No vol el xumet

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
nbadeli
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

No vol el xumet

EntradaAutor: nbadeli » dj. des. 03, 2009 12:58 pm

Hola,
La meva filla d'un mes no vol el xumet. L'ha agafat en comptades ocasions. Jo li dono el pit a demanda (és a dir, que si no dorm, plora o mama) i ja m'està bé. Així ho vaig fer amb la gran i així pensava fer-ho amb la petita. El que sí que volia és que acceptés el xumet, perquè veig que els nens tenen un recurs més per calmar-se, consolar-se, adormir-se...La meva gran no el va voler mai, i no passa res, i quan a la guarde tothom els el treia nosaltres érem l'enveja perquè no vam haver de passar aquest procés...Ara, sempre s'ha adormit o al pit o amb nosaltres (quan ja no en prenia), als braços...
En fi, com ho heu fet vosaltres? Com l'ha acceptat? És que fa una cara de fàstic, pobreta...
Gràcies.
Imatge

Imatge

Imatge
LISA
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dt. des. 09, 2008 1:33 pm

Re: No vol el xumet

EntradaAutor: LISA » dj. des. 03, 2009 1:24 pm

El meu fill no va voler el xumet fins els 4 mesos. Em passava igual que tu: no sabia com consolar-lo i només ho podia fer amb el pit.
Ara té 14 mesos i només el vol per dormir i al cap de 10 minuts d'estar dormint l'escup ell sol.
Durant el dia no el fa servir (a vegades hem sortit fora de casa i me l'he deixat i no ha passat res).
Avatar de l’usuari
nbadeli
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

Re: No vol el xumet

EntradaAutor: nbadeli » dj. des. 03, 2009 1:38 pm

I com ho vas fer? A vegades penso que no estic prou convençuda, perquè tampoc m'agradaria que anés tot el dia amb el xumet. Tant de bo l'agafés com el teu nen!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Muntcat
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

Re: No vol el xumet

EntradaAutor: Muntcat » dj. des. 03, 2009 2:14 pm

El meu fill Jordi té 10 mesos i no l'ha volgut mai i mira que vaig insistir-hi, perquè amb el gran m'havia anat molt bé.
La veritat és que el vaig acostumar a deixar-lo després del pit al llit i plorava una mica (poquet) i s'adormia. Ara encara pren pit i el fico al llit despert i ell sol s'adorm. Va de conya, perquè amb el gran em passava això, que s'adormia al pit i si s'adonava que el posava al llit ja es despertava i gran drama, i això que duia xumet!
Jo estic contenta que el Jordi no l'hagi volgut, perquè el gran encara el porta per dormir i això que farà tres anys d'aquí tres mesos!
Imatge
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

Re: No vol el xumet

EntradaAutor: cristina1671 » dj. des. 03, 2009 2:39 pm

El meu fill tampoc l'ha volgut mai. També vaig donar-li el pit a demanda i el va prendre fins els 13 mesos (com a consol o per relaxar-se doncs llavors ja menjava normal). De vegades també he pensat que potser és un recurs per calmar-los però mira,ell no l'ha volgut mai. Em va costar molt també que prengués la llet (meva o l'aigua quan va ser més gran) en biberó fins que vaig trobar els Tomme Tippe (vaig provar un xumet d'aquesta marca i va ser l'únic al que li va fer més cas però tampoc gaire no et pensis). Des de que va provar el biberó que l'utilitzava per calmar-se (la tetina és grossa i imita un pit).
No sé, jo no en preocuparia gaire. Insisteix potser una mica més, potser algu et dona alguna idea (jo no et puc ajudar perquè em va passar el mateix,l´única cosa si vols provar els xumets de la Tomme Tippe....

