Bolquers de tela

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Bolquers de tela

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. maig 02, 2015 3:42 pm

Hola noies,

M'he estat informant dels bolquers de tela a la botiga Eco-lògic. Em van parlar dels de la marca pop-in, i una marca nova que en comptes de ser talla única i adaptable amb botons té 3 talles. Em semblen una bona idea, jo em quedaria amb els pop-in, però no sé si a la pràctica són útils, si tenen fugues, si són un rollo a l'hora de rentar, etc. Alguna de vosaltres els ha utilitzat? Els recomaneu?

Per internet he vist que hi ha uns pop-in especials per recent nascuts doncs els pop-in "normals" és millor utilitzar-los quan ja fan caques sòlides. Els heu provat? Millor bolquers d'usar i tirar els primers mesos?

Gràcies!!
Avatar de l’usuari
Amak_Cat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. març 25, 2015 10:53 am

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Amak_Cat » ds. maig 02, 2015 5:54 pm

Interessant tema...a veure si algú té experiència en aquest tema!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: mimi82 » ds. maig 02, 2015 6:51 pm

A mi també m'interessa!!!! :love: :love:
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Avatar de l’usuari
Wala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. set. 16, 2014 9:47 am

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Wala » dl. maig 04, 2015 11:42 am

Jo també m'apunto a escoltar experiències! :love: :content: :ok:

De moment he trobat això: https://lifesplai.wordpress.com/2015/02 ... io-basica/
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. maig 04, 2015 2:21 pm

Gràcies per l'enllaç Wala!!
Avatar de l’usuari
Wala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. set. 16, 2014 9:47 am

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Wala » dl. maig 04, 2015 3:27 pm

De res jomateix82 la veritat és que hi ha molt bona info...he flipat amb les dades:

- Un nen gasta uns 4500-6000 panyals d'un sol ús i són uns 1400€ en panyals.
- En panyals de tela són 30 o 40 panyals i un cost (incloent recanvis absorvents, aigua, llum, sabó) de 800€.
:-)(-:

El que no em queda clar és el tema fins a quin punt son ecològics els recanvis de panyals de tela...
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. maig 04, 2015 3:34 pm

A què et refereixes quan dius els recanvis dels bolquers de tela? Els forros per les caques? Crec que n'hi ha que es poden tirar directament al WC perquè es desfan com si fos un paper de wàter "especial".
Avatar de l’usuari
Wala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. set. 16, 2014 9:47 am

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Wala » dl. maig 04, 2015 3:40 pm

Jomateixa82 ha escrit:A què et refereixes quan dius els recanvis dels bolquers de tela? Els forros per les caques? Crec que n'hi ha que es poden tirar directament al WC perquè es desfan com si fos un paper de wàter "especial".

Exactament, els"forros de les caques" :love: descripció perfecta! La noia del blog diu "la majoria són biodegradables"...Suposo que sí que s'ha de mirar quins són i ja...

A veure les experiències reals què ens diuen, que de moment pinta molt b! :ok:
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Rossinyola » dl. maig 04, 2015 11:02 pm

Noies, aquí en parlem! viewtopic.php?nomobile=1&f=27&t=30570 :content:
Jo us puc explicar la meva experiència. Vaig fer servir els pop-in amb la meva filla gran des dels 4 mesos fins als 20 aproximadament en exclusiva, és a dir, sense gastar ni un sol bolquer de paper, ens van anar genials. En teniem uns 20 i feiem servir els forros (si que son totalment biodegradables) quan ja feia caques sòlides. Cap els 20 mesos o bé els pipis eren massa grans, o bé es van fer malbé porque teniem un munt de fuges.... Per les nits perfectes amb l'absorbent extra de nit. Els guardem en un pot amb tapa i quan en tenim per fer una rentadora faig un esbandit en fred i després rentada en aigua a 40 grau amb mig tap de sabó de bebes del mercadona. De tan en tan faig alguna rentada a 60 graus si la pudor no marxa i queden bé. I s'eixuguen força ràpid.
Com que l'experiència va ser tan bona, amb el petit vaig comprar el pack de newborn de popin,però no m'acaben d'agradar ja que els trobo massa rígids i amb les gomes massa dures per un recen nascut. De fet, per aquestes edats he utilitzat més els grovia o els cobertors capri amb els seu absorbent, que van per talles. Ara bé, passt els mesos inicials he recuperat els popin de la meva filla gran i molt bé, tot i que molts els he hagut de renovar perquè ja no absorbien bé.
Sobre les mides, el pack newborn m'agrada molt per petitons perque ajusta molt bé, tot i que ja us dic que el trobo massa dur, en canvi els popin unitalla, tot i que teòricament es poden utilitzar des del primer dia, queden massa grans en recen nascuts, jo els prefereixo a partir dels 4-6 mesos. Les caques líquides es renten molt bé en tots dos popin, no cal fer rès especial.
Bé, jo us animo a fer-los servir, per mi ha estat fantástic i rentar-los és ben fácil, i un cop incorporat a les rutines de rentades, ni te n'adones! Sincerament fa més pal anar al super a comprar bolquers jjeje :content:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. maig 05, 2015 8:37 pm

