Llet a les mames avancs del mes de la concepció?

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
ShepherdKai
Entrades: 1
Membre des de: dj. abr. 15, 2021 7:27 am

Llet a les mames avancs del mes de la concepció?

EntradaAutor: ShepherdKai » dj. abr. 15, 2021 7:28 am

Hola bones gent
...tinc 45 anys i estic veien que es la última oportunitat per ser mare una altra vegada...ja tinc dues nenes...la Violeta 8 anys i la Brisa 3 anys....el tema es que crec que podria estar embarassada però no ho tinc clar....tinc hipotiroidime...però controlat....els dos embarassos anteriors van anar súper bé..... vaig donar el pit a la Brisa fins als dos anys i mig.
.o sigui que fa uns 8 mesos que ja no li dono el pit....però l" altra dia jugant es va posar el pit a la boca i em va dir....que sortia llet...i hi vaig comprovar i efectivament...sortia llet........feia dos dies m'havia fet la prova d'embaràs i m'havia sortit negativa...pot ser que estigui embarassada i que la prova d'embaràs no sigui real???gràcies i perdoneu x rotllo que us he fotut..
Avatar de l’usuari
Ire1987
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dl. set. 21, 2015 10:12 pm

Re: Llet a les mames avancs del mes de la concepció?

EntradaAutor: Ire1987 » dv. abr. 16, 2021 8:25 am

Hola bonica,
Jo voto perquè la llet no t’hagi marxat. Conec Casos de gent que després de 6m 1 any de finalitzar la lactància encara els surti llet.
Però tampoc ho se del cert. Molts anims en la búsqueda!
Una abraçada
Jo 34 ell 32
Primer fill maig del 2017 despres de una fiv positiva a la segona transfer.
Gener 2021 Em quedo embarassada de manera natural
Juny 2021 21 setmanes ets un Nen i està tot bé
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: Llet a les mames avancs del mes de la concepció?

EntradaAutor: VR26 » dl. abr. 19, 2021 10:51 pm

Hola ShepherdKai,
Abans de res comentar que no soc cap professional, desde la meva experiencia (molts mesos de búsqueda) i de llegir moltissim per internet em porta a pensar que deus tindre la prolactina alta i amb la prolactina alta es més difícil quedar embarassada (que no imposible), pero jo aniría al doctor i li comentaría, segons he llegit a internet amb medicació es regula rápid, no tinc molta més informació, espero que et serveixi d'alguna cosa.

Una abraçada i et dessitjo que arribi molt aviat el positiu!

Ja ens vas explicant!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::