dr alijotas immunòleg

Tractaments, clíniques, medicaments..
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: dr alijotas immunòleg

EntradaAutor: Northern Lights » dj. maig 02, 2019 9:15 pm

Hola Macmecmic+, gràcies x esposar el teu cas. M'interessa molt el tema pq tambè estic en una situació semblant.
1ra fiv per factor masculí:
- 1ra transfer positiva xo avort a les 6sg
- 2na transfer amb beta negativa

Vaig anar a la inmunoliga Silvia Sanchez Ramon i ens va dx de incompatibilitat inmunologica pq jo soc KirAA i c2c2 els dos. Ens va dir que era la pitjor combinació.
Per altre banda el meu gine no creu que tinguem cap problema inmuno sino mal esperma i per tant mal embrions..

Tmb em visitat a l Agustí de CIMAB, sense dubte un crack, xo al tenir un factor masculí sever ens va dir que no ens podia ajudar.

En resum, m agradria saber quina prova et va sortir alterada pq et dx l Alijotas de incompatibilitat.. sobretot tema kir, si tmb ets kiraa.

Moltes gràcies!
Blanca_Neu
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. ago. 31, 2013 2:29 pm

Re: dr alijotas immunòleg

EntradaAutor: Blanca_Neu » ds. juny 13, 2020 6:52 pm

Hola, sé que és un post antic, però he llegit el nom d'aquest personatge i he cregut que havia de compartir la meva experiència amb ell.
A mi em va visitar a Vall d'hebron per un embaràs d'alt risc al 2010, no he estat a la seva consulta privada.
A més de faltar-me al respecte es va riure de mi i em va menystenir en el moment més delicat de la meva vida. Portava 28 dies tossint tant que m'havia trencat 2 costelles i no havia conseguit dormir més d'1 h diària. Ho vomitava tot (tos molt agressiva) i vaig perdre el coneixement.
Aquest home em va dir que tenia tos nerviosa i que volia ser el centre d'atenció, em va preguntar que si m'agradava estar ingressada a l'hospital. La meva mare li va suggerir que podia ser tosferina i ell encara riu ara, dient que estava eradicada.
Endevineu què tenia? Tosferina, òbviament.

El recordaré sempre com una mala persona que em va humiliar en el meu moment més fràgil. Crec que és la única persona a qui ha odiat el meu marit, que és un tros de pa.

He cregut que ho havia de dir, per si a algú li pot servir
stels
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. oct. 25, 2018 5:47 pm

Re: dr alijotas immunòleg

EntradaAutor: stels » dt. juny 16, 2020 8:56 pm

Hola noies,

Jo també em tracto amb el dr.alijotas, per ara sense éxit...

Vam tenir 2 abortaments d'embaràs natural 1r T, i 2 beta negatives de FIV de bessons.

Ens van enviar a la consulta del Dr. Alijotas al H.Vall d'Hebron i ens va dir que allà no té recursos per podernos ajudar.
Anem a la seva privada. Ens fa el que comenteu: les analítiques a la consulta, ens demana proves inmunes a Synlab, anticossos antipaternals i ens ho explica tot super detallat, com una classe magistral i em dona una pauta de medicació (protocol filgastrim 1: nivestim, heparina, adiro, prednisona) i la vacuna d'antipaternals. Demostra que en sap molt i nosaltres ens emocionem pensant que, el tema de medicació seria dur, però per fi haviem trobat el nostre problema. Ens diu res de bessons (per la seva analítica).
Fem la FIV a Gravida i surt la beta positiva, però molt baixa, i finalment res. Ens torna a veure l'Alijotas i m'afegueix 2 medicaments més (hemovas i dolquine). Ara si ha de ser la bona, ja vaig coberta de tot. Ens fan esperar 3 mesos perquè aquest medicament nou faci efecte. Tornem a fer la FIV i beta negativa d'un embrió AB. Ara si que ja no sabem què fer... Ens estem plantejant demanar una segona opinió...Ja no veig tan clar que la medicació aquesta sigui efectiva per mi, però crec que ho tornarem a intentar amb l'embrió que ens queda.

En la meva opinió, no penso que sigui un estafador. Te un "xiringuito" que li funciona, te els coneixements i l'experiència de casos complexos que li han funcionat. A vegades és una mica prepotent i poc empàtic. Penso que probablement a moltes parelles no se sap (ni ell) si els hi cal fer aquest tipus de tractament i ho dona per si de cas, tots son potenciadors que poden ajudar. El problema es no saber si en el teu cas, aquests medicaments seran imprescindibles per aconseguir, com diu ell, no l'embaràs, sinó un fill viu (el tema de l'empatia q us deia). Nosaltres li donarem una última oportunitat, ja us diré el què...

A una coneguda si li va funcionar amb el seu tractament, i una altre parella van anar-hi i no els hi va fer les analítiques ni donar medicació ja que no va trobar cap motiu per fer-ho.

