Inglés

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Javi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 22, 2019 9:17 am

Inglés

EntradaAutor: Javi » dj. ago. 29, 2019 10:21 am

Buenas,

Creéis que con 13 meses apuntarla a una academia de inglés sería factible ?
Por otra parte, sería conveniente algún profesor particular en casa que juegue y le hable para que se vaya acostumbrando?
En casa, cómo lo hacéis? yo me defiendo pero a veces no se si darle frases largas o palabras cortas y muy básicas, o enseñarle números colores....qué libros recomendáis para leerle ?

Saludos y gracias
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Inglés

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. ago. 29, 2019 11:18 pm

Hola Javi,

No tinc ni idea de quina és l'edat mínima per entarar a una acadèmia a aprendre inglés, a l'escola a partir de P3 ja es comença a ensenyar alguna cosa. Una altre opció seria que a casa, a mesura que comenci a veure dibuixos i pelicules li posis alguna en anglés. Els nens petits tenen una facilitat grandíssima per aprendre llengües, imaginat els nens que tenen pares que utilitzen dos llengues a casa.

Jo tinc pendent amb la meva gran (4 anys, mira si vaig tard jejeje) posar-li alguna peli en inglés o així. Potser ja he esperat massa i si no ho entén voldrà que li posi la versió traduida...
Javi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 22, 2019 9:17 am

Re: Inglés

EntradaAutor: Javi » dv. ago. 30, 2019 7:28 am

Gràcies Jomateixa82

A vegades posso Cocomelon i es queda com dient, què collns fas ? i quan li posso Cantajuegos, palmas gritos... així que...

gràcies
Marta_molins
Entrades: 1
Membre des de: dl. jul. 22, 2019 1:02 pm

Re: Inglés

EntradaAutor: Marta_molins » dl. set. 02, 2019 10:19 am

Hola,

Jo recomanaria posar-li dibuixos educatius per aprendre anglès, i buscar alguna guarde on parlin anglès als nens, almenys un parell d'horetes a la setmana. Existeixen també acadèmies com kids & us, especialitzades en nens a partir de 1 any, també podria ser una bona opció.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::