Per a les que es volen fer una FIV

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Amanita
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

EntradaAutor: Amanita » dj. abr. 03, 2008 11:56 am

Toc bonica, no pateixis, si no m'ho prenc per res malament, què jo sóc molt de la broma també ;-)

Per cert el teu home, no llegeix el socpetit, oi? ;-)

Isabel què bo!

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
molly
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dj. abr. 03, 2008 12:04 pm

Isabel ha escrit:
toc ha escrit:Sembla que la tingui "morta", però beuno, sebla que ja comença a reviure perque ahir ja la tenia animada quan es va aixecar!jajaja, pobre si em sentis!




:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D Ja veuras quan ressusciti!!! No estaba muerto, estaba de parranda...



:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

sou les millors!!!!! :-()-)
Imatge
molly
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dj. abr. 03, 2008 12:06 pm

Amanitaaaaaaaaa!!!! :pandi: :pandi: :pandi:

Que guai, d'aquí a una setmaneta! sant tornem-hi!!! :trona: :trona:

I a totes, merci per les respostes!! (és que ens ha sortit una proposta súpermolona per l'estiu i clar, una que té el cuquet dels viatges com molt endins, poseso... :-:) )
Imatge
Avatar de l’usuari
titona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 278
Membre des de: dt. des. 18, 2007 11:05 pm

EntradaAutor: titona » dj. abr. 03, 2008 12:11 pm

Bueno Amanita ja em quedo tranquila!

Nooooooo, el no el llegeix el socpetit, si el llegis li agafaria algo!jajaja

Jo també soc de la broma, inclus fem broma amb ell de tot això!millor agafar-s'ho axi,no?

Molly, no te'n fotis ( q ja me'n foto jo jajaja), que jo els primers dies pensava: A veure si això no s'aixecarà mai més? Però ja veig que si!poc a poc torna a la normalitat! Quin descans!jajaja :-D :-D :-D :-D

Vaig cap a treballar!noooooooooooooooo

Un petó a totes!

Ai, no se que faria senso vosaltres! :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Amanita
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

EntradaAutor: Amanita » dj. abr. 03, 2008 12:21 pm

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Toc ets boníssima!!!
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Gràcies guapa i nosaltres tampoc se què fariem sense tu ;-) !
la vida amb humor és viu mooooooolt millor!!!

Molly!!! com estàs maca?
si, si una setmaneta...uff...quines ganes... :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: i aquesta serà la bona, saps per què, perquè confio en el teu loctite, ehhh??!!...no em fallis!! ;-)

per cert, quina proposta t'ha sortit per aquestes vacances?
molly
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dj. abr. 03, 2008 12:26 pm

Amanita ha escrit:
Molly!!! com estàs maca?
si, si una setmaneta...uff...quines ganes... :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: i aquesta serà la bona, saps per què, perquè confio en el teu loctite, ehhh??!!...no em fallis!! ;-)

per cert, quina proposta t'ha sortit per aquestes vacances?


home, lo del meu loctite, ÉS UN FET! amus hombre, si serà per loctite.... ja veuràs ja, els peques aquesta vegada, ben enganxadets!!!!! :ok: :ok: <:-< <:-< :ok:

Jostic bé. Tranquila. Amb ganes d'estiuet i vacances... :pandi: la proposta és fer un viatge pel marroc, per lliure... incloent-hi el desert, dormint en haimas... en fi... tot això :pandi: ... fa temps que en tenim ganes i finalment sembla que hem trobat quòrum... a veure si ho podem compaginar i si no, doncs no passa res, que el Marroc no es mourà de lloc!

Toc, jo tampoc sé què faria sense vosaltres!!! neukiss-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dj. abr. 03, 2008 12:30 pm

Toc, un regalet...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
    ALNU
    :: girafa
    :: girafa
    Entrades: 2439
    Membre des de: dv. nov. 16, 2007 12:15 pm

    EntradaAutor: ALNU » dj. abr. 03, 2008 12:31 pm

    :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

    Isabel ets la òstia! neukiss-)
    Imatge
    Avatar de l’usuari
    Amanita
    :: tigre
    :: tigre
    Entrades: 739
    Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

    EntradaAutor: Amanita » dj. abr. 03, 2008 12:39 pm

    Molly ,ostres què xulo, és veu què el desert és tota una experiencia...m'encantaria anar-hi!!!
    Avatar de l’usuari
    Amanita
    :: tigre
    :: tigre
    Entrades: 739
    Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

