FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Trasto77 » dg. oct. 02, 2016 10:28 am

Bon dia!!!


Anna 32D, en el fil de FIV 2016 hi ha un parell de noies que estan fent FIV + DGP (diria que Laiatous és una). Fes-hi una ullada i segur que en treus més info :)

Jo aquest setmana tinc hora amb la women's, el clínic i potser la CIRH… ja us aniré explicant.

Sort amb l'espera Lola i Jessica :)

Eva, com et trobes? Desesperes??? àaaaaanims!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: evabcnga » dg. oct. 02, 2016 8:32 pm

Hola noies,
Doncs estic una mica ploff... portava molts dies amb mal d'ovaris, pits inflats i dolor.... pero avui res, de cop cap simptoma.... vaig tenir ahir a la nit unes punxades fortes molt diferents al dolor d'ovaris normal i zas! avui m'aixeco com una rosa.... així que bueno, crec que no estic embarassada...Per una banda penso o m'il·lusiono pensant que podría ser, més que res perque el meu marit esta molt molt engrescat, però d'altres...buffff com que no...
Tinc ganes que arribi dijous ja....
Jessica2014
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dj. maig 19, 2016 4:38 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Jessica2014 » dl. oct. 03, 2016 9:52 am

Bon dia!!

Eva puede ser por la implantación!!! No te desesperes e intenta estar positiva... Mucho animo :-o00m
Lola ya me dirás algo... cuando puedas llamas, tranquila :love:
Trasto te queda lo mas duro.... buscar clínica!! Mucha paciencia y quédate con la que te de mas confianza.
Besitos a todas!!
2011: Empezamos la búsqueda de un bebe
2013: Diagnostico: Yo, endometriosis, Él, astenozoospermia
2014: Nos apuntamos en lista de espera para FIV
2016: 30/11 Punción, 03/12 Transferencia, 15/12 Beta ++++++
2017: 04/01 primera eco
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Trasto77 » dj. oct. 06, 2016 10:46 am

Eva àaaaanims que ja és dijous!

esperem notícies teves!!!!

aqui t'estem recolzant!!!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Jessica2014
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dj. maig 19, 2016 4:38 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Jessica2014 » dj. oct. 06, 2016 11:30 am

Evaaaa que hoy es el día!!!
Mucho animo y suerte!!!
Aquí estamos esperando noticias, sea lo que sea te apoyamos!!! :-o00m

Lola!! Has llamado?? Tengo mono de saber algo de esa lista jajajaajajaja Que desesperación por dios!! :-:)
2011: Empezamos la búsqueda de un bebe
2013: Diagnostico: Yo, endometriosis, Él, astenozoospermia
2014: Nos apuntamos en lista de espera para FIV
2016: 30/11 Punción, 03/12 Transferencia, 15/12 Beta ++++++
2017: 04/01 primera eco
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Trasto77 » dj. oct. 06, 2016 12:19 pm

Jessica yo fui ayer al clínico a abrir historial y me comentaron que iban a 300 por año y que las 300 de este año ya estaban (me imagino que programadas todas).

Me dijeron tb que la lista de espera es de 2,5 años aproximadamente… para toda la gente, poco me parece a mi, pero eso ya es una valoración personal.

Eva, ens tens un pèl nerviosetes… mooooolts petonarros.
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: evabcnga » dj. oct. 06, 2016 10:48 pm

Hola noies,
Res de res..... negatiu de nou. Ja siguin bons o dolents la cosa mai va be. Ens han de trucar per concertar una nova visita.
Estic molt malament, perque negar-ho.... en fi... tiempo al tiempo....
Una abraçada a totes....
Jessica2014
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dj. maig 19, 2016 4:38 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Jessica2014 » dv. oct. 07, 2016 10:43 am

Eva lo siento mucho, que mal me sabe... debes estar hecha polvo, jooo que pena. Te doy desde aquí mucho animo y fuerzas para seguir adelante, aunque imagino que ahora mismo no hay nada que te consuele. Llora todo lo que haga falta... a veces va bien. En la próxima visita exige que te den un motivo o investiguen mas porque no se quedan contigo... lucha amiga!!
Bueno espero que las demás bien y Eva lo dicho aquí estamos para todo lo que esté en nuestra mano y te podamos ayudar. Muchos besitos!!!!
2011: Empezamos la búsqueda de un bebe
2013: Diagnostico: Yo, endometriosis, Él, astenozoospermia
2014: Nos apuntamos en lista de espera para FIV
2016: 30/11 Punción, 03/12 Transferencia, 15/12 Beta ++++++
2017: 04/01 primera eco
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Trasto77 » dv. oct. 07, 2016 11:47 am

Evaaaaaa, guapa!!!!