Hola Rossinyola!

Moltes gràcies per compartir la teva experiència! Així doncs sí que sembla una bona inversió! Jo estava gairebé convençuda, sobretot a partir dels 3-4 mesos o així, quan crec que el bolquer comença a ajustar-se millor; i tu m'has ajudat a acabar de decidir!
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Raqueleta » dc. maig 06, 2015 2:23 pm

Hi ha forros que es renten i es reutilitzen, eh? Jo en tinc un parell de no sé quina marca però al final el que he acabat fent és fer-los jo mateixa: compres una manta polar prima, talles els forros a la mida que vols (el polar no es desfila, no cal ni cosir) i au, ja tens forros. Quan ja estan molt fets caldo o si no hi ha manera de desenganxar-hi la caca, el llenço i llestos. L'avantatge del polar és que té efecte "siempre seco" i la humitat del bolquer (quan el bolquer no té la capa exterior amb efecte "siempre seco") no traspassa a la pell.
Avatar de l’usuari
Wala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. set. 16, 2014 9:47 am

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Wala » dv. maig 08, 2015 9:51 am

Raqueleta ha escrit:(...)acabat fent és fer-los jo mateixa: compres una manta polar prima, talles els forros a la mida que vols (el polar no es desfila, no cal ni cosir) i au, ja tens forros. (...) L'avantatge del polar és que té efecte "siempre seco" i la humitat del bolquer (quan el bolquer no té la capa exterior amb efecte "siempre seco") no traspassa a la pell.


En serio??? >.-<: quina crack! Però la manta polar prima...a l'estiu no dona calor? Això del efectp seco m'ha deixat flipant. I hi ha diferents tipus de "polar"? Vull dir...de quin material està fet o com ho demanes a la botiga?

Merci Raqueleta!
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. maig 10, 2015 3:03 pm

Carai que trempades que sou!! Inventant forros "efecto seco".

Moltes gràcies pels consells!!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: jaruma » dl. maig 11, 2015 9:33 pm

Tinc un dubte: si el nen ja té 11 mesos i per tant li queda màxim un any de bolquers, s'amortitzarien igual els de tela?

Amb la suor se li posa vermella la pell de les caderes que cobreix el bolquer, això amb un de tela es deu poder evitar, no? O passa igual?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. maig 20, 2015 5:39 pm

Hola Jaruma,

Esperava que algú amb experiència et contestés, però com fa dies que ningú comenta res d'aquest post et diré el que jo crec. Jo crec que sí ho amortitzaries, t'enganxo aquí una informació que circula per internet:


"""Durante el primer año de vida de nuestro bebé tuvimos que cambiarle los pañales entre 6 y 8 veces al día”, cuenta Rubén. Los ‘dodotis’ son uno de los grandes gastos a los que tendrás que hacer frente hasta que tu hijo cumpla un año. Gastarás una media de 600 euros.
Para llegar a esta cifra hemos comparado el precio de un paquete de 52 pañales de Dodot (17,22 euros), otro de 50 unidades de Eroski (8,11 euros) y otro de Carrefour con 44 (11,52 euros). La media de precio de estos tres paquetes es de 12,28 euros.
Si usas entre 6 y 8 pañales al día (como le ocurrió a Rubén) esto supone que gastas 217 unidades al mes, o lo que es lo mismo: 4 paquetes de 50 pañales. Esto tiene un coste aproximado de 50 euros mensuales (4 X 12,28 = 49,12 euros), lo que supone un desembolso de 600 euros al año (50 X 12 = 600 euros).
""

