UEG VIC o GRAVIDA

Tractaments, clíniques, medicaments..
Neueta
Entrades: 3
Membre des de: dc. nov. 01, 2017 9:20 pm

UEG VIC o GRAVIDA

EntradaAutor: Neueta » ds. nov. 04, 2017 10:40 pm

Hola,
som nous en tot aquest món. He anat llegint i llegint i al final m'he decidit a escriure. Hem anat a demanar info per fer una FIV a aquestes dues clíniques, UEG Vic i Gravida. I ja no voldriem demanar a cap més. Algú que les conegui i s'hi hagi tractat ens pot recomanar alguna de les dues?, explicar experiencies bones i dolentes? estem entre una de les dues, però no sabem quina de les dues triar. Moltes gràcies
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

Re: UEG VIC o GRAVIDA

EntradaAutor: Vanessa83 » dc. nov. 08, 2017 3:33 pm

Bones!

No conec la Gravida, pero la UEG de Vic si, tinc un nen de quasi 5 anys i una nena de 5 mesos "fets" alla per IA.

Pel primer anavem a la vegada a la SS i al Joan (UEG) i com jo tenia 27 anys primer vam començar per fer omifin i donar temps perque se suposava que anavem a fer IA per SS, despres de barallarme a la SS per ser uns inutils vaig anar a ell directament per fer IA i a la primera va arribar el nostre nen.

Per la nena va costar mes perque la cosa es va complicar, pero ho van aconseguir de nou.

Per mi lo millor d'en Joan es que t'escolta, et dona la seva opinio pero cada cas es un mon i no generalitza. I per mi ja no es nomes que el gine sigui maco, sino que tot l'equip son uns sols.

Per altre banda, no se l'altre lloc que dius quant val, pero a nivell economic també he vist que en comparacio no es pas car! Son molts diners, pero la resta de llocs son mes cars encara, i en el meu cas sobretot la majoria de diners s'anaven en medicació, que aixo es igual de car a tot arreu.

Triis el lloc que triis et desitjo una busqueda curteta i que ben aviat tinguis el teu petit en braços
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants