estries d'embaràs

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
albamendez
Entrades: 2
Membre des de: dj. oct. 03, 2019 9:34 am

estries d'embaràs

EntradaAutor: albamendez » dj. oct. 03, 2019 9:40 am

Bones noies, que m'aconselleu per prevenir les estries de l'embaràs ???
Avatar de l’usuari
RapaNui
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. des. 21, 2016 8:12 am

Re: estries d'embaràs

EntradaAutor: RapaNui » dg. oct. 20, 2019 8:24 pm

Hola! Jo t’aconsello la crema Nivea de la capsa blava de llauna (la de tota la vida). Una mica pringossa, això sí. Jo m’untava bé pits i panxa abans d’anar a dormir i ni una estria... A més a més molt econòmica comparada amb altres productes (sobretot els “específics”). Ara també has de tenir en compte que si ets propensa a tenir-ne te’n sortiran igual...
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: estries d'embaràs

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. oct. 20, 2019 10:19 pm

Hola!

Jo penso com la Rapanui, crec que depèn bastant de lo propensa que siguis a que te'n surtin. De totes maneres, jo per prevenir el que feia era posar-me molta crema hidratant, mínim un cop al dia, a vegades matí i vespre i no me'n va sortir cap. Vaig començar amb productes específics, però sortien carissims i vaig llegir que lo més important és la hidratació en sí. Així que vaig fer, com ja he dit, hidratació a diari amb cremes normals, de super.
Jfermar
Entrades: 3
Membre des de: dv. feb. 05, 2021 8:16 pm

Re: estries d'embaràs

EntradaAutor: Jfermar » dv. feb. 05, 2021 8:43 pm

Hola jo utilitzo l'oli de freshlycosmetic que es una parada, ajuda a prevenir les estries però les que hi són les minimitza i després a sobre la nivea de llauna blava això per la nit y al de matí només l'oli. Amb el primer embaràs no hem va sortir cap estría i ara estic de 32 setmanes i de moment tampoc tinc cap.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::