquest proces desgasta i et crema molt. No personbalitzo, perque ja en perdo una mica.

Ahh!! A mi el post de les proves son importants en va ajudar tant i vaig descobrir tantes coses, al menys sentia que podia fer algo diferent i no quedant-me esperant a que l'embarás vinguessi com de l'aire. Us animo a passar per resoldre dubtes.

Una abraçada!!
Jo, 36, en principi tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Neuladenadal
Entrades: 46
Membre des de: dc. nov. 21, 2018 2:43 pm

EntradaAutor: Neuladenadal » dv. nov. 30, 2018 4:44 pm

Nurpefu ostres... molts molts ànims!!! Una abraçada ben gran!!!

Xocolatina ja veuràs que això de punxar-te no és tant dur com et penses... A mi em feia molt respecte les punxades i tanta medicació i no va ser tant... Així que ànims i endavant!!!

Cris0504 ara molt relax i esperar el dia 10! Ja ens aniràs explicant simptomes... Tot i que pel que m’ha passat a mi no se n’han de fer massa cas.! Jo em notava embarassadíssima; marejos, mal de panxa, pits inflats... i re de re! La gine em va dir que la progesterona pot donar tots aquests símptomes... Així que intenta no pensar-hi (no sé si és possible), cuida’t i cuida’l molt! :-o00m Esperem el teu positiu!!!

Myca encara no ha baixat la maleïda? A mi sempre m’han dit que prendre julivert va bé! No sé si és cert o no però pots provar de tirar-ne una mica amb algo que mengis. Mal no et farà...

MyPumky moltes felicitats pel tteu petitó! I moltes gràcies per compartir amb nosaltres la teva alegria i els teus ànims! Il.lusiona que les que ja ho heu aconseguit entreu a explicar la vostra experiència. A veure si mica en mica anem passant totes a l’alta banda!!!

Bbm81 em sembla que aquest mes serem companyes de Beta!!! >.-<: A mi m’ha vingut la regla avui i demà començo amb els parxes! La gine m’ha dit que si tot va com ha d’anar abans de nadal farem la transfer d’un dels tres embrions que em queden de dia +3!!! Així que ara toca començar a preparar el niuet... Jo tb tinc moltes esperances, a veure si aquest mes és el nostre!!! :p-)
Erika79

EntradaAutor: Erika79 » ds. des. 01, 2018 12:07 pm

MiPumky, moltes felicitats!!!! Moltes gràcies pels ànims i si, jo també penso que tenir coses a millorar sempre dona esperances per a que el següent intent sigui el bo.
M'alegra molt que les que ja heu aconseguit ser mares torneu per aquí per animar-nos i demostrar-nos que és possible :content:
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Xocolatina
Entrades: 183
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

EntradaAutor: Xocolatina » ds. des. 01, 2018 7:24 pm

Hola!!

Quin moviment!

nurpefuquin greu que no hagi anat bé... molta força i ànims!

cris0504 i nuriach quedem a l'espera del resultat! Molta paciència.... :-o00m

nuriach a mi també em van trobar la vitamina D baixa i la metgessa de capçalera em va dir que prengués el sol, e lginecòleg no en va fer cas, i a la clínica de reproducció m'han recomanat el SEIVIDID PLUS, jo me l'estic prenent, no se si ho tinc més bé o no...no m'han demanat més anàlisis. No se com pot influir en la cerca o l'embaràs tenir la vitamina D baixa...
El que si m'han mirat es l'FSH, no estava dins dels barems establerts, però diuen que s'ha de controlar molt, a un anàlisi de l'agost estava ratllant el límit, però ara ja ho tinc "bé".

bbm81 i neuladenadalsembla que més o menys us faran la transferència els mateixos dies? que bé! podreu comentar símptomes!

Gràcies lunipruni i mypumky per explicar-nos els vostres casos d'èxit! Això motiva i dona ànims.

Jo: de moment no m'estic capficant gaire...de fet encara sóc lluny, en principi fins a mitjans de mes no començo amb l'estimulació.

A mi em sembla molt bé el que va comentar la nuriach de fer un llistat de en quin punt ens trobem! Anem actualitzant els estats:

NURPEFU -
COLIBRI82
ERIKA79
MYCA
BBM81
NEULADENADAL
PIOJITO
BALMA

nuriach ha escrit:Hola de nou noies!

CRIS0504 ole ole!!!! ja el tens dins!!! MOLTÍSSIMA CALMA I MOLT D'AMOR! ja anem compartint sensacions! ok?

Si us sembla bé, podem fer una actualització d'estats?! Ho vam fer amb el grup de FIV 2015 i anava bé per anar situant a tothom a mesura que entraven al grup! Jo vaig perduda i ho estic intentant llegir tot a mesura que puc..

NURPEFU - a per l'intent que sortirà bé seguríssim

Bé, he llegit algo de la VITAMINA D !!!! el més de Maig em van trobar la Vitamina D molt baixa, però em van dir de pendre el sol i ja esta.... no he tornat a fer analítica.

AQUARIUS --> en la primera transfer vaig comprar tots els AQUARIUS del meu barri!!!! va sortir positiu. en aquest, només m'he pres una llauna el dia de la transfer.... vaig aburrir el gust...

En fí, ja contestareu!

PETONETS GUAPES! :-()-)
03/2018 - Avort diferit 6 sg
09/2018 - 1 any de cerca
12/2018 - Punció - 5 blastocits congelats
02/2019 - transf 1 blasto + bioquímic
05/2019 - perdem 1 blasto descongelació
05/2019 - transf 1 blasto + bioquímic
10/2019 - transf 2 blasto + bioquímic
No en queden.
bbm81
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

EntradaAutor: bbm81 » dl. des. 03, 2018 11:08 am

MiPumky Moltes gràcies per les teves paraules, ens animen moltíssim. I enhorabona pel teu petitó, quina ilu deu fer.

Neuladenadal, esperem que puguem fer beta juntes i que tot surti molt bé, ja ens anirem animant mutuament jaja. :p-)

Erika, estás prenent Eutirox? Jo també. A mi m'han receptat 25 mg cada dia. Tu quant et prens?

Xocolatina, realment l'inici fa molta ilusió, a mi no m'importava les punxades. Vinga ànims i ja ens aniràs explicant.

NURPEFU -
COLIBRI82
ERIKA79
MYCA
BBM81- preparant niu. Prenent vit D (vigantoletten), altres vitamines, Eutirox 25 mg i Progynova 1 mg(estrògens).
NEULADENADAL- preparant niu
PIOJITO
BALMA
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat