Llar d’infants zona la Sagrera

Més qüestions.
lau2018
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 16, 2018 11:46 am

Llar d’infants zona la Sagrera

EntradaAutor: lau2018 » dj. ago. 16, 2018 12:15 pm

Hola,

estic buscant llar d’infants per la zona de la Sagrera. Abans de neixer la meva filla vem visitar la Romany i ens va agradar molt. L’horari ens encaixava, té cuina pròpia, esta a prop de casa... l’únic dolent que li veiem eren les escales per accedir. Quan vem anar a fer la matrícula, ja era estiu, vem veure que feia molta calor. Els nens estaven en panyals i suant, les professores també i nosaltres també vem començar a suar de la calor. Així que l’hem descartat perquè durant l’estiu també l’haurem de portar.

Coneixeu alguna més per la zona? O algun llistat de llars d’infants de Barcelona? El Roca i la Xalesta ja les hem descartat.

Ens hem plantejat altres opcions com mare de dia o cangurs. A la Sagrera vem visitar la mamateca, que és una mare de dia diferent perquè no portes al teu fill/a a casa seva sinó que és un local. Ens va semblar molt cara per l’horari i no oferir menjar. A part, li vem preguntar pel tema de les vacunes, i ens van dir que ara tots els nens estaven vacunats però que si venia un sense vacunar l’agafarien igualment. Així que la vem descartar.

A veure si em podeu ajudar! Fins mitjans de gener no la portaré però m’agradaria tenir-ho lligat quant abans millor.

Gràcies!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::