FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

FIV 2018

EntradaAutor: Maxiba » dl. gen. 08, 2018 7:56 am

Bon dia Compis!!
Hem d'agafar aquest any amb ganes i il·lusió, així que som-hi obrim nou post per aquest any! i així podem seguir ajudant-nos i recolzant-nos que tanta falta fa en aquest procés.
mode ego;; jo ja estic preparant-me per la transferència, d'un dels congeladets que tenim... serà a finals d'aquest mes.... i anem a totes i amb tota la artilleria (metformina, eurotix, heparina, calci, predisona, estadriol, progynova, vitamida d...)
una forta abraçada a totes!!
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dl. gen. 08, 2018 8:30 am

Bon dia!
Som-hi! A pel 2018 i q ens porti moltes panxolines!!
Nosaltres dimecres tornem al lio. Vam fer un descans a mitjans de novembre. Ens queden 6 blastocists. A veure com va la preparació i sobretot l'endometri.... que ens dóna molta guerra.

Seguirem amb menjar bé, exercici i acupuntura!

Una abraçada lluitadores!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Avatar de l’usuari
Mele1980
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 4:30 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Mele1980 » dl. gen. 08, 2018 9:14 am

Bon dia!!! Amunt aquest 2018! Que es cumpleixi tot el que volem!!! :-()) z2:-) :-())

Jo fins dimarts 16/01 No tinc visita per fer la tranferencia.

||*||
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dl. gen. 08, 2018 12:25 pm

Bon dia!!

M'estreno amb FIV aquest any.... sóc una novatilla!!! Que bé que estigui aquest fil per compartir experiències amb altres lluitadores!

Estic amb anticonceptives i tinc cita el dia 19 amb la dra. Suposo que faré pastilles fins el dia 20-21 i cap al 25-26 començarem amb el mambo de l'estimulació.... he fet moltes IAs però fa una mica de vertígen fer el salt a FIV, sé que serà més heavy!
Estic cagada amb les dosis i els preus...maremeva i la loteria res de res tu, quin rotllo! ;)

Us aniré explicant i llegint!! Petons!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Netta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 12:49 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Netta » dl. gen. 08, 2018 1:12 pm

Marttape,
Tranquil-la, estàs en bones mans i segur q anirrà molt b. Quina edat tens i quin problema teniu..?
Esencia
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. gen. 06, 2018 9:23 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Esencia » dl. gen. 08, 2018 1:24 pm

Bon día i bon any a tothom. Son una parella de noies de 39 i 40 anys. Inicien el camino de la fiv aquest ms de febrer Hem fet diverses iad i una amb embaras i va finalizar en bioquímic
ARA estem fent acupuntura i herbes xineses. Un parón de 3 mesos que ens va costar molt de fer.
Pero ARA ja ens queda un cicle d,espera!!!
Jo tambe estic espantada de ficar_nos en el mon de les fiv.
Esperó que aquest 2018 sigui un cami fácil i benevol pero a totes.
Mialoe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. oct. 11, 2017 2:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Mialoe » dl. gen. 08, 2018 5:12 pm

Hola noies!!!!
Molt bon Any a totes!!!!!
A veure si aquest 2018 cumpleix moooolts somnis.....i ens porta mooooolts positius.....
1er cicle de FIV al desembre i hem congelat 4 blastos. Ara amb les antibabies a punt de començar el 2on cicle dilluns q ve. Acumulem embrionets per una DGP...
Molts ànims a totes!!!!! Petoooons!!!!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Ally83 » dl. gen. 08, 2018 7:17 pm

Entro només per donar forces a totes!!! A veure si aconseguim el màxim de positius posibles!!

Les que comenceu paciencia, molta paciencia. Les que seguiu no decaigueu!! Dono fe de que s’aconsegueix!!!

I aprofito per dir-li a una persona que escriu a varis foros sense sentit, només preguntant, que s’estalvi a fer més comentaris, no diré el seu nick però segur que moltes ja l’heu pillat, sino mireu el seu historial, i flipareu!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Romo » dt. gen. 09, 2018 8:43 am

Hola noies, a mi tambe m.agrada que iniciem un nou foro amb noves ilusions.

Jo esperant visita de dema a veure que va pasar amb la diferencia del valor de l.antimuleriana.

