La gent em té tírria i les noies m'han fet molt de mal!

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Noide29anys
Entrades: 1
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 2:05 pm

La gent em té tírria i les noies m'han fet molt de mal!

EntradaAutor: Noide29anys » dg. jul. 21, 2019 3:38 pm

Hola, bones, no sóc una persona d'explicar la meva vida i de fet mai ho faig, però en aquest moment em veig amb la necessitat de fer-ho; sóc lleig així de clar, encara que vivim en una societat molt oberta i liberal en el meu cas ha estat el contrari, m'he topat amb gent molt f*** de p*** que m'han donat molts problemes emocionals, com anar a un local i veure a noies rumorejant o susorrejant a l'orella d'una altra: però on ha sortit ??, que lleig que és..., d'on ha sortit aquest home.. al cole, a la secundària, que serà l'ESO si no recordo malament em tiraven ganchetos i em tiraven pets a la cara meus companys de classe i les noies no mostraven interès amb mi res més que per riure i dir en to burla: "massís" "tio bo" em deien pejagoso o jo de nota et posaria 0 negatiu o anar a un restaurant i gent dient a altres que fastigós és, és més lleig que no es que.., o anar a llocs i apartar-se de mi, no voler seure al meu costat!

conseqüències sobre això? Em fa vergonya sortir de casa i que em vegin les noies, bo la gent en general, m'he deixat físicament, no em cuido, només surto per comprar el pa i em vaig cap a casa, tinc ansietat, fatiga, em accelera el cor i em poso nervios quan em miren, em fa vergonya mostrar-me en fotos, de fet en cap surto bé, sóc horrible.

Tenia badoo i tinder i cap noia em posaven maches ni cors i el deixi perquè és perceptible ignorar la realitat...

Ah sí recordo una que em va dir petit monstre, feucho, que cosa més lletja, és horrible, sembla un Pokémon, em va doldre molt!!! I no sé què fer no sé m'ha donat per canviar sobre que la meva personalitat no ajuda, no agrada a la gent la meva personalitat, sobretot noies, no em volen.

M'ha costat escriure això, perquè sóc molt preservar la meva vida, però havia de fer-ho!

Edito: mai he tingut núvia i tinc 29 anys

Gràcies per llegir-me!

PS: mje equivocat l'he posat el offtopic i va aqui aquest tema, dispenseu!
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: La gent em té tírria i les noies m'han fet molt de mal!

EntradaAutor: Maria V. » dl. jul. 22, 2019 8:09 pm

Noi de 29 anys, el Socpetit es defineix com "el portal dels nens i les nenes"; potser no t'estàs dirigint al lloc on més et poden ajudar.
De tota manera, el meu consell seria que busquessis assessorament professional, és a dir, que consultessis un bon psicòleg. Jo vaig patir una depressió i un psicòleg no m'hauria ajudat prou, vaig necessitar un psiquiatra, però tu no tens per què necessitar tractament psiquiàtric. Ara, ajuda especialitzada de psicòleg potser sí.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::