A casa, com ho porteu families??

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6055
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

A casa, com ho porteu families??

EntradaAutor: Toni » dg. març 15, 2020 5:53 pm

Obro aquest post per compartir com portem el tema del "confinament a casa".

Jo ja tinc els nens grans, 16 i 17 anys, i estan amb la meva ex. El gran ho porta molt bé, per que és molt "casero" i li agrada molt estar tot el dia veient sèries i jugant a l'ordinador, el petit és molt esportista, trobar molt a faltar els entrenaments, els partits de bàsquet i dissabte vam aconseguir que no sortís a córrer amb amics..

El tema és molt complicat, i segur que per moltes de vosaltres que esteu amb nens petits o embarassades, encara ho és més.

Molts ànims a tots família!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: A casa, com ho porteu families??

EntradaAutor: crunchi » dt. març 17, 2020 2:54 pm

Hola Toni!!

com va?

doncs jo porto uns dies mentalment durillos, pq li dono voltes al meu estat actual :-()) , la meva feina...
A casa tenim pati i el minicruncho de moment s'hi entretèn molt.
Aviam si passa tot aviat i finalment s'arregla tot. :-()-) Anims x tots/es!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: A casa, com ho porteu families??

EntradaAutor: ametista » dc. març 18, 2020 8:46 pm

holaaaaa :--/) :--/)

doncs de moment força bé, també em passa que els nens ja no són petits petits (10 i 12 anys, tot i que no tan grans com els teus Toni, uaaaaaaala com passa el temps!) i tenen molts moments en què s'entretenen sols: llegeixen, dibuixen manga, juguen entre ells o amb els amics online... això últim el gran, el petit el tinc més a sobre i ja hem mirat dues pelis del Harry Potter junts :content:

també hem fet llistes de coses que volem fer aquests dies... també jugar a jocs de taula, sortir al balcó a que ens toqui el sol (si en fa!) vaja, anar fent... i ara encara, el que em preocupa és més endavant, quan ja portem una setmana o dos... i sobretot quan el confinament s'allargui més setmanes, que pinta que anirà així...

per altra banda jo m'havia proposat aprofitar per llegir una mica, estudiar... però sóc incapaç de posar-m'hi, si tinc una estona em poso a llegir les notícies sobre el tema coronavirus i no puc parar i a sobre m'emprenyuuuuuuu (amb la nefasta gestió d'Espanya) així que he de començar a prendre'm en sèrio de desconnectar una mica i només mirar notícies en moments determinats :-o00m

crunchi entenc que tinguis moments durillos, ànims bonica i si vols parlar, rajar, desfogar-te, entretenir-te... el que sigui, aquí estem! :-()-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: A casa, com ho porteu families??

EntradaAutor: crunchi » ds. març 28, 2020 4:21 pm

ametista ha escrit:
crunchi entenc que tinguis moments durillos, ànims bonica i si vols parlar, rajar, desfogar-te, entretenir-te... el que sigui, aquí estem! :-()-)


eI Ametista, doncs no et diré que no ;-))) Pel forum no veig massa activitat, ultimament tothom es passa al whastssap.

:miko: Si tinguessim un lloc on escriure varies estaria guay.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: A casa, com ho porteu families??

EntradaAutor: ametista » dt. abr. 07, 2020 2:45 pm

crunchi com van els ànims? com estàs?

jo ara estic en una fase una mica així.... he hagut de fer una mica a la força lo de mirar només les notícies en moments determinats (dos cops al dia) perquè m'estava paranoiant una mica (patint pels meus pares i bé, per tota la gent gran en general, per com s'estan fent les coses, el futur...) i estava més sensible/irritable de lo normal... així que calma :-o00m i paciència :-o00m :-o00m

per altra banda, entre els nens, la casa, fer una mica de feina i intentar fer algo meu (l'acadèmia d'anglès on vaig continua fent les classes online així que almenys dos cops a la setmana "socialitzo" i tinc deures, etc) doncs vaig fent... també ajuden les videotrucades amb la família i les amigues :love:

crunchi ha escrit: Pel forum no veig massa activitat, ultimament tothom es passa al whastssap.
:miko: Si tinguessim un lloc on escriure varies estaria guay.


tens raó, és una llàstima que la gent es passi al whatsapp i no escriguin tant per aquí :ufs: entenc la part de la immediatesa i la de la privacitat de les fotos per exemple però a banda d'això... per mi la gràcia és seguir aquí (potser perquè sempre he sigut d'escriure moltes parrafades i això és millor aquí que per whatsapp ;-))) )
la veritat és que al tenir els nens més grans tampoc em moc gaire per algunes parts del fòrum, estic bàsicament a la zona d'oci i cultura :content: perquè quan vinc és perquè tinc un moment PER MIIIIIIIIIIIIII :-o00m

on estic més és al Club de lectura, si t'agrada llegir i aquests dies tens ganes i ànims de posar-t'hi podries apuntar-te!

a banda d'això, suposo que podríem anar a escrivint aquí mateix, la llàstima és que de moment no ha vingut ningú més :-:)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: A casa, com ho porteu families??

EntradaAutor: crunchi » dv. abr. 10, 2020 3:35 pm

:--/)
no, no ha passat ningú mes x aqui de moment.... Estic d'acord amb tu, el wassap te les seves avantatges xo el forum tb té la seva part bona.

Jo tb no miro gaire la tele, com a molt el TN del migdia. Perque al final es aixo q dius, tot el dia pensant en el mateix i tampoc en treiem res de bo.

Llegir ara mateix no em ve massa de gust, xo qui sap, potser algun dia mhi passo. Merci x la invitació jeje

Anem parlant :-()-) Molts anims.
Imatge

Imatge
bolilola
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. abr. 20, 2020 6:26 pm

Re: A casa, com ho porteu families??

EntradaAutor: bolilola » dl. abr. 20, 2020 6:34 pm

si, és una situació difícil, amb els més petits és de entretenir-los amb jocs, però certament és difícil per a tothom. :camio: :camio:

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::