Escoles bressol privades a Girona

Més qüestions.
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: mishka » dg. maig 26, 2013 5:47 pm

Em referia a les privades.
Les públiques municipals ho tenen contractat a una empresa que hi posa la matèria prima i la cuinera i cuinen a l'escola.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Avatar de l’usuari
Tatti
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 3:35 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Tatti » dg. maig 26, 2013 9:09 pm

Carai! Quanta informació, molt bé!
I què en sabeu del Ralet Ralet?
Gràcies!
floreta26
:: gosset
:: gosset
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: floreta26 » ds. juny 01, 2013 9:42 pm

Mishka, segons el meu parer, no ho podries haver explicat millor!!!

A mi el Ralet em va agradar molt. El pati dóna a sud i les tres aules també; és més petitona que el cel blau, on arriben a tenir dues línies per curs i per mi això és un altre plus. En contra: van en xandall i és caret (sobretot si tens bessons i t'entren a p2 ;-) ) ; el menjar és de càtering - no necessariament pitjor, pq imagino q deuen passar mtissims controls, però hi ha gent q qui això no agrada.

Tema preus, mireu i penseu bé l'horari que us farien pq hi ha diferències significatives al respecte (jo em vaig fer un excel i tot!!!)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
cindy
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dl. des. 14, 2009 2:24 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: cindy » ds. juny 08, 2013 9:06 pm

Hola mamis,
Doncs jo porto el meu petit a l'Escola Bressol Castells i Cavallers i estic encantada. Està al Parc de Vista Alegre.
Només dir-vos quatre detalls: el meu fill nomès ha plorat els dies que has estat malalt (s'ha de reconeixer que és feliç i sempre riu) però les educadores són una canya... el meu nen només les veu se'ls tira a sobre. Sempre que vull he pogut entrar i mai m'ho han negat... a qualsevol hora. Cada dia escriuen les activitats que fan amb els nens... I el meu des del febrer ja ha anat disfressat a classe 4 o 5 cops!!! I s'ho passen bomba!!!! Algun cap de setmana programen sortides i excursions en familia... Vaja, jo estic encantadíssima i crec que l'Escola és fantàstica.
L'Eloi és petit, avui fa 11 mesos però va començar amb 6 i mig i l'adaptació va ser perfecte i la seva educadora és super carinyosa i això ha fet que tot anés sobre rodes... Jo només puc fer que donar-los les gràcies per fer que la meva tornada a la feina fos tan fàcil.
Si algu vol més informació em podeu escriure un privat.
Ahhhh, i no em paguen cap comissió... la propaganda la faig gratuitament i us asseguro que els comentaris són escrits amb la mà al cor.
El meu consell és que l'aneu a veure.

Sort mamis, trobar l'escola bressol adequada no és fàcil però si us en podem fer cinc cèntims suposo que ajuda

Edito per dir que tenen cuina pròpia... i van amb el xandall del cole... a mi al principi no em semblava massa bona idea però ara em va de fàbula... És de bona qualitat i això fa que cada dia li faig una retada a mà i a l'assecadora... i perfecte!!! És super pràctic.
02/10-DUR
06/11-TE + (quins nervis i quina ilusió...)
09/11-veiem el saquet
23/11-el petit fa 0,6cm, batega i està pefecte!!!
29/12-TS=risc baix (Tot OK)
08/02-Ets un ELOI!
28/02-Morfo (Tot OK)
08/07-Neix el petitó de casa! (just el dia de la DPP)

Imatge

Imatge
AdrianaGC
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 5:23 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: AdrianaGC » dt. juny 11, 2013 11:42 am

Hola noies!

Nosaltres també portem el nostre fill de 23 mesos a l'EB Castells i Cavallers jeje, i com la Cindy també n'estem moooolt contents. El què ens va fer decidir per aquesta escola va ser la flexibilitat d'horaris, la cuina pròpia amb l'ús de productes de mercat i ecològics, la importància que dónen a la música en l'aprenentatge, la iniciació a l'anglès i sobretot el respecte que tenen cap al desenvolupament propi de cada infant. I el nen/a el deixes tu i el reculls tu, no te'l agafen i se l'emporten o te'l venen a portar elles.

