A casa, com ho porteu families??

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Toni
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3497
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

A casa, com ho porteu families??

EntradaAutor: Toni » dg. març 15, 2020 5:53 pm

Obro aquest post per compartir com portem el tema del "confinament a casa".

Jo ja tinc els nens grans, 16 i 17 anys, i estan amb la meva ex. El gran ho porta molt bé, per que és molt "casero" i li agrada molt estar tot el dia veient sèries i jugant a l'ordinador, el petit és molt esportista, trobar molt a faltar els entrenaments, els partits de bàsquet i dissabte vam aconseguir que no sortís a córrer amb amics..

El tema és molt complicat, i segur que per moltes de vosaltres que esteu amb nens petits o embarassades, encara ho és més.

Molts ànims a tots família!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
crunchi
:: zebra
Entrades: 1293
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: A casa, com ho porteu families??

EntradaAutor: crunchi » dt. març 17, 2020 2:54 pm

Hola Toni!!

com va?

doncs jo porto uns dies mentalment durillos, pq li dono voltes al meu estat actual :-()) , la meva feina...
A casa tenim pati i el minicruncho de moment s'hi entretèn molt.
Aviam si passa tot aviat i finalment s'arregla tot. :-()-) Anims x tots/es!
Imatge

Imatge
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5202
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dc. març 18, 2020 8:46 pm

holaaaaa :--/) :--/)

doncs de moment força bé, també em passa que els nens ja no són petits petits (10 i 12 anys, tot i que no tan grans com els teus Toni, uaaaaaaala com passa el temps!) i tenen molts moments en què s'entretenen sols: llegeixen, dibuixen manga, juguen entre ells o amb els amics online... això últim el gran, el petit el tinc més a sobre i ja hem mirat dues pelis del Harry Potter junts :content:

també hem fet llistes de coses que volem fer aquests dies... també jugar a jocs de taula, sortir al balcó a que ens toqui el sol (si en fa!) vaja, anar fent... i ara encara, el que em preocupa és més endavant, quan ja portem una setmana o dos... i sobretot quan el confinament s'allargui més setmanes, que pinta que anirà així...

per altra banda jo m'havia proposat aprofitar per llegir una mica, estudiar... però sóc incapaç de posar-m'hi, si tinc una estona em poso a llegir les notícies sobre el tema coronavirus i no puc parar i a sobre m'emprenyuuuuuuu (amb la nefasta gestió d'Espanya) així que he de començar a prendre'm en sèrio de desconnectar una mica i només mirar notícies en moments determinats :-o00m

crunchi entenc que tinguis moments durillos, ànims bonica i si vols parlar, rajar, desfogar-te, entretenir-te... el que sigui, aquí estem! :-()-)
Imatge
GENER Els fills de la llibertat M. Levy
MARÇ Viatges extraordinaris J. Verne
MAIG Puerto escondido M. Oruña
JULIOL Maria Antonieta S. Zweig
SETEMBRE La noche en que Frankenstein.. S. Posteguillo
NOVEMBRE Patria F. Aramburu

T'apuntes al Club de Lectura?
crunchi
Entrades: 1293
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » ds. març 28, 2020 4:21 pm

ametista ha escrit:
crunchi entenc que tinguis moments durillos, ànims bonica i si vols parlar, rajar, desfogar-te, entretenir-te... el que sigui, aquí estem! :-()-)

eI Ametista, doncs no et diré que no ;-))) Pel forum no veig massa activitat, ultimament tothom es passa al whastssap.

:miko: Si tinguessim un lloc on escriure varies estaria guay.
Imatge

Imatge

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::