FIV Trueta Girona 2017

Tractaments, clíniques, medicaments..
Chappy
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. març 19, 2017 9:03 pm

FIV Trueta Girona 2017

EntradaAutor: Chappy » dg. març 19, 2017 9:20 pm

Hola totes.
Sóc de Girona i des del febrer estic apuntada a la llista d'espera per FIV al Trueta. Fins ara porto 3 IA al Trueta i una FIV per la privada i tot negatiu. La meva sorpresa va ser que fa dues setmanes que ja em van trucar dient que al juliol puc començar el tractament. Super ràpid, no creieu? Investigant una mica, he trobat aquest article que potser us interesa:

http://cadenaser.com/emisora/2016/12/12 ... 94856.html

Algú més està com jo? Molta sort a totes : lasito :
Avatar de l’usuari
Kilikili
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. nov. 01, 2015 8:26 am

Re: FIV Trueta Girona 2017

EntradaAutor: Kilikili » dl. març 20, 2017 7:16 pm

Hola Chappy!

Jo estic al Trueta, a punt de fer una transfer aquest divendres. A mi també em va sorprendre que em truquessin aviat, tot i que no va ser tant com tu! Només havien passat 8 o 9 mesos des que la 3a IA havia fallat i m'havien posat en llista d'espera per la FIV, encara que m'havien avisat que era 1 any i mig d'espera. Fins ara he de dir que no tinc cap queixa important del Trueta ni de l'equip de ginecòlogues que em porta. Lògicament, es va més a preu fet que a la privada (vaig fer una IA i una FIV a Girofiv), però mai no m'he sentit tractada malament ni han deixat cap pregunta meva sense respondre. Ja diràs què tal la teva experiència.

Molta sort!
Gener 2013: Iniciem el camí.
Agost 2015 - gener 2016: 3 IAC. Beta -.
Abril 2016: 1a. FIV. Beta +! Però avortament diferit a la setmana 10+6.
Gener-març 2017: 2a. FIV. Beta -.
Juny 2017: 1a. FIV, trànsfer 2a., en cicle natural. Beta -.
Setembre 2017: TE +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chappy
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. març 19, 2017 9:03 pm

Re: FIV Trueta Girona 2017

EntradaAutor: Chappy » dt. març 21, 2017 8:43 pm

Hola Kilikili! Molt de gust i gràcies per la teva resposta.
Sóc nova al foro però ja he llegit una mica de la teva historia.
Em tranquilitza el que dius del Trueta, jo també porto una fiv al GiroFIV amb el Dr. Inglada i tot i que no hi va haver sort, estem encantats amb ell i tot l'equip del laboratori. Saber que el Trueta no està malament són bones noticies perquè si no funciona la segona fiv que està esperant a GiroFIV ho provarem amb la SS.
No sé si és el teu cas, però des del Trueta t'han preguntat si ja havies fet alguna fiv abans per la privada? Ho dic perquè he sentit que no es poden fer les 3 fivs amb la SS si ja has fet previament algun per la privada. És que no entenc com poden saber-ho...

De totes maneres, molta sort aquest divendres i ja ens explicaràs!!
Avatar de l’usuari
Kilikili
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. nov. 01, 2015 8:26 am

Re: FIV Trueta Girona 2017

EntradaAutor: Kilikili » dv. març 24, 2017 2:20 pm

Hola Chappy!

Ja està, transfer feta! Ara, a esperar, a veure com ho portem.

Pel que fa a si em van preguntar per FIVs fetes et diré que sí, així com també si tenia algun embrió congelat (la llei no permet que facis un cicle nou si en tens algun, nosaltres vam haver de donar un per poder accedir al Trueta). La veritat és que no sé com ho poden saber, però tingues en compte que al Trueta fan servir el mateix laboratori de Girofiv, així que potser no és gaire difícil... Amb això vull dir que avui, per fer la transfer, no he anat a l'hospital, sinó a la Clínica Girona, a les mateixes instal·lacions que vaig anar pagant i amb la mateixa biòloga i tot. Així que si et va agradar, millor :) De totes maneres, en el nostre cas no podíem obviar-ho, ja que l'anterior intent va acabar en avortament i en una biòpsia van veure que tenia síndrome de Down, així que volíem que les metgesses ho sabessin per si de cas.

Vinga, a veure si la segona a Girofiv és la bona i no necessites tota aquesta info del Trueta!
Gener 2013: Iniciem el camí.
Agost 2015 - gener 2016: 3 IAC. Beta -.
Abril 2016: 1a. FIV. Beta +! Però avortament diferit a la setmana 10+6.
Gener-març 2017: 2a. FIV. Beta -.
Juny 2017: 1a. FIV, trànsfer 2a., en cicle natural. Beta -.
Setembre 2017: TE +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chappy
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. març 19, 2017 9:03 pm

Re: FIV Trueta Girona 2017

EntradaAutor: Chappy » dg. març 26, 2017 3:20 pm

Gràcies per tota aquesta informació!
Jo també espero que la segona sigui la definitiva i no calgui anar al Trueta. Et desitjo molta sort i ens anem llegint per aquí : lasito :
mussoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. abr. 10, 2017 10:34 pm

Re: FIV Trueta Girona 2017

EntradaAutor: mussoleta » dv. abr. 21, 2017 10:54 pm

Hola,

He anat amb una ginecòloga del CAp Gúell de l'octubre fins ara a l'Abril i per fi ara m'ha citat a la part de RA del trueta.
M'han donat hora molt enllà per fer la primera visita, a l'octubre del 2017, vosaltres des de que vau fer la primera visita RA fins que vau començar la primera IA vau tardar molt ?
Jo ja tinc totes les proves fetes.

Quantes IA entren per la seguretat social i FIV?