Pel que fa al xandall.... doncs per mi sí que és un pal jejejeje. Però si que és veritat que el nostre fill algunes vegades ha anat sense i no passa res!!
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: NyiNyi » dt. juny 11, 2013 12:23 pm

Bones!!

Jo porto la peque al Tarlà i estem força contents, però he trobat feina i per horaris no ens va bé que continuï el curs vinent.
Algú té referències dels infants?
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
abril82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:13 pm
Ubicació: Celrà
Contacta:

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: abril82 » dc. juny 12, 2013 12:57 pm

Bones,

el meu peque farà dos anys la semana vinent. i el porto a PANDARA.
si voleu, us explico una mica per si us serveix d'orientació a les que esteu escollint.

l'estiu passat vam estar mirant, perquè durant el primer any el nen estaba amb la meva sogra. però a P1 ja el voliem portar a escola bressol.

vam estar mirant per aquell barri pq la meva sogra viu a C/Caldes de Montbui, i ´no condueix així era pràctic per si havia d'anar-lo a buscar algún
dia o algo...a part que a mi em queda força bé per pasar amb el cotxe camí de la feina.

pago 445€ al mes i entra:
horari de 08.45 a 18h
dinar (tenen cuina propia)
pitet, llançols, bolquers dodot, tovalloletes...
berenar (també el fan allà)
l'agenda i el material que utilitzen (vam veure llars més barates que després cada trimestre et cobraven "x" en concepte de material)
tenen diverses aules, el màxim d'alumnes per educadora son 12 crec (és el que marca la generalitat)
tenen una col·laboració amb Bambini pel mètode d'ensenyament
fan anglès
tenen un patí molt maco i un hort també, a més al pati hi ha com unes xarxes per fer ombra (important per mi)

i el més important de tot és que l'àlex està encantat amb el lloc i les educadores. la veritat és que estem molt contents perquè hem notat
canvis. també us he de dir que no l'haviem portat enlloc i no la puc comparar amb altres experiències.

ah, una altra cosa important per saber, no van amb bata si no amb uniforme (xandall a l'hivern, i conjunt de samarreta i pantalons curts a l'estiu)
el xandall és de molt bona qualitat, nosaltres només n'hi vam comprar un, i en tenim dos més que ens van pasar uns amics que hi portaven la nena.
el xandall val 55€ i els conjunts d'estiu 35€...

resumint és àixò. si em voleu preguntar algo, ja sabeu.

jo li voldira demanar a la Mischka això que deia que no li agradava el mètode d'ensenyament de Pandara, a què et referies? m'interessa saber-ho, pq no tinc experiencia, és el meu primer fill, i potser hi ha algo que no he vist.
10/10/10 T.E. POSITIU!!!!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: mishka » dl. juny 17, 2013 9:59 am

A mi no em van agradar dues coses:
la primera que el que ara és una aula al cap d'una estona és el menjador, al cap d'una estona serveix per fer gimnás, etc. I sempre hi ha una monitora ocupada adequant l'aula o netejant pitets, etc. (fent feina que no és la seva)
I la segona, la metodologia: ara toca treballar amb fotos, doncs tots els nens amb les fotos, i la resta de coses/joguines, endreçat. I durant tanta estona les fotos i prou. O quan toca jugar a nines, només nines... No sé, les altres escoles tenen més coses a l'abast de la mainada de manera que cada nen pugui jugar/interactuar segons els seus interessos particulars. I a més, cada vegada que acaben l'activitat s'ha d'endreçat tot en capses, penjar els cotxets, etc. O sigui, mentres les mestres ordenen, què fan la mainada? No sé, tot molt quadrat sense deixar que els nens decideixin res.
A part el preu...
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Avatar de l’usuari
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Laia80 » dl. juny 17, 2013 10:11 am

