Les proves són importants - Agraïment

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: MiPumky » dc. març 14, 2018 12:44 pm

Holaaa!!
M’alegro que us hagui servit, hi ha tantes coses a fer i que poden influir.

Per lo del hematoleg, Myca, hi ha el Dr reverter q visita per la Quiron i la Dra Santamaria per Dexeus, si t’entra per mutua millor.

I d’endocrina, la Dra Valls impossible per llista d’espera, jo en vaig quedar amb la Dra Botines del mateix despatx, pero en aquest centre no accepten mutues.
De totes maneres suposo q si xafardejes en la llista de metges de mutua q tens trobaras algun endocri q tingui coneixements de dones i fertilitat.

Molta sort en les vostres busquedes.

Jo vaig mica en mica prenent-me els simptomes com un regal.

Una abraçada enorme!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Iammac » dc. abr. 11, 2018 12:51 pm

Hola noies,
He escrit el mateix post a FIV, però m'agradaria escriure'l aquí també a veure què en penseu ja que anteriorment haviem parlat del tema fragmentació i proves.

Dilluns vam anar a consulta amb la ginecòloga i l'andròleg amb totes les proves que ens havien demanat.
Us faig resum per posar-vos en sitació, l'any passat a visita gineclògica per revisió d'una operació de quist endometriòsic a un ovari em van trobar l'antimulleriana baixa i l'estradiol alt. (Tinc31 anys al juny 32 durant nou mesos vam estra intentant embaràs natural i res. Vam parar un temps i ara des del juny no prenc anticonceptives)
A partir d'aquí vam començar a buscar segones opinions en clíniques de reproducció. Al meu home li van trobar un varicocele de grau 3, i un bacteri que malgrat 5 tongandes d'antibiotics no han aconseguit matar. Els seminogrames han sortit fluctuants en quantitat d'espermes i mobilitat. La fragmentació de la cadena simple la te a 65% (ja fa temps que es pren antioxidants) i la cadena doble està a 66% i ens va dir l'andròleg que no hi ha res per millorar-ho i que l'ovocit ja ho repara.
sempre ens havien plantejat fer directament ICSI però l'últim seminograma del meu home va sortir quantitat d'espermes una mica per sota la mitjana i morfologia la mitat no són "normals" però amb el test de selecció espermàtica diu el doctor que "s'espavilen" molt i que acaba tinguent 6 milions i pico d'epermes "bons". Malgrat els nostre historial, degut aquest últim seminograma i test de selecció es plantegen fer-nos una inseminació artificial.
Van dir que la última paraula la tenim una mica nosaltres i que ho valorem. La IA ens van dir provabilitat d'embaràs del 20% però és més natural i menys agressiu. La ICSI per contra té millor tassa d'embaràs 60-65% però és més agresssiva.
Què en penseu? com ho veieu vosaltres? No sabem ben bé què escollir...
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: BLAUCEL » dj. abr. 12, 2018 10:21 am

hola Lanmac,

a veure si puc ajudar-te....al menys amb el tema de la cadena doble.

t'explicare el que ens van dir a nosaltres.
Primer: heu anat al cimab? si es un no...us ho recomano, son externs a les cliniques i la seva opinio es bastant parcial. estudien el factor masculi ius poden explicar coses força interessants. la visita son 50 euros amb l dr Agusti.
Nosaltres portem 5 fivs, jo tinc endo, operada, tb hidrosalpinx...es molt llarg i un historial de fivs llarg..., pero al gener per descartar ens varem fer l'estudi cometa, i li va sortir la cadena doble alterada. segons el q ens han dit a nosaltres la cadena doble no es repara amb l'ovul, la simple si. la cadena doble alterada fa provova avortaments o fallades d'implantacio i fins ara excepte fer dieta i algun cokplement no hi havia res. i en molts casos s'havia de psar a donant d'esperma, ara hi ha un chip q ho tenen a alguna clinica, el fertile chip q sembla q es capaç d'escollir els "bons" pq amb icsi el problema q hi ha es q no veuen si la cadena doble esta alterada, solament els miren morfologicament.
Solament et donare 1 consell: abans de començar mira en varis llocs, demana un estudi complert d'analitiques per tu tb de coagulacio, inumologia, hormonals...pq a la majoria de centres fan un assaig error i es un desgast economic i emocional molt gran. i despres si surten coses ja has gastat diners i temps.
entre una fiv i una ia...hi ha molta diferencia pero sincerament amb antimulleriana baixa, el factor masculi i la endo aniria directa a fiv. pero evidentment es una decisio q solament podeu pendre vosaltres.
espero q tot vagi genial
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Iammac » dj. abr. 12, 2018 11:09 am

