Activitats bebes a Barcelona

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Activitats bebes a Barcelona

EntradaAutor: julieta12 » dg. juny 09, 2013 12:05 am

Hola mares!
Voldria trovar a la ciutat de Barcelona algún lloc on facin activitats per fer amb els bebès, és a dir, activitats musicals, de jocs, de natació etc etc.
Jo visc al barri de l'eixample però si m'haig de desplaçar de barri no hi tinc problemas!! El que vull és trovar un lloc on la meva filla de 7 mesos estigui en contacte amb altres nens i pugui jugar!

Gràcies! :-o00m
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Activitats bebes a Barcelona

EntradaAutor: lila » dg. juny 09, 2013 7:09 am

A mi se m'acut el programa "Nascuts per llegir", que es fa en algunes biblioteques...

http://www20.gencat.cat/portal/site/Bib ... 0c1e0aRCRD
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Activitats bebes a Barcelona

EntradaAutor: Rossinyola » dg. juny 09, 2013 11:10 am

Jo anava a Barcelona03, està a prop de Balmes amb provença. Fan música i jocs
http://www.barcelona03.com/cat/index.html

També m'han parlat molt bé de La Saleta del centre cívic Casa Sagnier http://ccivics.bcn.cat/casasagnier/pagina/327
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Activitats bebes a Barcelona

EntradaAutor: Essuca » dg. juny 09, 2013 11:13 am

Hola julieta, jo vaig a un "centre familiar" crec que es diu, és de l'ajuntament i s'agrupa per distictes, jo vaig el de sants-les corts, no sé si l'eixample n'hi ha, però sino anima't a venir el nostre!
Com que el meu fill tè 4 mesos fa una activitat que es diu "benvingut nadó".
La teva fins els 9 mesos ho pot fer i a partit dels 9 fins 18 mesos hi ha ludoteca i tallers. L'espai està molt bé i a mi m'ha agradat trobar-me amb altres mares i nens.
Al ser de l'ajuntament és baratíssim!
La pega és que el juny tanquen fins setembre, i cal inscriure's aviat, pq. depen de l'activitat hi ha llista d'espera.
Ara estic amb el mobil, si t'interessa et puc buscar el link després.
A banda, a av. Rona hi ha un lloc que es diu mares, pirates i princeses que tb. fan coses, però, clar a un altre preu i rotllo.
Ei, si tu en trobes més avisa! Que sempre es bo saber que es fa!
noemidb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dc. juny 05, 2013 5:55 pm

Re: Activitats bebes a Barcelona

EntradaAutor: noemidb » dc. juny 12, 2013 8:46 pm

Hola, jo també estic buscant activitats per la meva filla d.1 any. Vaig anar a veure mares, princeses i pirates, em va semblar bé. No trobo res a prop d.in visc i el barri de les corts també m.aniria bé. On és aquest espai familiar, pot entrar tothom sempre que hi hagi places. Gràcies
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Activitats bebes a Barcelona

EntradaAutor: Essuca » dc. juny 12, 2013 9:19 pm

Aquí va el link http://guia.bcn.cat/_99400267382.html
Sí, hi pot anar tothom, depén de l'edat tens unes activitats o altres. A més fan xerrades.
El millor és que hi aneu/truque per informar-vos de les activitats de setembre, ja que no tenen web i us podran dir si hi ha lloc o no.
Jo vaig fer una sol.licitud i al cap d'una setmana em van trucar, però les activitats de més grans no sé com van.
Son activitats per fer amb el nen/a, no els deixes i tu marxes, sino que es fa amb pares/mares.
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Activitats bebes a Barcelona

EntradaAutor: Essuca » dv. juny 21, 2013 4:22 pm

Faig una rectificació del que vaig dir, no tanquen a l'estiu fan casal pero per mes grans. Per tant si us interessa jo anirira a fer la preinscripció ara el juny o juliol, no mesperaria el setembre, per si de cas.