Jo estic d'acord amb la mishka, vaig anar a veure la Pandara l'any passat i no em va agradar gems el mètode educatiu, ni les aules (sobretot les de P1!! super fosques!!!!) ni res..lo de l'anglès crec que és posar un vídeo i na fent i tampoc és el que fan..no ho sé tot plegat no em va agradar gens!! Però per gustos colors!!!
Imatge

Imatge



PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: mishka » dl. juny 17, 2013 1:09 pm

Ara l'anglès el fan els de Kids&Us, dues mitges hores a la setmana, però es paga a part.
Els qui si fan l'anglès inclòs en el preu són el Teypi2.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
abril82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:13 pm
Ubicació: Celrà
Contacta:

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: abril82 » dc. juny 19, 2013 12:47 pm

hola,

sí que ens van oferir fer el kids&us pagat a part, però no el vam agafar. fan anglès normal a la classe.

el tema de les aules, jo amb la de P1 on va l'alex estic molt contenta, és la que hi ha a fora i té molta llum natural.
ara tenen una aulta per grup i a part una que fa de manjador i la de psico.
el tema de les fotos que dius, la veritat és que no hi he estat mirant mentre fan classe, però a la tarda per exemple, sí que juguen lliurement, de fet quan vaig a buscar-lo tenen toootes les joguines escampades. I quan recullen (el que he vist eh, no sé si en altres moments ho fan diferent), els
nens ajuden a recollir. a mi això m'agrada, perquè a casa, pot jugar al que vuglui, però quan acaba recull les coses també.

no sé, son gustos molt personals. nosaltres vam descartar-ne una, ara no sé si era la teypi aquesta....perquè ens van obrir, i no sortia ningú, hi havia nens allà (que en podriem haver agafat un i marxar tranquilament sense que sortís ningú), ens va donar molt mal rotllo.
i també la que està a caldes de montbui...la ninots crec, peruqè no té pati, té una Terrassa...a part que la vam trobar bruta. i quan vam mirar, portant-lo només de matins ens costava el mateix que la pandara.

el que sí trobo és que la directora de la pandara es passa una mica amb els preus, i després que intenten anar afegint coses tipo el kids & us o l'altre dia a anar un fotògraf a fer fotos als nens, no és obligatori quedar-te-les però ja te l'ensenyen...i vinga foto de grup de la calsse 18€...això amb el que paguem trobo que les haurien de regalar, perquè la foto la poden fer elles allà perfectament, i seria un detall...però bueno.

jo crec que a tot arreu trobariem coses, és qüestió de prioritzar.
10/10/10 T.E. POSITIU!!!!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
AdrianaGC
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 5:23 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: AdrianaGC » dc. juny 19, 2013 4:01 pm

abril82 ha escrit: l'altre dia a anar un fotògraf a fer fotos als nens, no és obligatori quedar-te-les però ja te l'ensenyen



Buf, un fotògraf i tot!! Són coses d'aquelles que et preguntes, cal? Si les educadores poden tirar 4 fotos mentres juguen o fan les activitats..
floreta26
:: gosset
:: gosset
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: floreta26 » dt. juny 25, 2013 9:47 pm

La veritat es q es dificilissim decidir-se...de tot arreu en sents dir coses bones i dolentes. I a sobre, els preus es disparen moltissim! Nosaltres aquest any hem tingut sort i en el sorteig de p2 ens ha tocat la municipal, L'olivera. L'any passat va ser impossible entrar-hi, hi havia moltíssima demanda. I aquest any a p-1 tb hi ha quedat mta gent fora.