Moltes gràcies Blaucel. El test de fragmentació el vam portar a Fertilab però ells l'envien a analitzar a cimab. L'únic que la consulta posterior als resultats va ser amb l'androleg a Fertilab.
Nosaltres de moment no portem cap intent i en principi la mútua ens ho ha de cobrir. Però no per això vull anar provant tots els intents perquè tal com dius segur que serà un desgast emocional i de temps...
Jo tenia entès que pel nostre cas millor tirar a icsi però l'altre dia ens van dir que tb es possible IA.... tot i la fragmentació alterada, la morfologia.. i el meus estradiol una mica alt i la ham una mica baixa..... Nosé... és un lio....
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Erika79 » dv. nov. 09, 2018 4:10 pm

MiPumky ha escrit:
TSH regular-la a menys de 1 (jo la tenia a 2-2'5 i me la donaven per bona, ella va dir que nanai a menys d'1 per conseguir embarás). Encara prenc l'eutirox per controlar-la. ( En va mirar anticossos antiroides a més)


Justament estava buscant informació sobre la TSH.
Quan estava "embarassada" (ho poso entre parèntesis perquè jo pensava que encara ho estava durant les proves del primer trimestre però l'embrió s'havia aturat a la setmana 8) i em van fer l'analítica de rigor, tenia la TSH a 4,11. Això era finals de març. Com no sortir asterisc més que al ferro ni m'hi vaig fixar, i la meva gine tampoc.
Al anar a una nova primera visita al maig, la doctora de la nova clinica de reproducció em va dir que estava alta, que havia de prendre medicació. Al repetir analítica al maig estava a 2,4. Però portava dos o tres dies amb la medicació així que deuria haver baixat per si sola. A l'agost vaig fer un intent i al setembre un altre. Sense mirar la tiroides per veure com estava.
Ara estic a punt de començar un cicle, ja tenia hora per la primera eco endometrial la setmana vinent, però ahir vaig fer.me una analítica pel meu compte (a la clínica, com fa menys de sis mesos de la que em van demanar consideren que tot està igual). Doncs bé, la TSH está a 4,26! O_O Per què? Ni idea. Lo del 4,11 vaig suposar que era per l'embaràs, tot i que en aquella analítica l'embrió duia aturat 3 setmanes dins meu.
I m'he posat a investigar i pel que sembla tot i que 4,26 entra dins de la normalitat es considera alt per intentar un embaràs. Que es recomana que estigui per sota de 2.

Al llegir aquest comentari d'una endocrina recomanant menys d'1 m'he quedat flipant. A alguna més us han comentat que la TSH ha d'estar baixa perquè tot vagi bé?

Jo ara li he enviat l'analítica a la doc de la clínica de reproducció a veure què em diu...
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: myca » ds. nov. 10, 2018 9:29 am

Hola noies, m'alegro qe es reactivi aquest fil perquè almenys a mi em va anar molt bé per saber tot el que podiem fer abans d'anar sumant negatius i atribuirho a la mala sort.
Com dius Erika79, a mi la tiroides tampoc li havien donat importancia, però lhavien mirat poc i al principi dalgun tractament, .. però jo no sé si és per edat o per les medicacions però a mi també em va pujar, no cap bestiesa, estava a 2'5, però com va dir Mypumki en el seu moment, jo tmbe vaig anar a dra Botines i me lha baixat, a més de mirar ferro, vit D, i mes coses.
Encara no se si funciona perqe dsprs de vora un any de lultima transferencia, estem a st pau i alla va tot molt lent, però confio que dalguna cosa hagi servit.
Jo almenys, em trobo mes be i les regles no són insuportables com eren...
Espero que puguis regular rapid el tsh, i pugueu fer transferencia amb més confiança!
Una abraçada a totes!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Erika79 » ds. nov. 10, 2018 1:51 pm

És aquesta doctora?

