canvi domicili familiar i noves escoles (de Girona a Lleida)

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
ireneblancaijanina
Entrades: 1
Membre des de: dj. set. 05, 2019 10:55 am

canvi domicili familiar i noves escoles (de Girona a Lleida)

dj. set. 05, 2019 11:11 am

bon dia a tots,
espero que algu em pugui ajudar. Som una familia de Girona que durant el juny de l'any vinent anirem a viure a Lleida, concretament a la zona de Ciutat Jardí. El meu home treballa relativament a prop i hem decidit anar-hi de cares el curs que ve (actualment estem distanciats entre setmana).
Tinc una nena de 12 mesos i una altra de 4 anys. La info que necessito és per P2 i p5. Necessito ajuda sobre escoles d'aquella zona i llar d'infants. M'agradaria que estiguessin relativament a prop. No tinc preferència per públiques o concertades.
Així mateix necessito informació sobre supermercats, CAP.... per tenir una mica d'orientació dels serveis que disposa Ciutat Jardí (només he anat dos cops). Cau tot molt a prop o és necessari anar amb cotxe? Actualment ho puc fer tot a peu i és el que em preocupa.
És un canvi important en les nostres vides i voldria que aquest canvi no afectes a les meves nenes...
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: canvi domicili familiar i noves escoles (de Girona a Lleida)

dj. set. 05, 2019 1:50 pm

Hola! Depen d'on viviu mes a les afores o més cap a la ciutat..., a prop hi ha un caprabo, carrefour,aldi i un plus però necesites cotxe, però això tot depen si viviu mes a prop o mes lluny.
Suposo que us toca el cap onze de setembre, no el conec però l'han fet nou fa molt poc i crec que està força bé, també us queda l'hospital bastant a prop.
Escoles hi ha la de ciutat jardi, segons tinc entès si no ha canviat és una escola que treballa per projectes, sense deures, llibres... O practiques que es tradicional i queda mes lluny, crec que el millor es que vagis a informar-te i veguis quin t'agrada més perquè diria que son molt diferents.
Sobre llars d'infants no en conec cap, treballo relativament a prop i he estat mirant la bressol i les privades arc iris, peter pan no se si hi ha alguna més, et queden una mica lluny però no se si hi ha alguna més a prop.
Lleida es molt petita tot depèn de com sigui on viviu ara,espero que t'hagi ajudat una mica
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::