Taxi i cadireta bebé

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
Luthien
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

Taxi i cadireta bebé

EntradaAutor: Luthien » dg. març 20, 2016 10:31 am

Hola!!

Tinc un dubte una mica "tonto", però que em preocupa... segurament em podreu ajudar!! La meva nena, l'Arlet, va néixer tot just fa 12 dies, i encara tinc el pare amb la baixa de paternitat amb mi. Però quan torni a la feina, ell s'endurà el cotxe, i en cas que la nena es posés malalta i l'hagués de dur a l'hospital, hauria d'agafar un taxi (l'hospital no cau lluny, però anar-hi amb el cotxet i la nena es pot fer molt llarg si fos urgent). Suposo que els taxis no tenen cotxets de nens de totes les mides al maleter, oi?... Així doncs, quina seria l'opció? Desenganxar la cadireta del nostre cotxe i tenir-lo a casa per si la necessito?

Sembla una tonteria, però tenim la cadireta enganxada i havíem pensat de deixar-la al cotxe sempre, però clar... si la necessités, l'he de tenir amb mi, oi?

Dubtes de mare novata! :P
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Taxi i cadireta bebé

EntradaAutor: Nime » dg. març 20, 2016 1:23 pm

Els taxis no estan obligats a portar cadireta per portar nens, per això jo en porten, a més de l'espai que ocupa al maleter. Sempre pots intentar trucar un taxi i demanar que poryi cadireta, però si tens tanta pressa com per agafar-ne un per anar a l'hospital, jo optaria per deixar la cadireta a casa allà a on sigui el nen i tenir-la sempre "a mà".
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Taxi i cadireta bebé

EntradaAutor: Anna Maria » dg. març 20, 2016 6:10 pm

Luthien, i tenir una segona cadireta? Podeu demanar a algú que us la deixi? és que treure i posar la cadireta és un pal, i quan no treballi el pare si que faràs anar el cotxe oi?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Taxi i cadireta bebé

EntradaAutor: rundi » dg. març 20, 2016 11:21 pm

Hola,
Jo també optaria per una segona cadireta, si te la pot deixar algú.
Avatar de l’usuari
Luthien
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

Re: Taxi i cadireta bebé

EntradaAutor: Luthien » ds. març 26, 2016 2:39 pm

Doncs sí, ja veig que la millor opció seria tenir una segona cadireta... tot i que no sé si la puc aconseguir (sense comprar-la, vull dir). Ja m'ho miraré! Gràcies per la vostra ajuda!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::