Apadrinar un nen/a

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: Halia » dl. des. 30, 2013 10:26 pm

Bona nit,

Fa temps que em volta pel cap apadrinar un nen. Estic una mica perduda en el tema i m'agradaria moltíssim saber si alguna de vosaltres en sap una mica del tema i em pot donar un cop de mà.

He estat mirant aquesta pàgina: http://www.apadrina.net i la veritat és que està prou bé i ho explica tot d'una manera clara i precisa.

Però m'agradaria molt més que em poguéssiu ajudar a decidir-me...

Mil gràcies! :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: AnnaGP » dl. des. 30, 2013 10:39 pm

Bona nit,

Jo t'explico el meu apadrinament.

Nosaltres tenim un nen apadrinat amb la fundació Vicente Ferrer, paguem 18€ mensuals i sovint t'envien informació tant de la fundació, com del nen.

Fa un parell d'anys vam realitzar un viatge a la índia, i ja que hi erem, vam anar a visitar la fundació a Anantanpur. (Comunicantho prèviament, esclar). Vam serhi tres dies, allà ens van ensenyar tota la tasca que fan i fins i tot vam anar a conèixer el nostre nen, i una nena que te apadrinada la meva mare. Comentar que aquella experiència es de les millors que he tingut mai.

Sabem que com a tota ONG, els diners no van a parar al nen, sinó a la comunitat, i nosaltres, en aquests cas, hem tingut el privilegi de poder veureho amb els nostres ulls.

Crec que a la seva pàgina web hi pots trobar tota la informació.
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: Halia » dl. des. 30, 2013 10:44 pm

Sí, ho sé que no va directament al nen i no m'importa és clar... abans que l'individu està la comunitat... però estàs contenta amb l'experiència?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: AnnaGP » dt. des. 31, 2013 3:27 pm

Us puc explicar la meva experiència i una mica per sobre el que vam veure.

Primer aclarir, que els diners no van directament al nen apadrinat, sino que van fent segons les necessitats que es produeixen dins l'ambit d'actuació que ells tenen. Fan escoles, cases, hospitals, donen vaques a les dones (ja que allà elles no tenen propietats) per poder vendre la llet, els hi ajuden als camps donant-lis llavors i més cosetes. Apadrinar un nen es un fet simbòlic.

Justament la nena que vam anar a visitar (apadrinada per la meva mare) li havien contruit la seva casa, i ells no paraven de donarnos les gràcies (anavem amb un traductor, que nosaltres d'indi no tenim ni idea), i al nostre nen apadrinat (que estava en un altre poble), els hi havien construit l'escola.
Un altre cosa es que tu també hi pots anar com a voluntari, durant la nostre estancia allà, hi havien metges, que aprofiten les seves vacances anuals per anar a col·laborar amb ells, tambe hi havien pallasos, que anaven a visitar als malalts dels hospitals.
Una cosa curiosa, es que nosaltres portaven dues setmanes viatjant per l'india, i el que ens va sorpendre, era que només entrar per la porta, ens diguessin "Bon dia", jejejeje, un indi que ens parlava en català!!!! Com Vicente Ferrer era català, els hi donen classes de català un cop per setmana, i et puc assegurar que el parlen perfectament!!!!!!! La seva vidua, l'Anna Ferrer, o el seu fill, reben personalment a tots els que visiten la fundació (si no estan de viatge, esclar), nosaltres vam parlar una estona amb l'Anna Ferrer.

Us puc assegurar que pago molt agust els 18euros mensuals, us ho reconamo, i si podeu anar-hi a visitar-los es una experiencia que no oblidare-ho.

Si voleu més info, o alguna foto per veure el que fan, mho dieu per privat. Que encara semblarà que jo hi tingui algun interès personal amb aquesta fundació i no la tinc.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: charito » dt. des. 31, 2013 4:57 pm

Jo fa ja 12 anys que colaboro amb la Fundacio Vicente Ferrer, estic molt i molt contenta. Vaig tenir un nen apadrinat fins els 18 anys i ara una nena, i a mes colaboro amb el programa "De mujer a mujer". Al seu moment em vaig informar i la FVF es la que em va semblar mes transparent des del minut 1, t'envien molta informació dels projectes que fan, on van els diners, cartes, de veritat que es una de les millors coses que he fet mai i quan penso el que em costa al mes... quasi em fa vergonya, perquè nomes anant al cine i un entrepa ja et surt el mateix...