Espero començar fiv amb estimulació, despres de dos cicles naturals fallits.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dt. gen. 09, 2018 10:39 am

Doncs el nostre cas es d'aquells de la fantàstica infertilitat d'origen desconegut :(

Jo tinc 37 (a punt dels 38!!) i el meu company acaba de fer 45. Sempre havíem pensat que el nostre problema és que vivim en ciutats diferents i només ens veiem els caps de setmana i clar, les possibilitats són poques...però ja no sabem què pensar....les IAs només va funcionar 1 i va acabar malament...no sé...
Esperem que realment sigui tot cosa de calendari i que la FIV funcioni de meravella!

Pingu, els descansos són un rotllo....però a la llarga van bé! jo també estic fent acupuntura des de fa tems i em va de meravella.... tot el que ens ajudi a estar més tranquil·les i positives benvingut sigui!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
alaska
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: alaska » dt. gen. 09, 2018 4:08 pm

Hola a totes! Us seguisc en l'ombra. En principi no ens plantegem tindre més fills, però haver passat per tot el que hem passat fa que seguisca interessada en les que ara esteu passant pel mateix i si a més puc ajudar amb el meu cas, millor encara!
Ànim que mentre estàs en procés tot es fa molt llarg però arribarà un moment en què haureu aconseguit tindre el vostre bebé i tot açò quedarà enrere.
La recompensa s'ho val. Tinc un FILL (nen) i he sigut mare tardana (a punt de complir 40, amb 45 el meu home) i no podria ser més feliç. Ho dic per dues coses:
1) Pq tot arriba.
2) Pq prenga nota certa persona q ni es planteja ser mare amb 40 i q plora i està decebuda pq està embarassada d'un nen quan el que volia era una nena. Sí, Ally83, per a flipar el seu historial.

Feliç any! Teniu mooolts números perquè aquest any siga el vostre any!
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Gustineta » dt. gen. 09, 2018 4:55 pm

Hola a totes!

Va, m'apunto a FIVeres 2018, tot i que després del meu bioquímic nadalenc després d'una 1a FIV dolenta estarem ben bé tres mesos preparant-nos i aprofitant per mirar altres clíniques.

Em sonen molt noms i en conec ja alguns, a totes us desitjo moltíssima sort per aquest 2018.

Sobre el troll que volta per aquí crec que el millor que podem fer és passar-ne i si és una persona real, doncs també, fins que no comenci a enfocar-ho d'una altra manera i faci preguntes amb seny.

Ally, gràcies per passar! Com et trobes?

Alaska el mateix dic, moltes gràcies per animar-nos. T'havia llegit a l'ombra i vull agrair-te que hagis explicat la teva experiència a l'SP. Llegir-vos a tu i a les altres noies que han fet ovo o adopció d'embrions m'emociona, és molt especial la manera de què parleu dels vostres petits. Gràcies a això he aconseguit veure que la genètica no ho és tot (de fet, és tan poc!) i estic segura que si he de prendre la decisió d'anar a donant (que és molt possible si aquesta 2a FIV no funciona) em serà molt més fàcil.

Martappe sí que fa respecte el salt a la FIV perquè com dius és més heavy, però un cop t'hi poses no és tant. Pensa que ja saps què és punxar-te i fer controls! L'únic que passa és que n'augmenta la quantitat i és una mica més pesat, però segur que te'n sortiràs súper bé!

Romo, tan de bo aclareixis el tema de l'AMH. Sembla mentida que pugui variar tan d'un lloc a un altre...

Esencia com t'entenc quan dius que els "parons" costen de fer. Nosaltres n'hem fet uns quants de forçats ja i ara estem en comencem un altre. Però hem d'intentar girar-ho i pensar que és per al nostre bé (o això intento creure'm ara). Vinga, només un cicle, això ja ho teniu!

Pingu ja han passat dos mesos??? Que bé que ja us pugueu posar en marxar. A veure si aquest endometri es porta bé i creix prou perquè pugueu transferir.

Maxiba gràcies per haver obert el post. Espero que aquest cop vagi bé. Recordo que et vaig respondre un dubte sobre l'heparina, has començat a punxar-te'n?

Mele el 16 ja està aquí!! Comença l'operació germanet!