Dra Mercè Botinas i Martí
Centre de Diagnòstic i Tractament.
Bailen 21

És privat? Mutua?
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: myca » ds. nov. 10, 2018 9:58 pm

És privat.
És una dra molt empàtica.
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Ariro » dc. gen. 20, 2021 7:24 am

MiPumky ha escrit:Hola noies!

Moltes ja coneixeu la meva història, després de 10 betes (6 de IA i 4 transferencies de 2 FIV) hem tingut el meu primer positiu, ... es diu aviat però tela,... com molts de vosaltres soc una buscadora de respostes, i jo penso que per aixó aquesta vegada ha funcionat,... volem ser prudents que sabem que encara ens queda molt camí per tenir un nen/a a casa nostra, però és un primer pas.

Us vull explicar quines coses he fet diferent i que jo penso que són motiu de l'éxit. Algunes coses crec que ja s'han comentat però intentaré fer una llista detallada, perque us pugui servir d'ajuda.

En aquest post es va parlar d'anar a un hematóleg i a un inmunologa.

Jo després de parlar amb la meva gine, i haver passat per l'hematoleg (resultat factor de coagulació alt i tractament amb heparina i adiro des de la estimulació o 1 mes abans de transfer), vam decidir anar a una endocrina ( en concret vaig anar a una dra del despatx de la coneguda Carme Valls LLobet, la Dra Valls té més de 8 mesos d'espera per una primera visita.)

Us explico lo que en va mirar per analítiques i que vam fer:

TSH regular-la a menys de 1 (jo la tenia a 2-2'5 i me la donaven per bona, ella va dir que nanai a menys d'1 per conseguir embarás). Encara prenc l'eutirox per controlar-la. ( En va mirar anticossos antiroides a més)

Vitamina D a tope, aixó vol dir cap 80-90 ( a la meva dra de capçalera li feia una mica de por, però al final va confiar)

Ferro, també altet, ácid fòlic tambè alt ( vaig prendre ferro en pastilles)

Magnesi, a tope, de fet encara el prenc, a dosis altes.

Zinc, en va mirar nivells, estaven una mica baixets, suplement de zinc

Vitamina B6 pura, la vaig deixar fa 1 mes, però en va dir que podia prendre-la però a nivells més baixos

I el canvi que més he notat és que en va reduir el fluxe de menstruació, jo pensava que tenia normal (5-6 dies i els 2 primers dies més abundant), en va fer comptar els milimetres que tacava, amb la copa és fàcil, i en va fer ananlítica a dia 23 de cicle. Aqui va veure que malgrat els cicles estan compensats, tenia els estrógens més alts, per lo que en les fases lutees en va fer possar progesterona en crema durant 3-4 mesos per compensar. Es veu que tenen molts estudis que les dones tenim regles més abundants degut als contaminants i aixó ens afecta en la fertilitat perque tenim més estrogens. A principi en vaig espantar però vaig reduir el fluxe mentrual a més de la meitat.
Amb tot aixó en aquesta estimulació he necessitat molts menys dies i menys medicació per crèixer els folicles i m'he pujat menys d'estrogens abans de la punció ( L'altra vegada en vaig possar a vora de 3200, quasi hiperestimulació i aquesta vegada 2500). i bueno m'he quedat embarassada que és lo important >.-<:

Espero que us hagui servit la info i podeu conseguir el positiu tan preciat!

Si teniu qualselvol pregunta no dubteu en fer-la.
Una abraçada valentes!!


Hola!
Aquests dies he descobert aquest fil en general i especialment aquest post que he copiat, que tot i que fa gairebé tres anys que està escrit, penso que és molt revelador. Moltes gràcies MyPumky per aquest tresor d'informació.
I gràcies Gustineta per crear el fil i anar-lo citant en alguns altres fils, que és així com vaig trobar-lo!
En fi, em caldrà ajustar alguna coseta més del que pensava (TSH), abans de la Fiv!
Merci!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Gustineta » dc. gen. 27, 2021 9:42 am

Hola, noies!