AnnaGP quina envejaaaaa es que m'agradaria tant! Tothom diu que es una gran experiencia... algun dia espero tenir les forces i els diners per fer-ho!!!
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: Cayena » dj. gen. 02, 2014 10:21 pm

Jo tambe tinc una nena apadrinada a la FVF i ara volem col.laborar amb el projecte de mujer a mujer. Crec que es una ONG molt transparent i fan una tasca impecable.
Malauradament no hem pogut anar a visitar-los tot i que ho tenim en ment
T'envien periodicament cartes i dibuixos del nen apadrinat, amb traducció al castella, fotos del nen, una revista on t'informen de les tasques que fan, l'estat de comptes anual...
També tens la possibilitat d'enviar si vols paquets amb regals per al nen, tot i que et demanen que siguin coses senzilles que es puguin repartir entre tots els nens: Gomes de cabell, pinturetes, llibretes...
Nosaltres estem molt contents i ho recomano al 100%
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: Halia » dv. gen. 03, 2014 8:52 pm

Doncs jo voldria, la veritat... lo que passa és que el meu home no ho veu clar... perquè, bàsicament els seus pares són una mica "especials", ja que diuen que " a la tv diuen que els diners no ho reben i tal.." i jo ja passo de dir res perquè és com parlar amb una paret... :-o00m

Però gràcies a vosaltres, m'esteu acabant de convèncer!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Gingis
:: peixet
:: peixet
Entrades: 251
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:09 pm
Contacta:

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: Gingis » dc. gen. 08, 2014 4:27 pm

Nosaltres també volem apadrinar un nen i vam estar mirant moltes organitzacions però veient el que dieu... Mirarem la Vicents Ferrer!
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Hellobaby
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. març 26, 2013 9:39 pm

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: Hellobaby » dc. gen. 08, 2014 6:51 pm

Que post mes interesant i el de mujer a mujer podeu explicar perque es? Gràcies
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: charito » dc. gen. 08, 2014 8:57 pm

Hellobaby, es aixo http://www.fundacionvicenteferrer.org/es/actua/de-mujer-a-mujer

Ve a ser en comptes d'apadrinar un nen, col·labores amb una associació de dones de un poble, elles constitueixen un fons per engegar projectes com una vaca per vendre llet, una maquina de cosir per fer roba, etc. Son prestecs que despres tornen al fons perque una altra dona els aprofiti, aixo dona poder a les dones i les fa capaces de mantenir-se a elles i els seus fills i guanyar autoestima i respecte. Tambe t'envien informació de com va l'associació que "apadrines", fotos, etc.

Animeu-vos!!!!
Avatar de l’usuari
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: toska » dj. gen. 09, 2014 8:47 am

Mira que estem malament de diners, però és molt temptador...

Ho miraré, per poc que pugui ho faré.

La veritat és que amb lo malament que estem nosaltres amb la crisis, imaginat aquesta gent, ells segur que estan molt pitjor!!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: Raqueleta » dj. gen. 09, 2014 8:58 am

Jo fa temps que ho vull fer. Des que va néixer la Clara en tinc més ganes, però ja posats m'espero una mica més perquè vull que ella en sigui conscient, vull fer-ho però en part ho vull fer per ella, crec que és una lliçó maca d'aprendre a estimar encara que no hi hagi proximitat, encara que només vegis unes fotos i un dibuix. Ja posats m'agradaria que la padrina fos ella, no jo. Sabeu si un menor pot constar com a padrí?
Avatar de l’usuari
Eimy
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: Eimy » dj. gen. 09, 2014 11:56 am

jo fa molt temps que ho pensava i llegint-vos m'he convençut, així que acabo d'omplir les dades :ok:
He posat que faré transferència, vosaltres feu la donació així, o ho teniu domiciliat?

