Escoles bressol a l’Eixample: Mainada, Centre Poma, Timbalet...

Més qüestions.
ValentinaB
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. feb. 23, 2019 3:18 pm

Escoles bressol a l’Eixample: Mainada, Centre Poma, Timbalet...

EntradaAutor: ValentinaB » ds. feb. 23, 2019 3:27 pm

Hola!

Estem mirant escoles bressols pel meu petit </;-) , que farà 12 mesos al setembre. De les que hem vist ens agraden molt Mainada, Centre Poma i Timbalet. També MA Espai, però no fan permanència de moment... Nosaltres vivim a prop de Verdaguer. Per suposat que ens apuntarem a les públiques, però aconseguir plaça sembla molt difícil...

De les privades, entre les que esmentat, teniu alguna referència? Coneixeu o recomaneu d’altres?

Gràcies!!!! :()()::::
Fiobuldiben20
Entrades: 1
Membre des de: dj. maig 09, 2019 10:28 pm

Re: Escoles bressol a l’Eixample: Mainada, Centre Poma, Timbalet...

EntradaAutor: Fiobuldiben20 » ds. maig 11, 2019 6:57 pm

Hola, nosaltres tb estem buscant llar d'infants i dp de fer unes quantes visites la nostra opinió és:
-Centre la poma: pedagogia Montessori, pis molt bonic, educadores encantadores, ara es canvien de lloc, hi deixaria la meva filla encantada però són un pèl cars.
- Llar d'infants Pérez Iborra:ens va agradar el projecte (Montessori, Waldorf, etc) i el lloc i el personal però un pèl massa pijos i elitistes i mooolt car
- La Mainada: segurament durem allà a la nostra filla. Ens va agradar moltíssim tot i el preu és bastant ajustat.
- El Cigronet: Hem trucat 60 vegades però mai responen i des del carrer es veuen els vidres bruts.
- Ninets: va ser la primera que vàrem veure i se'ns va caure l'ànima als peus. Hi ha pràcticament resde llum natural, està com anclada als anys 80 i el personal no ens va agradar especialment. Projecte educatiu que en diuen propi i sembla inexistent. No estariem gens tranquils duent la nostra filla allà. Tot i així hi passem cada dia i tan els nens com els pares que entren i surten semblen contents.
- Cel Blau: a nosaltres ens va fer bastanta por. Ens havien dit que ho duia una coneguda i mare meva, no hi deixaria mai a la meva filla. La directora té el despatx en un soterrani aïllat amb codi de seguretat i no sembla que vagi gaire neta. Les mestres semblaven desencantades, sense bata, menjant pipes i sentades al terra com si no els importéssin els nens. Vam veure com canviaven els bolquers a un bebe de peu enmig de la classe i no semblava gaire higiènic. Ho vam trobar deixat i no ens va donar gens confiança.

I aquesta és la nostra humil experiència...tb hem aplicat per la pública però sospitem que serà difícil obtenir plaça...

Ah! També vam trucar al Ninu per demanar hora de visita però no va semblar que tinguéssin gaire interés en rebre'ns dient-nos que tornéssim a trucar un altre dia així que no l'hem pogut conèixer...
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Escoles bressol a l’Eixample: Mainada, Centre Poma, Timbalet...

EntradaAutor: Ally83 » ds. maig 11, 2019 9:51 pm

Nosaltres tb estem mirant de cara el setembre o més endevant, i us volia donar les gracies x les valoracions, ja que no he mirat encara les privades, esperant fins que surtin les places de les publiques, que és la nostra primera opció.

Em podeu dir quins preus ronden les privades? La poma m’encanta xo ja heu dit que es car, quan?

I el tic tac? Esta a la granvia, te un patí gran!

Si vaig a veure alguna us informo!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
MíriamiXavi
Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 11, 2020 11:45 am

Re: Escoles bressol a l’Eixample: Mainada, Centre Poma, Timbalet...

EntradaAutor: MíriamiXavi » dt. feb. 11, 2020 3:54 pm

hola @ally83,

finalment en quina escola va entrar el teu fill o filla? em trobo en la mateixa situació. Acabo de descobrir la poma i té bona pinta però no sé com va de preus.
Una veïna em va recomanar ninets i cel blau però veient els comentaris d'aquest fil, mare meva. Hi haurem de fer una visita.

Moltes gràcies!
Míriam
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Escoles bressol a l’Eixample: Mainada, Centre Poma, Timbalet...

EntradaAutor: Ally83 » dc. feb. 12, 2020 8:01 am

Hola!!

Doncs al final ens vem decidir pel Tic Tac! I estem encantats!!

La Poma encara estic esperant que em truquin per fer la visita... i el cel blau no hi havia places...

Per preus la poma s’en va a 600 euros amb menjador i les altres el mateix preu que les públiques en tram alt...

Pensa que obren una pública nova a Consell de Cent a l’espai de les germanetes...

Salutacions!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
MíriamiXavi
Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 11, 2020 11:45 am

Re: Escoles bressol a l’Eixample: Mainada, Centre Poma, Timbalet...

EntradaAutor: MíriamiXavi » dl. feb. 17, 2020 3:11 pm

Moltes gràcies x la info. Just ara comencem a mirar. M'encantaria q entrés al Roure perquè vivim just al costat, tot i que els horaris de recollida són justos al setembre i juliol, però no es pot tenir tot, a banda q faltarà el factor sort. A veure què em trobaré ara q comencem a mirar...

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::