Tranquil-la... sobretot tranquil-la. No ens podem posar al teu lloc però sí empatitzem totes amb tu.

Q no ha anat bé? Poc a poc... fem un reset i sant torne-m'hi... q a tossudes no ens guanyarà ningú... l'objectiu es va apropant. Ara relaxa't, descansa molt molt d'aquest estrés q has portat aquests dies... com diu la Jessica, plora el q el cos et demani... i amunt.... amuuuuuuuuuunt!!!

Petonarruuuuu ben gros!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: evabcnga » dv. oct. 07, 2016 2:24 pm

Gràcies noies,
Estic feta pols.... i tinc ganes d'acabar amb tot això. M'han donat cita a l'hospital per el 8 de noviembre... amb lo qual, per anar a buscar congelats ja m'aniré a gener.... que llarg es fa tot...
No faran més proves perque les tinc totes fetes, soc molt fértil i encara que faci dolents o bons no hem quedo, així que si amb els cogelats no surt llenço la tovallola.... No són ni 4 ni 5 anys... ja són 10 buscant un unic objectiu i no puc pasar-me la vida consumint-me i pensant en el mateix... així que será hora de tancar aquest episodi encara que em faci molt de mal... ni tinc ganes, ni forces, estic esgotada tant fisicament com psicològicament i no puc més...
Aisí que desitjo que passi tot ràpid i conformar-me amb el que hi ha...

Gaudiu del cap de setmana, boniques!
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Trasto77 » dv. oct. 07, 2016 2:44 pm

Hola Eva, no entenc ben bé pq no pots començar el desembre pel fet q siguin congelats... però sóc nova (q no jove!) i no hi entenc gaire... ni de processos... ni d'esperes entre cicles pel fet q siguin congelats, etc.

El q et puc dit és q sempre que tinc temps llegeixo entrades d'altres forums. Parlen de dos centres, el CIMAB a bcn i un altre a Madrid. El primer crec que està adscrit a la UB i et fan proves, moltes... de les que no te'n fan a altres llocs sobre la fragmentació de la cadena d'adn i coses q potser es donen i són motius per a q no cualli, per a q no hi hagi avortaments de repetició... quan tinguis ganes en fas una ullada. Jo avui estic a Madrid per feina i intentaré buscar alguna cosa.

Molts petons... una abraçada i ànims!!!! A la tercera o cuarta o cinquena és a la vençuda!!!!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Lolaesperando
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. set. 20, 2016 10:29 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Lolaesperando » ds. oct. 08, 2016 6:00 pm

Eva ho sento, de tot cor. Són molts anys, tens raó, i ens desgasta, consumeix.. és una sensació horrible, i res et calmarà ara mateix.
Descansa, plora, enfada't!!! És normal que ara vulguis tirar la tovallola... però espera't, tens visita el dia 8. A veure que et diuen. Si encara tens aquests congelats, sigui com sigui, t'estan esperant, a tu, i són una nova oportunitat.
Això és una merda, tens raó. Deixa't uns dies per pensar amb claretat.
Ho sento, de veritat.

No he llamado, soy un desastre! De esta semana no pasa, pero es que como es horario de mañana y trabajo... lo tengo complicado. Por otro lado, me asusta, No sé si me ayudará saber lo q me espera aún, que aunque no quiera creerlo, es mucho (mucho para alguien q ya lleva esperando demasiado...). Pero llamaré, mejor enfrentarse al miedo e ir haciéndose a la idea.

Un petonet a totes i ànims
Lola
Jessica2014
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dj. maig 19, 2016 4:38 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Jessica2014 » dl. oct. 10, 2016 12:08 pm

HOLA CHICAS!!!

Lola buenas noticiaaaaas!!! Estoy en otro foro y hay una chica de Septiembre 2014 y la acaban de llamar!!! Me dice que le han dado visita para actualizar pruebas y empezar a principios del 2017.... En cuanto vaya a la visita me seguirá informando. Así que no desesperes que ya nos queda menos!!

Eva como lo llevas?? Mucho animo guapa, ya nos contarás que te dicen en la visita.

Muchos besitos y ánimos!!
2011: Empezamos la búsqueda de un bebe
2013: Diagnostico: Yo, endometriosis, Él, astenozoospermia
2014: Nos apuntamos en lista de espera para FIV
2016: 30/11 Punción, 03/12 Transferencia, 15/12 Beta ++++++
2017: 04/01 primera eco
Lolaesperando
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. set. 20, 2016 10:29 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Lolaesperando » dl. oct. 10, 2016 1:26 pm

Jessica!!! He llamado! Tengo el 209
Me ha mirado si podía darme ya hora para primera visita pero dice q antes tiene q llamar a algunas q están delante d mí, entre ellas tu seguro! Pero me ha comentado que en breve me llamarían aixxxxx Esperemos tener un buen inicio 2017...

