Banyadors neoprè

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 374
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Banyadors neoprè

EntradaAutor: samsung » dj. juny 06, 2019 9:35 am

Hola a tothom!
S'acosta la caloreta i aviat voldrem remullar nos. Estàvem mirant banyadors per al peque (8 mesos) i em recomanen banyador (dels que ja fan funció bolquer també) de cos sencer de neoprè. Però hem vist que ni ha amb cremallera i uns que s'obren com un llibre i tanquen amb velcro... I evidentment mil marques amb disparitat de preu...
En recomanaríeu cap en base a la vostra experiència? I on els compreu?
o-o:) Gràcies!
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Banyadors neoprè

EntradaAutor: petitajo » dj. juny 06, 2019 10:15 am

hola!
qui t'ho recomana i pq?? Nosaltres em fet servir banyadors bolquers normals, de la marca bambino mio, els trobo una cucada i son molt tovets i comodes
Imatge

Imatge
Anna Maria
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1844
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dj. juny 06, 2019 9:05 pm

Bones!
Jo també et pregunto perquè t'ho han recomanat. Jo recordo que uns companys de classe de l'Isaac en portaven però ells era perquè tenien la pell molt sensible al sol, és a dir, que els hi va recomanar el metge. T'ho dic perquè si no és una raó de salut de pell els banyadors de cos sencer de neoprè costen de treure i posar. Jo el que faria és evitar les hores de molt sol, és a dir, si pogués ser banyar-lo a la piscina (o al mar) a partir de les 6 o així de la tarda, que el sol ja va baixant. Mentre no es banyi, a l'ombreta. Jo he vist algún bebè banyant-se amb un jersei de cotó perquè no li toqués el sol a la panxa i a l'esquena, i amb gorro.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al març al Club de lectura del SP llegirem una de les aventures de Jules Verne. Jo he escollit 20 mil llegües de viatge submarí. En tries una i t'apuntes?
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: ner » dv. juny 07, 2019 11:16 am

Hola,

A mi els banyadors de neoprè me'ls va recomanar la monitora de matronatació per a fer natació amb bebés a la tardor / hivern /primavera ja que li ajuda a mantenir la temperatura del cos en l'època en què a l'entrar i sortir de la piscina climatitzada es nota més el contrast. Però com t'han dit les companyes a l'estiu no li veig gaire el sentit.
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::