Cadireta cotxe

Més qüestions.
Annap82
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. oct. 29, 2018 10:52 am

Cadireta cotxe

EntradaAutor: Annap82 » dj. nov. 15, 2018 1:40 pm

Hola a tots,
Tinc una consulta...ara el meu nen de un mes i mig va amb maxi cosi pero m'estic plantejant comprar una cadireta per mes endavant.
Tinc entès que pot anar el maxi cosi fins els 9 mesos aprox i llavors ja passariem el grup 1.

He estat mirant i crec que una bona opció seria comprar una de grup1 2 3. Que opineu?
Alguna botiga de barcelona comarca que assessorin bé? I ja sabeu, si no es molt demanar amb les tres b...bo bonic barat.

Jo crec que per una 200 podem tenir una que estigui b...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Cadireta cotxe

EntradaAutor: Anna Maria » dg. nov. 18, 2018 3:21 pm

Bones,
doncs depèn de com evolucioni el teu fill, el meu encara no tenia els nou mesos quan vam haver de canviar-lo perquè ara molt llarg i li va quedar petit.
Et recomano el post de la Izascun sobre cadiretes de cotxe:
viewtopic.php?f=11&t=38484&hilit=CADIRES+A+CONTRA+MARXA
Abans de comprar-te una cadireta, mira't molt i molt el tema, és dels temes més importants per mi. Hi ha moltes estafades i és millor una bona cadireta que un jersei de marca, per exemple. És cert que pots anar al Carrefour i comprar una cadireta per 68€, i que està homologada, però abans has de saber perquè té aquest preu.
Com tot, no té perquè ser el més car el més bo, però empapa't bé del tema abans de comprar-la, d'acord?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Cadireta cotxe

EntradaAutor: crunchi » dg. nov. 18, 2018 10:22 pm

Hola!!

Jo coincideixo amb l'Anna Maria, mira't molt bé el tema de la cadireta, per mi tb és lo més important, és on més diners hem invertit (tenim la Klippan Kiss 2, és de 0 a 18 kg o 1'20cm).

Hi ha la web de http://www.acontramarcha.com que tenen foro i hi trobes molta info. El post que diu l'Anna Maria també és molt interessant, el post de la Izascun, jo tb me l'havia mirat :ok: Sobre botigues jo vaig anar al Ali bey del Splau (Cornellà), però també tenen botiga al C.C. Baricentro (botiga Maternis) i hi tenen més models aquí.

Sobretot jo diria que triis una cadireta a contra marcha. Tema pressupost fa de mal dir.... mira't què hi ha per 200e i si t'encaixa o no. :ok:

Edito per afegir que les cadiretes maxicosi no tenen tanta seguretat com una cadireta de cotxe que està creada expressament per cotxe. Que si, que passen els tests, però no estàn dissenyades especialment per el cotxe.... m'explico fatal, però espero que se m'entengui la idea. A mi no em donen massa confiança ...
Imatge

Imatge
Annap82
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. oct. 29, 2018 10:52 am

Re: Cadireta cotxe

EntradaAutor: Annap82 » dt. nov. 20, 2018 12:13 pm

Gràcies per les opinions. Miraré les dues botigues que em recomanes a veuresi trobo alguna cosa que m'encaixi.
Pel tema de contramarxa no estic del tot convençuda però ho valorare...

No veig clar perquè no veus que li passa el nen.. vosaltres ho heu provat anant soles?He comprat un mirall se chico per poderlo veure però no tinc clar que funcioni ja que tinc un trajecte de 25 km cada dia i surto de nit i torno de nit



Un altre cop gràcies.
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Cadireta cotxe

EntradaAutor: beren » dc. des. 05, 2018 3:06 pm

Ni et plantegis el tema contramarxa. És infinitament més segur que mirant cap el sentit de la circulació. Si hi ha un accident, per la inèrcia, l'impacte l'absorbeix la cadira, el nen no pot sortir disparat ...
Parlo d'oides perque no sóc una entesa en el tema però em sona que ara és obligatori fins a cert pes/edat.
A mi al començament també m'angoixava no controlar si anava sola però amb els miralls que es poden col.locar al seient es veu bastant bé. I si plora molt o la situació es descontrola, a parar i tranquilitzar-lo.

No et sabria aconsellar una botiga concreta ni una marca però si coincideixo en que és important que sigui bona, quedi ben fixada i que ofereixi la màxima seguretat posible. Si t'ho pots permetre, estalvia en una altra cosa però no en seguretat al cotxe.
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Cadireta cotxe

EntradaAutor: beren » dc. des. 05, 2018 3:06 pm

Edito per repetit
beren l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 05, 2018 3:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Cadireta cotxe

EntradaAutor: beren » dc. des. 05, 2018 3:06 pm

Novament repetit, ho sento

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::