Bon 2018!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Mialoe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. oct. 11, 2017 2:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Mialoe » dt. gen. 09, 2018 5:52 pm

Hola!
Romo, per si et serveix et puc explicar el meu cas: a la 1a FIV que varem fer al 2014 em va sortir un valor d'antimulleriana de 1'67. 3 anys després, l'any passat quan ens tornem a animar a fer la FIV amb dgp, al repetir la prova va sortir 2'26!!!!
La meva ginecòloga va dir-me que era impossible que hagués augmentat.
Les analítiques les vaig fer al mateix laborarori i en les mateixes condicions i els hi vaig consultar.
No em van saber aclarir que podia haver passat, em van dir que no s'hi havien trovat mai i em van proposar repetir la prova.
Finalment després de tornar a consultar amb la gine com que ja havia començat amb la medicació no vaig repetir-la perquè em va dir que es podríen falsejar els resultats.
Ja veus, ben extrany i al final no vaig aclarir res i em vaig quedar sense saber el valor real.
A veure què et diuen a tu....
Salut i a pel 2018!!!!
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dt. gen. 09, 2018 7:49 pm

Hola!
Perdoneu, moltes parleu de l'antimulleriana, no sé si ho he escrit bé... què és aquesta prova? Per què serveix?
A nosaltres no ens ho han fet mai i tampoc n'hem sentit a parlar a la clínica.
Gràcies!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Maxiba » dt. gen. 09, 2018 8:23 pm

Gustineta.... si! Ja soc del club de la heparina!! Des de divendres.... algun morat que un altre però tot sigui pel bon fi de la nostra lluita... gràcies guapa per l ajuda...
ara estic esperant a veure si puc avançar el anàlisis que em demanen per controlar-ho, ja que he vist que han de passar 4h i jo em punxó al mati... i el dilluns que em tocaria tinc hora al metge ... i impossible canviar-ho!!

Vinga noies!! Que estem a tope!!! Una forta abraçada
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dc. gen. 10, 2018 8:10 am

Hola Pingu, amb l'antimulleriana et miren la reserva ovàrica (els ovocits que estan guardadets als ovaris)
Es una hormona que et miren amb una analítica de sang, potser t'ho han mirat i no t'ho han dit... jo crec que no es una proba cara i a tothom que conec que està amb RA li fan per saber com respondran els ovaris i quin "paquet" de reserva tens... Miren això i la FSH que també es mira per sang el 3r dia de la regla. Amb aquests valors miren quans ovocits tenim encara i de quina qualitat. Com he dit no és exacte, però és un valor que dona informació important de cara al tractament.

M'explico fatal, ho sento! Segur que algú t'ho explica millor, però espero que et serveixi!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dc. gen. 10, 2018 9:23 am

Marttape, t'has explicat molt bé. Doncs si amb el que portem ens ho han fet ni ens ho han dit. La Fsh si que ens l'han mirat. Això de l'analítica es fa en teoria abans de fer una FIV? En el meu cas, de reserva en tinc. Almenys algo positiu... produieixo molts folicles però no ovulo, em cal medicació. Ens van treure 15 òvuls si no recordo malament. Entenc que l'antimulleriana m'hagués surtit bé doncs? Bé, en tot cas, tenint 6 embrions congelats ara ja no crec que sigui necessari fer aq analítica. Ara esperar que la segona transfer vagi bé. Avui anem al metge de nou i avui també m'ha vingut la regla així que a veure per on tirem...
Gràcies!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: boleta-BCN » dc. gen. 10, 2018 9:32 am

Hola carinyets!!!

Només passo per aquí (després d'una pausa de les q em forço a mi mateixa x desconnectar) per desitjar-vos MOLTISSIMA SORT I MOLTISSIMA FORÇA a les FIVeres de 2018! En especial enviar-vos una abraçada molt forta a la Marttape, a la Gustineta, a la Maxiba y a la Ally, quina il·lusió em farà llegir els vostres positius!!! Que de ben segur estàn molt més a prop!!! Us aniré seguint! Marttape que no et faci angoixa passar a FIV, és veritat que és més "serio", més medicació... però té més bons resultats que les IAs, omifins i tota la resta! Mira'm a mi, que tinc la mateixa edat que tu i tb era fertilitat d'origen desconegut. Anims!

Jo tot bé! Encara em costa creure-m'ho quan ho dic: embarassada de 18 setmanes i feliç com una perdiu! És un nen, està cromosòmicament sa i segurament es dirà Oliver :love: L' Alaska té raó: TOT ARRIBA NOIES!!! :cnen:

PETONARROS A TOTES I MOLTS ANIMS!!! AMUNT LLUITADORES!!! :-()-)
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Maxiba » dc. gen. 10, 2018 12:32 pm

quina il·lusió llegir-te BOLETA-BCN ... ja 18 setmanes!!! enhrabona guapisima, i segur que l'Oliver serà tan bé molt feliç de poder tenir-te com a mare... una forta abraçada i moltes gràcies per entrar a donar els vostres ànims!!
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dc. gen. 10, 2018 1:00 pm

Boleta!!! Quina ilu llegir-te!!! Gràcies per passar per aquí...quina meravella de panxus guapes que hi ha en el SP !!!!

Petoooons!!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::