No sé si un menor pot ser padrí, Raqueleta,...
Imatge
Imatge
Hellobaby
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. març 26, 2013 9:39 pm

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: Hellobaby » dj. gen. 09, 2014 4:10 pm

La de mujer a mujer m'agradat molt colaboraré gràcies charito
Avatar de l’usuari
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: montsekit » dj. gen. 09, 2014 7:11 pm

Hola noies,
jo ja fa anys que tinc un nen apadrinat amb la Fundació Vicente Ferrer i col-laboro en el programa "Mujer a Mujer", n´estic molt contenta!
Jo ho tinc domicil-liat mensualment, 27€/mes en total.
El meu home té una nena (noia ja) apadrinada de Mongolia amb una altra fundació alemanya.
Us animo a fer-ho!!
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: charito » dj. gen. 09, 2014 8:52 pm

Ei que beeeee hellobaby!!!!!!! Que guai que us animeu!!!!

Jo ho tinc domiciliat, buf sino seria un maldecap.

Per cert que no es que sigui decisiu es clar pero les aportacions desgraven bastant, un 25% a la declaracio, cada any t'envien un certificat i ho poses
Avatar de l’usuari
retalls
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: retalls » dg. gen. 12, 2014 10:15 pm

Jo també tinc una nena apadrinada amb FvF des de farà uns 10 anys. Em vaig decidir amb ells perquè uns amics també van fer el viatge a la Índia i van poder conèixer a Vicente Ferrer i a la nena. Per això vaig saber que almenys els diners anàvem on deien.
Fa poc me la van canviar perquè la meva nena ja estava casada. Ara des de fa uns tres mesos tinc una altra nena.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: VespresVerds » ds. gen. 18, 2014 11:38 pm

Jo també tinc una nena apadrinada a la FVF des de fa uns 10 anys. Com ja han comentat per aquí, jo també vaig anar-la a visitar farà qüestió de 7 anys. Vem estar durant pràcticament un mes a l'Índia, i a la FVF ens van ensenyar com anaven les coses; projectes, etc...
Realment és l'experiència més forta i bonica que he viscut mai. De fet, després d'aquell viatge em vaig fer mestra, pensant que hi havia molt a fer en aquest món. Espero poder-hi tornar. L'índia t'enamora o no t'agrada, però no et deixa indiferent.

Espero haver-te ajuda't.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: VespresVerds » ds. gen. 18, 2014 11:42 pm

Raqueleta ha escrit:Jo fa temps que ho vull fer. Des que va néixer la Clara en tinc més ganes, però ja posats m'espero una mica més perquè vull que ella en sigui conscient, vull fer-ho però en part ho vull fer per ella, crec que és una lliçó maca d'aprendre a estimar encara que no hi hagi proximitat, encara que només vegis unes fotos i un dibuix. Ja posats m'agradaria que la padrina fos ella, no jo. Sabeu si un menor pot constar com a padrí?



Jo diria que a la FVF sí que es pot. Si no recordo malament, jo vaig apadrinar la Sumalatha quan jo tenia 16 anys i qui pagava era la meva mare, òbviament.
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Apadrinar un nen/a

EntradaAutor: Raqueleta » dl. gen. 20, 2014 10:34 am

VespresVerds ha escrit:
Raqueleta ha escrit:Jo fa temps que ho vull fer. Des que va néixer la Clara en tinc més ganes, però ja posats m'espero una mica més perquè vull que ella en sigui conscient, vull fer-ho però en part ho vull fer per ella, crec que és una lliçó maca d'aprendre a estimar encara que no hi hagi proximitat, encara que només vegis unes fotos i un dibuix. Ja posats m'agradaria que la padrina fos ella, no jo. Sabeu si un menor pot constar com a padrí?



Jo diria que a la FVF sí que es pot. Si no recordo malament, jo vaig apadrinar la Sumalatha quan jo tenia 16 anys i qui pagava era la meva mare, òbviament.

Gràcies per la info! M'ho miraré! :ok:

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::