Restaurant o càtering per celebració a Girona o rodalies

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Restaurant o càtering per celebració a Girona o rodalies

EntradaAutor: gisa » dg. nov. 24, 2013 3:22 pm

Hola a tothom!!
El meu company i jo, després d'un munt d'anys junts hem decidit fer el pas i casar-nos!! :love: :b-))) :love: :b-))) :love: :b-)))
La nostra intenció és fer una cosa molt senzilla i econòmica, amb la família i els amics més directes. Tenim en ment dues opcions diferents:
1- Casar-nos a l'ajuntament i fer un dinar amb tothom
2- Llogar una casa de colònies o casa rural i fer el dinar allà amb un càtering, de manera que els que volguem, poguem allargar la festa fent després una barbacoa pel nostre compte, música i quedar-nos a dormir allà, i si cal, convidar a més amics.
A nosaltres ens atrau més la segona opció, pero anem justos de pressupost i no sabem què fer.
Bé doncs, anem al gra, hem estat mirant cosetes, però igualement estaria encantada de què em suggeríssiu restaurants, càterings o llocs per celebrar la nostra festa. S'accepten idees!!! :ok:
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Nubuis
:: tigre
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

Re: Restaurant o càtering per celebració a Girona o rodalies

EntradaAutor: Nubuis » dg. nov. 24, 2013 5:21 pm

Nosaltres vam celebrar el casament (i tb el dinar del bateig de la nostra filla) al restaurant del Santuari dels Àngels... i ens va sortir mlt bé de preu i era tot molt bo! a més, el lloc és molt maco i el tracte ben agradable!!!

Amb tot, potser busqueu més una casa rural o de colònies, oi?? n'hi ha una a prop de Peratallada (Can Pau) q té molt d'encant... suposo q si ho cerqueu per internet, la trobareu ràpid!
Avatar de l’usuari
*RIX*
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3353
Membre des de: ds. maig 17, 2008 10:14 pm

Re: Restaurant o càtering per celebració a Girona o rodalies

EntradaAutor: *RIX* » dg. nov. 24, 2013 7:14 pm

Hola!!

Nosaltres aquest any hem anat al casament d'un familiar en una casa rural, com el que comentes de la segona opció i va ser GENIAL!!

Vam passar un dia fabulós i el lloc era fantàstic!! abans de fer la cerimonia (tot ho van fer a la mateixa masia) van fer un pica a pica al jardí d'abaix, la cerimonia es va fer a fora, amb unes vistes precioses (t'adjunto foto) i el dinar (van llogar un catering) va ser a una caseta de vidre del costat, després el pastís i entrega de regals es va fer al porxo de la piscina, com era estiu, la gent es banyava... en fi, que va ser un dia rodó!! si em cases ara sense dubte m'agradaria fer una cosa així, perque vam disfrutar moooolt tothom!!

El lloc on ho van fer es diu l'Era de can Burguès l'enllaç de la pàgina http://lera.cat/es/lera/

Se que els va sortir molt econòmic.

Si tens qualsevol dubte pregunta!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
05/12/11 Beta ++++++ 15/08/12 El dia més feliç de la meva vida!!

ImatgeImatge
ImatgeImatge
El meu post: viewtopic.php?f=115&t=31050
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Restaurant o càtering per celebració a Girona o rodalies

EntradaAutor: gisa » dl. nov. 25, 2013 9:43 pm

Noies, gràcies pels suggeriments!! :ok: :ok:
Nubuis, m'he quedat ben parada amb això del santuari dels àngels, perquè és ben bé al costat de casa i no se'ns havia acudit!! Ens ho mirarem pel restaurant, tot i que allà seria només en plan dinar, no per quedar-nos-hi... L'altra casa, me la miro!!
RIX, m'agrada molt que m'expliquis aquesta experiència, perquè l'"Era" és una de les opcions que ens volíem mirar... La foto pinta xula, crec que s'ajusta al que volem. Ara falta que s'hi ajusti el pressupost, jejej! ;-)

Algú té més suggerències? Càterings??
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Nubuis
:: tigre
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

Re: Restaurant o càtering per celebració a Girona o rodalies

EntradaAutor: Nubuis » dj. des. 05, 2013 3:34 pm

A nosaltres els Àngels ens va agradar molt, sí!!! però totes les opcions q comenteu són ben xules!


Gisa, bé, ja ens explicaràs què decidiu!!!! i q vagi molt rebé aquesta celebració de casament!!! :content:

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::