    EntradaAutor: Amanita » dj. abr. 03, 2008 12:41 pm

    Isabel!!!
    avui estàs inspirada, eh?!, vec què proven bé les banderilles de la felicitat!!!
    M'encanta veure't així guapa!!! neukiss-)
    Quica
    :: papallona
    :: papallona
    Entrades: 127
    Membre des de: dj. oct. 18, 2007 5:07 pm

    EntradaAutor: Quica » dj. abr. 03, 2008 5:14 pm

    Bona tarda guapes!!!

    nenes, heu escrit molt!!!! em perdo.... ;-) ,-)

    M'en alegro molt que estigueu totes tan animadetes! jo ahir a la tarda vaig tenir una mini pèrdua, bé de fet eren 3 gotetes de sang a les calcetes i no sé, em va donar per fer-me il.lusions pensant que era el sagnat d'implantació, tot i que sóc conscient que no pot ser perquè encara és massa aviat però mira, em va fer pensar que potser el champion encara ens donarà una sorpresa....tant de bò!

    Guapes, aquests dies no puc escriure gaire perquè m'està costant posar-me al dia a la feina, però sapigueu que estic aquí pel que calgui! i per donar ànims a totes amb aquestes banderilles que ben aviat seran de felicitat total!

    Amanita, a tu et van donar progesterona post transfer? et feia inflar els pits i una mica la panxa? és que a mí em sembla que em posa una mica boleta....sobretot els pits!

    Isabel, tu tranqui que jo crec que ja estan acostumats a que la gent es llevi de l'anestèsia dient xorrades, mira és la vena còmica de les intervencions!

    Demà no em podré conectar perquè tinc mil reunions. Em preguntaveu si faig repòs...ja veieu que no gaire! m'ho prenc amb calma però la veritat es que no reposo massa durant el dia, això sí intento menjar millor (abans molts dies dinava amb 10min un bocata i ara intento fer tota l'hora i un plat mediterrani sà...) i quan arribo al vespre fer un mini pasejet i descansar; però com em van dir que tampoc em pasés el dia del llit al sofà que no seria bò al final la rutina m'absorbeix i acabo estant al mateix ritme que sempre.....

    Doncs eso, que com demà no podré dir-vos res segurament: us desitjo un bon finde a totes!!!!
    T'esperem amb il.lusió
    Avatar de l’usuari
    Elidé
    :: dofí
    :: dofí
    Entrades: 3386
    Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
    Ubicació: Cerdanyola del Vallès

    EntradaAutor: Elidé » dj. abr. 03, 2008 6:25 pm

    Quica, serà la progesterona o el champion que demostra la seva vàlua? Tan de bo sigui la segona! :ok:
    Avatar de l’usuari
    bronthe
    :: formigueta
    :: formigueta
    Entrades: 62
    Membre des de: dg. març 23, 2008 7:44 pm
    Ubicació: gracia. bcn

    EntradaAutor: bronthe » dj. abr. 03, 2008 7:02 pm

    Hola noies,
    per sort m'he pogut conectar una miqueta que no m'ho pensava. Ahir que no vaig poder em semblava que em faltava alguna cosa.
    Com esteu totes?
    Dreilha, alguna novetat?
    Quica, veig que estas molt animada. Així m'agrada. Molt bon cap de setmana per tu també. :pandi:
    Isabel, he llegit el susto d'ahir, menys mal que tot va quedar en això, i de tot 'estem aprenent. M'encanta llegir lo bé que portes les banderilles. M'ajuda a treure'm una mica l'angunia que em fa el tema de semblar un colador xines quan acabi el tema. neu:-D
    Toc, com va tot, hi ha un tema important que s'està solucionant, que tot funcioni bé, no fos cas que per fer una cosa se n'espatlli un altra. neujor:-)
    Amanita, com estas? aviat et toca a tu, oi? :koala:

    A totes que acabeu bé el dia que demà ja és divendres!!!!!!! :pandi: :pandi: :pandi:
    Hasta el infinito y más allá.
    Avatar de l’usuari
    Amanita
    :: tigre
    :: tigre
    Entrades: 739
    Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

    EntradaAutor: Amanita » dj. abr. 03, 2008 7:36 pm

    Quica, aquestes gotetes de sang pinten però què molt bé, no?!
    Creuo el dits ben forts, perquè sigui què si, bonica!!!!!
    A mi també em van donar progesterona , i si, s'em va inflar la panxa (de fet encara la veig inflada) i els pits, què també em feien un mal què deu n'hi do, però només el principi, després ja no vaig notar res, bé, només la panxa inflada i ja està........a la pròxima espero continuar amb el dolor de pits, n'estic segura què vol dir alguna cosa, mai m'havien fet tan de mal.
    Bon cap de setmana per tu també nina, aprofita per descansar una miqueta i què et mimin mooooooolt.