Una abraçada,
stels
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. oct. 25, 2018 5:47 pm

Re: dr alijotas immunòleg

EntradaAutor: stels » dv. oct. 30, 2020 2:26 pm

Bones, en referencia a l'últim post, faig una actualització:

Confirmo que la última tranferencia amb la medicació del Dr. Alijotas tampoc va anar be.

Hem demanat segona opinió i la Dra s'ha quedat flipant i nosaltres encara més. M'ha dit que, no només que NO em feia falta tota aquesta medicació, sinó que a més tenia efectes secundaris i una toxicitat enorme pel meu organisme (referint-se a Nivestim, Humira i a les vacunes dels anticossos antipaternals), a més d'haver-me deprimit el sistema immunològic en temps de COVID, molt greu!
Diu que les pràctiques del Dr.Alijotas son de fa 30anys, desactualitzades i fora de les guíes de pràctica clínica, sense evidència o en contra d'ella, i bordant a DENUNCIABLES.
Amb això incloc al seu complice, el Dr. Gris de Gravida, ja que un per l'altre, et foten la liada del segle i et venen la moto de que és la única opció que us queda.

Ens han enganyat com tontos i ens hem cregut tot el que ens deien sense questionar-ho, arrel de la nostre desesperació i el moment més vulnerable de les nostres vides. Com moltes lamentablement estareu així, us dono el següent consell, q tan de bo haguès tingut o seguit jo:

1. Aneu al metge que aneu, que us faci un informe amb el diagnòstic i tractament a seguir.
2. Demaneu sempre una 2ª opinió.
3. Assegureu-vos bé dels riscos/beneficis


Dit això, pel que he estat investigant, us passo els noms de altres metges als que podeu consultar. La majoria fan teleconsulta:
- Dra Silvia Sanchez Ramon. Hospital Ruber Internacional. Madrid. Mail: inmunologiasec.rbi@ruberinternacional.es, Telf. 91.387.53.78
- Dra Alecsandru. IVI Madrid. InmunoMadrid@ivirma.com. TL 911 802 900
- Dr Juan Manuel Jiménez. Ginemed Sevilla: 954 99 10 51. https://www.ginemed.es/reproduccion-asi ... repeticion

Espero poder ajudar a algú o estalviar-li el temps, diners i decepcions que hem patit nosaltres.

Una abraçada ben gran
Aninet
Entrades: 1
Membre des de: dg. feb. 14, 2021 7:37 am

Re: dr alijotas immunòleg

EntradaAutor: Aninet » dg. feb. 14, 2021 8:33 am

Hola,
Jo tinc 43. Després de tres cicles de Fiv he decidit deixar-ho. M’he passat 20 anys voltant metges per recuperar la salut i ara que la tinc no la vull perdre. Renuncio a ser mare. Em dedicaré tot el temps del món a mi, tots els diners per mi i faré projectes que em facin ilusio. Deixaré la maternitat per la proxima vida.
Nosaltres vam consultar el Dr. Alijotas i el Dr. Gris. En principi res a dir. Molts metges et cobren en efectiu, per no dir tots, el problema es de l’administració i no nostre.
El Dr. Alijotas ens ho va explicar tot bé, l’únic que jo soc incapaç de punxar-me dos cops cada dia durant tot un embaraç. Per mi cada punxada és un malson. Soc PAS i tinc els nervis massa sensibles.
Per fer ovodonacio que em proposaven doncs no em sembla bé perquè el meu avi tenia els ulls blaus i això es perd. Per fer de ventre de lloguer als 43 anys i amb problemes de coagulacio i immunologics... massa risc.
La proxima vida en comptes de fer cas als meus pares i estudiar com una loca i ja quan ho tinguis tot ( feina fixe, príncep blau, casa amb piscina... ja t’hi posaràs amb els fills doncs, a la proxima vida no me’ls escoltaré i em posaré a treballar i a estimar el primer noi q m’agradi) i si en la següent vida tampoc va b doncs ja ho farem a la tercera.
No penso llençar més diners en tractaments que son privats, incontrolats, no certificats, posen en perill les nostres vides i juguen amb nosaltres.
Si teniu la sort de tenir fills/filles ensenyeu-los a gaudir de la vida i del que toca quan toca...
les dones tenim una vida fèrtil que s’acaba, els homes no tant. Als 38 ja hauríem de saber q es hora de deixar-ho i en canvi ara tot just ens hi posem.
Ens ve la regla als 12 anys-13 anys. Ens han d’apretar socialment a esperar als 30-40 a tenir fills.
Falla molt i molt l’educació emocional.
Lara113
Entrades: 1
Membre des de: dt. des. 27, 2022 7:41 am

Re: dr alijotas immunòleg

EntradaAutor: Lara113 » dt. des. 27, 2022 7:48 am

Bon dia,

Com contacto amb la doctora DA?

Vaig tenir la segona visita amb Alijotas, després de llegir tot el que comenteu… he quedat molt desilusionada. A mi em va dir que no tenia res pero que em donava medicació perque ja no hi ha res més q mirar. Clexane, prednisona, adiro, nivestim, utrogestan.

Gràcies a vosaltres demanaré una segona opinio, algú em pot dir si us plau com contacto amb la doctora DA?

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::