Embaràs anembrionat. ajuda!

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Neu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

dc. març 26, 2008 5:38 pm

Hola Xiripu,

només donar-te molts ànims! Fa una setmana que a mi em vam fer un raspat perquè l'embrió havia deixat de créixer a les sis setmanes. El raspat no dura més de deu minutets i a les poques hores ja tornes cap a casa. Jo el dia següent vaig fer vuit hores en cotxe i em vaig trobar la mar de bé!

No és una experiència agradable però ara ja ni me'n recordo!! Només penso en gaudir d'aquests dos mesos de primavera, deixar-me mimar una mica (aprofita't!!), i tornar a provar-ho pel juny!!

Molts petons wapa!!
karkinyoli
:: lleona
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

dc. març 26, 2008 6:32 pm

Hola Xiripu. Com estàs reina?
imc
:: tigre
Entrades: 729
Membre des de: ds. gen. 19, 2008 8:44 am

dc. març 26, 2008 6:47 pm

Hola, em sap greu el que t'ha passat, jo també soc de les que hem patit un abortament i només et puc dir que miris de superar-ho amb ànims i amb el temps i quan tu et trobos bé ja hi tornaràs.
Un petonàs i una abraçada ben forta!!!!
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
esterilla
:: tortuga
:: tortuga
Contacta:
Ubicació: Camp de Tarragona
Entrades: 312
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 8:25 pm

dj. març 27, 2008 12:15 am

només una cosa:

ANIMS, TU HO PODRÀS SUPERAR!!!
Imatge
Imatge Imatge
xiripu
:: rateta
Ubicació: Barcelona
Entrades: 157
Membre des de: dj. març 20, 2008 8:16 am

Més animada!

dj. març 27, 2008 5:13 pm

Hola a totes i abans q res MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES PELS ÀNIMS I EL SUPORT q m'heu estat donant tots aquests dies. Relament m'ha servit més del q em pensava. Jo segueixo igual, esperant q el cos se n'adoni q no hi ha bebé a dins i l'expulsi per si sol. M'han donat d temps fins dilluns si no hauré d'anar al metge i q em doni unes pastilles.
Ara el q tinc ganes és q s'acabi tot i poder tornar a estar bé per posar-nos hi altra vegada.
Us seguiré informant i gràcies altra vegada a totes
Petonets d colorins
Xiripú :girafa: :elefant: :lleo:
alexandra
:: zebra
Entrades: 1634
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 7:11 pm

dj. març 27, 2008 6:22 pm

ei xiripu, ànims i una abraçada super forta!
besitos
Imatge
Gloriadsn
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

dj. març 27, 2008 6:52 pm

Hola xiripu, bueno jo vull donar-te molts de anims reina! jo no he passat per aixo pero si que vaig tenir un abort a les ttretze setmanes, em van haver de fer un raspat i al cap de 15 dies un altre perque no ho havien tret del tot i em feia molt malt, bueno jo no havia tingut res de perdues, pero a la eco van veure que el cor ja no batagava. Son moments durissims perque no t'ho esperes mai que et pugui passar i a mes al primer, pero anims perque com veus jo ja vaig pel tercer, i aixo em p¡va passar quan no ent tenia cap encara o sigui que anims que d'aqui uns mesets hi tornaras! una abraçada!!!!!!!!!!!
Castanyeta
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm

dv. març 28, 2008 2:48 pm

Xiripú, tens novetats? Estàs bé? Com van els ànims? Que pensem en tu, eh?!
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
xiripu
Entrades: 157
Membre des de: dj. març 20, 2008 8:16 am

M'han acabat fent un raspat!

dj. abr. 03, 2008 9:43 am

Hola guapes!
ja torno a estar per aquí. La veritat és q ara ja estic molt millor pq ja s'ha acabat tot, però m'ha costat força i s'ha fet llarg.
Dilluns vaig anar al metge pq em dongués les pastlles. Me les va col.locar vaginalment i al cap d tres horetes ja vaig començar a tenir pèrdues. Primer controladetes però a partir d les 7 o quarts d 8 del vespre eren a saco i vaig anar a urgències pq em sortien uns coaguls impressionants!
Allà em van mirar i em van dir q era nomal i q el cos ho havia d'expulsar tot i q anés cap a casa.
Doncs bé, a les 5 de la matinada i després de treure un coagul d la mida d'una taronja (no exagero!) el meu marit em va trobar al terra pq havia perdut el coneixement d tanta sang q havia perdut. Em va venir a buscar una ambulància i cap a l'hospital altra vegada.Allà finalment em van fer el raspat. Em van sedar sencera i va ser molt curteta la intervenció, i al cap d dues horetes cap a casa ja. Ara estic dèbil pq he perdut molta sang però anímicament estic millor pq ja s'aha acabat tot i si tot va bé d'aquí dos mesos podem tornar-nos-hi a posar.
Us ho volia explicar pq tots aqests dies m'heu ajudat molt i em vau ajudar a tranquil.litzar-me.
Petonets d coloraines
Xiripú
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
karkinyoli
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

