No tinc permissos

anapropa
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:17 pm

No tinc permissos

EntradaAutor: anapropa » dj. gen. 21, 2010 10:39 pm

Hola!
Acabo d'enregistrar-me a aquest fòrum. Ja fa uns dies que el vaig mirant i avui m'he animat. Trobo que està molt bé i que és molt útil perquè centralitza tota la informació a nivel del territori català (de vegades trobes coses interessants a d'altres fòrums però es refereixen a llocs tan llunyans de casa nostra que et deixen d'interessar en veure que no aniràs a veure tal botiga a Màlaga o a qualsevol altre punt de la geografia espanyola).
El problema que tinc és que, ara que estic mirant temes sobre decoració d'habitacions infantils... quan intento veure les fotos que han penjat altres companyes, "no tinc permissos" i de moment no he trobat informació de com puc fer per obtenir-los perque la veritat és que m'interessa moltíssim.
Em podrieu ajudar?
Gràcies.
Jalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

Re: No tinc permissos

EntradaAutor: Jalina » dv. gen. 22, 2010 12:00 am

Hola Anapropa i Benvinguda !!!

No podràs accedir a determinats posts fins que portis més de 100 missatges escrits en aquest forum. Si no ho tinc malentès, s'ha fet per evitar fraus i mentides, perquè ja n'hi ha hagut alguna. Jo fa un anyet que sóc al sócpetit i faig intervencions quan hi ha algun tema del que crec que puc respondre o obro algun post quan tinc alguna pregunta però no tampoc porto 100 missatges iaixí que hi ha espais als que no puc accedir. Aquí s'explcia amb detall: http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=10&t=12133
Eva_
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » dv. gen. 22, 2010 7:07 am

Hola i benvinguda!!
A mi em passa igual, però com que els temes són interessants i la gent molt maca, suposo que hi arribaré aviat! neujor:-)
Imatge
Imatge
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dv. gen. 22, 2010 10:20 am

Hi podeu arribar aviat si aneu participant en els posts i felicitant a la gent que té criatures etc.
Plantegeu també els dubtes que pogueu tenir i a poc a poc ja veureu com anireu sumant entrades.! :ok:
La Lia ja és tota una princesa!
isauraga
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 10:27 am

EntradaAutor: isauraga » dv. gen. 22, 2010 10:33 am

Benvinguda anapropa,

Doncs com ja t'han dit has d'arribar ala 100 missatges per poder entrar en alguns posts, tot depén de la freqüència amb la que intervinguis arribaràs aviat o més tard, però hi han molts posts interessants que sí podràs entrar.
Imatge Mariona 14/11/07

El post de la MARIONA viewtopic.php?f=34&t=19248
anapropa
Entrades: 5
Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:17 pm

EntradaAutor: anapropa » dv. gen. 22, 2010 4:49 pm

Moltes gràcies a totes, per la benvinguda i pels ànims d'aconseguir l'esperat missatge número 100 (ui que encara em queda lluny). De moment, ja veig que tinc molts posts on puc accedir però és que com us deia, el que volia veure eren les fotos de les habitacions se suposa estan penjades, perque estic en ple dilema de si cuna convertible, transformable, cuna normal... i de decidir com decorar i pintar l'habitació i em semblava una bona idea veure habitacions de gent "normal", és a dir, no habitacions de catàleg, que totes són enormes i a on tot hi cap. Voleu dir, doncs, que fins que no porti 100 missatges no les podré veure? Crec que ja hauré decorat l'habitació per llavors però bé, les normes són les normes.
Apa, aquí envio el meu missatge número 2, jeje.
xikaaa
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 501
Membre des de: ds. abr. 03, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: xikaaa » dl. maig 24, 2010 4:10 pm

jo tb estic =
Imatge
Imatge
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

EntradaAutor: mama2010 » dv. juny 04, 2010 7:18 pm

anapropa ha escrit:Moltes gràcies a totes, per la benvinguda i pels ànims d'aconseguir l'esperat missatge número 100 (ui que encara em queda lluny). De moment, ja veig que tinc molts posts on puc accedir però és que com us deia, el que volia veure eren les fotos de les habitacions se suposa estan penjades, perque estic en ple dilema de si cuna convertible, transformable, cuna normal... i de decidir com decorar i pintar l'habitació i em semblava una bona idea veure habitacions de gent "normal", és a dir, no habitacions de catàleg, que totes són enormes i a on tot hi cap. Voleu dir, doncs, que fins que no porti 100 missatges no les podré veure? Crec que ja hauré decorat l'habitació per llavors però bé, les normes són les normes.
Apa, aquí envio el meu missatge número 2, jeje.

El que deia, que segons quins Temes, si no pots veure les fotos, és una pena :(
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<

La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
puçeta
Entrades: 291
Membre des de: dg. juny 13, 2010 2:16 am

EntradaAutor: puçeta » dg. ago. 08, 2010 7:08 pm

Moltes felicitats per aquest fantàstic forum! A veure si arribo als 100 missatges i puc penjar i veure fotos.
Imatge

Torna a “Ajuda”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::