Si has fet alguna IA per la privada també t'ho pregunten i resten ?

Gracies !
Chappy
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. març 19, 2017 9:03 pm

Re: FIV Trueta Girona 2017

EntradaAutor: Chappy » ds. abr. 22, 2017 12:02 pm

Hola Mussoleta,

Recordo que en el meu cas vaig haver d'esperar també uns bons mesos desde que em van derivar des del Cap Güell fins que vaig poder fer la primera IA. Així doncs segons la meva experiencia el teu cas no sembla exagerat, i més tenint en compte que no treballen des de mig juliol fins setembre.

Tinc entès que per la SS la IA entren 3 intents, però en el meu cas no havia fet cap intent abans per la privada. Per tant no puc dir-te si resta o no.
Pel que fa al FIV, també són 3 intents amb la SS però no sé tampoc si resten els intents privats o no. Vull preguntar-ho al meu doctor aviat per aclarir-ho.
Avatar de l’usuari
Kilikili
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. nov. 01, 2015 8:26 am

Re: FIV Trueta Girona 2017

EntradaAutor: Kilikili » ds. abr. 22, 2017 8:43 pm

Descompta tot, noies. Jo havia fet 2 IAs i al Trueta només me'n van deixar fer una més. Després vaig anar a FIV i ja n'havia fet una mentre estava a la llista d'espera (la llista de la FIV és una altra de la ee les IAs). Em van deixar molt clar que només me'n podrien fer 2, allà. La segona tampoc no ha funcionat, així que només me'n queda 1 :(
Gener 2013: Iniciem el camí.
Agost 2015 - gener 2016: 3 IAC. Beta -.
Abril 2016: 1a. FIV. Beta +! Però avortament diferit a la setmana 10+6.
Gener-març 2017: 2a. FIV. Beta -.
Juny 2017: 1a. FIV, trànsfer 2a., en cicle natural. Beta -.
Setembre 2017: TE +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chappy
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. març 19, 2017 9:03 pm

Re: FIV Trueta Girona 2017

EntradaAutor: Chappy » ds. abr. 22, 2017 10:09 pm

Hola Kilikili,

Em sap greu que no ha anat bé aquesta vegada, segur que la proxima t'anirà bé! Gràcies per la teva informació. Així doncs jo també tindré només 2 intents. Dius que no t'ha funcionat el 2n intent i només et queda 1, això significa que has transferit tots els embrions teus i t'espera un quirofan més?

De totes maneres et desitjo el millor!
mussoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. abr. 10, 2017 10:34 pm

Re: FIV Trueta Girona 2017

EntradaAutor: mussoleta » dl. abr. 24, 2017 6:47 pm

Hola,
I com ho poden saber si has fet alguna IA, perquè si no els i dius ho sabran ? Ho trobo injust!
Gràcies per l'informació i sort !
Avatar de l’usuari
Kilikili
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. nov. 01, 2015 8:26 am

Re: FIV Trueta Girona 2017

EntradaAutor: Kilikili » dj. abr. 27, 2017 9:53 am

Hola Mussoleta,

La veritat és que no sé si ho poden saber o no, si tu no els ho dius. En el meu cas, tant a Girofiv com al Trueta fan servir el mateix laboratori i, tot i que segurament no se'n recordarien de mi, em feia por que es pogués revisar l'historial i hi constés... En el cas de la segona FIV, ho vaig voler explicar perquè la primera havia acabat en avortament diferit (l'embaràs es va aturar perquè el nadó tenia trisomia 21), així que em va semblar important explicar-ho.

Si no els ho expliques i cola, digue-ho pel fòrum!

Sort a totes.
Gener 2013: Iniciem el camí.
Agost 2015 - gener 2016: 3 IAC. Beta -.
Abril 2016: 1a. FIV. Beta +! Però avortament diferit a la setmana 10+6.
Gener-març 2017: 2a. FIV. Beta -.
Juny 2017: 1a. FIV, trànsfer 2a., en cicle natural. Beta -.
Setembre 2017: TE +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Kilikili
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. nov. 01, 2015 8:26 am

Re: FIV Trueta Girona 2017

EntradaAutor: Kilikili » dj. abr. 27, 2017 9:56 am

Chappy,

Gràcies per les teves paraules.

Ho has entès bé: em van transferir els dos embrions que havíem obtingut a dia +5 i no en va quedar cap altre congelat. Per això, a la propera he de tornar a passar per tot el procés, inclosa la punció al quiròfan. Tercer i últim intent. Però fins després de l'estiu no em tornaran a trucar, em van dir. Quina desesperació!

Ànims!



Chappy ha escrit:Hola Kilikili,

Em sap greu que no ha anat bé aquesta vegada, segur que la proxima t'anirà bé! Gràcies per la teva informació. Així doncs jo també tindré només 2 intents. Dius que no t'ha funcionat el 2n intent i només et queda 1, això significa que has transferit tots els embrions teus i t'espera un quirofan més?

De totes maneres et desitjo el millor!
Gener 2013: Iniciem el camí.
Agost 2015 - gener 2016: 3 IAC. Beta -.
Abril 2016: 1a. FIV. Beta +! Però avortament diferit a la setmana 10+6.
Gener-març 2017: 2a. FIV. Beta -.
Juny 2017: 1a. FIV, trànsfer 2a., en cicle natural. Beta -.
Setembre 2017: TE +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AriDan
Entrades: 1
Membre des de: dg. feb. 11, 2024 10:41 am

Re: FIV Trueta Girona 2017

EntradaAutor: AriDan » dg. feb. 11, 2024 11:13 am

Bon dia, sóc l’ Ariadna i m agradaria tenir informació sobre reproducció assistida a ‘l’ Hospital Josep Trueta. Moltes gràcies boniques.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::