Ariro, m'alegro que aquest fil que vaig obrir et resulti útil.
Quan vaig veure que havia pujat, el vaig repassar i m'ha deixat remoguda. Encara que ara ja fa gairebé un any i mig que tinc un fill viu i sa amb mi i que la meva perspectiva ha canviat (com m'imagino que també ha canviat la les noies amb qui vaig compartir aquest fil i que ho aconseguit ser mares com jo) molt des de l'aleshores, no s'obliden el camí ni les dificultats, ni les llargues esperes ni el dolor. Però sí que es tanca una etapa i, com deia la Manyaga en alguna entrada del fil, ser mare després del que he viscut és molt diferent de com ho hauria estat si no hagués tingut problemes, em sento afortunada i molt agraïda.

També, en certs moments, encara m'indigno quan llegeixo el post de FIV. Com pot ser que gairebé 5 anys després que obrís el post hi hagi coses que encara no han canviat? Com pot ser que encara no hi hagi un protocol més clar de proves i hàgim de recórrer a fonts alternatives d'informació perquè els metges no ens la donen completa? Entenc que no es recomanin totes les proves de cop, però el que no entenc és que no s'informi que existeixin aquestes proves fins que no estàs esgotat, desgastat i amb molts diners invertits en va.

Segurament, ara hi han més investigacions fetes i s'ha avançat. Per exemple, al 2016 el Fertile Chip, que flitra els espermatozoides amb menys fragmentació, tot just acabava de sortir al mercat. Recordo que a l'IVI ens van dir que allò no estava provat i que el lloc web que tenia l'empresa que el comercialitzava era "poc seriós". Ens va costar trobar una clínica on l'apliquessin. Avui en dia, el Fertile Chip s'aplica cada cop a més clíniques, l'IVI inclòs.

El camp de la immunologia també avança, tot i que encara hi ha molta controvèrsia. Fa temps que no sento parlar de les antipaternals, però sí que sembla que les proves de KIR i HLA-C tenen més fonament. Jo també em vaig fer una prova controvertida al 2018 relacionada amb les Natural Killers i les citoquines, però ara hi ha més casos de noies, que, com jo, van fer tractament per intentar evitar un avortament per causa de Natural Killers i citoquines alterades.

I no sé dir-vos gaire res més perquè cada cop estic més desconnectada d'aquest món i els detalls, que abans tenia tan clars, se'm desdibuixen cada cop més.

Us envio molta força per continuar endavant i tan de bo que tingueu la mateixa sort que hem tingut moltes de les que un dia vam escriure en aquest fil.

Una abraçada :-()-)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: pruneta33 » dc. gen. 27, 2021 2:59 pm

Ostres quina sorpresa veure que aquest post a pujat!
El vaig llegir tant i vaig obtenir tanta informació gràcies a totes vosaltres.
En 5 anys dins de la RA vam haver de mirar tantes coses....
Ara que tinc a la petita fent migdiada en braços ( tot i q al final després de 4 IA, 3 FIV i 8 transferència de embrions va venir de manera natural mentres esperàvem resultats...) Però sé que gràcies a tot el q vam fer i vam buscar, ella està aquí.
Espero q aquest camí tan difícil i llarg en molts casos acabi en final feliç per totes.
I q tota la informació que aquí hi ha sigui d'utilitat tant com per mi va ser.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Laieta1986bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dc. gen. 27, 2021 7:44 pm

Wooow pruneta! He alucinat amb la teva historia. Finalment vas trobar quin era el problema de que no implantessin els embrions?

Felicitats per la teva petita :)
Elisurf4
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: ds. gen. 23, 2021 4:54 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Elisurf4 » ds. gen. 30, 2021 4:59 pm

Muchísimas gracias por este hilo :love:
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: pruneta33 » dt. feb. 02, 2021 12:08 pm

Laieta1986bcn ha escrit:Wooow pruneta! He alucinat amb la teva historia. Finalment vas trobar quin era el problema de que no implantessin els embrions?

Felicitats per la teva petita :)

Doncs just estàvem esperant resultats de microbiota del úter i repeticio del de finestra d'implantació... Havíem estat i seguíem en tractament amb probiòtics tants orals com vaginals per millorar la microbiota pq els resultats no eren bons i pam... M'havia quedat embarassada... Els resultats de microbiota no eren bons i a la clínica ja em van dir que no ho saben tot i q a vegades això passa...
Mai havíem vist cap positiu així q no et puc ajudar gaire... La única cosa nova q havíem incorporat van ser els probiòtics
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Laieta1986bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dt. feb. 02, 2021 12:48 pm

Moltes gràcies! Jo tampoc he vist mai un positiu... em podries dir quins son els probiotics que vas pendre? Moltes gràcies!
Elisurf4
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: ds. gen. 23, 2021 4:54 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Elisurf4 » dt. feb. 02, 2021 1:06 pm

Hola pruneta33,

Podrías explicar el tema de microbiota uterina?
En qué consiste la prueba? La puede realizar la misma ginecóloga?

