FIV I ACUPUNTURA

Tractaments, clíniques, medicaments..
tulineta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 135
Membre des de: dl. oct. 28, 2013 11:42 am

Re: FIV I ACUPUNTURA

EntradaAutor: tulineta » dl. nov. 18, 2013 2:21 pm

Sabela no et desanimis! Ja saps x la Cristina que has de ser positiva! He llegit x akí moltes noies que descriuen sensacions tipus regla quan l'embrió s'implanta! N'hi ha que taquen poc, alguna que molt, i d'altres que gens! I n'hi ha que tenen símptomes i que no, així q tranquila. Jo mateixa vaig sentir una punxada durant una bona estona, i ahir x la tarda sensació de regla suau molta estona!!!
Així q relaxat!!! Quan vas a la Cristina? Jo dijous, però tinc unes ganes... Ànims!!!!!!
Sabela
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dl. nov. 05, 2012 5:59 pm

Re: FIV I ACUPUNTURA

EntradaAutor: Sabela » dl. nov. 18, 2013 4:08 pm

Tulineta,
tenia hora per anar el dijous amb la Cristina,pero vaig haver de canviar la cita i vaig el divendres. Si,ja sé que he de positiva, la Cristina em va enviar uns exercicis diaris per tenir creencies positives,peró quan tinc aquest simptomes que ja conec de sobras,em desmoralitzo. Es la segona FIV i per ara els resultats van ser millors que la primera,he tingut congelats que la primera vegada no en vaig tenir,i embrions amb més bona qualitat,tot grácies a l'acupuntura. Si tingués dolors d'ovariis per exemple,me n'alegraria molt perqué mai no en tinc abans que vingui la regla,només tinc sensacions,punxadetes, en fi...el de sempre. Espero que les teves punxades siguin d'implantació! molts petonets i gracies pels teus anims.
Cristinamora
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 06, 2020 11:08 am

Re: FIV I ACUPUNTURA

EntradaAutor: Cristinamora » dc. maig 06, 2020 11:11 am

Nosaltres des del nostre centre de barcelona ho tractem, et deixo el enllaç per si vols més informació: https://www.acupuntura-barcelona.net/

Estarem encantades d'ajudarte!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::