Ingressos

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Vida91
Entrades: 4
Membre des de: dv. set. 06, 2019 2:33 am

Ingressos

EntradaAutor: Vida91 » dv. set. 06, 2019 2:52 am

Holaaa!!

Jo i la meva parella ens estem plantejant quedar-nos embarassats però ens sorgeixen dubtes quan pensem en la nostra economia actual. Si us fessin la pregunta de a partir de quants ingressos us plantejarieu tenir un fill què contestarieu?

Gràcies!
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Ingressos

EntradaAutor: Beikost » dv. set. 06, 2019 11:34 am

Hola! Jo no m'ho plantejaria segons una quantitat d'ingressos, sinó segons una sèrie de requeriments. Llavors, si els ingressos actuals permeten complir aquells requeriments, endavant!

Alguns requeriments que ara em venen al cap:

- Pis accessible: per exemple, que no sigui un quart sense ascensor.
- Si els dos treballeu, comptareu amb ajut de la família o similar? Sinó, assignar certa part del pressupost a la llar d'infants o a cangurs (posem, a partir del segon any, entre 300 i 500 euros al mes).

A part d'això, jo he trobat que els primers anys els infants no surten massa cars. Sí que hi ha despeses que cal fer, per son un cop i prou (cotxet, cadireta pel cotxe, bressol, etc.). Regularment també s'ha de comprar roba, però nosaltres amb la que ens van arribar a donar i a regalar quasi no n'hem necessitat fins als dos anys de l'infant. La despesa en menjar, al principi, és insignificant, i el tema bolquers, nosaltres vam fer-los servir de tela i ens deviem gastar uns 500 euros en total.

És després, quan ja comencen a ser més grans i potser vols apuntar-los a extraescolars, vols anar de vacances i ja paguen a tot arreu, etc. que s'incrementa més el cost... Però jo encara no hi he arribat!
Vida91
Entrades: 4
Membre des de: dv. set. 06, 2019 2:33 am

Re: Ingressos

EntradaAutor: Vida91 » ds. set. 07, 2019 4:53 am

Moltes gràcies per la teva resposta !
Laura90
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Re: Ingressos

EntradaAutor: Laura90 » dl. set. 30, 2019 9:20 pm

Hola Vida91, doncs jo no sabria dir-te perquè no tinc fills encara, però m'ho estic plantejant. Jo crec que s'ha de comptar amb poder pagar la llar (si treballeu els dos) i tenir una mica de sobrant. De totes maneres, també crec que la partida de despeses d'oci (viatges, sopars fora) es reduiria i això pot compensar en part les despeses del petitó.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::