Gcs por la información! :love:
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: pruneta33 » dj. feb. 25, 2021 7:24 am

Perdoneu el retard, és que els dies em passen volant i fa dies que penso que he dentrar a contestar-vos i no ho faig mai.
Els últims probiòtics que vaig prendre van ser isadin plus ( de isdin) vaginals i els orals els ergyphilus plus i els íntima ( una de cada cada matí).
La prueba de la microbiota se hace una biòpsia de tejido endometrial. En mi Caso la hicieron el mismo dia que me hubieran hecho la transferència de embriones.
Me la hizo el ginecologo de la clínica de fertilitat.
Ya nos la hicimos pq no sabiamos pq no implantaban si geneticamente estan correctos, habiamos hecho lo de la ventana de implantacion, el fertile chip, medicacion.... Era para descartar cosas....
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Mir DB » dt. maig 11, 2021 1:37 am

Hola! Volia donar les gràcies a totes les que escriviu al socpetit per explicar les vostres experiències, aconsellar, animar i acompanyar en aquest camí tan feixuc que és la reproducció assistida. A mi em va ajudar molt.
No us rendiu, sigueu tossudes, feu totes les proves possibles encara q no us les demanin, aneu al centre on us sentiu més a gust, canvieu de metge si convé...
Podeu veure la meva història a la signatura. No em pensava poder escriure això, però: sóc mare!!! Tinc una nena preciosa dormint al meu costat. Encara no m'ho crec... Aquest camí és molt dur, llarg, pesat... però al final hi ha llum. Ànims a les q encara no ho heu aconseguit!! Tot arriba!!!
Gràcies per ser-hi!!!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Sara36
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. juny 08, 2021 3:12 pm

Dubtes fragmentació esperma

EntradaAutor: Sara36 » dc. juny 09, 2021 4:46 pm

Bon dia noies,
Volia preuntar-vos quin tractament vareu seguir per millorar la fragmentació de l'esperma.
-càpsules de cúrcuma?
-càpsules de cúrcuma + androferti?

Que és el que us ha resultat eficaç? Vau aconseguir valors normals?
Pruneta: que fort el teu cas!!!! Estaveu bé de fragmentació quan vau tenir l'embaràs natural?

Gràcies! Estem desesperats. Nosaltres tenim la cadena simple i doble alterades (simple=58%, doble=62%) i jo tinc 36 anys i reserva ovàrica molt justeta
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Ariro » dc. juny 09, 2021 7:23 pm

Hola Sara,

Si la prova l'heu fet a CIMAB (encara que hagi estat a través de clínica) crec que podeu trucar-los o escriure'ls mail i segur que l'Agustí us aclareix qualsevol dubte.

No obstant, aquí la meva opinió:
Per la simple no sé què cal prendre, per la doble el meu marit només va prendre cúrcuma piperina 120 dies (90 és el mínim però se'ns va allargar l'inici de la FIV). També va deixar 100% el cafè, la xocolata i el tè. Mai sabrem si li va funcionar (hi ha un 30% d'homes que el problema és genètic i la cúrcuma no serveix per res) perquè vam decidir no tornar a fer la prova per no pagar 200 pavus, ja que amb millora o sense teníem clar que anàvem directes a FIV.
La clau si us decidiu per FIV és triar clínica amb fertilechip, que aplicant-lo reduiran el percentatge de la fragmentació doble, sigui quin sigui, a la meitat. La simple el meu marit no la tenia alterada però a cimab em van dir que a la FIV es soluciona agafant els bitxus més mòbils.
Si voleu embaràs natural potser sí que després de la suplementació tocaria mirar novament els percentatges i anar provant sort...

El meu consell? No estigueu desesperats, al contrari: potser aquí teniu la clau dels teus no embarassos!!!
Que vagi bé, molta sort!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::