    Bronthe :--/) ..si, si, si...dintre de res amb els banderillasos un altre cop...i espero què l'últim...... en tinc moltes ganes.
    I tu com estàs guapa?

    Elide , estàs bé?
    Avatar de l’usuari
    Elidé
    :: dofí
    :: dofí
    Entrades: 3386
    Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
    Ubicació: Cerdanyola del Vallès

    EntradaAutor: Elidé » dj. abr. 03, 2008 7:41 pm

    Sí, una mica refredada però bé... No parlo gaire perquè com que estic en espera no puc explicar gran cosa :-:) Les injeccions i tot plegat encara em queda molt i molt lluny!

    Gràcies guapa! neukiss-)
    Avatar de l’usuari
    Amanita
    :: tigre
    :: tigre
    Entrades: 739
    Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

    EntradaAutor: Amanita » dj. abr. 03, 2008 7:54 pm

    Me'n alegro què estiguis bé bonica. ...però cuidat aquest refredat, eh!?.

    Hi han molts cops què necessitariem una màquina d'aquestes del temps...perquè ens passesin els dies, les setmanes o els mesos volant, a gust del consumidor.....oi?!
    Avatar de l’usuari
    Quimeta
    :: gosset
    :: gosset
    Entrades: 402
    Membre des de: dl. març 17, 2008 7:35 pm
    Ubicació: Tarragona

    Ei neneeeeees!!

    EntradaAutor: Quimeta » dj. abr. 03, 2008 8:05 pm

    Ei neneeees! Que demà ja començo amb les banderilles de la felicitat! Ja m'han fet el control i tenia els ovaris ben adormidets... Demà els començaré a fer treballar de valent!
    Imatge
    Imatge
    Avatar de l’usuari
    Amanita
    :: tigre
    :: tigre
    Entrades: 739
    Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

    EntradaAutor: Amanita » dj. abr. 03, 2008 8:10 pm

    Ei!!!! Quimeta!!!!!!!!!!
    Mooooooooooolta sort!!!!!!!!!!!!!! ja veuràs com serà un pim pam això de punxar-se i anirà tot perfecte!!!
    :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
    Avatar de l’usuari
    Quimeta
    :: gosset
    :: gosset
    Entrades: 402
    Membre des de: dl. març 17, 2008 7:35 pm
    Ubicació: Tarragona

    Expertes

    EntradaAutor: Quimeta » dj. abr. 03, 2008 8:19 pm

    Gràcies Amanita! Sempre se m'acudeixen preguntes després de la visita. Grrrrr! Com que algunes sou autèntiques expertes, provaré sort. Sabeu si hi ha cap problema per tenir relacions sexuals durant l'estimulació? Si el meu home en té pocs i lents, s'hauria de començar a prendre alguna cosa ja? (tinc por que no hi hagin pensat!)
    Imatge
    Imatge
    Avatar de l’usuari
    Isabel
    :: zebra
    :: zebra
    Entrades: 1672
    Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
    Contacta:

    EntradaAutor: Isabel » dj. abr. 03, 2008 8:25 pm

    Bona nit reines!!!

    Quica; jo no vull fer-te mes il·lusions de les que et vulguis fer tu mateixa, pero aquest sagnat...segons tinc entes no triguen gaire mes en implantar-se els embrions de la FIV. Descansa una miquetona i sobre tot disfruta del moment. Em sembla que aviat ens donaras una gran alegria. Dins d'uns dies ja t'explicare un somni que vaig tenir ara fa dues setmanes.

    Quimeta; anem amb dos dies de diferencia, m'encanta tenir-te com a companya de fatiga!!!

    Amanita; tens rao, les banderilles m'estan sentant de vici, estic super encantada amb el tractament. Tret de un parell de dies dolents, tot esta (de moment) anant millor del que em pensaba. I pel que fa a tu, three, two, one, GOOOOOOOOOOOOO¡¡¡

    Elide; a cuidar-se aquest constipat¡ Molts petons i anims que el temps pasa mes rapid del que pensem.

    Bronthe; :--/) No pateixis en semblar un colador, les farides es van curant molt rapid i no arribes a tenir mes de tres o quatre crostetes molt i molt petitones.
    Edat: 38 anys
    Temps de recerca:(setembre-2006)
    Tractaments:
    5-cicles d'Omifin
    1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
    4-cicles d'Omifin
    En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

    http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

    Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!

      Torna a “Reproducció assistida”

      Qui està connectat

      Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

      Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

      Actualitat ::