Les inscripcions per la tardor ja estan obertes, vaig preguntar i em van dir que en el benvingut nado (fins 9 mesos) normalment hi ha lloc en algun del grups, pero que les activitats de mes grans (9 a 18 mesos) s'omplen més rapid. M'oblidava de dir que les activitats són pel matí.
Avatar de l’usuari
ciriante
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1040
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 1:46 pm

Re: Activitats bebes a Barcelona

EntradaAutor: ciriante » dc. feb. 12, 2014 7:21 am

hola noies!

jo tinc una nena de 9 mesos i voldria fer activitats amb ella, soc de montcada i no hi ha gaire cosa per alli
la porto a piscina al club bellaterra estic molt contenta, pero vull fer altres coses, que m'aconselleu? jo la portaria al teatre, aqui al soc petit he vist el pintamusica de 0-3 anys, o a algun "chiquipark" que tinguin zona de nadons..sabeu d'algun?
que més puc fer?

moltes gràcies!!
3IAs, 1FIV (2 transfers), molt patiment i esforç = +



Imatge
Avatar de l’usuari
PALME
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

Re: Activitats bebes a Barcelona

EntradaAutor: PALME » dj. feb. 13, 2014 5:34 am

Tb m.interessa alguna activitat dissabte al mati.
Núriabel
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 5:02 pm

Re: Activitats bebes a Barcelona

EntradaAutor: Núriabel » dc. març 12, 2014 10:18 am

Bon dia,

Us contestem des del nostre centre de Barcelona http://www.nadointelligent.com,per dir-vos que a més a més dels nostres programes pares-nens, aquest abril pots deixar al teu nadó (12 a 18 mesos) tots els matins, dues hores i es beneficiarà dels circuits multi sensorials d'estimulació primerenca.

Si teniu algun dubte i ens voleu consultar alguna cosa no dubteu en fer-ho!
cbonfill
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 17, 2014 8:51 am

Re: Activitats bebes a Barcelona

EntradaAutor: cbonfill » dl. març 17, 2014 8:58 am

Bon dia!

JO també estava buscant activitats per fer amb el meu petitó... i he trobat que aquest dissabte 22 de març, el centre SAPia de Barcelona realitza un taller de massatge infantil per a nadons de 2 a 12 mesos. L'horari és de 10-13h però m'han explicat que donat els bebes encara són força petits és un horari orientatiu ja que s'adapaten totalment als nens.
El taller el realitza una psicòloga, asessora de lactància i experta en massatge infantil. Te molt bona pinta!

El centre es troba al barri de sarrià i sol realitzar altres activitats també per nadons i ja nens més grans. Si voleu més informació tenen una web: www.sapia.es
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Activitats bebes a Barcelona

EntradaAutor: cositina » dc. març 26, 2014 8:04 pm

Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

Re: Activitats bebes a Barcelona

EntradaAutor: picdeladona » dj. març 27, 2014 3:49 pm

Hola noies :content:
He vist que al Casal de Barri Bac de Roda al barri de Poblenou BCN, començarà un taller de Massatge per Nadons,un cop a la setmana, una horeta i mitja
http://www.cdbacderodap9.org/CDB/index. ... i-moviment
Demà aniré a preguntar..
Però m'agradaria preguntar-vos si alguna de vosaltres ha fet un taller d'aquest tipus i què tal ha resultat.
És que en cas que m'apunti, el meu peque tindrà llavors 2 mesets i mig i no sé si és massa petit per estar una horeta i mitja fent un taller d'aquest tipus. Però és que més endavant hauré de començar a treballar i aquestes activitats als matins serà impossible que les pugui fer.
Avatar de l’usuari
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

Re: Activitats bebes a Barcelona

EntradaAutor: picdeladona » dc. abr. 02, 2014 3:13 pm

Res, dir-vos que m'hi apuntat al curs de Massatge per Nadons. M'han dit que el grup estarà format per mares amb bebés del mateix temps que el meu.. A veure com es porta el petitó a la classe..jejj
Ahh, també fan un taller de "Música per nadons" que fa molt bona pinta
:content:
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

Re: Activitats bebes a Barcelona

EntradaAutor: Vampirets » dj. abr. 03, 2014 5:23 pm

Nosaltres anem a natació des dels 2 mesos (fins als 2 anys matronatació, ara ja van soles), i també des de molt bebès que hem anat a música amb elles, ara concretament ho fem amb Music Together que ho fan a vàries sales a l'eixample, gràcia i sant gervasi (i ara estan fent les session de prova)
Ohana
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 2:03 pm

Re: Activitats bebes a Barcelona

EntradaAutor: Ohana » dc. març 06, 2024 2:34 am

Hola! Recupero aquest post per si algú sap d'algun altre lloc :) en 10 anys pot haver-hi molts espais nous! Gràcies

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::