dj. abr. 03, 2008 9:51 am

Xiripu maca! Quin mal tràngol! Jo fa un mes vaig tenir una hemorràgia i puc entendre una mica pel que has passat. A més, sé d'un altre cas que li va passar exactament el mateix que a tu. No sé perquè no ingressen a la gent que ha d'expulsar un embrió si saben que es perd tanta sang i que pot ser perillós!!!!!!!!!!!! Són coses que no suporto, de veritat!
Bé, però, el més important és que tu et recuperis ben bé i que el teu cos torni a fer la sang que has perdut (si és que no t'han fet transfussió). Menja molta carn i llegums. Alimenta't bé i ja veuràs com aviat agafaràs més força, reina. I pren-te tot el que et diguin cada dia com un rellotge (ferro, vitamines o el que t'hagin donat).
Ets una persona molt forta xiripu, ho veig per com escrius, i t'admiro per les ganes de sortir endevant que demostres.Ja veuràs com d'aquí un temps, quan tinguis un xiripitu als teus braços, de tot això ni te'n recordaràs. Tens tot el meu suport! :ok:
ALNU
Entrades: 2439
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 12:15 pm

dj. abr. 03, 2008 10:36 am

Xiripú m'en alegro que per fi tot hagi acabat... neukiss-) neukiss-)

ara el que dius tu, dos mesets i a la carga de nou!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
Gloriadsn
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

dj. abr. 03, 2008 12:46 pm

hola xiripu! buff nena deu n'hi do! quin mal trangol! pero estas molt positiva i aixo esta molt be reina! vinga a recuperar-te rapid i a tornar-h intentar que tot anira be!!!! :-()) :-())
imc
Entrades: 729
Membre des de: ds. gen. 19, 2008 8:44 am

dj. abr. 03, 2008 2:28 pm

Ja has passat el pitjor, si més no fisicament parlant, ara et toca el psicologic, però tu no et desanimis, que encara que et sembli dificil ho superaràs. Molts ànims!!

:pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Castanyeta
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm

dj. abr. 03, 2008 6:53 pm

Xiripú, etapa superada!
A això que expliques em volia referir quan et vaig dir que avisessis als del teu voltant pq la cosa podia ser forta. A tu t'ho van provocar i et van enviar cap a casa (que ja els val!!), però hauria pogut passar igual de manera del tot natural. Però no vaig voler espantar-te :-)) !!

En fi, una abraçada molt forta. Molts d'ànims (i un advertiment: dic etapa superada... pq jo no podré dir que he girat full fins que m'hi torni a quedar; també vaig tenir un gran alleujament quan la cosa física s'havia acabat, però la psicològica costa més, i va i ve, uns dies més que d'altres...)

Sobre el temps que et fan esperar, pots fer un volt per aquest tema:

3 mesos d'espera desprès de un abort?
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php ... tres+mesos

Una (altra) abraçada!
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
carbassona
Entrades: 2809
Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm

dj. abr. 03, 2008 7:21 pm

Xiripu reina com estàs??? Com va tot???????
Només volia desitjar-te lo millor del món i que si necessites res, som aqui pel que faci falta, ja que sé com et sents.
Petons i una abraçada molt i molt forta.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: Embaràs anembrionat. ajuda!

dc. jul. 31, 2019 5:04 pm

Hola!
He llegit que hi ha gent que ha tingut un embaràs sense embrió i llavors ha tingut embarassos normals. Volia demanar si a algú li ha passat com a mi, que he tingut 2 embarassos anembrionaris (un de natural i un altre d'una FIV, els meus únics embarassos fins ara). He llegit q quan en tens 2 és q hi ha algun problema però m'he fet moltes proves i sembla q tot està bé. El meu company té fills i diuen q també està bé. M'han insinuat q són els meus òvuls q no funcionen.
A algú li ha passat? Heu aconseguit ser mares? Necessito una mica de llum!
Gràcies!
01-2017: iniciem la cerca
05-2018: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
07-2018, 08-2018, 09-2018: 3 IA -
01-2019: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
04-2019: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avortament espontani, histeroscòpia.

Torna a “De tot una mica”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::