Tenyir-se a casa

Temes off-bebes, parts, embarassos..
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Tenyir-se a casa

EntradaAutor: crunchi » ds. març 28, 2020 4:27 pm

Bones!!

Obro post nou per parlar sobre tints. Al gener em vaig tenyir a la pelu per 1r cop, però ara amb aquesta situació estic plantejant-me tenyir-me jo mateixa.

Aviam si alguna em pot recomanar algun tint que no testi en animals i que porti els menys químics possibles. He trobat per google el tint de Veritas, CorporeSano em sembla que es diu, però per comprar online només hi ha disponibles 2 tons. Imagino que a botiga deuen haver més tons... algu ho sap del cert??

Havia provat la henna fa temps però em fa molt de pal i l'efecte no em convens ara, que ja tinc les primeres canes.

Parlem-ne!!
Imatge

Imatge
-Lis-
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. nov. 05, 2019 6:18 pm

Re: Tenyir-se a casa

EntradaAutor: -Lis- » dl. març 30, 2020 11:40 am

Hola !

No conec aquest tint del Veritas, però segurament que a la botiga tinguin més colors, seria estrany que fabriquessin una marca només amb 2 tons. Potser pots buscar directament la web de la marca a veure si t'apareix tot el catàleg de colors que fan i si hiha algun enllaç per poder-los comprar o et diu en quines botigues ho tenen.
D'altra banda, jo tinc una tieta que és al·lèrgica a gaire bé tot. I ella feia servir un tint bastant natural, sense amoníac que no és gens car i li anava bé. Es diu Naturtint, el que no et puc assegurar és si és o no tastat en animals. Jo diria que no, però no mai se sap...

Espero haver-te ajudat !
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Tenyir-se a casa

EntradaAutor: crunchi » dl. març 30, 2020 8:09 pm

vale merci, no ho havia pensat!!!
prenc nota :-()-)
Imatge

Imatge
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Tenyir-se a casa

EntradaAutor: aiguablava » dj. abr. 02, 2020 9:07 pm

Jo no en faig servir però he hagut d'ocupar-me de buscar tiny a la meva mare que em va trucar dient si li podia buscar perquè estava molt preocupada sense perruqueria. Per començar em vaig posar en contacte amb la perruqueria que anem, via facebook, per demanar el color que porta. Li fan un color personalitzat però em van dir quin número havia de comprar, el que més porta de la barreja. Va ser una bona pensada contactar amb la perruqueria, com que estan tancades, si vas a una, contacta per correu electrònic o via xarxes socials.

En el seu cas amb un L'Oreal normal (no ecològic) ha quedar molt contenta, un color que sembla de perruqueria. El va trobar a un supermercat però a Amazon hi ha molts tinys ecològics. Sé de gent que fa servir el Farmatint que no té química i diuen que va bé.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Tenyir-se a casa

EntradaAutor: crunchi » dv. abr. 03, 2020 4:09 pm

Aiguablava, em pots concretar una mica pq dius aixo de que el tint "sembla de peluqueria". És que fa poc, una clienta meva em va preguntar que duia de tint, li vaaig dir que no ho sabia q era de peluqueria i em va soltar un "se nota" qie no vaig entendre.
I ara et llegeixo a tu, i penso "tanta diferencia hi ha en els tints d pelu que en els del super"?. Jo no mhi havia fixat mai però pensava que tots eren iguals.

Parlem-ne!! :-()-)
Imatge

Imatge
bolilola
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. abr. 20, 2020 6:26 pm

Re: Tenyir-se a casa

EntradaAutor: bolilola » dj. maig 21, 2020 9:51 pm

el henna m'ha funcionat molt bé al meu, mes amb els cabells blancs perquè elles es tornen d'un color diferent a la resta de cabells, et dóna un efecte de xicotets raigs, molt bonic, a mi m'agrada, i no et maltracta el cabell.
MabelCannon
Entrades: 1
Membre des de: dj. maig 04, 2023 9:59 am

Re: Tenyir-se a casa

EntradaAutor: MabelCannon » dj. maig 04, 2023 10:04 am

Wow, last time I bleached my hair and even bleached it so I could dye it light. However, after a while, my hair was affected by the hair dye. It made my hair worse, frizzy and stiffer than before. bloxorz

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::