No sé si els nens utilitzen menys de 6-8 bolquers diaris a partir de l'any,... però de totes maneres si fas càlculs crec que surt a compte (un pack de 10 de bolquers pop-in, amb absorvents, etc val un 240 euros) si compares amb els 600 euros dels que parlen aqui ja ho amortitzaries (tot i que en compte de 6-8 en gastis 5 al dia). I si no sempre els pots reutilitzar amb els germans en cas que vulguis tenir més fills.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: jaruma » dc. maig 20, 2015 10:17 pm

Gràcies jomateixa!

M'ho miraré ara de cara a l'estiu, perquè m'amoïna com se li queda la pell de l'esquena amb la suor :-(
Avatar de l’usuari
Wala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. set. 16, 2014 9:47 am

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Wala » dg. maig 24, 2015 9:18 am

Gràcies jomateixa!

Jo segueixo amb el cap com un bombo amb aquest tema...

He trobat un altre blog http://bebesnaturales.com/panales/?page_id=22

Estic plantejant-me agafar panyals biodegradables per quan neixi i alguns de tela pero dels que les peces van per separat per després. Tenir-ne algun en talla recen nascut per si m'inspiro després d'unes setmanes...

Segueixo investigant, quan tingui llista de la compara us la posaré!

Mentrestant benvingudes experiències de les mamis del SP!
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. jul. 22, 2015 2:50 pm

Hola guapes!!

Finalment hem comprat 1 bolquer pop in v2 per a provat i ensenyar als familiars que en algun moment faràn de cangur, a veure què els sembla el sistema... Ja que abans de fer la inversió inicial volem fer proves.
A mi m'agraden uns estampats (tortuga, mono,...) que són de la v1 i em van comentar a la botiga que si els compro per internet em trobaré amb què no els insertables no són compatibles amb els de v2.
Alguna ho ha comprovat? És cert o m'ho van dir perquè no ho compri per internet? La veritat és que m'agradaria que hi hagués més opcions d'estampat de cares a l'estiu, doncs podria anar amb bolquers i samarreta i els estampats són més xulos!

A veure si alguna de vosaltres ha fet la proba...

Gràcies!
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Rossinyola » dc. jul. 22, 2015 4:10 pm

Doncs t'han dit bé, no coincideixen. A la web de popin els pots veure amb més detall i veuràs que són diferents. Jo tiraria pels v2, per mi son millors que els v1. I tenen alguns estampats xulos, n'hi ha d'hipopotams i un altre de robots molt xulos no? I posats són irresistibles :love:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Raqueleta » dj. jul. 23, 2015 8:18 am

Wala ha escrit:
Raqueleta ha escrit:(...)acabat fent és fer-los jo mateixa: compres una manta polar prima, talles els forros a la mida que vols (el polar no es desfila, no cal ni cosir) i au, ja tens forros. (...) L'avantatge del polar és que té efecte "siempre seco" i la humitat del bolquer (quan el bolquer no té la capa exterior amb efecte "siempre seco") no traspassa a la pell.


En serio??? >.-<: quina crack! Però la manta polar prima...a l'estiu no dona calor? Això del efectp seco m'ha deixat flipant. I hi ha diferents tipus de "polar"? Vull dir...de quin material està fet o com ho demanes a la botiga?

Merci Raqueleta!


Ara acabo de veure això de fa mesos... :-:)
La manta polar que faig servir pels forros és una primeta que vaig comprar a Orchestra. Hi ha noies que fan servir una d'Ikea també primeta: http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/70242821/
I no, no fa calor, és molt primeta, no abriga. Bé, aquests dies fa calor qualsevol cosa! Però el meu nen no nota més calor amb el forro polar aquest que amb un bolquer normal.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::