SAN PAU! LLISTES D'ESPERA SS

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Llum
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 3:30 pm

Re: SAN PAU! LLISTES D'ESPERA SS

EntradaAutor: Llum » dc. maig 27, 2009 9:38 am

Hola Kora,

Doncs si fa una estona que he trucat i aixo m´han dit. Pero esque no hu entenc, fa 15 dies em van dir que estaven fen les noies de mitjans de abril del 08, i vaig pensar doncs no van desfasats i ara em diuen aixo, ja no se q pensar! Avui ni tan sols m´han mirat amb el meu numero.
Jo la primera visita va ser el maig de l´any passat. Vaig rebre la carta al febrer08 i estave desde el juliol 07, com tu dius 8 o 9 mesos.
Jo al gener de lány passat ja em vaig fer una icsi amb resultat negatiu per las privada, tot just al acavar ja vaig començar les visites a sant pau i el metge em va dir un any de espera. He intentat esperam un any pero ara em diuen aixo....................
Vaya merdaaaaaaaaaaa crec q tornare a la privada pero aquesta vegada vaig a l´IVI de Barcelona.( Potser amb la crisis ens abaixaran els preus, jajaja........)
Pero que pasa si et truquen de la SS i estas en una Privada???? Doncs t´anul.len de la llista! ens tenen ben lligades.
Nose duran el dia d´avui ja anire pensan el que, perque ara mateix porto molta ravia i impotencia.

Petons! i molta paciencia!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

Re: SAN PAU! LLISTES D'ESPERA SS

EntradaAutor: Kora » dc. maig 27, 2009 10:02 am

Hola Llum!

T'entenc perfectament com et sents, això de que et facin esperar és una autentica ME..... arriba un punt que estem super desesperades.... jo porto intentan-ho des de l'octubre de 2006 i quan triga tant la cosa.... van sortin problemes... que si ara és ell que té pocs de ràpidets.... que si després de 2IA.... ara soc jo perquè a l'analisis de hormones hi ha una cifra elevada que vol dir que la teva reserva ovarica és reduida com si tingesis 36anys en comptes de 32..... ara m'apunto a la SS i hi han unes llistes s'espera de anys.... una acaba desesperada, rabiosa, sense diners gastat en privat.....

Em de fer-nos a l'idea que això és un camí llarg i rocos, però que esperen arribar algún dia al final!

Ja us explicaré quan m'arribi la carta per la 1aVisita.... volstres neu ja un passet per davant meu.... no desespereu.... ja uns queda una miqueta menys!

Una abraçada!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Avatar de l’usuari
Llum
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 3:30 pm

Re: SAN PAU! LLISTES D'ESPERA SS

EntradaAutor: Llum » dv. juny 19, 2009 2:36 pm

HOLA NOIES,

LA ÚLTIMA NOTICIA DE LA LLISTA D´ESPERA RESULTA SER QUE DINS LA MATEIXA LLISTA HI HAN VARIES LLISTES.
TOT VA PER PRIORITATS NI QUE ESTIGUIS DE FA MES DE UN ANY I MIG. PRIMER CRIDEN A LES QUE TENEN ALGUN PROBLEMA I QUI ÉS MÉS GRAN. HO SABIEU AIXO? SON LES ULTIMES NOTICIES QUE M´HAN DONAT. EN RESUM, QUE SI NO TENIM CAP PROBLEMA( tipo malaltia greu) I TENIM 30 I POCS ET PODEN PASSAR ANYS ESPERANT.......................

CAP A LA PRIVADA UNA ALTRA VEGADA!!!!!!!!!!!!!

SORT!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Oscmar
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 5:32 pm
Contacta:

Re: SAN PAU! LLISTES D'ESPERA SS

EntradaAutor: Oscmar » dt. juny 23, 2009 8:01 am

Hola chicas,

Ayer llamé a San Pau para ver como estaban las listas de espera, llevo ya tres meses apuntada y el médico me dijo que fuera llamando de vez en cuando.

Me dijeron que para la primera visita es de un año y que más o menos hasta marzo del año que viene no me llamarían, también me dijeron que si es para IA-IAD una vez pasada la primera visita y las pruebas luego no hay lista de espera y todo va más rápido. Lo que si que hay que estar en lista otra vez es para FIV.

Ánimos chicas que el tiempo pasa más rápido de lo que parece. :ok:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

Re: SAN PAU! LLISTES D'ESPERA SS

EntradaAutor: Kora » dt. juny 23, 2009 9:35 am

Hola Noies!

Estic.... q encara no m'ho crec..... m'acaba de trucar la meva mare per dir q acaba d'arribar la carta de San Pau per la 1aVisita..... després de 8 mesos d'espera per fi ha arribat..... la visita la tinc el dia 22-07-09, ostres encara no m'ho crec...... Bueno la cosa sembla que va rodant.....

Petonets!!!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Avatar de l’usuari
Oscmar
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 5:32 pm
Contacta:

Re: SAN PAU! LLISTES D'ESPERA SS

EntradaAutor: Oscmar » dt. juny 23, 2009 9:41 am

Molt bé Kora!!! Me n'alegro moltissim!! :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:

8 mesos només!!! Ai ai ai que haurem d'esperar menys del que pensem :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Colors
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

Re: SAN PAU! LLISTES D'ESPERA SS

EntradaAutor: Colors » dt. juny 23, 2009 9:45 am

Kora enhorabona!!!!!!!!!!

Ja està tot encarrilat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja veuràs com al setembre ja estas en tractament!!!!

Un petonàs!
Imatge

Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::