Me vas diciendo, mil gracias.

Eva com estàs bonica?

Una abraçada
Lola
Jessica2014
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dj. maig 19, 2016 4:38 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Jessica2014 » dl. oct. 10, 2016 2:37 pm

Lola que se me sale el corazón de los nervios y tooo!! Como loca voy a estar mirando el móvil jajajajaja Por fin se va acercando el día aunque sea para actualizar pruebas... algo es algo!! En cuanto sepa algo y me llamen te comento. :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Besos!!!!
2011: Empezamos la búsqueda de un bebe
2013: Diagnostico: Yo, endometriosis, Él, astenozoospermia
2014: Nos apuntamos en lista de espera para FIV
2016: 30/11 Punción, 03/12 Transferencia, 15/12 Beta ++++++
2017: 04/01 primera eco
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Trasto77 » dl. oct. 10, 2016 8:32 pm

Jessica i Lola molt i molt rebé!!! m'alegro tant per vosaltres! :p-)


eva… seguim pensant en tu
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Jessica2014
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dj. maig 19, 2016 4:38 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Jessica2014 » dt. oct. 11, 2016 7:44 am

Trasto!! Muchas gracias, la verdad que hasta que no me llamen... no me lo creo jajajajaja
Que tal esa búsqueda de clínicas? Ya te has decidido? Espero que siii. Un besito guapa!

Eva sigo pensando en ti!! Mucho animo guapa
2011: Empezamos la búsqueda de un bebe
2013: Diagnostico: Yo, endometriosis, Él, astenozoospermia
2014: Nos apuntamos en lista de espera para FIV
2016: 30/11 Punción, 03/12 Transferencia, 15/12 Beta ++++++
2017: 04/01 primera eco
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: evabcnga » dj. oct. 13, 2016 3:22 pm

Hola noies,
perdoneu per no contestar ...he estat desapareguda. EStic de vacances a veure si penso en altres coses, ara marxo una setmaneta al nord a veure si amb canvi d'aires anem millor.... Estic més animada, poc a poc....
I vinga, que a vosaltres en no res us truquen i tot ben encaminat!!!
El que deia que m'espero fins al gener ho dic perque al desembre no vull posar-me els congelats, no tinc ganes de patir durant el nadal les males noticies.... ni estar disimulant ni res..i les dues setmanes critiques de festes ja hem van dir que no hi ha quiròfan.... ho deia per això. Si hagués pogut ser ara matéix al novembre ho faria ja...
Bueno noies, vaig a mirar cosetes per les vacances que marxem dilluns i no tinc res de res agafat encara..quin desastre!

Petonets
Jessica2014
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dj. maig 19, 2016 4:38 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Jessica2014 » dl. oct. 17, 2016 9:41 am

Hola Eva!! Me alegro que estés un poco animada y seguro que las vacaciones te ayudaran para desconectar. Tomate el tiempo que haga falta, lo importante es que tu estés con ánimos y fuerzas!!

Hola Lola!! Pues aquí sigo esperando y esperando.... En cuanto me llamen te lo hago saber!!

Hola Trasto!! Hace tiempo que no miro precios de las clínicas y no se si rondarán mas o menos que hace un par de años... Si nos puedes informar de las clínicas que has ido, cual te ha dado mejor impresión y precios jejeje Mas que nada por saber de tiii y de como esta la situación ahora por si no me funcionara en la S.S.

Besitos a todas!!
2011: Empezamos la búsqueda de un bebe
2013: Diagnostico: Yo, endometriosis, Él, astenozoospermia
2014: Nos apuntamos en lista de espera para FIV
2016: 30/11 Punción, 03/12 Transferencia, 15/12 Beta ++++++
2017: 04/01 primera eco
Criiscp
Entrades: 1
Membre des de: dg. oct. 23, 2016 3:19 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Criiscp » dg. oct. 23, 2016 3:28 pm

Hola!!
Soy Cristina y, en cuanto incluyeron las parejas homosexuales llamamos para informarnos.
Tenemos cita con el ginecólogo desde hace meses para la primera visita y que nos apunten, ya solo nos quedan un pr de semanitas
No sé exactamente como funciona el proceso para apuntarse porque mi doctora tampoco me supo decir nada me dijo te derivo al ginecologo que imagino que te explicará mejor...
Sabéis de cuanto es la lista de espera en Vall d'hebron? Y las otras?
Leí que al incluir madres solteras y parejas iban a incorporar nuevas clínicas
Mucha suerte a los que estáis más cerca de ese momento! :love:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::