Adormir-lo sense pit ni bibi

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Adormir-lo sense pit ni bibi

EntradaAutor: catalanna » dv. abr. 24, 2015 9:01 pm

Noies tinc un dubte: el meu petit no vol ni xumet ni bibi. Ara encara fem pit i s'adorm al pit però tinc el dubte de com s'adormirà quan deixem la LM, ja que el meu gran tenia xumet i també acceptava el típic bibi de cereals. Què han fet els vostres? Tampoc té dudu ni res d'això...
Gràcies!
Koaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

Re: Adormir-lo sense pit ni bibi

EntradaAutor: Koaleta » dv. abr. 24, 2015 9:24 pm

Nosaltres encara fem pit però si jo no hi sóc el nen s'adorm a la motxilla o al cotxet, no hem aconseguit mai que s'adormi de cap altra manera.
Koaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

Re: Adormir-lo sense pit ni bibi

EntradaAutor: Koaleta » dv. abr. 24, 2015 9:43 pm

Ah! I tampoc mai ha volgut ni xumet ni bibi.
MarionCole
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

Re: Adormir-lo sense pit ni bibi

EntradaAutor: MarionCole » ds. abr. 25, 2015 10:13 am

El meu ni xumet ni res, i el que vaig fer va ser estirar-me amb ell i agafar-li les manetes.
El primer dia li va costar una hora. El segon dia un quart. Al principi algun dia havia de recorrer al pit, no vaig tenir por de fer algun pas enrere, pero molt ràpidament ho vam aconseguir.
Tenia set mesos i ja menjava algun sòlid.
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Adormir-lo sense pit ni bibi

EntradaAutor: princesa_ballarina » ds. abr. 25, 2015 11:14 am

catalana, el meu menut va deixar el xumet amb pocs mesos i no va prendre bibis... així que també tiravem de pit. Als 24 mesos vam començar a deixar la teta (progressivament) i vam deixar per l'últim la "toma" de la nit (feiem collit). Li va costar una miqueta. Li deia que si volia aigua, "mimitos", la maneta,... al final s'adormia, com feia amb el pit, tocant els botons del meu pijama... i així continua (li he cosit botons a un doudou). De seguida que va deixar la teta va voler independitzar-se a la seva habitació. Realment, va ser molt més fácil del que imaginava! :love:

Per tant, segur que trobes alguna manera de "substituir" el pit perquè s'adormi :ok:
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
alexia7
Entrades: 3
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 5:40 pm

Re: Adormir-lo sense pit ni bibi

EntradaAutor: alexia7 » dt. abr. 28, 2015 3:17 pm

Bones, doncs em quedo mes tranquil-la veient q no sóc l' única q tinc aquest problema! El meu fill te 9 mesos i sempre acabo recorrint al pit perque s' adormi, mai ha volgut bibi ni xumet. I per la meva comoditat desde que vaig començar a treballar fem collit, i a la nit quan es desperta ja em busca. Creieu q hauria de començar per posar- lo a la seva cuna? Es q no aguanta ni una hora i es posa a bramar...
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Adormir-lo sense pit ni bibi

EntradaAutor: princesa_ballarina » dt. abr. 28, 2015 6:55 pm

Depen de tu i depen del nen :ok:
Si que és cert que quan el vam posar a la seva habitació, jo em despertava menys (estaba menys pendent als seus moviments) i ell també. Però tenia 26 mesos, no 9!
De totes maneres, sempre pots provar-ho, això si, et recomano seguir tenint un llit fent collit per si es desperta a la nit poder fer "un pas enrere". :ok:
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::