NEN TIMID

Avatars, firmes, tickers..
Anele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. març 29, 2011 7:11 pm

NEN TIMID

EntradaAutor: Anele » dt. març 29, 2011 7:16 pm

Hola!!! Tinc un fill de 3 anys i mig que li costa moltíssim relacionar-se amb altres nens, la veritat és que em té molt preocupada ja que al cole no parla amb cap altre nen, necessito una mica de consell o si em podeu recomanar llocs on el pugui portar per veure si es fa algun amic.
La mala sort que tenim és que a la nostra familia no hi ha cap altre nen i amics amb nens tampoc en tenim així que ell no está acostumat a jugar amb nens de la seva edad.
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: NEN TIMID

EntradaAutor: edae » dt. març 29, 2011 7:20 pm

Hola Anele, veig que és el teu primer missatge, benvinguda al Socpetit! :-()-)

En aquest apartat on has penjat el teu missatge, és d'ajuda més aviat "tècnica", exemple: com penjar fotos...

Hauries de posar aquest tema més avall, en els apartats amb edats, així el veruia més gent. :ok:

Ho sento però no puc ajudar-te, el meu peque només té 10 mesos!
Imatge
Imatge
lluna80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. oct. 25, 2010 1:25 pm

Re: NEN TIMID

EntradaAutor: lluna80 » dt. març 29, 2011 7:49 pm

Hola Anele,
potser el podries apuntar a algun esplai els caps de setmana, on fan activitats de lleure, excursions, plàstica, jocs o bé a alguna activitat extraescolar que facin a l'escola tipus teatre, música o algun esport.
Crec que també hauries de parlar amb la mestra de l'escola per veure com el veu a la classe... de vegades, els nens canvien molt a casa i a l'escola i potser a la classe sí que té algun amic amb qui es relaciona més a l'hora del pati.
De totes maneres, jo que he estat tímida de mena, dir-te que li has de donar el seu temps i ja veuràs com mica en mica, ell va trobant els seus amics i va agafant confiança en si mateix.
Sort.
Anele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. març 29, 2011 7:11 pm

Re: NEN TIMID

EntradaAutor: Anele » dt. març 29, 2011 8:34 pm

Moltes gràcies a les dues, efectivament és el meu primer missatge.
Amb la seva mestra ja he parlat i m'ha dit que si que és un nen tímid però que no em preocupi gaire que ja canviarà, però el problema és que a casa és una bomba no para de parlar, jugar, saltar....
El vam portar a un esplai l' altre dia, però va començar a plorar al veure els nens i vam haver de marxar. I a activitats extraescolars la seva mestra ens va recomanar que no l'apuntèssim perquè ho passaria fatal, així que em sento bastant perduda, més que res perquè ell ho passa bastant malament.
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

Re: NEN TIMID

EntradaAutor: cristina1671 » dt. març 29, 2011 9:48 pm

Hola Anele,

el meu fill gran és bastant tímid també (de fet jo i el seu pare també ho érem de petits).
A l'escola li ha costat gaire començar a jugar amb els altres nens, en canvi, a casa és molt obert i parla molt. No li agrada gaire el contacte amb la gent desconeguda però amb els coneguts se sent a gust. Jo no em capficaria gaire. Cada nen és diferent. Suposo que necessita un entorn on es pugui sentir a gust i segur, i potser amb els altres nens no s'hi troba bé. Personalment faria cas de la mestra i li deixaria tot el temps del món per a desenvolupar-se i fer les coses a la seva manera, al seu ritme. Tots necessitem temps diferents per a fer les coses. Anima'l amb les coses que fa bé i no li mostris preocupació perquè no es relaciona amb altres nens... quan estigui preparat per a fer-ho ja ho farà :ok:

Una abraçada!
Imatge


Imatge
Anele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. març 29, 2011 7:11 pm

Re: NEN TIMID

EntradaAutor: Anele » dc. març 30, 2011 5:34 am

Segurament tindreu raó i no m´hauria d´amoinar gaire, però el que em preocupa és que jo de petita, bé encara ho sóc, era bastant tímida i ho vaig passar malament perquè era com la "solitaria" de la classe i els altres nens passaven olímpicament de mi.
A mi no m´agradaria gens que al meu fill li passès el mateix i que es tirés tot el temps escolar sense relacionar-se amb ningú i que a sobre els altres nens es burlèssin d´ell, de vegades quan surt del cole surt plorant i em diu que li han pegat, he parlat amb la seva mestra i em diu que això no és veritat, però el que jo veig és que al meu fill li costa desconnectar quan surt del cole i està angoixat.
Avatar de l’usuari
Riu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 18, 2011 4:41 pm

Re: NEN TIMID

EntradaAutor: Riu » dc. març 30, 2011 7:56 am

Jo no hi entenc però una opció es buscar ajuda professional d'un psicoleg infantil...
Segur que dins del soc petit trobaràs experiències que et puguin donar referències de com actuar en aquests casos.
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
Avatar de l’usuari
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

Re: NEN TIMID

EntradaAutor: laura_28 » dc. març 30, 2011 8:51 am

Riu ha escrit:Jo no hi entenc però una opció es buscar ajuda professional d'un psicoleg infantil...
Segur que dins del soc petit trobaràs experiències que et puguin donar referències de com actuar en aquests casos.



jo penso com Riu potser podries parlar amb algu especialitzat a veure que et diu...tot són caràcters però clar si veus que pateix tant i quan surt de l'escola surt tant angoixat estaria bé l'opinió d'un professional, que vagi molt bé.
Anele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. març 29, 2011 7:11 pm

Re: NEN TIMID

EntradaAutor: Anele » dc. març 30, 2011 7:36 pm

El seu pediatra m'ha recomanat que el porti al psicòleg, i ja m'han donat hora d'aqui a dos mesos, és el que te la seguretat social.
I és veritat que potser és un problema d'inseguretat, però com li puc reforzar l'autoestima?

Torna a “Ajuda”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::