Què me'n podeu dir? La veritat es que les instal-lacionsson fantastiques!
ImatgeImatge
AdrianaGC
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 5:23 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: AdrianaGC » dt. jul. 02, 2013 7:50 am

Tinc uns veïns que porten el fill a l'Olivera. N'estan molt contents, i diuen que els sap molt de greu haver de deixar l'escola, perquè el nen l'any que ve ja comença P3. A part d'això, no t'en sé dir res més.
AprenentCadaDia
Entrades: 1
Membre des de: dl. set. 16, 2013 10:33 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: AprenentCadaDia » dl. set. 16, 2013 10:40 am

Hola!
No sé si aquest és el lloc, però com que he vist que algunes de vosaltres porteu o heu portat els vostres nens a "Castells i Cavallers" i la meva pregunta és: A algú li sobra un o dos xandalls? N'he comprat un però és caret, i tal com estan les coses actualment he pensat que ens podríem fer un favor mutu i compartit-lo!
Per cert, nosaltres també n'estem molt contents! Sobretot amb el menjar i la vessant creativa que tenen!
Gràcies,
martina2
Entrades: 1
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 10:46 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: martina2 » dj. oct. 17, 2013 8:17 pm

Bona nit,
Doncs jo per ara estic entre el Teipy2 i Pandara, m’han parlat bé de les dues i també m’han ajudat els comentaris que heu escrit. He sentit a parlar bé del Querubí, però no hem queda massa a prop.
Us volia preguntar però si algú ha sentit a parlar o pot opinar sobre “Monis”, està a l’Eixampla, hem queda molt a prop de casa, sé que tenen una “petita terrassa” (pati ceràmic), però no gaire res més.
Gràcies! :content:
Gergi77
Entrades: 1
Membre des de: ds. nov. 23, 2013 3:55 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Gergi77 » ds. nov. 23, 2013 4:05 pm

Hola!
Per mi l'escola bressol amb més prestigi de Girona és la del Querubí. Fa 6 anys vaig venir a viure a Girona i és l'escola que tothom em va recomanar com a escola de qualitat. Jo he estat dels 3 mesos de l'Aina fins els 3 anys i vam estar súper contents!!!!

La caseta dels infants també diuen que està bé, però és molt cara.

I les del sol-solet les están tancant totes...

espero haver ajudat en algo. Petonssss
Sendra
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 72
Membre des de: dv. març 05, 2010 3:11 pm
Ubicació: Girona

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Sendra » dv. des. 13, 2013 8:28 pm

:: esborrat per petició de Querubi Escola Bressol ::
Us animo a entrar al meu blog: trucs del dia a dia, cosetes que m'han funcionat, tot desde la meva perspectiva de mare d'una nena de 2 anys i del nou embaras: http://mamaymujer.blogspot.com.es/

Imatge
ImatgeImatge
silvia23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dj. des. 13, 2012 3:01 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: silvia23 » dj. gen. 30, 2014 10:03 pm

Hola noies! Veig q aquest post ja es vell.... Xo ara ab el temps i experiència q en penseu? Jo vull portar el meu fill a l,escola bressol i havia mirat el Ralet Ralet i veig un comentari vostre negatiu... Q en penseu? La teypi la vaig trobar molt cara i la cel blau no em va agradar... La ninots està be?? Gràcies!!
Imatge
18/8/12 test positiu!!
27/4/2013 Sortim de comptes[/b]
silvia23
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dj. des. 13, 2012 3:01 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: silvia23 » dj. gen. 30, 2014 10:05 pm

Sendra ha escrit:Si us estimeu els vostres nens, no els porteu al Querubi..per mes nom que tingui... sona estrany pero el que sé que fan i com atenen els nens fa que em vegi amb la obligacio moral de dir-vos ho.
Tornar a casa plorant d'impotencia en veure com els tracten i sentir estupor amb les directrius que es donen a les educadores, crits quan ploren, portes tancades amb nens sols plorant, en fi... no vull entrar en detalls, nomes us diré que de portes en dins no es el que sembla.



Ostres, tinc un familiar q va al Querubi i n,estan encantats! Tu ho has vist això? He flipat...
Imatge
18/8/12 test positiu!!
27/4/2013 Sortim de comptes[/b]

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::