FIV 2025

Tractaments, clíniques, medicaments..
Noretaaa
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. abr. 22, 2025 8:33 am

Re: FIV 2025

EntradaAutor: Noretaaa » dc. set. 24, 2025 7:19 am

Hola Liliana!

No perdis l'esperança.... encara que potsre no en surtint tants com t'agradaria... menstres surti el gunayador/a... ja es això!!!

Es un procès molt dur!

Jo vaig fer dos estimulacions seguides! i hem va anar bé per "acumular".

Ja ens vas explicant... avui ultim dia... uf que bé... a mi s'hem feia taaant llarga l'estimulació... Que vagi moooolt be dema!!! i bona recuperació!

Serpentina ja queda menys! pim pam!

Ànims noies!!!
-Desembre,gener,febrer 25 : 3 inseminacions donant negatives
-1ra ESTIMULACIÓ (abril 25): 7 òvuls fecundats, 1 blasto C dia 5 (congelem).
-2na ESTIMULACIÓ (maig 25): 12 òvuls fecundats. 4 blastos dia 5 i 6. DPG a tots!
- 4 BLASTOS EUPLOIDES!
- juliol 25- tranferència blastocist euploide 5AB
- Agost 25- ABORT anembrionari setmana 7dg
Serpentina
Entrades: 32
Membre des de: dc. maig 03, 2023 2:12 pm

EntradaAutor: Serpentina » dc. oct. 01, 2025 8:20 pm

Hola noies!!!

Liliana, com va anar la punció? Espero que súper i que hagueu pogut aconseguir embrions viables!

Noreta, he fet cicle natural amb ovitrelle i els òvuls de progesterona.

Dilluns em van fer la transfer i pensava que la portaria millor, però com que és la segona i tinc una referència per fer comparacions, la paranoia per veure si se'm repeteixen els símptomes de l'altra vegada o no és infinita (punxades fortes, estómac regirat, nàusees...) De moment, dos dies després només tinc una lleugera molèstia com si m'hagués de venir la regla, però res més... Tinc la beta dimecres 8, a veure com va aquesta setmana...

Vosaltres com aneu?
Liliana88
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 27, 2024 1:55 pm

EntradaAutor: Liliana88 » dc. oct. 01, 2025 8:36 pm

Hola noies!!

Serpentina, moltíssima sort!!!! Hi vaig pensar aquests dies. Pensa que els síntomes malauradament no signifiquen gaire perquè cada embaràs és un món, inclós en la mateixa dona. Intenta buscar activitats per distreu-re’t aquests dies. Sé que és dificilíssim. Molts ànims, bonica. Ens vas dient.

Noreta, com vas? Tens més idea de dates? Ja ens vas dient com et trobes.

Avui m’han trucat i tenim 3 embrions de dia 5. Els han biopsiat i ara a esperar dues setmanes. Vam començar aquest cicle bastant reguleras, o sigui que estic contenta de poder haver biopsiat 3. El resum ha estat: 7 óvuls a la punció, els 7 madurs, 5 fecundats, 5 arriben a dia 3, 3 arriben a dia 5. Jo crec que una mica sí que deu haver influit el tema de la suplementación, o sigui que moltes gràcies per les recomanacions, Noreta!!
Noretaaa
Entrades: 30
Membre des de: dt. abr. 22, 2025 8:33 am

EntradaAutor: Noretaaa » dv. oct. 03, 2025 1:48 pm

Hola Noies!

Serpentina! Com estas??? com ho portes??? t'entenc perfectament... jo crec que la segünet tranfe tanbe la portare així... però intenta no pensar-hi massa, i si que es cert que cada embaras pot donar sintomes diefernts i no es indicatiu de res.

Liliana88! la DGP espera desespera un amica... pero escolta bon resultat!!!! a ceruar els dits!! jo crec que per estadistica algun hi ha d'havre que sigui euploide!!! be, segur!!! ja ens vas dient!!!

Jo estic esperant que em baixi la regla despres de l'avortament... si tot va be la següent tranfe podria ser entre novembre i desembre...

La gine hem diu que no cal que em vagi cap prova ja que de moemnt nomes es un embrió que no ha tirant endavant (embaras huevo huero), però que si volgues, podria fer-me un test ALice i Emma i un test de sang per veure immunologia....

Val la pena fer el test ALice i Emma? o millor que m'esperi a tenir més indicacions??? No se que fer... esuqe tot son diners.

Som-hi noies!!!!!
-Desembre,gener,febrer 25 : 3 inseminacions donant negatives
-1ra ESTIMULACIÓ (abril 25): 7 òvuls fecundats, 1 blasto C dia 5 (congelem).
-2na ESTIMULACIÓ (maig 25): 12 òvuls fecundats. 4 blastos dia 5 i 6. DPG a tots!
- 4 BLASTOS EUPLOIDES!
- juliol 25- tranferència blastocist euploide 5AB
- Agost 25- ABORT anembrionari setmana 7dg

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::