:-()-)
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
janota
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 304
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 6:52 pm

Re: No vol el xumet

EntradaAutor: janota » dj. des. 03, 2009 8:29 pm

El meu fill al començament tampoc el volia, i quan li posavem li venien fàstics. Xò a base de provar diversos models en vam trobar un q li va anar millor.
Per treure-li (17 mesos) no va ser problema pq mai no el va necessitar massa i, imagimo q, pq segueix tenint el pit.
Qualsevol opció és bona, xò prefereixo q no el porti a q en depenguin massa.
Avatar de l’usuari
nbadeli
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

Re: No vol el xumet

EntradaAutor: nbadeli » dc. des. 09, 2009 2:08 pm

Moltes gràcies, noies. Provaré els tomme pipe, no l'havia sentit mai, aquesta marca.
De tant en tant l'agafa, quan plora i vol adormir-se sobretot si el té algú altre en braços, perquè amb mi busca el pit com una boja, pobreta. Ijo no m'aguanto gaire (també ho he de dir). A veure si mica en mica el va agafant i si no, què hi farem!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
cullareta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

Re: No vol el xumet

EntradaAutor: cullareta » dc. des. 09, 2009 3:02 pm

El meu nen el va agafar quan ja tenia gairebe 2 mesos i va ser pq al final jo vaig insistir molt, sino anava tot el dia amb la teta fora. Al principi no el volia, es mes, s'enfadava pq veia que no treia res del xumet, pero al final el va agafar.... proba a aguantar-li tu el xumet mentres el te a la boca pq no l'expulsi...
Imatge

Imatge

Imatge
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: No vol el xumet

EntradaAutor: formiguetes » dv. abr. 27, 2018 9:49 am

Hola, recuperant aquest post, el meu nen de gairebé 3 mesos tampoc vol el xumet... però el pitjor és que quan plora de son no el calma RES! li poso el xumet a la boca però és com si no li posés res, perquè no el consola,i li cau tota l'estona, és clar. Però alhora és com si el necessités perquè una vegada s'adorm sí que el xuma! És com una relació "amor-odi" que dic jo... Ell porta els de la marca MAM, que es veu que són molt similars al pit, tovets, etc... </;-) . Què es pot fer per calmar-los quan tenen molts son? es que el meu plora moltíssim i molta estona! fins que s'acaba adormint per pur esgotament...
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: No vol el xumet

EntradaAutor: beren » dv. maig 04, 2018 10:58 am

Hola, el meu té 8 mesos i tampoc ha volgut mai el xumet. Si es posa molt nerviós sobretot per son, està molt rabiós i es va barallant amb el pit fins que aconsegueix relaxar-se i llavors s'adorm. Si l'intentes posar el xumet, és una lluita que encara el posa més nerviós. Jo ja no ho intento. Quan el veig així intento estar a un lloc amb poca llum, silenci, li dono el pit dreta i balancejant-me que he descobert que el tranquilitza més i quan es relaxa, ja pots seure i ell es va quedant.

La meva filla gran feia igual i mai ha volgut xumet tampoc.
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: No vol el xumet

EntradaAutor: aiguablava » dv. maig 11, 2018 2:43 pm

Nosaltres ni tan sols n'hem comprat mai.
Una familiar meva, de la meva edat, li va costar un munt "desenganxar-se" del xumet, tant que en tenir la segona filla, els seus pares van dir que de xumet ni parlar-ne, no els volien ni veure i els va anar tan bé sense xumet que sempre vaig pensar "de gran faré el mateix". I la seva segona filla té unes dents d'anunci, la primera no tant... ei no sé pas si és cert o no això que diuen que els nens sense xumet tenen les dents més maques, però com que alguns odontòlegs diuen que sí i d'altres que no i el xumet no és un objecte de primera necessitat... una raó més per prescindir-ne.
Jo encara recordo quan el vaig haver de deixar abans de començar l'escola de petita. Recordo els meus dos últims xumets i el greu de perdre'ls per sempre i pensava... els he de fer passar per aquell mal tràngol? I mira, no és que hi tingui cap mania, però entre l'experiència dels familiars, la meva i que es veu que el meu home mai no en va voler (com la teva filla) i no hi va haver cap problema, a casa igual. Ara bé, no hi tinc cap odi, ni mania. No els utilitzem i ja està.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::